Ik heb wel eens gemaild met de vraag of ik alles dubbel kreeg en zo ja, dat ze de bestelling konden verwijderen, omdat ik dat vermoeden had.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe reageert de klantenservice () hierop als je dat meldt?
Ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad! Mijn bestelling staat inmiddels al wel weer een paar dagen manco, ik hoop wel dat hij deze week nog komt!
Dat moet je bij geleverde artikelen kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Bobooo het volgende:
Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
Als het nu in behandeling is genomen, heb je hem waarschijnlijk volgende week in huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef Bobooo het volgende:
thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
Haha nee ik ben bruin en heb zwartbruin haar. Had het kunnen weten...wilde es een keer geen zwart! Bij blanke meiden staat dit modieus maar bij mezelf vind ik het niks! Hadden ze 'm maar beter passend en in het knalrood....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Linnie20v het volgende:
Heb je blond haar en ietwat bleek gezicht?
Hij is niet vormloos. Bij mij waren de mouwen te lang. Er zitten van die bolle plastic knopen op waardoor je de mouw niet knap om kan vouwen. Dat wordt lelijk. Ook vond ik bovenaan aan de voorkant de boel een beetje platgedrukt. Weg waren mijn boobies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik heb met mijn bleke kleur en blond haar altijd problemen met die kleur!
Ik moet altijd voor grijs of zwart gaan. Hoewel felle kleurtjes als turkoois het ook goed doen!
Is 'ie erg vormloos dan? Soms zijn de H&M jasjes zo ze-zagen-er-zo-leuk-uit-op-de-foto!!
Bij mij ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:26 schreef Frosting het volgende:
Viel vanmiddag een nieuw catalogus lente zomer collectie in de bus....![]()
Die heb ik nog van vorig jaar! Isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En mijn oog is gevallen op:
[ afbeelding ]
Ahh mooi zo, een pos. recensie.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En mijn oog is gevallen op:
[ afbeelding ]
Er staat 'https', als je de s weghaalt en er 'http' van maakt doen ze het welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan melden dat ik nog steeds bestellingvrij ben
Ben ik trouwens de enige bij wie de plaatjes het niet doen als je de link van eigenschappen/properties hier plakt?
Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ok geeeeen idee of het al gezegd is maar...
WAT ZIJN DIE VROUWEN OP DE VOORPAGINA VAN DE CATALOGUS ONTZETTEND ANOREXIA DUN![]()
Belachelijk echt
Iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |