Jeez.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
IddSlanke dames oke, maar dit gaat echt te ver

Ik schrok trouwens ook al van die H&Mreclame van vorig jaar:

Das toch niet gezond jongens.
 Das toch niet gezond jongens.

. Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
 . Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.

Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf. Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
 En wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar.
 En wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar. 

En ook nog even bijbesteld in het paarsquote:
 .
. .
. 

dat heb ik dus ook, ik zelf ben wat forser maar niet BIB maat fors, als ik dan zo'n 1.80 magere lat zie is het voor mij erg moelijk om te bepalen hoe iets staat op mijn forsere slechts 1.50 m kleine lijf, gelukkig weet ik wat ik wel en niet kan hebben dus dat scheelt maar is soms wel irriquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf. Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.

Ohhww!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*
 Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
 Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!  

ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhww!Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
 dan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
 dan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..

Stom he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jadan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
 Idd... Hoop voor je dat ze er morgen zijn!
 Idd... Hoop voor je dat ze er morgen zijn!  

Dat dus ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
 Ik was er een keer om 7:15 en toen was dat rokje wat ik wilde alweer uitverkocht
 Ik was er een keer om 7:15 en toen was dat rokje wat ik wilde alweer uitverkocht  Volgende keer om 7 uur en toen was ik wel op tijd, maar idd.. Soms gaat het echt hard met dingen die heel populair zijn
 Volgende keer om 7 uur en toen was ik wel op tijd, maar idd.. Soms gaat het echt hard met dingen die heel populair zijn  

Nu is hij uitverkocht natuurlijk,
 Nu is hij uitverkocht natuurlijk,   niet alleen in mijn maat, maar in alle maten...
 niet alleen in mijn maat, maar in alle maten... 

.
. . Hier baal ik echt van.
. Hier baal ik echt van.  .
.  . Wel lekker goedkoop
. Wel lekker goedkoop  .
.

dat is ook een idee, echter gaat het al niet zo goed met me lijf en heb ik tot wel me rust nodig, 7 uur is toch wel het minimum, eerder kom ik me bed niet uit dan trek ik het niet..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.

Kun je de zoom er niet uithalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje werd vandaag bezorgd, terwijl hij gisteravond nog op manco stond. Ik was helemaal verbaasd.
Helaas gaat de helft terug.
[ afbeelding ]
Deze broek zat heeeeel mooi, echt super. Behalve dan dat hij nét 1 a 2 cm te kort is. Hier baal ik echt van.

Ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee
Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.
Eén ding is me wel bijgebleven....

Ik kan dat sowieso niet, ik kan nog geen knoop aannaaienquote:
 .
. 

quote:

De voorpagina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
het is toch echt geen tekst maar een plaatje eigenlijk, maar dan geef ik alweer teveel weg

OMG oh diequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag

Owquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
 .
. . (zonder bovenlijf, freaky)
. (zonder bovenlijf, freaky)

Die is echt irritant ja. Ze heeft ook een zus ofzo, lijkt erg op haar, met wat donkerder haar. In de dikke catalogus staan ze ergens samen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
 Buh.
 Buh.

.
.

Dat compenseert de kleding zelf.quote:
 .
. 

Iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Anne het volgende:
Ook niet normaal dat ik dat herken natuurlijk.

kan je daarop lopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*

Die donkerblauwe heb ik pas gepast in Arnhem, maar ze zijn ontzettend kort. Ik ben redelijk lang, dit was meer een naveljasje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef alors het volgende:
Ik vind de donkerblauwe ervan erg tof. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij heb ik ze nog niet zien hangen.

.
 . 

Ik vind dat niet lelijk. Madonna heeft dat ook en het is zelfs een beetje haar handelsmerk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:

Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kidsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!
Nee, maar als je zoiets zegt ben je niet gelijk zo iemandEn wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar.
Oh wacht, ik heb nog een goed plaatje op mn comp:
[ afbeelding ]

Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kids
Maar als ik dan dingen zie zoals dit topje hieronder, en het model.. Dan moet ik wel even slikken want ik weet zeker dat ik er als een plumpuddig uitzie wanneer ik dat draag
[ afbeelding ]

Ik weet het niet hoor, met die boobs van mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.

Nee, dat maakt niet zoveel uit, ik heb ook niet de kleinste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die boobs van mij
Edit: hij is al uitverkocht, probleem opgelost

Ik zag het gelijk. Ik erger me dood aan haar, ik geloof dat ze in alle catalogi die ik heb staat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee
Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.
Eén ding is me wel bijgebleven....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |