abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:29:14 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67153235
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij de Vero Moda in Venlo .
Lala pakketje pakketje pakketje al zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi .
Aha
Ja, true.
Ik zet morgen weer even vroeg mijn wekker om te kijken wat er allemaal in de sale staat
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67154252
Jeeej, broek binnengekomen.
pi_67169102
lol ik heb een bestelling met artikelen variëren van 40 euro tot3,90 geeft hij die 25% korting over die 3,90 genaait!
Voices tell me I'm the shit.
pi_67170581
Mijn bestelling is in behandeling Met alles erin, dus ook de bikinibroek die pas in april zou komen.
En de gympjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67171322
Pakketje is in zwolleeeee
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
Dat laatste
pi_67171474
Ik moest vandaag per se artikelen bij mijn bestelling gooien omdat ik anders niet kon bestellen.
pi_67172626
Chauffeur is onderweg 18-03-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
pi_67172771
Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.

Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_67178131
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij de Vero Moda in Venlo .
Lala pakketje pakketje pakketje al zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi .
[Offtopic] Zusje ook uit Venlo zie ik haha
Nu gaat het eng worden [einde offtopic]

Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnen van 28-02....
heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:26:07 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67182533
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

[Offtopic] Zusje ook uit Venlo zie ik haha
Nu gaat het eng worden [einde offtopic]

Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnen van 28-02....
heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M
[Reactie offtopic]Ander zusje werk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven [/Reactie offtopic]

Ik heb m'n bestelling gehad, maar de zwarte broek en de pyamabroek zijn te klein, net als de schoenen. En de ketting vond ik stom. Sjaal en t-shirt voor zijn wel okay.

De zwarte broek en pyamabroek bestel ik wel in een ander maatje . Schoenen zijn er niet groter .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67184168
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef bladibladibla het volgende:
Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.

Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
ik kijk echt elke dag naar me schoenen, heb 2 paar die erg geliefd zijn hier en steeds uitverkocht, i swear to god als er daar iets mee gebeurd zoek ik ze op
pi_67184655
En ook mijn bestelling (helemaal zonder korting...) is onderweg naar het afhaal punt.

Vraagje, hoe posten jullie hier die leuke overzichts foto's van je bestelling, kan je die afbeeldingen ergens makkelijk vandaan halen?
pi_67184730
hm.com . En dan in paint een beetje klooien.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_67184779
idd, pak alle foto's en dan verklein ik ze en zet ze in photoshop in elkaar.
pi_67188346
Bestelling binnen Ik houd de jongensbroek en de ketting, de andere twee broeken zaten wel goed maar niet zo mooi (en had al een zwarte), singlets waren geribbeld ipv stretch dus die gaan terug, gebreide trui had ik in het olijfgroen besteld maar de kleur viel iets anders uit dan ik dacht en dat staat me niet zo, dus die bestel ik in het wit/beige denk ik.. Het zwarte jurkje met drie knopen bij de borsten is perfect maar meer een winterjurkje en die pas ik dan toch niet meer, dus die gaat met pijn in mijn hart ook terug. De blouse is echt buttugly, zonder model enzulks. En oja het witte vest van biologisch katoen is net een mislukte pyjama.

Het blousje dat ik nu besteld heb en de jurk heb ik geannuleerd en ipv die twee dingen (en eigenlijk ook de rest van de bestelling) bestel ik dit:

(ipv de olijfgroene)

En ik zit te twijfelen tussen deze

of deze

Ik ben namelijk nogal bang dat dat grijze me niet staat..

[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 18-03-2009 22:42:40 ]
pi_67189165
Gelden er nog kortingscodes op het moment trouwens?
En hoe lang duurt het als je je dingen besteld via de retourbon voordat je het ontvangt?

Edit: Hihi mijn moeder heeft ook twee shirtjes en een rok besteld, en morgenochtend even kijken of een andere rok die ze wil er weer is.

[ Bericht 52% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 18-03-2009 22:54:18 ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:19:40 #267
123170 alors
zlata1234
pi_67191174
Die LOGG hemdje zijn fijn, dat jurkje had ik ook, maar heeft in het echt veel meer wit en oogt daardoor fletser dan op de foto

Die jasjes zijn heel cute In beide kleuren
know'm sayin?
word? word.
pi_67191553
Hmm, even afwachten dan.. Hij komt ook pas eind mei dusja.

Ik ben toch voor de lichtblauwe gegaan. Anders word ik heul bleek denk ik zo.

Ook erbij gegooid. Beter komt die bestelling snel.

[ Bericht 28% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 19-03-2009 00:49:46 ]
pi_67195697
Toen ik gisteren bij mijn vriend was lag daar een envelop van de H&M. Gisteren binnengekomen, stond gedateerd op 10 maart Maar okee. Hebben ze me een maandfactuur gestuurd omdat ik niet betaald zou hebben Het domme is dat het gaat om dingen die allang betaald zijn

Ze zijn wel uitgekiend trouwens, als je gebruik maakt van H&M rekening dan krijg je korting op allerlei shirtjes enzo

Kneuzen
pi_67196845
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[Reactie offtopic]Ander zusje werk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven [/Reactie offtopic]
OFFTOPIC
Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht ?

nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Daph: H&M is , ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:21:51 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67196973
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

OFFTOPIC
Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht ?

nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Daph: H&M is , ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
Nee de andere, de kleine . Uhm, door te solliciteren en te zeggen dat je bereid bent te reizen .

Nope, wij hebben ze op 't moment alleen in effen zwart en zwart verwassen/grijs met ritsjes. De grote heeft ook effen grijze dacht ik. Loop straks wel nog even door de VM in Eindhoven, welke maat moet je hebben? Want dan neem ik 'm mee en kan je 'm bij ons af komen rekenen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67197088
S/M , alvast bedankt voor het kijken!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:53:50 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67199625
éindelijk mn bestelling in behandeling. pf!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:16:03 #274
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_67200409
Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
pi_67200961
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef baniekje het volgende:
Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')