Ik dacht heel even dat ik het U2topic en deze door de war haaldequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb zeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Mijn bestelling staat manco
En ik heb, heel knap vind ik zelf, mn tas uit mn winkelwagentje gegooid..Ik probeer mezelf echt in te houden en het gaat vrij aardig tot nu toe moet ik zeggen
Haha thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo![]()
*applaudiseert*
Je gaat het volhouden hoor!! *straalt positieve mantraenergie in*
XD Slim!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn vriend is altijd met de auto's bezig, dus als ik weer eens kleren/schoenen heb gekocht dan is hij zo verstandig niets te zeggen....![]()
Wat hij in één keer uitgeeft ,daar kan ik een heel jaar schoenen van kopen![]()
I
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Teveel geld en ik moet mijn vakantie betalen.
terwijl normaal is dat dit er staat:quote:Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces
2 pakketjes, omg, die postbode zal ook wel denkenquote:Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Leuke jurkjes + peeptoesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Dit staat nu manco:
[ afbeelding ]
En dit moet allemaal nog (gespreide leveringen) komen:
[ afbeelding ]
edit: toelichting op de, die zijn dus voor m'n vriendje
Die is van de kinderafdelingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
Dat blauw-witte jurkje![]()
! Waar staat die??
Thanksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die is van de kinderafdeling. Weinig plek voor boobies, waarschijnlijk.
Die geel/beige tuniek hangt ook al in de winkel, hij is erg leuk
*grinnik* dan past bij mij me grote teen er net in denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kiddie department, yesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maat 170 is bedoeld voor iemand van ongeveer 1.70, 164 voor iemand van 1.64 enz.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kiddie department, yes. Maar goed, ik heb dan ook weinig boobie.. ben wel benieuwd hoe de lengte uitvalt: het is eigenlijk een lange jurk..
quote:
Fashion previeuw (dikke spelfout trouwens)
Neem alvast een kijkje bij de mode voor komend najaar! Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren, mix en match en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.
Bestel de nieuwe najaarscatalogus uiterlijk 22/3/2009. Als je uit deze najaarscatalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg er 2 vandaag![]()
Ik ga echt proberen om superstreng te selecteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |