gewoon de bestelling doen, t rijtje aflopen zegmaar dan komt ie als t goed is vanzelf in je mei-bestellingquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb weer eens een vraagje
ik heb eindelijk de jas die ik wilde te pakken!
ligt nu in mn mandje
maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
hoe doe ik dat?
Bij mij staat derquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht: "Ik kijk nog een keertje hoe het met mijn bestelling is hoewel ik dat vanmiddag ook al heb gedaan en er toch geen verandering is zit waarschijnlijk."
Staat er ipv manco:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Woeiiiiii
Laat me raden, die leren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb weer eens een vraagje
ik heb eindelijk de jas die ik wilde te pakken!
ligt nu in mn mandje
maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
hoe doe ik dat?
Hmm okee. Ja bij mij verschilt het heel erg of ik 36/34 heb, maar ik zie het vanzelf welquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Pumpkin: Die jasjes zitten bij maat 36 erg wijd aan de onderkant maar de mouwen zijn wel oke.
De 34 is goed sluitend aan de onderkant alleen zijn daar de mouwen weer erg strak van (lees: je kunt er niets/weinig onder aan)
(mijn normale maat is 36 wat bij H&M al gauw xs of 34 is....dus denk meld het ff)
Ik heb ze een tijd geleden in de winkel gepast, uiteindelijk toch maar terug gehangen (alleen had ik de grijze variant gepast)
Ja waarschijnlijk draag ik hem gewoon open met een shirt/topje eronder ofzo (:quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:21 schreef Linnie20v het volgende:
Mja ligt er natuurlijk ook aan of je het jasje dicht draagt of open
Ik heb ze dicht gepast...
was ik maar 1/4 zo bruin *zucht*
Morgen is het erquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:47 schreef R-m-a het volgende:
'Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten;
Wat betekent dit?!
Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.
Helaas, nergens meer te krijgen in Eindhoven!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
S/M , alvast bedankt voor het kijken!!
Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.
Ik krijg nooit nieuwsbrieven, nooit catalogi, en heb geloof ik nog nooit een geblokkeerde bestelling gehad.. Heb een limiet van ¤400,- dus ben wel een redelijk vaste klant, maar blijkbaar toch niet interessant genoeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |