Ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Vero Moda in Venlo.
Lala pakketje pakketje pakketjeal zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi
.
Dat laatstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
[Offtopic] Zusjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Vero Moda in Venlo.
Lala pakketje pakketje pakketjeal zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi
.
[Reactie offtopic]Ander zusjequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
[Offtopic] Zusjeook uit Venlo zie ik
haha
Nu gaat het eng worden[einde offtopic]
Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnenvan 28-02....
heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M![]()
ik kijk echt elke dag naar me schoenen, heb 2 paar die erg geliefd zijn hier en steeds uitverkocht, i swear to god als er daar iets mee gebeurd zoek ik ze opquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef bladibladibla het volgende:
Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.
Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
OFFTOPICquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[Reactie offtopic]Ander zusjewerk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven
[/Reactie offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Daph: H&M is, ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht?
nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)Nee de andere, de kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Daph: H&M is, ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
. Uhm, door te solliciteren en te zeggen dat je bereid bent te reizen
.
Nope, wij hebben ze op 't moment alleen in effen zwart en zwart verwassen/grijs met ritsjes. De grote heeft ook effen grijze dacht ik. Loop straks wel nog even door de VM in Eindhoven, welke maat moet je hebben? Want dan neem ik 'm mee en kan je 'm bij ons af komen rekenen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef baniekje het volgende:
Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |