Ohhww!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*
ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhww!Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
Stom he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jadan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
Dat dus ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
dat is ook een idee, echter gaat het al niet zo goed met me lijf en heb ik tot wel me rust nodig, 7 uur is toch wel het minimum, eerder kom ik me bed niet uit dan trek ik het niet..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
Kun je de zoom er niet uithalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje werd vandaag bezorgd, terwijl hij gisteravond nog op manco stond. Ik was helemaal verbaasd.
Helaas gaat de helft terug.
[ afbeelding ]
Deze broek zat heeeeel mooi, echt super. Behalve dan dat hij nét 1 a 2 cm te kort is. Hier baal ik echt van.
Ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee
Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.
Eén ding is me wel bijgebleven....
quote:
De voorpagina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
het is toch echt geen tekst maar een plaatje eigenlijk, maar dan geef ik alweer teveel weg
OMG oh diequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
Owquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
Die is echt irritant ja. Ze heeft ook een zus ofzo, lijkt erg op haar, met wat donkerder haar. In de dikke catalogus staan ze ergens samen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Dat compenseert de kleding zelf.quote:
Iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Anne het volgende:
Ook niet normaal dat ik dat herken natuurlijk.
kan je daarop lopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*
Die donkerblauwe heb ik pas gepast in Arnhem, maar ze zijn ontzettend kort. Ik ben redelijk lang, dit was meer een naveljasje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef alors het volgende:
Ik vind de donkerblauwe ervan erg tof. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij heb ik ze nog niet zien hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |