Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Even een belangrijke mededeling voor iedereen hier:
Voorlopig geen Formule 1-manager
x2quote:
x2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verhalen zijn dat motoren voorheen altijd via de software begrensd werden voor klantenteams of dat ze zelf het motormanagement systeem moesten bouwen (zoals bij Ferrari). Met de standaard ECU en gehomologeerde motoren moet dit verschil dus niet mer kunnen optreden. Enige dat ik me kan indenken is dat het vermogen nog beinvloed wordt door het uitlaatsysteem en het koelsysteem (minder koeling minder vermogen).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:11 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik dat die BrawnGP wel zo mag blijven.
Een auto in 1 kleur vind ik gewoon mooi. Geen stickers erop, of iig zo weinig mogelijk en dan maakt het niet eens uit welke kleur het is (al blijft pikzwart natuurlijk wel gewoon het allergaafst voor een racewagen)
Ze rijden met dezelfde motor als McLaren begrijp ik? Ik ben benieuwd. Ook naar die knakenbak van VJ. Ze hebben allemaal dezelfde ECU dus in principe moeten ze gewoon hetzelfde uit de motor weten te halen lijkt me.
Of knijpt Mercedes de motoren van BrawnGP en Force India op een of andere manier?![]()
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Als ze echt 100% identiek zijn kon het (en dan vooral voor Force India) wel eens een geniaal seizoen gaan worden dunkt me
Fisico die Hamilton de oren wast. Dat zou echt geniaal zijn!
Ik vind dat de wagen van Brawn GP wel wat minder wit mag. Vind dat wel erg saai ogen. Al is het zwart met het geel wel tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:11 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik dat die BrawnGP wel zo mag blijven.
Een auto in 1 kleur vind ik gewoon mooi. Geen stickers erop, of iig zo weinig mogelijk en dan maakt het niet eens uit welke kleur het is (al blijft pikzwart natuurlijk wel gewoon het allergaafst voor een racewagen)
Het zijn gewoon degelijke coureurs. En die kan je (meestal) goed gebruiken als tweede coureur. Al vind ik Fisichella altijd wel beter bij kleinere teams.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef Meike26 het volgende:
Fisico zal nooit de oren van Hamilton wassenFisichella is naar mijn idee ver overschat als coureur, net als Heidfeld trouwens. Ja, snel is hij wel, maar voor de rest laat hij weinig zien. Webber net zo.
En er zal denk ik altijd wel een miniem verschil zijn per motor. Maar dat houd je toch. De één is misschien 99,9% terwijl de ander 99,7% is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef sanger het volgende:
[..]
De verhalen zijn dat motoren voorheen altijd via de software begrensd werden voor klantenteams of dat ze zelf het motormanagement systeem moesten bouwen (zoals bij Ferrari). Met de standaard ECU en gehomologeerde motoren moet dit verschil dus niet mer kunnen optreden. Enige dat ik me kan indenken is dat het vermogen nog beinvloed wordt door het uitlaatsysteem en het koelsysteem (minder koeling minder vermogen).
ja true, voor die heren is dat Window of Opportunity ook langzamerhand aan het sluiten. Voor Trulli en Rubens al helemáál natuurlijk. Voor Button heb ik nog stille hoop, eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:03 schreef vosss het volgende:
Hetzelfde geld wmb voor Rubens, Webber, Heidfeld, Trulli en Button ook
Die hebben alle (behalve Rubens) nooit in een kampioensauto geredenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:03 schreef vosss het volgende:
Hetzelfde geld wmb voor Rubens, Webber, Heidfeld, Trulli en Button ook
die heb je snel geeditquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die hebben alle (behalve Rubens) nooit in een kampioensauto gereden
Is dit een verkapte manier om te zeggen: "Jongens, verwacht ons zeker niet voorbij de middenmoot in Australië"?quote:Webber: "Auto kan nog verbeterd worden"
Mark Webber is nog niet helemaal blij met de Red Bull RB5, waarmee hij afgelopen week in Jerez heeft getest. De Australiër was na de presentatie wel lovend over de nieuwe auto van het Britse team, maar in Jerez miste hij snelheid en hij is van mening dat de auto nog niet optimaal geprepareerd is voor de Australische Grand Prix, later deze maand.
"We hebben nog wat meer snelheid nodig", vertelde Webber in de Australische krant Canberra Times. "De auto voelde deze week niet aan zoals eerder dit jaar, toen ik nog wel erg blij met de auto was. We moeten optimaal gebruik maken van elke run om zoveel mogelijk over de auto te leren."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel heel benieuwd naar hoe de bolides zich verhouden ten opzichte van elkáár op de baan. En dus niet tijdens de tests die nu gedaan worden: dat is toch maar uittesten hoe de auto reageert, met een bepaalde coureur, bepaalde setting van zus, bepaalde stand van een vleugeltje zo.
Ik ga het eerste raceweekend al meteen de vrijdag en zaterdag missenZit ik bij een concert ergens ver weg in Antwerpen :S Maar de zondag, die ga ik wel kijken
En wie weet niet eens thuis
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nope, bij F1-fan(s) in huisquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. J. Trulli Toyota TF109 1:21.552 +0.412 87 pit 3. K. Räikkönen Ferrari F60 1:21.565 +0.425 60 pit 4. N. Piquet Jr. Renault R29 1:21.681 +0.541 94 pit 5. S. Bourdais Toro Rosso STR4 1:22.158 +1.018 86 pit 6. N. Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:22.194 +1.054 65 pit 7. A. Sutil Force India VJM-02 1:22.452 +1.312 107 pit 8. M. Webber Red Bull Racing RB5 1:22.582 +1.442 95 pit 9. K. Nakajima Williams FW31 1:22.813 +1.673 100 pit 10. H. Kovalainen McLaren MP4-24 1:23.600 +2.460 70 pit |
Wellicht sponsors winnen?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef sasquatsch het volgende:
Brawn GP doet het verrassend goed tijdens hun eerste testen:
[ code verwijderd ]
Denk je dat ze tijdens de enige test die ze hebben met een vederlichte auto en alleen maar splinternieuwe banden gaan rijden?quote:
www.f1racing.nl vind ik een goede manager hebben, wel niet helemaal gratis (kost 5 euro) ...quote:Op maandag 9 maart 2009 18:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi,
ik zou graag voor mijn bedrijf waar ik in werk een F1-manager sublegue willen starten.
Nu zijn er meerdere te vinden op internet.
Welke is gratis, en het leukst (beste?)............
en vooral niet TE ingewikkeld
Ik dacht ik kan het wel in dit topic kwijt, zie er zosnel geen ander tpoic over
5 euro voor het aanmaken van een sublegue?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
www.f1racing.nl vind ik een goede manager hebben, wel niet helemaal gratis (kost 5 euro) ...
en ingewikkeld is het ook niet![]()
met onze vriendengroep gebruiken we die al een paar jaar, en het bevalt prima
nee, aanmaken van een subleague is gratis, maar de administratiekosten zijn voor iedere speler 5 euro...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
5 euro voor het aanmaken van een sublegue?
of moet iedereen 5 euro betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |