abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66719207
mensen,

Vraag me het heel erg af.
En de discussie is toch erg hot.
Stel dat geert wilders minister wordt?
Zijn partij wordt de grootste met een minimaal verschil op CDA van 6 punten.
Dan moet er natuurlijk nog een partij bij.

Wat kan geert wilders dan?
Want ik heb het gevoel dat mensen gelijk denken dat hij net als hitler een alleen macht zal krijgen.
Maar in principe kan hij dat toch niet en mag hij alleen zijn mening inbrengen.
En gaat dat door zoveel handen dat het uiteindelijk toch getemd wordt?
Ik vraag me dit echt af van stel.
Dan heeft hij nog niet zoveel macht om ineens alles om te gooien volgens mij.
Dus misschien is dat een beredernering dat het nog ineens niet zo slecht is.
Nederland krijgt wat meer ballen en blijft toch intoom maar er gebeurt nu wel wat niet het slape beleid dus.
Maar ook niet extreem rechts?

Mag ik graag wat onderbouwde meningen van jullie.
Weet niet heel veel over politiek maar geert wilders boeit me op de een of andere manier.

En ik heb het gevoel dat het nog ineens niet zo erg zou zijn als geert wilders minister mag spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rsracing1991 op 05-03-2009 10:25:24 ]
pi_66719268
Wat typ jij kut zeg.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:52:31 #3
17205 Profesor
I have a dream!
pi_66719295
Je moet 2 termijnen regeren wil je de grondwet aanpassen (en dan alleen maar een voorstel doen, die ook door de eerste kamer moet)
Alles omgooien is niet mogelijk.

Ambtenaren hebben het toch voor het zeggen, dus zal het niet heel veel uitmaken..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2009 @ 09:54:50 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66719348
Dit zou de beste manier zijn om van 'm af te komen.
Gelde ook voor Pim.
Maar iemand verantwoordelijk en ze kunnen hun oorspronkelijke routine niet meer uitvoeren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66719356
Dan komen er boeken in de boekhandels met als titel: "De puinhopen van 2 maanden Geert".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66719397
@-_Guitarist_-
Wat is er mis mee dan?

@ profesor
Ja, klopt zoiets dacht ik ook.
maar als je zo is hoort dan denken de mensen dat het een wereld van verschil zal zijn.
Ik denk dat het een verbetering zal zijn.
Maar dat het niet drastisch gaat schillen.
pi_66719444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Gelde ook voor Pim.
Maar iemand verantwoordelijk en ze kunnen hun oorspronkelijke routine niet meer uitvoeren.
Ja, goed.
Daar ben ik nog benieuwd naar zal hij zich als een braaf schaapje gaan gedragen die wil blijven.
Of blijft hij trouw aan zijn worden en zet hij zijn gedachten voort.

Ik gok zelf dat hij wat minder het word islaam gaat gebruiken en wat meer de worden; wegen, scholen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2009 @ 10:00:53 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66719492
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef rsracing1991 het volgende:

[..]

Ja, goed.
Daar ben ik nog benieuwd naar zal hij zich als een braaf schaapje gaan gedragen die wil blijven.
Of blijft hij trouw aan zijn worden en zet hij zijn gedachten voort.

Ik gok zelf dat hij wat minder het word islaam gaat gebruiken en wat meer de worden; wegen, scholen.
Hij moet zinnige dingen gaan zeggen omdat hij anders niet alleen zichzelf maar ook heel NL belachelijk maakt in het buitenland.
En in deze huidige economie is dat niet heel slim.
Dus hij moet compromissen gaan sluiten.
Iets wat tegen z'n natuur in druist, dus zolang zal die niet aan de "macht" blijven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66719499
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan komen er boeken in de boekhandels met als titel: "De puinhopen van 2 maanden Geert".
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66719501
onleesbaar
The most violent travel agent this side of the Themes
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:39:56 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_66720645
Ik denk dat hij dan keihard omvalt, omdat hij zich te veel georienteerd heeft op 1 ding. Ongetwijfeld heeft hij ook kennis van andere dingen, anders had hij niet zo'n tijd bij de VVD kunnen zitten, en had hij bij de verkiezingen geen compleet plan gehad, maar daar heeft hij te weinig aandacht aan besteed. Overigens denk ik dat hij met geen enkele andere partij tot een regeerakkoord zou komen.
Laat hij maar mooi met 20 zetels in de oppositie blijven zitten :-)

Dit overigens in tegenstelling tot Fortuyn, die de media vooral haalde met de integratieproblematiek, maar al een lange, breed georienteerde politieke carriere had, en over elk punt voldoende te zeggen had.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_66720958
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dit overigens in tegenstelling tot Fortuyn, die de media vooral haalde met de integratieproblematiek, maar al een lange, breed georienteerde politieke carriere had, en over elk punt voldoende te zeggen had.
Fortuyn schreef stukjes in Elsevier en mocht een keer iets met een OV-jaarkaart doen. Niet echt een lange, breed georienteerde politieke carriere.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 10:57:20 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_66721154
Wilders moet eerst mensen zover krijgen om met hem mee te werken wil hij MP worden.
Carpe Libertatem
pi_66721311
Als Geert Wilders premier wordt, hebben we binnen 3 maanden een demissionair kabinet.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:14:57 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_66721734
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Fortuyn schreef stukjes in Elsevier en mocht een keer iets met een OV-jaarkaart doen. Niet echt een lange, breed georienteerde politieke carriere.
Fortuyn was al tijden adviseur van diverse politieke partijen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 11:16:18 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_66721770
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Geert Wilders premier wordt, hebben we binnen 3 maanden een demissionair kabinet.
Hij wil graag in de voetsporen van Balkenende volgen?
Carpe Libertatem
pi_66722911
Wilders aan de macht, dat kon nog wel eens leuk worden.

Zo is hij van plan minimumstraffen in te voeren. Onder andere 3 maanden voor diefstal.

Dat zou wel tof zijn. Ik heb namelijk eens ruzie gehad met een buurvrouw, en die heeft toen het verlengsnoer van mijn wasmachine gestolen. Nu deed de politie daar niet zo veel mee, maar een huisdoorzoeking en vervolgens 3 maanden celstraf zou vet gaaf zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 11:49:25 ]
pi_66723444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hij wil graag in de voetsporen van Balkenende volgen?
Nou, JP staat voorlopig met 3-0 (?) voor
pi_66725589
interessant, ik volg het met iedereen mede!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:59:52 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745165
Hij is Pro Israel die gast. Geeft zelf te kennen dat hij 40x dat land heeft bezocht in 5 jaar tijd. Dat is 8x per jaar zoniet meer. Wake the fuck up!! DIe gast kan NIET deugen! Hoe inderbouwd wil je het hebben?

Hee de wereld lijdt onder anti-moslim propaganda, en het frappante is dat Ameirka en Israel graag oorlogje spelen tegen de moslims. Toeval of complot?

Israel is de staat met lange tenen en een marteraars verleden. Maar spelen graag oorlogje met het hele Moslim Midden-Oosten. Ze lokken oorlogen uit, willen nu Iran pesten samen met Amerika. En oja Hillary (foreign war-affairs) getuigt van een beetje schuldgevoel omdat de hel straks losgaat breken. Ze wil dat Europa zichzelf kan verdedigen als ze oorlogje spelen met Iran! Shields up in oost-europa dus. Dit kan niet deugen!

Wat zou Geert doen denk ik? Onze belastigncentjes voeren aan Israel, virendjes worden met ze en dan de boze moslim-extremisten hierheen halen!

Wil je dat?

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 05-03-2009 22:06:21 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66745328
Dan koop ik bier en chips in, en zet ik NOVA op om de Halsema's, Hamers en Pechtolds te zien huilen
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:08:27 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745552
Mensen die Pro Wilders zijn zijn gewoon gestoord. Hoef ik niet te ondernouwen. Ze zijn dom en kunnen niet tussen de regels door lezen. Ik ben ook niet pro-cda. Maar Geert is geen antwoord op die christen zooi. Vergis je ajb. niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66745629
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen die Pro Wilders zijn zijn gewoon gestoord. Hoef ik niet te ondernouwen. Ze zijn dom en kunnen niet tussen de regels door lezen. Ik ben ook niet pro-cda. Maar Geert is geen antwoord op die christen zooi. Vergis je ajb. niet.
Deze post toont niet aan dat tegenstanders van Wilders op een hoger intellectueel niveau zitten
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:14:03 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745855
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Deze post toont niet aan dat tegenstanders van Wilders op een hoger intellectueel niveau zitten
Je moet mensen op hun eigen niveau aanspreken toch?
pi_66745910
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet mensen op hun eigen niveau aanspreken toch?
Zou de PvdA eens moeten doen, wellicht dat ze er dan beter voor staan.
pi_66746135
Wat zijn dit voor wat als topics in POL?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:21:07 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66746276
Geert is Pro-israel zoveel is wel duidelijk. Hoe zouden jullie het vinden als hij als minister belastingcentjes die kant op ging gooien terwijl Nederland niet veel met Isarel heeft?

Dat hele Israel wilt oorlogje met het hele midden-oosten. Ik vind het niet ondenkbaar dat Wilders als Mp. met zijn steun aan Israel (zoals de Amerikanen dat doen) de extremisten ook onbedoeld hierheen zou halen. Is dat dan tof?
pi_66746413
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Urquhart het volgende:
Dan koop ik bier en chips in, en zet ik NOVA op om de Halsema's, Hamers en Pechtolds te zien huilen
pi_66746416
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Geert is Pro-israel zoveel is wel duidelijk. Hoe zouden jullie het vinden als hij als minister belastingcentjes die kant op ging gooien terwijl Nederland niet veel met Isarel heeft?

Dat hele Israel wilt oorlogje met het hele midden-oosten. Ik vind het niet ondenkbaar dat Wilders als Mp. met zijn steun aan Israel (zoals de Amerikanen dat doen) de extremisten ook onbedoeld hierheen zou halen. Is dat dan tof?
Geert Wilders wordt geen minister-president, dus daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken hoor
pi_66746546
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, want Nederland heeft bijvoorbeeld wel veel met Afrika waar nu een berg ontwikkelingshulp
naartoe gaat? Dat geld is op het moment hier harder nodig maar Koenders wil graag vriendjes blijven met de VN. Iedereen heeft belangen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:34:28 #31
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66747099
Dus ja, met Geert wilders in een politiek hoogstaande functie met veel invloed zou niet gezond zijn dunkt me.
pi_66747343
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ja, met Geert wilders in een politiek hoogstaande functie met veel invloed zou niet gezond zijn dunkt me.
Wat ik zeg, Koenders met een hoge functie is nu al niet gezond. Wilders zou het op zijn minst beter kunnen dan dat.
pi_66767913
Geert Wilders als Minister?

Denk net zoiets als wat er toen met Oostenrijk is gebeurt. Nederland raakt internationaal geisoleerd. Aangezien we een open economie hebben zal de export afnemen. Dat heeft effect op de Nederlandse economie en zal vooral het gevolg hebben dat er meer werklozen hebben. Het zal aan het begin voor zorgen dat vooral de buitenlanders de schuld krijgt maar uiteindelijk zal Wilders de schuld van krijgen. Aangezien PVV niet in staat is om de oplossingen aan te bieden die de gemiddelde Nederlander zoekt. Meer criminaliteit: deels door werkloosheid, deels door minder welvaart en vooral ook doordat de maatregelen die PVV neemt niet voldoende zal zijn om criminaliteit te verbannen. Meer verdeeldheid binnen Nederland aangezien allochtonen minder thuis voelen.

Uiteindelijk zal de PVV de schuld krijgen en de volgende verkiezingen verliezen waarna Wilders na 1 ambtstermijn zijn glans is kwijtgeraakt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_66768892
PVV is net als de SP te radicaal om een coalitie te vormen. Er is geen partij die daar mee zal samenwerken.

Dus of aanpassen of niet regeren.
pi_66772118
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef Sybesma het volgende:
PVV is net als de SP te radicaal om een coalitie te vormen. Er is geen partij die daar mee zal samenwerken.

Dus of aanpassen of niet regeren.
De SP is lang zo radicaal niet als Wilders.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66772768
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef rsracing1991 het volgende:
mensen,

Vraag me het heel erg af.
En de discussie is toch erg hot.
Stel dat geert wilders minister wordt?
Dan vertrekt hij na 2 maand weer om z'n proefbalonnetjes en de politieke rellen die daar achter weg komen toch net wat te gek worden voor z'n coalitiepartners.
Paar maand later nieuwe verkiezingen en de PVV zal voor een LPF scenario gaan.
quote:
Zijn partij wordt de grootste met een minimaal verschil op CDA van 6 punten.
Dat is gelukkig nog maar zeer de vraag. Eind 2004 stond hij ook op bijna 30 zetels in de peiling van de hond en bij de verkiezingen in 2006 bleven er daar een stuk minder van over .
quote:
En ik heb het gevoel dat het nog ineens niet zo erg zou zijn als geert wilders minister mag spelen.
Hij zou erg weinig klaarspelen dus ook weinig verkeerd kunnen doen vermoedelijk
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66772808
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Fortuyn was al tijden adviseur van diverse politieke partijen.
Zonder enig succes omdat hij elke keer na korte tijd met knallende ruzie vertrok . Dat recept paste hij ook toe op Leefbaar Nederland en bij de LPF haalde de actualiteit hem helaas in.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:32:46 #38
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66772878
Als jij MP zou worden dan zal iedereen zijn best doen om er zo snel mogelijk voor te zorgen dat het kabinet valt. Hij wordt gewoon tegengewerkt omdat de traditionele partijen weinig zin in zo'n nieuwe partij hebben. In principe wordt hij dus gesaboteerd. Maar hij zal zelf natuurlijk ook wel meewerken om zichzelf ten onder te laten gaan.
pi_66773013
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat CDA of VVD zin heeft om in een tweede LPF achtig experiment te stappen. Dat maakt dit soort speculatietopics voorlopig vrij kansloos
pi_66793596
pi_66794754
Mooie spotprent, want er zit nog een kern van waarheid in ook.

Alle punten die genoemd worden in de spotprent komen opnieuw aan bod doordat de zittende regering geen oplossing heeft kunnen of willen aandragen.

Wie faalt nu, de "zittenden" of degene waar het misschien naar toegeschoven wordt?
pi_66794843
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

Alle punten die genoemd worden in de spotprent komen opnieuw aan bod doordat de zittende regering geen oplossing heeft kunnen of willen aandragen.

Wie faalt nu, de "zittenden" of degene waar het misschien naar toegeschoven wordt?
Volgens mij zijn er genoeg plannen voor bestrijding van files en worden de banken genoeg geholpen maar ook bekritiseerd.
Hypotheekrenteaftrek is nog steeds punt van discussie van de "zittenden", Wilders hoor je daar helemaal niet over.

Dus misschien dat de zittenden niet DE oplossing hebben voor de genoemde vraagstukken, Wilders zegt er helemaal NIKS over.
pi_66795315
Iedereen heeft plannen bij de fleet, nu nog uitvoeren.

Heb je weleens op de site van Wilders gekeken?
pi_66795504
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Iedereen heeft plannen bij de fleet, nu nog uitvoeren.

Heb je weleens op de site van Wilders gekeken?
Ja hoor.
Maar die cartoon gaat niet over de plannen die op papier staan, maar hoe Wilders zich profileert. En Wilders zie ik in de media niet over hypotheekrente aftrek of over files praten.

Wilders is niet zo dom om helemaal niks te bedenken voor de files etc. Die gooit gewoon wat op papier wat die dan omhoog kan houden als iemand zegt dat die zich alleen maar met moslims bezig houd.
pi_66797109
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ja hoor.
Maar die cartoon gaat niet over de plannen die op papier staan, maar hoe Wilders zich profileert. En Wilders zie ik in de media niet over hypotheekrente aftrek of over files praten.

Wilders is niet zo dom om helemaal niks te bedenken voor de files etc. Die gooit gewoon wat op papier wat die dan omhoog kan houden als iemand zegt dat die zich alleen maar met moslims bezig houd.
De media interesseert alleen maar dingen die verkopen en laat nou toevallig de ongezouten mening van Wilders goed in de markt liggen.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 14:00:37 #46
230491 Zith
pls tip
pi_66797127
Als Wilders minister wordt zal er hetzelfde gebeuren als toen Verdonk minister was.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66797918
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De media interesseert alleen maar dingen die verkopen en laat nou toevallig de ongezouten mening van Wilders goed in de markt liggen.

De media houden zich bezig met zaken als de hypotheekrente aftrek en de crisis bij de banken. Daarvoor worden tal van politici geinterviewd. Waarom laat Wilders niks van zich horen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:53:40 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_66799771
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

Ik denk de zittende wat die schuiven maar alle hete hangijzers vooruit zoals alle kabinetten Balkenende al gedaan hebben
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_66806464
lul toch allemaal niet zo dom, als de pvv de grootste word, dan word wilders gewoon premier van een kabinet pvv/cda/vvd. netjes de extreme puntjes van de pvv uitonderhandeld met het cda en vvd..........
pi_66807094
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef arjan1212 het volgende:
lul toch allemaal niet zo dom, als de pvv de grootste word, dan word wilders gewoon premier van een kabinet pvv/cda/vvd. netjes de extreme puntjes van de pvv uitonderhandeld met het cda en vvd..........
Ik zie CDA en zeker VVD daar nog wel voor bedanken . Een brede coalitie met VVD CDA en PvdA lijkt me dan nog logischer.
pi_66807106
Het eerste dat er gaat gebeuren is dat er een soort "3 strikes your out systeem" voor criminelen met een dubbel paspoort gaat komen.

En "out" is dan echt het land uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66807252
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef JohnDope het volgende:
Het eerste dat er gaat gebeuren is dat er een soort "3 strikes your out systeem" voor criminelen met een dubbel paspoort gaat komen.

En "out" is dan echt het land uit.
Daarvoor zal hij vermoedelijk de grondwet aan moeten passen en daar gaat normaal gesproken zeker 4 jaar overheen .
pi_66807288
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarvoor zal hij vermoedelijk de grondwet aan moeten passen en daar gaat normaal gesproken zeker 4 jaar overheen .
Wilders heeft geen mentaliteit van een ambtenaar, die drukt dat zo door.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66807493
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De grondwet is zo opgesteld dat dit niet mogelijk is . Een wijziging van de grondwet moet nu eenmaal nogmaals bevestigd worden na nieuwe verkiezingen. Dat was ook waar het bij de gekozen burgemeester mis ging
pi_66807609
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

De grondwet is zo opgesteld dat dit niet mogelijk is . Een wijziging van de grondwet moet nu eenmaal nogmaals bevestigd worden na nieuwe verkiezingen. Dat was ook waar het bij de gekozen burgemeester mis ging
Democratie bepaalt dat dat allemaal mogelijk is.

En dat verhaal van de gekozen burgemeester.... Tja daar voor moet je zijn bij Thom de Graaf, want die deed een politieke jihad vanwege de gekozen burgemeester, om vervolgens in 1 of ander duister achterkamertje benoemd te worden tot ongekozen burgemeester.
pi_66807612
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen.
pi_66807717
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Democratie bepaalt dat dat allemaal mogelijk is.
Ja het is allemaal mogelijk maar er gaan gewoon tijd en nieuwe verkiezingen overheen .
pi_66807837
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja het is allemaal mogelijk maar er gaan gewoon tijd en nieuwe verkiezingen overheen .
Dat was vroeger zo.
pi_66807879
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat was vroeger zo.
Ja en het is nog steeds zo .

Gelukkig maar want het is erg verstandig om voorgestelde veranderingen in de Grondwet echt goed te overdenken.
pi_66807968
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja en het is nog steeds zo .

Gelukkig maar want het is erg verstandig om voorgestelde veranderingen in de Grondwet echt goed te overdenken.
Weet je wat het probleem is met jou en velen met jou. Alles dat progressief is, is in jullie ogen slecht.
pi_66808036
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is met jou en velen met jou. Alles dat progressief is, is in jullie ogen slecht.
Ik denk dat het probleem met jou gewoon is dat je zulke grote oogkleppen ophebt dat je de geldende procedures weigert te snappen .
pi_66808237
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat was vroeger zo.
Oh, vroeger hadden we een grondwet, nu niet meer?

Ach ja, waarom niet dat boekje ook verbannen als we toch bezig zijn ...
pi_66809487
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij is Pro Israel die gast. Geeft zelf te kennen dat hij 40x dat land heeft bezocht in 5 jaar tijd. Dat is 8x per jaar zoniet meer. Wake the fuck up!! DIe gast kan NIET deugen! Hoe inderbouwd wil je het hebben?

Hee de wereld lijdt onder anti-moslim propaganda, en het frappante is dat Ameirka en Israel graag oorlogje spelen tegen de moslims. Toeval of complot?

Israel is de staat met lange tenen en een marteraars verleden. Maar spelen graag oorlogje met het hele Moslim Midden-Oosten. Ze lokken oorlogen uit, willen nu Iran pesten samen met Amerika. En oja Hillary (foreign war-affairs) getuigt van een beetje schuldgevoel omdat de hel straks losgaat breken. Ze wil dat Europa zichzelf kan verdedigen als ze oorlogje spelen met Iran! Shields up in oost-europa dus. Dit kan niet deugen!

Wat zou Geert doen denk ik? Onze belastigncentjes voeren aan Israel, virendjes worden met ze en dan de boze moslim-extremisten hierheen halen!

Wil je dat?
Moet je dit eens lezen:

Maurice de Hond, onze opinipeiler die nogal veel sympathie voor Wilders heeft, heeft een overeenkomst afgesloten. Maurice wil een maatschappelijke/politieke organisatie oprichten.

http://www.nrc.nl/binnenl(...)_De_Hond_via_bedrijf
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 22:10:36 #64
230491 Zith
pls tip
pi_66811379
quote:
ja hoor Net zoals CDA bij het paarse kabinet kwam toen deze als grootste de verkiezingen uitrolde in de jaren '90
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66811695
Er is geen enkele partij op de VVD na die met Wilders wil regeren. Dus hij moet niet alleen de grootste partij worden, maar ook een meer dan forse meerderheid behalen om een coalitie pvda, cda met een jokerpartij te voorkomen. Dat gaat sowieso niet gebeuren.

Ik wil niet te veel nadenken over wat als dat wel gebeurt....
Ik wil een kritische tov van de moslimgemeenschap absoluut niet tot xenofobie typeren. Ik vind dat daar best wel wat over gezegd mag worden. Maar er zijn zoveel politieke issues in dit land en hij houdt het steevast maar bij dezelfde boodschap. Zo'n partij wil ik niet in het kabinet hebben. Laat staan dat het een grote partij in de kamer wordt.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:41:24 #66
247780 Hitz0r
Dé 0pperbaas
pi_66812143
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef Vitalogy het volgende:
Maar er zijn zoveel politieke issues in dit land en hij houdt het steevast maar bij dezelfde boodschap. Zo'n partij wil ik niet in het kabinet hebben. Laat staan dat het een grote partij in de kamer wordt.
Het is inderdaad een trieste one-issue partij en de verkiezingen worden voor de pvv uiteraard een epic fail.
The only reason obesity exists is because bullying has been banned.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:49:57 #67
122997 zquing
Drama Junk
pi_66812379
Wanneer dat gebeurt voorspel ik nieuwe verkiezingen binnen een jaar
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66812383
Dan zit onze minister president waarschijnlijk vier jaar in het buitenland met een missie om ons met andere culturen te verbroederen. En dan zit ik waarschijnlijk ook liever in het buitenland
quote:

[..]

Dat kan alleen Chuck Norris.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:19:41 #69
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_66813293
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:49 schreef zquing het volgende:
Wanneer dat gebeurt voorspel ik nieuwe verkiezingen binnen een jaar
Dat dus. Ik geloof niet dat de man in staat is tot het sluiten van compromissen en samenwerking.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:35:05 #70
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_66813700
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:19 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat dus. Ik geloof niet dat de man in staat is tot het sluiten van compromissen en samenwerking.
Dat is slechts nodig als er sprake is van minder dan 76 zetels
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:39:14 #71
122997 zquing
Drama Junk
pi_66813806
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Wanneer dat gebeurt is nederland echt volledig naar de klote
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66814049
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef zquing het volgende:

[..]

Met dank aan de huidige politiek. En die van de laatste 40 jaar.

zondag 8 maart 2009 @ 10:16:08 #73
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_66818929
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Ook binnen zijn eigen partij is samenwerking en het sluiten van compromissen nodig.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 8 maart 2009 @ 10:23:57 #74
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_66819009
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef zquing het volgende:

[..]

Tja, vanuit een moslim-point-of-view zal het er niet beter op worden
  zondag 8 maart 2009 @ 10:24:53 #75
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_66819015
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:16 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ook binnen zijn eigen partij is samenwerking en het sluiten van compromissen nodig.
Klopt. Laten we aannemen dat dat nu ook al moet en vaststellen welke beleid nu (dus inclusief interne compromissen) geproduceerd wordt.
pi_66819248
Geert Wilders is een gevaarlijk mannetje. Die NIET voor het belang van de Nederlander strijdt, maar voor het belang van een ander volk wat er baat bij heeft dat de Nederlander een hekel aan de moslims krijgt en dat Nederland een VVD achtige kant op gaat.

Stemmen op Geert Wilders is daarom ook een gevaarlijke zet. Geert Wilders en andere rechtse neo-cons zien namelijk het liefst een Zuid-Amerikaanse economie voor Nederland. Waarbij een rijke elite het dankzij hun geld voor het zeggen heeft en de rest middenklasse vrijwel niet bestaat want de rest is straatarm. Geert Wilders zul je nooit over economie horen praten, hij heeft het liever over wat kutmarokkaantjes die kiezelsteentjes gooien. Ik weet wel wat belangrijker is.
  zondag 8 maart 2009 @ 10:50:35 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66819315
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Doet de huidige politiek het zo slecht dat een geperoxideerde schreeuwer 76 zetels zou kunnen halen? Is hij een messias ofzo?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 8 maart 2009 @ 11:05:23 #78
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_66819522
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:46 schreef Spitstand het volgende:
Geert Wilders is een gevaarlijk mannetje. Die NIET voor het belang van de Nederlander strijdt, maar voor het belang van een ander volk wat er baat bij heeft dat de Nederlander een hekel aan de moslims krijgt en dat Nederland een VVD achtige kant op gaat.

Stemmen op Geert Wilders is daarom ook een gevaarlijke zet. Geert Wilders en andere rechtse neo-cons zien namelijk het liefst een Zuid-Amerikaanse economie voor Nederland. Waarbij een rijke elite het dankzij hun geld voor het zeggen heeft en de rest middenklasse vrijwel niet bestaat want de rest is straatarm. Geert Wilders zul je nooit over economie horen praten, hij heeft het liever over wat kutmarokkaantjes die kiezelsteentjes gooien. Ik weet wel wat belangrijker is.
`

Ik wist niet dat een zuid-amerikaanse economie (Chavéz? zo socialistisch als maar zijn kan ) een voorbeeld is van 'een VVD-achtige kant op'.
pi_66819655
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:05 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

`

Ik wist niet dat een zuid-amerikaanse economie (Chavéz? zo socialistisch als maar zijn kan ) een voorbeeld is van 'een VVD-achtige kant op'.
Ik heb nergens geschreven dat alle Zuid-Amerikaanse landen hetzelfde zijn of wel? Kijk eens naar landen als Argentinië, Mexico (ok, is Noord-Amerika), Ecuador, Uruguay, Brazilië, etcetera.
  zondag 8 maart 2009 @ 11:13:25 #80
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_66819672
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:24 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Klopt. Laten we aannemen dat dat nu ook al moet en vaststellen welke beleid nu (dus inclusief interne compromissen) geproduceerd wordt.
Nu is het een klein clubje, waarbinnen Wilders een absoluut heerser is. Hij heeft zich dus omringd met ja-knikkers. Ik betwijfel of dat ook gaat lukken wanneer zijn club (ineens zeer sterk) moet groeien.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:50:10 #81
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_66822018
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:12 schreef Spitstand het volgende:

[..]

Ik heb nergens geschreven dat alle Zuid-Amerikaanse landen hetzelfde zijn of wel? Kijk eens naar landen als Argentinië, Mexico (ok, is Noord-Amerika), Ecuador, Uruguay, Brazilië, etcetera.
Je gebruikt het begrip zelf algemeen. 'het wordt een zuid-amerikaanse economie'. Moet ik dat dan oppakken alsof je één specifiek land bedoeld? Brazilië is eveneens onwaar; dat heeft ook een socialistische inslag. Een VVD-achtige economie of een VVD-achtige kant op, dan moet je denken aan republikeins / conservatief liberalisme. Heeft niets met Zuid Amerika te maken.

Stel dat Wilders zijn 76 zetels heeft en omringd blijft met ja-knikkers.. in theorie mogelijk. Dan kun je een economisch systeem verwachten wat past binnen de EU-normen. Ook Geertje moet daar aan mee doen. Dat heet soevereiniteitsafdracht. Ik vrees dan ook niet voor economisch malaise, mocht hij minister worden. Wel sociale malaise.
pi_66822048
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Je gebruikt het begrip zelf algemeen. 'het wordt een zuid-amerikaanse economie'. Moet ik dat dan oppakken alsof je één specifiek land bedoeld? Brazilië is eveneens onwaar; dat heeft ook een socialistische inslag. Een VVD-achtige economie of een VVD-achtige kant op, dan moet je denken aan republikeins / conservatief liberalisme. Heeft niets met Zuid Amerika te maken.

Stel dat Wilders zijn 76 zetels heeft en omringd blijft met ja-knikkers.. in theorie mogelijk. Dan kun je een economisch systeem verwachten wat past binnen de EU-normen. Ook Geertje moet daar aan mee doen. Dat heet soevereiniteitsafdracht. Ik vrees dan ook niet voor economisch malaise, mocht hij minister worden. Wel sociale malaise.
Hij had beter Oost Europa als voorbeeld kunnen nemen
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66822356
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Algemeen bekend is dat Zuid-Amerikaanse economiën voor een rijke elite staan die alle macht in handen heeft. Daarom ook de trend van de laatste jaren van extreem-socialistische regeringen, dit is slechts een reactie op de velen jaren liberaal beleid (al dan niet in stand gehouden dankzij de CIA). Daarom nam ik het dus als voorbeeld.

In Brazilië is het precies hetzelfde, ook daar is er een duidelijke lijn tussen arm en rijk met niks ertussenin.
  zondag 8 maart 2009 @ 19:39:34 #84
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_66835347
Als er al geen cordon sanitaire rondom de PVV wordt gesloten, kan hij wel in de regering komen maar hij zal de grootste moeite hebben om capabele mensen te vinden die de posten kunnen invullen. Hero Brinkman maakt enige kans, maar hij ziet wel kans om veel mensen tegen zich in het harnas te jagen. Hetzelfde geldt voor Dion Graus. Wilders misschien een ministerschap van weinig om het lijf heeft, zoals Ella Vogelaar of André Rouvoet. Hij kan regelmatig (dagelijks) de media halen om van alles en nog wat te blaten, maar hij krijgt de grootste problemen binnen de coalitie en ook in de Kamer. De kiezers verwachten iets van hem (moslims oprotten) maar het blijkt dat hij dat toch niet kan waarmaken. Veel onrust in de regering, die binnen één jaar valt. NIeuwe verkiezingen en de PVV wordt weer een onbeduidend partijtje in de oppositie.
Non possumus non loqui
pi_66836147
Dat zou vreselijk zijn zeg, Wilders aan de macht. Als hij volhoudt, dan wordt het definitief dag vrijheid en welkom controle en de politiestaat.
  zondag 8 maart 2009 @ 23:23:19 #86
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66844894
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef NRP het volgende:
Dat zou vreselijk zijn zeg, Wilders aan de macht. Als hij volhoudt, dan wordt het definitief dag vrijheid en welkom controle en de politiestaat.
Iedereen de cel in, 50 meter onder de grond, dan zijn we tenminste van de Islam én criminaliteit af! Opgelost! Harde maatregelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 maart 2009 @ 00:48:18 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66847444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

zijn boeken weleens gelezen? Daarin zette hij al jaren breedte beleidsvisies uiteen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66849121
Ik denk dat er uiteindelijk wel partijen bereid zullen zijn om met hem een coalitie te vormen. Voor de verkiezingen is het allemaal grootspraak, maar als het er op aankomt springen de partijen waarschijnlijk toch wel om lekker te kunnen regeren. Dit hoop ik ook, anders zou het niet echt democratisch zijn.
Ik support gevallen topclubs!
pi_66849592
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voor een grondwetwijziging is het juist de bedoleing dat er direct ontbonden wordt en dat er weer over wordt gestemd, en niet, zoals bij de gekozen burgemeester gebeurde, dat aan het eind van de termijn gewoon de grondwetwijziging als reden wordt aangegeven voor nieuwe verkiezingen. Het hoeft dus niet vier jaar te duren....maar ja...wie gaat het beoordelen als rechters niet aan de grondwet mogen toetsen.
pi_66855208
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, dat geeft het denkvermogen van de gemiddelde kiezer aan, die gelooft in iemand die volstrekt onhaalbare voorstellen heeft, en als de voorstellen wordt afgeschoten als een wilde om zich heen begint te blaten
  maandag 9 maart 2009 @ 12:13:04 #91
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_66855283
Eerst wil ik even opmerken dat je bericht niet volledig is rsracing1991 !... je schrijft namelijk dat de PVV heel close ligt op de CDA. Dat is natuurlijk gillend onjuist, omdat ze VIRTUEEL zoveel zetels hebben. Die peiling komt van Maurice de Hond, en het TNS geeft de PVV 14 'virtuele' zetels, heb ik ergens gelezen. Nogal een verschilletje!

En dan 2: als Wilders president zou worden krijgen we te maken met een groot bestuurlijk probleem in Nederland. Zijn partij komt niet met oplossingen, maar geilt de media gewoon op.
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
pi_66878136
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Gelde ook voor Pim.
?
Sanity is (not) statistical
pi_67089361
Wilders als president? Dan studeer ik verder in Belgïe!
  maandag 16 maart 2009 @ 06:10:10 #94
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67091548
CDA en PVDA kan voor mij opzouten, maar Geert daar heb ik bij voorbaat al geen vertrouwen in.. Mijn conclusie is dan ook dat alle politici gewoon niet deugen. Zelfs de linkse partijen niet.
  maandag 16 maart 2009 @ 06:38:27 #95
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_67091617
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:07 schreef uithangbord het volgende:
Wilders als president? Dan studeer ik verder in Belgïe!
Maar natuurlijk! Bij Filip!
pi_67097830
Pim kan toch niemand vervangen vindt ik, die zou ik nog wel er voor aangezien hebben dat die ook werkelijk alles controleren zou.
  maandag 16 maart 2009 @ 12:42:05 #97
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_67098484
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nee, dat geeft het denkvermogen van de gemiddelde kiezer aan, die gelooft in iemand die volstrekt onhaalbare voorstellen heeft, en als de voorstellen wordt afgeschoten als een wilde om zich heen begint te blaten
De gemiddelde kiezer verdiept zich niet in politiek en over hoe bepaalde standpunten gerealiseerd kunnen worden. Die kijken gewoon naar de standpunten en de persoon die ze waardoor ze gepresenteerd worden.

De PVV heeft verschillende standpunten die ik heel aardig vind, maar ik verwacht dat ze vaak financieel niet haalbaar zullen zijn. Ergens zal toch geld vandaan moeten komen. Daar moeten de anderen partijen ook op gaan hameren, om mensen gewoon in te laten zien dat je af en toe impopulaire maatregelen moet nemen om andere zaken te verbeteren.
  maandag 16 maart 2009 @ 13:14:21 #98
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_67099317
Dan ''regelt,, Balkenende een Volkert en worden er de volgende dag heel veel waxinelichtjes verkocht.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_67099424
quote:

[..]

Ik vond jou helemaal niet het type voor Hitlervergelijkingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67100384
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef John.Milton het volgende:

De PVV heeft verschillende standpunten die ik heel aardig vind, maar ik verwacht dat ze vaak financieel niet haalbaar zullen zijn. Ergens zal toch geld vandaan moeten komen.
Vind je?

Het gehele ambtelijke apparaat op de schop, denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit, immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar, nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven, afschaffen dubbele nationaliteit, afschaffen Eerste Kamer, Turkije in de EU dan Nederland eruit, herinvoering ambachts- en tuchtscholen, jaha; puike standpunten.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:20:39 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67101286
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.

Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.

Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:58:05 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_67102369
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_67102478
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
Ik denk dat je wel kunt stellen dat Wilders nooit zo'n succes had kunnen boeken zonder van der G.
pi_67102675
quote:
Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???
  maandag 16 maart 2009 @ 15:11:55 #105
3647 B.R.Oekhoest
pi_67102842
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???
waarvan?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 16 maart 2009 @ 15:14:14 #106
36038 Shaman
retro-progressief
pi_67102921
quote:
Op maandag 9 maart 2009 06:17 schreef Fetai het volgende:
Ik denk dat er uiteindelijk wel partijen bereid zullen zijn om met hem een coalitie te vormen. Voor de verkiezingen is het allemaal grootspraak, maar als het er op aankomt springen de partijen waarschijnlijk toch wel om lekker te kunnen regeren. Dit hoop ik ook, anders zou het niet echt democratisch zijn.
Waarom zou dat niet democratisch zijn?
Ik wil mijn stem niet geven aan een partij die wél met Wilders wil regeren.
Als Wilders straks 35 zetels haalt en daarmee de grootste partij zou hebben, maar andere partijen willen niet met hem regeren, omdat hun kiezers daar, net als ik, niet achter staan, dan is dat toch gewoon democratisch?
pi_67104119
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.

Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.

Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
Wilders gaat niet in een kabinet zitten. Hij weet zelf dondersgoed dat zijn plannen niet haalbaar zijn. Liever nog, gaat hij aan de zijlijn doorbrullen.

Bovendien, welk verstandig mens wil namens de PVV in een kabinet. Op basis van welk beginsel cq programma zit iemand daar ? De enige die wat aan een PVV-programma punt kan wijzigen is Geert zelf. Op welk grondbeginsel moet je dan je beleid maken ?
  maandag 16 maart 2009 @ 17:31:12 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67107337
Met de PVV komen er nog meer incompetente prutsers aan de macht, herinneren jullie je Hijsbroek nog, die meer geintresseerd was in zijn nieuwe dienstauto als zijn ministerie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:39:56 #109
3647 B.R.Oekhoest
pi_67107573
quote:
Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.html
  maandag 16 maart 2009 @ 17:44:00 #110
45206 Pietverdriet
pi_67107695
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.html
tja, en je moet eens weten hoe rampzalig dat voor dieren is, dat vrijlaten, die nertsen vreten hele bossen leeg
pi_67123196
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.

"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67123278
Proef ik enige twijfel bij Wilders?

Fortuyn zei immers stellig "Ik word minster-president!"
pi_67124107
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.

"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Ik persoonlijk denk dat hij beter in een sterke oppositie kan zitten.
pi_67126244
Wat Wilders al niet voor over heeft om Engeland in te komen. Kijken of ze een MP ook durven te weigeren....
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_67126284
OT: Wilders zou dan onze (soort) George Bush worden. De angst kaart uitspelen om aan kiezers te komen en vervolgens de maatschappij verder polariseren. Na x jaren Wilders kunnen we dan de puin van Wilders gaan opruimen.

Wachten is op de Obama type in de Nederlandse politiek die ook massaal de volk weet te mobiliseren. Dus iemand die hoop predikt i.p.v. angst.
pi_67126478
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:

De PVV de grootste partij . Hij heeft wel humor.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:02:05 #117
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67181526
dat wordt weer zo n zooitje als de LPF toen der tijd. Bij elkaar geraapte partijtjes en populisten werken niet in een pure democratie
pi_67183012
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:

TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Ik support gevallen topclubs!
pi_67183474
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

De PVV de grootste partij . Hij heeft wel humor.
Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:54:21 #120
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_67183813
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:

[..]

TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Rita heeft het gewoon totaal verkeerd aangepakt. Ze heeft echter met haar slogan en de naam 'Trots op Nederland' eigenlijk goud in handen. De slogan 'recht door zee' is inmiddels behoorlijk ingeburgerd. Ik zie haar dan ook nog wel een comeback maken, al hoop ik dat van harte niet.
pi_67185255
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.
Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeft
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:26:37 #122
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67185391
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:

[..]

Nee, die kans verdiende ze niet, want als minister lulde ze ook al heel anders dan wat ze daadwerkelijk deed. Toen drong het echter bij betreffende groep nog niet door. Die worden pas wakker als een afvallige spin doctor het hen vertelt.
pi_67185857
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeft
Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.
pi_67186058
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.
Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.

Maar de overeenkomst dat het beiden zeer ver van de verkiezingen was blijft aanwezig. Zodra er verkiezingen aankomen trekken alle partijen de publiciteitsmachines los en zakken de extreme partijen gelukkig weer weg
pi_67186463
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.

Maar de overeenkomst dat het beiden zeer ver van de verkiezingen was blijft aanwezig. Zodra er verkiezingen aankomen trekken alle partijen de publiciteitsmachines los en zakken de extreme partijen gelukkig weer weg
Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.
pi_67187710
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.
Waar stevenen we dan precies op af?
pi_67188062
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar stevenen we dan precies op af?
Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.
pi_67188409
Dat zou een regelrechte ramp zijn, naast een economische crisis dan ook een bestuurlijke crisis.

Dat neemt echter niet weg dat ik denk dat Geert Wilders een bijzonder capabele bestuurder is. Iemand die heel veel in zijn mars heeft, een een buitengewoon goed en rechtvaardig minister-president zou kunnen zijn. Echter, en dat moge duidelijk zijn, is Geert Wilders op zo'n uitzonderlijke wijze verblind geraakt door zijn strijd tegen de islam en alles wat daarmee samenhangt, dat met iedere dag die verstrijkt de aannemelijkheid dat Wilders een goede president zou zijn, afneemt. Jammer! Was bij de VVD gebleven, dan was hij nog erg ver gekomen.

Wilders zal denk ik trouwens nooit geen minister-president worden, ik zie geen enkele partij die zich zou laten verleiden samen met hem plaats te nemen in een coalitie. Een absolute meerderheid is en zal gelukkig nooit aan de orde zijn.

Leuke hypothese, gelukkig geen werkelijkheid..
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:30:24 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67188420
Inhoudelijk; Wilders was in de States geweest? En hij praatte daarna Ron Paul na met "cut foreign spending". KLinkt goed. Maar je weet het met politici he. Zelfs Oabma doet niet wat hij beloofde mbt. oorlogje spelen.
pi_67188719
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.
Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaan . Vooralsnog lijkt het tegen die tijd allemaal nog wel mee te vallen
pi_67188903
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaan . Vooralsnog lijkt het tegen die tijd allemaal nog wel mee te vallen
Ik heb een totaal andere indruk en verwachting, maar het is een beetje koffiedik kijken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:32:57 #132
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67191815
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Inhoudelijk; Wilders was in de States geweest? En hij praatte daarna Ron Paul na met "cut foreign spending". KLinkt goed. Maar je weet het met politici he. Zelfs Oabma doet niet wat hij beloofde mbt. oorlogje spelen.
Ik denk niet dat Ron Paul zich kan vinden in de totalitaire visie die Wilders heeft, zo even als kanttekening.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:12:48 #133
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67196749
En het verschil is dat Ron Pauls verdere plannen ook in lijn zijn met "cut foreign spending". Die van Wilders niet, maar die heeft met zijn MAVO-diploma nog niet kunnen uitrekenen hoeveel het kost om op zijn manier alle radicale en vervelende moslims en illegalen naar hun land van herkomst te vliegen. Bovendien zal Wilders zijn Israëlische maatjes ook niet kunnen negeren als ze daar politieke of militaire steun nodig hebben.
pi_67200370
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Pool het volgende:
En het verschil is dat Ron Pauls verdere plannen ook in lijn zijn met "cut foreign spending". Die van Wilders niet, maar die heeft met zijn MAVO-diploma nog niet kunnen uitrekenen hoeveel het kost om op zijn manier alle radicale en vervelende moslims en illegalen naar hun land van herkomst te vliegen. Bovendien zal Wilders zijn Israëlische maatjes ook niet kunnen negeren als ze daar politieke of militaire steun nodig hebben.
HAVO
pi_67219835
Wat zou er gebeuren als geert wilders minister wordt?

Volgens mij wil je dat helemaal niet weten.
pi_67241037
welke partijen zouden een coalitie willen vormen met wilders? ik kan nu alleen op verdonk komen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:08:15 #137
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_67264310
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef Fok_Fok het volgende:
welke partijen zouden een coalitie willen vormen met wilders? ik kan nu alleen op verdonk komen
Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas

is dat wel het geval, dan ligt het aan de flexibiliteit van W. Hij heeft overigens na zijn bijeenkomst in Venlo vermeld bereid te zijn tot het sluiten van compromissen
pi_67265331
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas
De potentie van een partij als die van Wilders is hooguit een zeteltje of 30.
pi_67274289
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnen
quote:
is dat wel het geval, dan ligt het aan de flexibiliteit van W. Hij heeft overigens na zijn bijeenkomst in Venlo vermeld bereid te zijn tot het sluiten van compromissen
Het ligt nog meer aan de bereidheid van de andere partijen om met hem te willen regeren. Die is bijzonder laag namelijk
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2009 @ 19:04:15 #140
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_67274368
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef du_ke het volgende:
Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnen
In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.
Carpe Libertatem
pi_67274792
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.
In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijk
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2009 @ 20:00:46 #142
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_67276028
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijk
PvdA 1977, 1986. CDA 1986, 1989 en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.

Zo onmogelijk blijkt het toch niet te zijn.
Carpe Libertatem
pi_67276208
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

PvdA 1977, 1986. CDA 1986, 1989
Daar wees ik op met mijn meer dan 30% verhaal. Maar dan ben je nog heel ver verwijderd van de meerderheid van de stemmen.
quote:
en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.
Was het algemene kiesrecht toen al ingevoerd ? Volgens mij niet.
quote:
Zo onmogelijk blijkt het toch niet te zijn.
76 zetels is in elk geval wel heel onmogelijk en dat was de post van je waar ik op reageerde.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:10:09 #144
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69758744
Even de actualiteit weer inschoppen.

Ik liep hier dus vandaag over na te denken. Ik vind Wilders een prachtige vent die de ingeslapen politieke elite wakker schud. Ik ben het oneens met veel van zijn ideen en zijn gebrek aan realistische oplossingen maar stel je toch eens voor....

Hoe harder de gevestigde orde schreeuwt dat ze niet met Wilders gaan regeren, hoe meer stemmen Wilders zal krijgen. Straks haalt ie samen met bijvoorbeeld de VVD een meerderheid en dan.....

Wilders als MP. Moet je daar als fatsoenlijk land als Nederland blij mee zijn? Internationale betrekkingen worden cold as ice vanwege de horkerige manier waarop Wilders acteert. Voor de binnenlandse politiek zou het misschien best goed zijn (als hij daadwerkelijk met realistische oplossingen komt) maar ik denk dat het voor de buitenlandse politiek enge ontwikkeling is.

Zien we Wilders al bij Obama op de koffie zitten en vragen hoe die neger het in godsnaam in zijn hoofd haalt om moslims te knuffelen?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:45:30 #145
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_69759549
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.

De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
What lies in the shadow of the statue?
pi_69762533
Zeg Ghazi, oefen je al met je opblaasboot?

Mijn god, je krijgt de debielenprijs van 6 juni 2009.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 08:20:40 #147
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69762652
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Ghazi het volgende:
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.

De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
Alle moslimjongetjes zitten toch al gesubsidieerd op taekwondo en kickboksen?

Zo ver komt het echt niet hoor. En mocht een Nederlandse overheid daadwerkelijk een minderheid etnisch gaan zuiveren, dan mogen er bij mij wel een paar onderduiken hoor.
pi_69763135
quote:

Tijd voor uw medicijn.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:52:11 #149
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_69763917
quote:

Toen ik begon te lezen dacht ik dat je ging melden dat moslims zich dus elkaar gingen corrigeren en lekker normaal gingen leren gedragen. Nee..er moeten weer van die kromme zwaarden geslepen worden. *ping* weer een zeteltje erbij voor Wilders.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:54:57 #150
45206 Pietverdriet
pi_69763957
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

zaterdag 6 juni 2009 @ 10:58:39 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69764019
Dan gaat hij de vreselijkste weken van zijn leven tegemoet en krijgt hij ruzie met alles en iedereen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:22:16 #152
231556 Adamo144
werwerwer
pi_69765874
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:58 schreef Hexagon het volgende:
Dan gaat hij de vreselijkste weken van zijn leven tegemoet en krijgt hij ruzie met alles en iedereen
jahoor, "fuck man de laatste weken dat ik minister president ben zijn afschuwlijk geweest "

zaterdag 6 juni 2009 @ 12:24:51 #153
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69765958
quote:
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_69767503
[img]Dan worden hoofddoeken verboden.
Dus: Volendam:
Jullie hebben dan wel voor 39% op de PVV gestemd bij de Europese Verkiezingen,
maar dit kan straks dus absoluut niet meer
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_69769457
Geertje zegt nu al 99 procent van alle debatten af omdat hij veel te bang is om inhoudelijk onder de tafel geluld te worden. Daarnaast is Geertje een alleenheerser. Dat merkte je afgelopen donderdag al, toen schandknaap en notabene lijsttrekker Barry geen reactie mocht geven op de uitslag voordat de Grote Leider binnenkwam en zijn zegje gedaan had.

En verder heeft Geertje LPF-achtige figuren op z'n lijst die als loopse teefjes voor hem klaarliggen en óf in hun privéleven zaken verrichten die het daglicht niet kunnen verdragen (zoals het mishandelen van een medemens), óf met ideeën komen die weliswaar leuk klinken voor de gemiddelde zwakzinnige kwijlende Shownieuwskijker, maar in reële zin onuitvoerbaar zijn. En Geertje weet best dat hij het daar moeilijk mee gaat krijgen.

Als de Partij tegen de Vrijheid de grootste wordt gaat stoere Geertje een prachtig toneelstuk opvoeren waarbij hij zogenaamd met open vizier de onderhandelingen ingaat, maar ondertussen bewust aanstuurt op een breuk tussen hem en de andere partijen, zodat een coalitie met Wilders onhaalbaar is. Vervolgens manoeuvreert Geertje zichzelf in de slachtofferrol en zal hij beweren dat niemand met hem wil regeren, dat de linkse kerk hem demoniseert en dat 'het volk' niet krijgt waar het recht op heeft.

Gevolg: nog meer boosheid in de VINEX-wijken van Maarssen, ADO-fans met molotov-cocktails in de Binnenhofparkeergarage, moskeeën die in de fik vliegen, moslims die worden gelyncht op straat, een ramkraak bij de Wiardi Beckmanstichting en Jan Smit die een politieke partij voor het 'volluk' opricht om Geertje bij te staan.
It's easier to get forgiveness than permission.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:53:29 #156
99433 Tup
Tupperwaar
pi_69771101
Alles stroomt en niets blijft - Parmenides
Wasserwunderland
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:54:30 #157
99433 Tup
Tupperwaar
pi_69771129
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ [url=Dan worden hoofddoeken verboden.
Dus: Volendam:
Jullie hebben dan wel voor 39% op de PVV gestemd bij de Europese Verkiezingen,
maar dit kan straks dus absoluut niet meer[img]http://blogs.rnw.nl/wereldkids/files/2007/12/050726_zomerkamp_volendam.jpg]afbeelding[/url] ]
LOL
Wasserwunderland
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:56:30 #158
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_69771164
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 08:20 schreef Pool het volgende:

[..]

Alle moslimjongetjes zitten toch al gesubsidieerd op taekwondo en kickboksen?

Ik weet niet of de voornamelijk Marokkaanse jongeren die 2 x in de week kickboksen een nuttige asset zijn in de toekomstige, haast onvermijdelijke oorlog.

Om een guerilla-oorlog te winnen heb je meer nodig dan wat opgeschoren Marokkanen en andere bontkragen. Je moet netwerken kunnen opzetten, en gecoordineerde aanvallen kunnen uitvoeren. Ook de logistiek en het in elkaar zetten van Improvised Explosive Devices vereist denkwerk.

Marokkaanse straatkinderen kunnen wel heel goed stelen, dus wellicht dat ze ingezet kunnen worden om wapendepots van het leger te bestelen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_69783162
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:41 schreef Glacius het volgende:
Geertje zegt nu al 99 procent van alle debatten af omdat hij veel te bang is om inhoudelijk onder de tafel geluld te worden. Daarnaast is Geertje een alleenheerser. Dat merkte je afgelopen donderdag al, toen schandknaap en notabene lijsttrekker Barry geen reactie mocht geven op de uitslag voordat de Grote Leider binnenkwam en zijn zegje gedaan had.

Als de Partij tegen de Vrijheid de grootste wordt gaat stoere Geertje een prachtig toneelstuk opvoeren waarbij hij zogenaamd met open vizier de onderhandelingen ingaat, maar ondertussen bewust aanstuurt op een breuk tussen hem en de andere partijen, zodat een coalitie met Wilders onhaalbaar is. Vervolgens manoeuvreert Geertje zichzelf in de slachtofferrol en zal hij beweren dat niemand met hem wil regeren, dat de linkse kerk hem demoniseert en dat 'het volk' niet krijgt waar het recht op heeft.
Je maakt een aantal denkfouten, Wilders gaat niet naar 99% van de debatten omdat deze worden geleid door linkse presentatoren. ( P&W,1Vandaag,DWDD enz enz) Wilders kan bij elk tv programma terecht, ondanks dat houdt hij zijn rug recht. Dus zonder zijn aanwezigheid in al die tv programma's weet hij nog zoveel publiciteit te creeren, dat zie ik niet veel politici doen.

Van het zoals jij het noemt 'onder de tafel lullen' hebben we afgelopen donderdagavond bij het slotdebat gezien, je kunt zeggen wat je wil, maar Wilders was duidelijk slimmer dan de rest, die waren alleen maar ruzie aan het maken. Als ik dan nog even iets mag zeggen over dat debat, wat vind ik die Mariette Hamer slecht, vergeleken bij Pechtold is Hamer een alzheimer patient. Als je haar ook een stuk hoort voorlezen in de 2e kamer dan vraag ik me echt af op welke kwaliteiten zij is geselecteerd, onvoorstelbaar vind ik het. De enige fractieleider die iets kan inbrengen tegen Wilders is Pechtold, ik ben het oneens met zijn standpunten maar die man heeft zeker kwaliteiten.( verkopen van zijn boodschap) Bij de volgende 2e kamer verkiezingen zullen D66 en de PVV zeker gaan verdubbelen.

Dat toneelstuk waar jij het overigens over hebt, zal dit ongeveer lijken op het toneelstuk wat de SP de afgelopen onderhandelingen heeft opgevoerd? ( twee jaar geleden)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:28:35 #160
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_69783332
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat is er dan zo radicaal aan Wilders? Stoppen immigratie? Dat hoor je zelfs Wouter Bos af en toe roepen (volgende dag roept ie weer "grenzen open" maar toch).
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_69784228
Onder Geert komt er een extra ministerie van VROM, VROM-2, om al die moskeeen af te breken.
pi_69784421
Komop Napalm jij ziet toch ook wel dat de PVV heel wat verder van het politieke midden afstaat en radicaler is dan bijvoorbeeld een SP?

Dat jij er politiek gezien dichter bij staat doet daar niet zoveel van af hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2009 @ 00:24:00 #163
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69784567
quote:
Iets vergelijkbaars dacht Den Uyl ergens in de jaren 70 ook ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 7 juni 2009 @ 00:34:13 #164
177885 JoaC
Het is patat
pi_69784780
Het politieke midden is een gemiddelde van wat het volk wilt, hoe verder en partij er vanaf staat, hoe harder ze schreeuwen wat het volk wilt
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zondag 7 juni 2009 @ 00:41:21 #165
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_69784926
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef Brammetje het volgende:

[..]

Je maakt een aantal denkfouten, Wilders gaat niet naar 99% van de debatten omdat deze worden geleid door linkse presentatoren. ( P&W,1Vandaag,DWDD enz enz) Wilders kan bij elk tv programma terecht, ondanks dat houdt hij zijn rug recht. Dus zonder zijn aanwezigheid in al die tv programma's weet hij nog zoveel publiciteit te creeren, dat zie ik niet veel politici doen.

Van het zoals jij het noemt 'onder de tafel lullen' hebben we afgelopen donderdagavond bij het slotdebat gezien, je kunt zeggen wat je wil, maar Wilders was duidelijk slimmer dan de rest, die waren alleen maar ruzie aan het maken. Als ik dan nog even iets mag zeggen over dat debat, wat vind ik die Mariette Hamer slecht, vergeleken bij Pechtold is Hamer een alzheimer patient. Als je haar ook een stuk hoort voorlezen in de 2e kamer dan vraag ik me echt af op welke kwaliteiten zij is geselecteerd, onvoorstelbaar vind ik het. De enige fractieleider die iets kan inbrengen tegen Wilders is Pechtold, ik ben het oneens met zijn standpunten maar die man heeft zeker kwaliteiten.( verkopen van zijn boodschap) Bij de volgende 2e kamer verkiezingen zullen D66 en de PVV zeker gaan verdubbelen.

Dat toneelstuk waar jij het overigens over hebt, zal dit ongeveer lijken op het toneelstuk wat de SP de afgelopen onderhandelingen heeft opgevoerd? ( twee jaar geleden)
Mariette Hamer wekt idd niet veel op
Wat een passion-killer.
pi_69785412
quote:

[..]

Ik vind Wilders anders behoorlijk kortzichtig soms. Hij weet het publiek goed te bespelen, maar voor mensen die nog na kunnen denken is het toch duidelijk dat hij flinke gaten laat vallen. Neem het stukje bij de EO, waarin hij vertelt dat landen best hun eigen regels kunnen bepalen op het gebied van internationaal vrachtverkeer. Dat moeten we in Nederland bepalen, voor Nederlandse chauffeurs gelden Nederlandse wetten. Nee hoor, in Polen kunnen ze ook best zelf de regels maken. Als chauffeurs van Polen wel langer mogen rijden dan hier, dan moeten ze dat in Polen maar weten. Natuurlijk, tot het moment dat er een Pool die te weinig rust genomen heeft hier een ongeluk veroorzaakt en een file van twintig kilometer veroorzaakt voor Europoort. Dan zijn de doden en economische schade niet voor Polen. Maar hij weet het allemaal wel mooi te verpakken - dat kun je slim noemen. Aan de andere kant val je vanzelf een keer door de mand en met dat besef toch onhaalbare voorstellen doen vind ik niet erg slim.
  zondag 7 juni 2009 @ 01:18:57 #167
177885 JoaC
Het is patat
pi_69785494
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik vind Wilders anders behoorlijk kortzichtig soms. Hij weet het publiek goed te bespelen, maar voor mensen die nog na kunnen denken is het toch duidelijk dat hij flinke gaten laat vallen. Neem het stukje bij de EO, waarin hij vertelt dat landen best hun eigen regels kunnen bepalen op het gebied van internationaal vrachtverkeer. Dat moeten we in Nederland bepalen, voor Nederlandse chauffeurs gelden Nederlandse wetten. Nee hoor, in Polen kunnen ze ook best zelf de regels maken. Als chauffeurs van Polen wel langer mogen rijden dan hier, dan moeten ze dat in Polen maar weten. Natuurlijk, tot het moment dat er een Pool die te weinig rust genomen heeft hier een ongeluk veroorzaakt en een file van twintig kilometer veroorzaakt voor Europoort. Dan zijn de doden en economische schade niet voor Polen. Maar hij weet het allemaal wel mooi te verpakken - dat kun je slim noemen. Aan de andere kant val je vanzelf een keer door de mand en met dat besef toch onhaalbare voorstellen doen vind ik niet erg slim.
Wilders verliest ook in de diepgang en daarmee uitvoering, dat is alleen niet in een kroeg te horen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69785599
Mocht Wilders een hartstilstand krijgen en er aan overlijden, dan blijft er van zijn partij weinig over.
Geert Wilders = de PVV.
Zonder Geert is die partij niets.

En met Geert ook niet... Want mocht hij de verkiezingen winnen dan loopt het uit op een fiasco...
pi_69785635
quote:

[..]

Och, ik had het kunnen weten hoor. Natuurlijk, omdat alles en iedereen behalve Geertje links is. Pim Fortuyn was niet zo flauw, die deed gewoon mee. Kan Geertje ook doen. Maar dat doet hij niet, omdat hij - terecht - bang is.

Afgelopen donderdag was Wilders inderdaad slimmer dan de rest, maar niet op inhoudelijke punten. Het was vooral een circus van goedkope oneliners. Op een gegeven moment ging het er vooral mis doordat het een geschreeuw werd over wel of niet regeren met de Partij tegen de Vrijheid. Was allemaal in het voordeel van 'underdog' Geertje. Pechtold vroeg zich achteraf terecht af wanneer ze het nou over Europa gingen hebben. Mariëtte Hamer was inderdaad dramatisch.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_69785737
Idd, Mariette Hamer is echt verschrikkelijk slecht in debat. Verder was het veel geschreeuw en idd zat er weinig diepgang in.

En dat hele spelletje van 'jij wil niet met de PVV samenwerken' - "nee, maar jij toch ook niet met ons?" - "ja, dat doet er niet toe". Eh, ok? Er zijn peuters die al begrijpen dat het zo niet werkt.
pi_69785758
quote:
pi_69785820
moet er niet aaan denken, zie mijn voorgaande post,
De Puta Madre
  zondag 7 juni 2009 @ 01:53:02 #173
177885 JoaC
Het is patat
pi_69785837
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:34 schreef JoaC het volgende:
Het politieke midden is een gemiddelde van wat het volk wilt, hoe verder en partij er vanaf staat, hoe harder ze schreeuwen wat het volk wilt
Geef mij eens ongelijk, ondanks dat ik niet met bewijzen kom.

EDIT: het dikgedrukte moet een zijn, dus zo:
quote:
Het politieke midden is een gemiddelde van wat het volk wilt, hoe verder een partij er vanaf staat, hoe harder ze schreeuwen wat het volk wilt
En ja, een partij is enkelvoud, maar ik heb alcohol in mijn lijf en het is 's nachts.

[ Bericht 30% gewijzigd door JoaC op 07-06-2009 02:03:19 ]
[..]
pi_69785879
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:53 schreef JoaC het volgende:

[..]

Leer eerst maar eens werkwoorden vervoegen, daarna praten we verder.
pi_69785905
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:41 schreef Maeghan het volgende:
Idd, Mariette Hamer is echt verschrikkelijk slecht in debat. Verder was het veel geschreeuw en idd zat er weinig diepgang in.

En dat hele spelletje van 'jij wil niet met de PVV samenwerken' - "nee, maar jij toch ook niet met ons?" - "ja, dat doet er niet toe". Eh, ok? Er zijn peuters die al begrijpen dat het zo niet werkt.
Politieke 'debatten' stellen tegenwoordig sowieso al weinig meer voor.
  zondag 7 juni 2009 @ 02:03:46 #176
177885 JoaC
Het is patat
pi_69785953
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:56 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Leer eerst maar eens werkwoorden vervoegen, daarna praten we verder.
Zie edit.
[..]
pi_69785962
Geert Wilders "Oh, dit waren toch de verkiezingen voor het Eurovisie Songfestival?"

Klikbaar:
pi_69786307
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef JoaC het volgende:

[..]

Zie edit.
Heeft niemand je ooit verteld dat willen een onregelmatig werkwoord is? Het is "het volk wil" en niet "het volk wilt".
  zondag 7 juni 2009 @ 02:52:39 #179
177885 JoaC
Het is patat
pi_69786337
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:48 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Heeft niemand je ooit verteld dat willen een onregelmatig werkwoord is? Het is "het volk wil" en niet "het volk wilt".
Je hebt gelijk, nu inhoudelijk erop ingaan,
[..]
pi_69790260
quote:
Op zondag 7 juni 2009 02:52 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, nu inhoudelijk erop ingaan,
Blijft lastig, als je zelf al zegt dat je geen argumenten geeft en geen bewijs hebt. Dan kan ik hooguit zeggen 'ik denk van niet, waarom denk jij van wel?'.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:27:50 #181
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69790357
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:41 schreef Maeghan het volgende:

Dat was sowieso triest. Complete aanfluiting dat fractievoorzittersdebat.
---
  zondag 7 juni 2009 @ 12:31:55 #182
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_69790469
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:32 schreef Glacius het volgende:

[..]

Och, ik had het kunnen weten hoor. Natuurlijk, omdat alles en iedereen behalve Geertje links is. Pim Fortuyn was niet zo flauw, die deed gewoon mee. Kan Geertje ook doen. Maar dat doet hij niet, omdat hij - terecht - bang is.

Afgelopen donderdag was Wilders inderdaad slimmer dan de rest, maar niet op inhoudelijke punten. Het was vooral een circus van goedkope oneliners. Op een gegeven moment ging het er vooral mis doordat het een geschreeuw werd over wel of niet regeren met de Partij tegen de Vrijheid. Was allemaal in het voordeel van 'underdog' Geertje. Pechtold vroeg zich achteraf terecht af wanneer ze het nou over Europa gingen hebben. Mariëtte Hamer was inderdaad dramatisch.
Precies, hij kon weer meerdere keren hameren (vooral op Hamer ) op het "linkse cordon sanitaire", het modewoord nu. En hij wordt alleen maar verder gevoed nu ook Balkenende de deur bijna dichtgooit. Hoewel JP slim genoeg is om niet keihard te zeggen nooit met de PVV te gaan regeren.
---
  zondag 7 juni 2009 @ 19:34:47 #183
258532 BassTrap82
'Get On Your Boots!'
pi_69803603
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:41 schreef Glacius het volgende:

En verder heeft Geertje LPF-achtige figuren op z'n lijst die als loopse teefjes voor hem klaarliggen en óf in hun privéleven zaken verrichten die het daglicht niet kunnen verdragen (zoals het mishandelen van een medemens), óf met ideeën komen die weliswaar leuk klinken voor de gemiddelde zwakzinnige kwijlende Shownieuwskijker, maar in reële zin onuitvoerbaar zijn. En Geertje weet best dat hij het daar moeilijk mee gaat krijgen.

Beste Glacius, ook ik HAAT de PVV, zijn leidertje, kamerleden en sympathisanten!
Ik weet ook dat veel kamerleden van de PVV zeer onfrisse figuren zijn (Brinkman heeft uitlatingen
over knieschoten, Agema probeert steun te verwerven op extreem-rechtse fora), maar
ik was erover verbaasd dat één van hen een medemens heeft mishandeld!

Kan je mij vertellen wie dat was a.u.b. ?

Bedankt!
'And you hunger for the time
Time to heal, desire, time
And your earth moves beneath
Your own dream landscape'
pi_69805077
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef BassTrap82 het volgende:

[..]

Beste Glacius, ook ik HAAT de PVV, zijn leidertje, kamerleden en sympathisanten!
Ik weet ook dat veel kamerleden van de PVV zeer onfrisse figuren zijn (Brinkman heeft uitlatingen
over knieschoten, Agema probeert steun te verwerven op extreem-rechtse fora), maar
ik was erover verbaasd dat één van hen een medemens heeft mishandeld!

Kan je mij vertellen wie dat was a.u.b. ?

Bedankt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus
quote:
Ook komt aan het licht dat 2 vrouwen, onafhankelijk van elkaar, aangifte hebben gedaan tegen Graus vanwege bedreiging, mishandeling en stalking. Justitie heeft deze aangiften bevestigd tegenover het NRC.
Maar hij is wel goed voor de dieren

Gemiddelde PVV stemmer:
"Ja, maar het is nooit bewezen!"
  zondag 7 juni 2009 @ 20:15:02 #185
93664 waht
Mushir
pi_69805158
quote:

[..]

Linkse presentatoren inderdaad. Als dat de reden is dat Geertje niet gaat is het mietje. Alsof hij overgeleverd is als hij aan de tafel bij P&W, DWDD of K&vdB zit. Hij heeft toch zo'n grote bek?

Nee. De echte verklaring is dat Wilders inhoudelijks niks heeft te vertellen. Hij heeft niets anders dan oppervlakkig populistisch gelul te bieden. Lekker inspelen op de angsten van het klootjesvolk, dat haal je uit elke handleiding om zieltjes te winnen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:15:41 #186
258532 BassTrap82
'Get On Your Boots!'
pi_69805182
Dion Graus is ook maar een eppo dus.
pi_69809303
Dit topic gaat totaal niet meer over het onderwerp lol, ga naar centraal Wilders topic.

Ontopic: Ik hoop niet dat ik het mee ga maken, maar mocht Wilders minister worden dan zal het volk nog eens zien wat een aanfluiting is
Ongeveer al zijn standpunten zijn volstrekt ridicuul en vergen grote veranderingen in de Nederlandse wetgeving.
Mocht hij premier worden, ben ik op tijd het land uit.
pi_69809345
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef Moweeno het volgende:
Dit topic gaat totaal niet meer over het onderwerp lol, ga naar centraal Wilders topic.

Edit: Ik hoop niet dat ik het mee ga maken, maar mocht Wilders minister worden dan zal het volk nog eens zien wat een aanfluiting is
Ongeveer al zijn standpunten zijn volstrekt ridicuul en vergen grote veranderingen in de Nederlandse wetgeving.
Mocht hij premier worden, ben ik op tijd het land uit.
Niet alleen de wet zou aangepast moeten worden, zelfs de grondwet... Maar laat dat gelukkig niet zomaar kunnen
  maandag 8 juni 2009 @ 02:22:12 #190
177885 JoaC
Het is patat
pi_69815587
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Blijft lastig, als je zelf al zegt dat je geen argumenten geeft en geen bewijs hebt. Dan kan ik hooguit zeggen 'ik denk van niet, waarom denk jij van wel?'.
Waar zeg ik dat in dit topic?
[..]
pi_69833424
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:53 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dat dus.
  maandag 8 juni 2009 @ 20:31:13 #192
177885 JoaC
Het is patat
pi_69838447
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat dus.
Ok, ik faalde/
[..]
pi_69838726
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:31 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ok, ik faalde/
Je kan het nog goedmaken door uit te leggen waarom je dat denkt. Het is een leuke stelling op zich.
  maandag 8 juni 2009 @ 20:47:45 #194
177885 JoaC
Het is patat
pi_69839136

De begrippen links en rechts dienen hier om conservatief socialisme en conservatief liberalisme aan te geven. Links en rechts zelf zijn achterhaalde begrippen, maar ik ga voor gemak mee in massa.

De meest linkse partij in Nederland roept keihard dat Nederland minder Brussel wilde, de meest rechtse partij roepte dat Nederland Turkije niet in de EU wilde, alles daar tussenin riep dat zei iets wilden
[..]
pi_69839551
Wel typisch dat zowel de meest linkse als de meest rechtse partij fel tegen Europa zijn en dat het ook de meest populistische partijen zijn. Zou dat inherent zijn aan het 'afwijken van het midden' of zou er in theorie ook een meest linkse of rechtse partij kunnen zijn die niet populistisch is?

Overigens is mijn uitgangspunt helemaal niet dat politiek gaat over wat het volk wil. Ik geloof ook niet dat dat het uitgangspunt zou moeten zijn. Het volk weet namelijk of niet wat het wil of heeft er dusdanig weinig verstand van dat wat het volk zou willen uiteindelijk juist averechts werkt.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:11:51 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69840360
Ik vind het soieso te dom voor woorden dat een handjevol mensen in een handjevol partijen denken dat ze "democratisch" de stem van 17 miljoen verschillende individuen kan behartigen. Dat hele politiek is dus volgens mij poppenkast. Alles is grijs daar, dus wat maakt het nog uit? De gulden middenweg verwatert doelstellingen. Daarom zijn extreme partijen altijd populair.

Parlementaire democratie vind ik ook schijn-democratie. We hebben als volk niks te zeggen en al helemaal geen keus op een partij dat iets kan uitmaken. Dat is per design zo. Alles wordt grijs. Het volk de illusie geven dat zij nog ergens op kunnen stemmen is geen democratie.

Het enige waar politici zich dus druk om hoeven te maken is of ze herkozen worden of niet. Want links of rechts maakt niet uit. Dat ze zich populistisch gedragen en naderhand niks voormekaar krijgen en met mekaar coalties vormen zegt meer dan genoeg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 08-06-2009 21:25:04 ]
pi_69840459
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het soieso te dom voor woorden dat een handjevol mensen in een handjevol partijen denken dat ze "democratisch" de stem van 17 miljoen verschillende individuen kan behartigen. Dat hele politiek is dus volgens mij poppenkast. En parlementaire democratie is schijn-vrijheid. Het enige waar politici zich druk om maken is of ze herkozen worden of niet. Dat ze allemaal populistisch gedragen en naderhand niks voormekaar krijgen en met mekaar coalties vormen om in "het spel" te blijven zegt mij meer dan genoeg.
Nee klopt. Wanneer het ging om democratie zouden politici hun ideeen juist aan moeten passen aan de wil van het volk. Wat onze partijen doen is juist zeggen dat ze ondanks zware verliezen hun 'eigen identiteit' willen behouden.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:15:35 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69840566
was nog niet klaar

edit: ok. ik ben uitgeblaat

[ Bericht 37% gewijzigd door Schenkstroop op 08-06-2009 21:25:36 ]
pi_69841067
Hoe bedoel je met 'alles is grijs daar'?

Overignes denk ik best wel dat er politici zijn die echt denken dat ze goed bezig zijn en het beste voor hebben met de wereld. Maar ik denk ook wel dat het moeilijk is iets te bereiken. Op inhoud kun je het niet winnen, dat trekt geen stemmen, en dan heb je nog al die andere politici zowel binnen als buiten jouw partij die je de gelegenheid maar moeten geven iets te doen.
pi_69841538
minister van export en afvalverbranding
  maandag 8 juni 2009 @ 22:00:49 #201
177885 JoaC
Het is patat
pi_69842726
Een directe democratie toont nog minder daadkracht dan het huidige kabinet, we moeten niet om elk wissewasje het volk erbij halen, we moeten mensen met verstand van zaken het juiste laten doen. Laat dus de kamer slinken van 150 naar 100, dan haal je ruimte weg voor mensen om zich ergens in te verdiepen en dus expertise te ontwikkelen/tot uitvoer te brengen.
[..]
pi_69845566
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee klopt. Wanneer het ging om democratie zouden politici hun ideeen juist aan moeten passen aan de wil van het volk.
onzin
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69845873
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Argento het volgende:

[..]

onzin
Sterk punt.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:32:32 #204
177885 JoaC
Het is patat
pi_69847229
De enige mensen die echt deelnemen aan een democratie zijn de partijleden die (wel) iets in te brengen hebben.
[..]
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 23:50:06 #205
230491 Zith
pls tip
pi_69847932
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Sterk punt.
Volg anders eerst wat gewoon onderwijs. Partijen doen niet wat het volk wilt, het volk kiest de partij die ze willen. Partij x maakt een programma, en mensen die het ermee eens zijn stemmen erop. Als partijen gewoon moesten doen wat het volk van ze eist dan zou er geen verschil zijn in partijen want dan zou iedere partij hetzelfde doen (namelijk de gemiddelde wens van de burger en mee gaan met hun veranderingen in meningen).
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:01:26 #206
177885 JoaC
Het is patat
pi_69848362
Even offtopic

Kan iemand aan een van de 8 andere PVV'ers vragen of Wilders zijn anus ook bleekt? Ze lopen constant zijn kont te kussen, dus als iemand het zou weten zijn zij het wel.
[..]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:37:20 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69849140
Een partij doet al minder dan je als individu wilt. Je moet altijd water bij de wijn doen en genoegen nemen met minder. Dan gaan die partijen ook nogeens onderjes vormen waardoor zij hun eigen doelstellingen nog meer verwateren. En met een slappe vuist proberen zij dan veranderingen te brengen... Lul ik?

Soieso is democratie al raar. 51 mensen kunnen het beleid en gang van zaken bepalen voor de overige 49 die eigenijk niet willen.
pi_69849901
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Sterk punt.
Ik weet ook niet wat ik er meer van zou moeten zeggen.

Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het parlement geen instrument is om de volkswil uit te voeren. Sterker nog, het parlement zal bij tijd en wijle zelfs ronduit impopulaire maatregelen moeten treffen.

Politieke partijen presenteren een beleidsvisie en hopen dat ze daarmee kiezers trekken om vervolgens via een meerderheid in het parlement en zitting in de regeringscoalitie dat beleid te realiseren (en in de praktijk ontkom je er niet aan daar allerlei nuances en compromissen in aan te brengen).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69849916
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Soieso is democratie al raar. 51 mensen kunnen het beleid en gang van zaken bepalen voor de overige 49 die eigenijk niet willen.
De dictatuur van de meerderheid. Eigenlijk is het al net zo onkies dat 149 mensen die ene overgeblevene hun wil kunnen opleggen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 03:16:24 #210
177885 JoaC
Het is patat
pi_69850701
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het parlement geen instrument is om de volkswil uit te voeren. Sterker nog, het parlement zal bij tijd en wijle zelfs ronduit impopulaire maatregelen moeten treffen.

Politieke partijen presenteren een beleidsvisie en hopen dat ze daarmee kiezers trekken om vervolgens via een meerderheid in het parlement en zitting in de regeringscoalitie dat beleid te realiseren (en in de praktijk ontkom je er niet aan daar allerlei nuances en compromissen in aan te brengen).
Het onwetende volk kiest mensen die er wel van weten. Dit werkt het beste, alleen moet iemand die zonder rede predikt, keihard worden aangepakt (zeker als hij weigert een tegenbegroting in te dienen, de subsidieslurper).
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Argento het volgende:

[..]

De dictatuur Tirannie van de meerderheid. Eigenlijk is het al net zo onkies dat 149 mensen die ene overgeblevene hun wil kunnen opleggen.
John Stuart Mill FTW
[..]
pi_69855414
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Volg anders eerst wat gewoon onderwijs. Partijen doen niet wat het volk wilt, het volk kiest de partij die ze willen. Partij x maakt een programma, en mensen die het ermee eens zijn stemmen erop. Als partijen gewoon moesten doen wat het volk van ze eist dan zou er geen verschil zijn in partijen want dan zou iedere partij hetzelfde doen (namelijk de gemiddelde wens van de burger en mee gaan met hun veranderingen in meningen).
Onderwijs heb ik voldoende gehad, maak je daar maar niet druk om.

Maar dit is dus wat ik bedoel. De macht ligt nu niet bij het volk, maar bij degene die het best kan liegen en manipuleren.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 11:23:04 #212
230491 Zith
pls tip
pi_69855498
Ah, dat bedoelde je met:
quote:
Wanneer het ging om democratie zouden politici hun ideeen juist aan moeten passen aan de wil van het volk.
pi_69855537
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik snap wel hoe het werkt, ik zeg alleen dat het zo niet zou moeten werken wanneer je uitgaat van een 'echte' macht voor het volk, wat eigenlijk eht enige is wat democratie betekent. Dat we democratie nu een vaste vorm hebben gegeven is iets anders.

Overigens ben ik geen voorstander van democratie zoals ie nu is. Je kunt nog beter één leider met oprecht goede bedoelingen hebben dan de macht geven aan een stel voornamelijk domme, onopgeleide, hebzuchtige burgers (of nou ja, in woorden dan, want in de praktijk doet geen politicus wat die burgers eigenlijk willen, nog afgezien van het feit dat dat in een groot deel van de gevallen onhaalbaar is).
pi_69857714
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Onderwijs heb ik voldoende gehad, maak je daar maar niet druk om.

Maar dit is dus wat ik bedoel. De macht ligt nu niet bij het volk, maar bij degene die het best kan liegen en manipuleren.
En dat laatste is een gevolg van het systeem van vrije verkiezingen.

Is het niet opmerkelijk dat het ambt dat niet afhankelijk is van vrije verkiezingen (de koning) aanzienlijk meer vertrouwen geniet dan al die rechtstreeks gekozen bestuurders??
pi_69858065
Dan zou ik een vreugdedansje doen.
Noot noot.
pi_69859366
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Argento het volgende:

[..]

En dat laatste is een gevolg van het systeem van vrije verkiezingen.

Is het niet opmerkelijk dat het ambt dat niet afhankelijk is van vrije verkiezingen (de koning) aanzienlijk meer vertrouwen geniet dan al die rechtstreeks gekozen bestuurders??
Nou, het zou opmerkelijk zijn als het zo was, maar is het ook zo? Er zijn toch genoeg mensen die fel tegen het koningshuis zijn, misschien speelt vertrouwen ook wel mee?

Aan de andere kant klinkt het wel logisch. Iemand die niet zomaar weggestuurd kan worden hoeft ook geen rare streken uit te halen om 'zieltjes te winnen'. Die kan tot op zekere hoogte eerlijk zijn over wat hij kan en wil.
pi_69860444
Grappig, zo veel mensen die zeggen 'als wilders MP word emigreer ik wel' of ''ik wil niet in een land wonen waar de PVV aan de macht is''

Nou mensen, weetje wat, spring van een flat, emigreer nu, maak je eigen Politieke Partij zo dat jij kan laten zien hoe het volgens jou moet, of hou gewoon je muil en stem braaf GroenLinks.

Ja, ik heb PVV gestemt en ja ik zou dat ook doen bij landelijke verkiezingen.

Ik heb me in de PVV en andere partijen verdiept, en ik stel voor dat menig PVV basher zich er ook in verdiept.

Waarom ik PVV stemde?

- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons opleverd

- Het strafbeleid hier in Nederland is veels te laag. Taakstraffen afschaffen en minimum straffen invoeren vind ik een prima idee.

- Europa ver-islamizeert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveert blijft.
pi_69860795
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Shizzah het volgende:
Ik heb me in de PVV en andere partijen verdiept, en ik stel voor dat menig PVV basher zich er ook in verdiept.

Waarom ik PVV stemde?

(...)

- Europa ver-islamizeert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveert blijft.
Dus jij bent een PVV'er die zich heeft verdiept in allerlei zaken?

1 miljoen moslims groeien in 15 jaar uit tot de helft van de bevolking van Nederland? Nu zijn er zo'n 15 miljoen niet-moslims. In 15 jaar tijd komen er dus 15 miljoen moslims bij? Of bedoel je dat van die 15 miljoen niet-moslims de helft zich zal bekeren tot de islam?

Ik vraag me af hoe het er voor staat met PVV'ers die zich niet verdiepen in zaken voordat ze er een mening over vormen.

pi_69861142
quote:
- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons opleverd
De EU kost 160 euro per jaar per hoofd van de bevolking en levert meer dan het tienvoudige op. Onderzoeken naar geweest, stond ook pas in de krant.
quote:
- Het strafbeleid hier in Nederland is veels te laag. Taakstraffen afschaffen en minimum straffen invoeren vind ik een prima idee.
Waarom vind je dat een prima idee? Je denkt neem ik aan dat het werkt, maar heb je daar ook bewijs voor gekregen van de PVV? Heb je er zelf bewijs van gezien?

Verder zie ik dingen op de site van de PVV die echt nergens op slaan, volledig onduidelijk zijn, nergens zie ik onderbouwingen, cijfers, onderzoeken o.i.d. En sommige dingen druisen volledig in tegen de 'hoofdpunten' van de partij zoals vrijheid en vrijheid van meningsuiting.

Ga je eens verdiepen in de wereld, voor je een 'partijprogramma' van een A4-tje zomaar vertrouwt.
pi_69862190
quote:
YEAH RIGHT
pi_69862597
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dus jij bent een PVV'er die zich heeft verdiept in allerlei zaken?

1 miljoen moslims groeien in 15 jaar uit tot de helft van de bevolking van Nederland? Nu zijn er zo'n 15 miljoen niet-moslims. In 15 jaar tijd komen er dus 15 miljoen moslims bij? Of bedoel je dat van die 15 miljoen niet-moslims de helft zich zal bekeren tot de islam?

Ik vraag me af hoe het er voor staat met PVV'ers die zich niet verdiepen in zaken voordat ze er een mening over vormen.

50%+- van alle babies die geboren worden in Nederland op het moment zijn Moslim kinderen Daar komt nog is bij dat Moslims veel meer kinderen per gezin krijgen. En dat er steeds meer Moslims naar Nederland emigreren. Ik heb effe lopen zoeken naar die docu waar ze het bij hadden onderzocht ik kan hem nu alleen niet vinden, maar ik vond wel dit
Kijk hem wel helemaal af en specifiek bij 3:40.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:53:39 #222
177885 JoaC
Het is patat
pi_69862810
quote:
Grappig, zo veel mensen die zeggen 'als wilders MP word emigreer ik wel' of ''ik wil niet in een land wonen waar de PVV aan de macht is''
Mag toch, we leven in een vrij land, wie ben jij om daarover te oordelen?
Ik leef ook liever nieet in een land waar Geert Wilders MP/ onderdeel van de coalitie is, maar ik vertrek er niet voor.
quote:
Nou mensen, weetje wat, spring van een flat, emigreer nu, maak je eigen Politieke Partij zo dat jij kan laten zien hoe het volgens jou moet, of hou gewoon je muil en stem braaf GroenLinks.
Hulp bij zelfdoding is strafbaar, emigreren is niet verplicht, er zijn al andere partijen die het niet met Wilders eens zijn. Je stil houden is niet verplicht, zeker niet als een pauper die het woord muil gebruikt het zegt.
quote:
Jouw keuze, ik oordeel er verder niet over.
quote:
Heb ik ook gedaan
quote:
Waarom ik PVV stemde?

- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons oplevert
Ja, in de politiek investeren ze, in de economie oogsten ze een meervoud ervan, dat via belastingen weer terugstroomt naar de overheid.quote]

[/quote]
Je zou ook de taakstraffen flink kunnen verzwaren, 2400 uur i.p.v. waar nu 240 uur gegeven wordt. 1 oplossing noemen is niet gelijk DE oplossing
quote:
- Europa ver-islamiseert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveerd blijft.
Je komt niet met bewijzen, laat staan dat je zelf een cultuurbarbaar bent met je slechte taalgebruik. Zelfs ik maar wel eens een 'vaudje' in de taal, maar dit is belachelijk. Verder vraag ik me af waarom je het humanistische gedeelte van de door Wilders gepreekte cultuur niet noemt, deze staat immers haaks op de Christelijke en Joodse, welke ook weer haaks op elkaar staan.

in mijn ogen hebben we een Westerse cultuur met nationale tradities, zoals overal op zeuren.
[..]
pi_69863019
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Shizzah het volgende:

[..]

50%+- van alle babies die geboren worden in Nederland op het moment zijn Moslim kinderen Daar komt nog is bij dat Moslims veel meer kinderen per gezin krijgen. En dat er steeds meer Moslims naar Nederland emigreren. Ik heb effe lopen zoeken naar die docu waar ze het bij hadden onderzocht ik kan hem nu alleen niet vinden, maar ik vond wel dit
Kijk hem wel helemaal af en specifiek bij 3:40.
Eh dat filmpje is al meerdere malen langsgekomen en is bewezen onzin. De cijfers in het filmpje kloppen niet, zie ook: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/

Maar je bent nu dus serieus aan het verdedigen dat er binnen 15 jaar, 15 miljoen moslims bij komen?
pi_69863236
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De EU kost 160 euro per jaar per hoofd van de bevolking en levert meer dan het tienvoudige op. Onderzoeken naar geweest, stond ook pas in de krant.
[..]

Waarom vind je dat een prima idee? Je denkt neem ik aan dat het werkt, maar heb je daar ook bewijs voor gekregen van de PVV? Heb je er zelf bewijs van gezien?

Verder zie ik dingen op de site van de PVV die echt nergens op slaan, volledig onduidelijk zijn, nergens zie ik onderbouwingen, cijfers, onderzoeken o.i.d. En sommige dingen druisen volledig in tegen de 'hoofdpunten' van de partij zoals vrijheid en vrijheid van meningsuiting.

Ga je eens verdiepen in de wereld, voor je een 'partijprogramma' van een A4-tje zomaar vertrouwt.
Heb je ook een Bron waar in staat dat de EU meer dan het tienvoudige oplevert dan het ons kost?

Die straffen verhogen hoeft niet zo zeer echt te helpen. zie het meer van uit dit punt, stel je hebt een dochter van 8 en je buurman past wel is op haar en zit aan haar. hoe zou jij het vinden dat als hij wel de bak in moet, maar vervolgens na een jaartje er weer uit mag? omdat hij vrijwillig in therapie gaat.
Ik denk niet dat je dat als moeder leuk zou vinden.

Minimum straffen invoeren zorgt er voor dat gevangenis straffen weer afschrikwekkend gaan werken. Hebben we meteen weer werk gelegenheid in die LEEGSTAANDE gevangenissen.
pi_69863565
Shizzah: het aantal levendgeborenen is ongeveer: 185.000 per jaar: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37296ned&D1=0-2,4-7,14-18,59-60,65&D2=0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,(l-4)-l&HD=090609-1507&HDR=T&STB=G1

Jij zegt dat de helft hiervan moslim is (hoe je daar bij komt, geen idee, maar laten we daar van uitgaan):
92.500 nieuwe moslimbaby's per jaar, laten we het afronden op 100.000. 15 x 100.000 = 1.500.000. (1.5 miljoen) Dat is geen 15.000.000! Dan heb ik geen rekening gehouden met het sterftecijfer of met emigratie. Dan moeten er alsnog 13.5 MILJOEN moslims immigreren de komende 15 jaar!

Dit is gebaseerd op het idee dat 1 miljoen moslims in totaal evenveel baby's maken als 15 miljoen niet moslims per jaar!

Maar jij bent een PVV'er die zich verdiept in zaken?!
pi_69863699
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, het zou opmerkelijk zijn als het zo was, maar is het ook zo?
ja.
quote:
Er zijn toch genoeg mensen die fel tegen het koningshuis zijn, misschien speelt vertrouwen ook wel mee?
Ja hoor, er zijn wel wat mensen die zich keren tegen het instituut van de monarchie, ook al zijn er daar de laatste tijd ook steeds minder van. De SP heeft het standpunt nog steeds, maar het zakt verder en verder weg in hun prioriteitenlijst.
quote:
Aan de andere kant klinkt het wel logisch. Iemand die niet zomaar weggestuurd kan worden hoeft ook geen rare streken uit te halen om 'zieltjes te winnen'. Die kan tot op zekere hoogte eerlijk zijn over wat hij kan en wil.
En, niet onbelangrijk, het ambt van staatshoofd is zo ingericht dat het niet in het openbaar politieke standpunt inneemt, dus ook nooit een kant hoeft te kiezen.
pi_69863739
quote:

Tja, als dat je visie is, dan moet je inderdaad op de PVV stemmen. Daar kan ik niets tegenin brengen.
pi_69867155
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, als dat je visie is, dan moet je inderdaad op de PVV stemmen. Daar kan ik niets tegenin brengen.
Ik wel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:47:44 #229
177885 JoaC
Het is patat
pi_69867608
Wanneer gaan tegenstanders een in op mijn argumenten?
[..]
pi_69869438
Als je de taalnazi uit wil gaan hangen doe dat ff ergens anders.. Misschien heb ik wel moeite met spelling .

over taalgebruik gesproken, waarom 'pauper' je zelf niet een eind op? Dat van jou ziet er ook niet bepaald gezond uit.

Ik heb nergens gezegt dat ik zou helpen bij het zelfdoden van een willekeurig persoon

Minimumstraffen invoeren vind ik perfect, houd de nu leegstaande gevangenissen vol, en het bied werk gelegenheid. terwijl taakstraffen precies het tegenovergestelde doen.
quote:
Verder vraag ik me af waarom je het humanistische gedeelte van de door Wilders gepreekte cultuur niet noemt
Is bij mijn oordeel niet van belang bij mijn eerste post. nu nogsteeds niet overgens
pi_69869463
dubbelpost
pi_69869515
quote:
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:43:23 #233
177885 JoaC
Het is patat
pi_69869527
Ga er eens inhoudelijk op in, btw je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.
[..]
pi_69869529
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Shizzah het volgende:
dubbelpost
Ik neem aan dat je nog gaat aantonen dat in de komende 15 jaar, per jaar een miljoen moslims bij komen in Nederland?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:44:09 #235
177885 JoaC
Het is patat
pi_69869547
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef JoaC het volgende:
Ga er eens inhoudelijk op in, en je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.
[..]
pi_69870490
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je nog gaat aantonen dat in de komende 15 jaar, per jaar een miljoen moslims bij komen in Nederland?
Nope, je had idd gelijk met jouw post, Maar het aantal is nogsteeds schrikbarend hoog als je bedenkt dat 1 op de 16 mensen in Nederland Moslim is.
pi_69870514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef JoaC het volgende:
Ga er eens inhoudelijk op in, btw je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.

Ga je miereneuken of kom je nog OT?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:22:18 #238
177885 JoaC
Het is patat
pi_69870744
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Ga je miereneuken of kom je nog OT?
Ik vroeg of je inhoudelijk op de stof in wilde gaan, als dat niet ontopic is, wat dan wel?

Verder ging ik in op jouw reactie hul bij zelfdoding, iets wat dus ook on topic is.

Als mierenneuken je enige verweer is, toont dat aan dat je niet erg van veel inhoudelijkheid en argumentatie bent, iets wat jou dus degradeert tot minderwaardige gesprekspartner.
[..]
pi_69870766
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Nope, je had idd gelijk met jouw post, Maar het aantal is nogsteeds schrikbarend hoog als je bedenkt dat 1 op de 16 mensen in Nederland Moslim is.
Het is helemaal niet een op de 16. Je bevestigd hier wel weer het beeld van de domme PVV-stemmer. Je hebt je nergens in verdiept, praat gewoon Wilders na en loopt constant onzin te blaten.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:28:30 #240
177885 JoaC
Het is patat
pi_69870924
CBS zegt dat sowieso maar maximaal 2,4% van de stemgerechtigen het Islamitische geloof aanhangen. Dit zou dus zon 384.000 mensen zijn.
[..]
pi_69870979
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is helemaal niet een op de 16. Je bevestigd hier wel weer het beeld van de domme PVV-stemmer. Je hebt je nergens in verdiept, praat gewoon Wilders na en loopt constant onzin te blaten.
Laten we het even afronden..

http://www.cbs.nl/en-GB/m(...)004/2004-1543-wm.htm

Dit zijn pijingen uit 2004, zit al tegen de 1 miljoen aan Zal 5 jaar later ongetwijfeld meer geworden zijn dan 1 miljoen. Maar goed laten we het houden op 1 miljoen en 16 miljoen inwoners in Nederland..

1:16
pi_69870991
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:28 schreef JoaC het volgende:
CBS zegt dat sowieso maar maximaal 2,4% van de stemgerechtigen het Islamitische geloof aanhangen. Dit zou dus zon 384.000 mensen zijn.
Ik heb het niet over stemgerechtigen
pi_69871029
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:30 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Laten we het even afronden..

http://www.cbs.nl/en-GB/m(...)004/2004-1543-wm.htm

Dit zijn pijingen uit 2004, zit al tegen de 1 miljoen aan Zal 5 jaar later ongetwijfeld meer geworden zijn dan 1 miljoen. Maar goed laten we het houden op 1 miljoen en 16 miljoen inwoners in Nederland..

1:16
Het zijn er 850.000. "ff afronden".

http://www.trouw.nl/nieuws/article1496635.ece
Allah Al Watan Al Malik
pi_69871081
quote:

Waarom ik PVV stemde?

Ik sta ook kritisch tegenover de EU, maar heb je daar cijfers voor? Je zal echt alles moeten meewegen om dat te kunnen beweren en hard te maken. Wilders heeft nog geen cijfers genoemd.
quote:
Zwaardere straffen leiden tot niets. Wel moet de pakkans flink omhoog.
quote:
De helft over 15 jaar? Dat klopt niet. Bij lange na niet.
pi_69871086
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:39 schreef Shizzah het volgende:

Minimumstraffen invoeren vind ik perfect, houd de nu leegstaande gevangenissen vol, en het bied werk gelegenheid. terwijl taakstraffen precies het tegenovergestelde doen.
[..]

Is het volhouden van gevangenissen een doel op zich? En tegen je werkgelegenheid argument wegen natuurlijk de enorme kosten op die gevangenen met zich meebrengen.
pi_69871092
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn er 800.000. "ff afronden".
945,000 in 2004
pi_69871116
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef Shizzah het volgende:

[..]

945,000 in 2004
Je kan wel vol blijven houden maar je schiet er geen reet mee op kereltje.

850.000 in 2007

Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:37:10 #248
177885 JoaC
Het is patat
pi_69871135
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:31 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Ik heb het niet over stemgerechtigen
Zijn toch wel de belangrijkste moslims in Nederland, puur om aan te geven welke meerderjarige moslims het staatsburgersschap bezitten.

Verder zegt Dit recentere CBSonderzoek dat het er 850.000 zijn

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2278-wm.htm

En ga eens inhoudelijk op mijn eerdere reacties in voor je jezelf gelijk mag geven.
[..]
pi_69871159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Solaar het volgende:

[..]

Is het volhouden van gevangenissen een doel op zich? En tegen je werkgelegenheid argument wegen natuurlijk de enorme kosten op die gevangenen met zich meebrengen.
Jij hebt ze dus liever weer op straat? In een gevangenis kun gedetineerden ook laten werken. zodat het enigzins compenseert. Gevangenis straffen zijn altijd te hoog, tot iemand jou of je familie en vrienden iets aan doet. dan is op eens geen enkele straf te laag.
pi_69871183
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef JoaC het volgende:

[..]

Zijn toch wel de belangrijkste moslims in Nederland, puur om aan te geven welke meerderjarige moslims het staatsburgersschap bezitten.

Verder zegt Dit recentere CBSonderzoek dat het er 850.000 zijn

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2278-wm.htm

En ga eens inhoudelijk op mijn eerdere reacties in voor je jezelf gelijk mag geven.
Zal best, maar dat is niet mijn punt.. Ik probeer te zeggen dat een hoog percentage het moslim geloof aanhangt.
pi_69871234
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Zal best, maar dat is niet mijn punt.. Ik probeer te zeggen dat een hoog percentage het moslim geloof aanhangt.
Wat is er mis mee om Moslim te zijn?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:41:14 #252
177885 JoaC
Het is patat
pi_69871247
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Shizzah het volgende:

[..]

En ik dat iets minder dan de de helft daarvan ook werkelijk het Nederlanderschap draagt. De jeugd kan je makkelijker kneden, daar kan wel verbetering in.
[..]
pi_69871384
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:38 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Jij hebt ze dus liever weer op straat? In een gevangenis kun gedetineerden ook laten werken. zodat het enigzins compenseert. Gevangenis straffen zijn altijd te hoog, tot iemand jou of je familie en vrienden iets aan doet. dan is op eens geen enkele straf te laag.
Ik heb liever dat niemand misdaden pleegt. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Verder heb je het over het afschaffen van taakstraffen, dus mensen verdienen automatisch gevangenisstraf?

Natuurlijk zijn gevangisstraffen niet altijd te hoog, ik zeg ook niet dat ze niet hoger mogen. Maar het argument dat mensen emotioneel reageren als een geliefde of henzelf iets wordt aangedaan ondersteunt je argument van geen kanten. Juist deze mensen moeten hier geen stem in hebben.
pi_69871533
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan wel vol blijven houden maar je schiet er geen reet mee op kereltje.

850.000 in 2007

http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_Netherlands

944.000, Anders jij wel meisie
pi_69871624
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Solaar het volgende:

[..]

Ik heb liever dat niemand misdaden pleegt. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Verder heb je het over het afschaffen van taakstraffen, dus mensen verdienen automatisch gevangenisstraf?

Natuurlijk zijn gevangisstraffen niet altijd te hoog, ik zeg ook niet dat ze niet hoger mogen. Maar het argument dat mensen emotioneel reageren als een geliefde of henzelf iets wordt aangedaan ondersteunt je argument van geen kanten. Juist deze mensen moeten hier geen stem in hebben.
Ik heb liever mensen die een keer kattekwaad uithalen in de bak dan een pedofiel na een jaar weer op straat. en en gaat moeilijk lukken, niet in deze tijd in iedergeval. dus in een of of situatie heb ik dat liever.

En mensen die een ander stemrecht willen ontnemen omdat ze een andere mening hebben
pi_69871933
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Shizzah het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_Netherlands

944.000, Anders jij wel meisie
Het is wel duidelijk dat jij het linkje van Mutant01 niet bekeken hebt...
quote:
Het CBS maakt sinds kort gebruik van enquêtegegevens om het aantal islamieten in Nederland te schatten. Dat resulteert in betere schattingen dan de eerdere werkwijze, licht het statistiekenbureau toe. In de enquête geven de mensen zelf aan tot welke kerkelijke gezindte zij zich rekenen.

Tot voor kort schatte het CBS het aantal islamieten in Nederland door per allochtone herkomstgroep het aantal islamieten te bepalen. Optelling van deze aantallen gaf het totale aantal islamieten.
Je kan er namelijk niet vanuit gaan dat iedereen uit Turkije, Marokko of welk land dan ook moslim is en al helemaal niet als het gaat om 2e of 3e generaties die hier zijn opgegroeid en 's avonds gezellig een broodje kaas mee-eten.
pi_69871939
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Ik heb liever mensen die een keer kattekwaad uithalen in de bak dan een pedofiel na een jaar weer op straat. en en gaat moeilijk lukken, niet in deze tijd in iedergeval. dus in een of of situatie heb ik dat liever.

En mensen die een ander stemrecht willen ontnemen omdat ze een andere mening hebben
Lezen. Ik zeg dat mensen geen stem moeten hebben in de strafmaat van criminelen als er net een misdaad tegen henzelf of een familielid is gepleegd. Omdat ze dan vanuit emotie reageren, in plaats van rationaliteit. Strafmaat bepaling moet gedaan worden door mensen die daarvoor gekwalificeerd zijn.
pi_69872030
quote:

[..]

Ok, dus een jongetje dat in november vuurwerk afsteekt moet de cel in. En die pedofiel komt na drie jaar vrij in plaats van één jaar en doet het dan gewoon opnieuw. Is dat hoe je het wilt?

Ik zou zeggen, zoek liever naar manieren om te zorgen dat mensen zich beter gaan gedragen of genezen van bepaalde aandoeningen waardoor ze dingen doen of afkicken van een verslaving die ze drijft om te stelen oid. Zoek liever naar een oplossing dan naar even van de straat houden.
pi_69872144
quote:

[..]

Wilders zelf wil anders ook mensen die een ander mening hebben stemrecht ontnemen, door een verbod op een politieke partij voor pedofielen. Erg vreemd voor iemand die vindt dat hij zelf alles moet kunnen roepen zonder consequenties en een partij voor vrijheid opricht. Kortom, alleen vrijheid voor de mensen die hij goedkeurt.

En kom niet met argumenten als dat pedofilie verboden is, want het vallen op kinderen op zich is niet verboden. Alleen seksuele handelingen met kinderen, bekijken van kinderporno e.d. zijn verboden, m.a.w. pedoseksualiteit.
pi_69872416
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Heb je ook een Bron waar in staat dat de EU meer dan het tienvoudige oplevert dan het ons kost?

Die straffen verhogen hoeft niet zo zeer echt te helpen. zie het meer van uit dit punt, stel je hebt een dochter van 8 en je buurman past wel is op haar en zit aan haar. hoe zou jij het vinden dat als hij wel de bak in moet, maar vervolgens na een jaartje er weer uit mag? omdat hij vrijwillig in therapie gaat.
Ik denk niet dat je dat als moeder leuk zou vinden.

Minimum straffen invoeren zorgt er voor dat gevangenis straffen weer afschrikwekkend gaan werken. Hebben we meteen weer werk gelegenheid in die LEEGSTAANDE gevangenissen.
Dat is een berekening van het Centraal Plan Bureau. Als je even zoekt op hun site of die van een krant (want het heeft in alle kranten wel gestaan afgelopen weken) kom je het vanzelf tegen.

Over de voordelen van Europa kun je verder bijv. "Ons belang in Europa" lezen. Een uitgave van het wetenschappelijk bureau GroenLinks, waarin wel argumenten en bewijzen (ook van onafhankelijke partijen) wroden gegeven.

En ja, als je iets overkomt zul je anders reageren, maar dan nog. Kun je als moeder niet beter hebben dat die pedofiel in therapie gaat na een jaar en het nooit meer doet, dan dat ie alleen maar een paar jaar langer binnen zit? Nu hebben we het bij pedofilie wel even over iets lastigs, want ik weet niet of je kunt 'genezen' van een geaardheid. Maar ik heb weleens begrepen dat in Zweden scholingsprojecten worden aangeboden in gevangenissen, dat niemand zomaar weg mag zonder diploma en dat dat ook daadwerkelijk helpt omdat mensen dan op een andere manier een kans krijgen een bestaan op te bouwen en niet na vrijlating weer in exact hetzelfde leven terecht komen.

Tegen werken in de gevangenis heb ik niks. Als je iets kapot maakt, mag je er wat mij betreft voor betalen, ook als je in de gevangenis moet werken voor dat geld. Als je thuis bent moet je ook werken voor je eten, dus waarom in de gevangenis niet? Maar combineer het wel met therapie, opleiding e.d. wanneer dat kans op verbetering geeft.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:18:58 #261
177885 JoaC
Het is patat
pi_69872551
[..]
pi_69872701
quote:
idd, want alles wat op wiki staat is een leugen
pi_69872768
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Hmm, het is meer dat op Wikipedia de verkeerde cijfers zijn overgenomen.
Tellingen naar geloof zijn moeilijk omdat niet iedere Marokkaan, Turk, etc Moslim is.
Zeker als het gaat om 2e of 3e generatie.

Daarom wordt er nu anders geteld dmv enquetes.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:24:37 #264
177885 JoaC
Het is patat
pi_69872787
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Volgens Wales is Wikipedia ideaal om een globaal beeld te krijgen van een bepaald onderwerp. Gebruikers moeten echter niet verwachten dat er uitgebreide of diepgaande informatie is te vinden, die staat vooralsnog - evenals bij papieren encyclopediën overigens - altijd in specifiekere werken.

(Jimmy) Wales is de oprichter van Wikipedia.
[..]
pi_69872854
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, het is meer dat op Wikipedia de verkeerde cijfers zijn overgenomen.
Tellingen naar geloof zijn moeilijk omdat niet iedere Marokkaan, Turk, etc Moslim is.
Zeker als het gaat om 2e of 3e generatie.

Daarom wordt er nu anders geteld dmv enquetes.
Precies, wiki gaat gewoon uit van CBS stats, waarvan zelfs het CBS heeft gezegd dat ze te hoog zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:28:56 #266
177885 JoaC
Het is patat
pi_69872967
Kijk gewoon bij de echte statistieken ipv wikipedia neer te kakken. Ik heb net nog onderbouwd waarom.
[..]
  woensdag 10 juni 2009 @ 01:21:25 #267
258532 BassTrap82
'Get On Your Boots!'
pi_69885031
Wilders krijgt het zwaar volgens de Paravisie!
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:15:33 #268
177885 JoaC
Het is patat
pi_69915735
Lol. de bron naar het rapport bestaat niet, daarme is de Wikilink definitief afgedaan.

Kom nu maar een met bronnen.
[..]
pi_69917596
Dan schaffen we de Antillen af
en raken heel veel politici de mogelijkheid kwijt om voor een koopje een bungalow op een tropisch eiland te krijgen

Dan kopen we geen oorlogsvliegtuigen

Dan gaat de boevennesten Roemenie en Bulgarije weer uit de EU
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:38:25 #270
177885 JoaC
Het is patat
pi_69943411
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef henkway het volgende:
Dan schaffen we de Antillen af
en raken heel veel politici de mogelijkheid kwijt om voor een koopje een bungalow op een tropisch eiland te krijgen

Dan kopen we geen oorlogsvliegtuigen

Wel grappig, als Wilders al zijn plannen wil doorvoeren heeft hij wel goede vliegtuigen nodig.
[..]
pi_69943453
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 01:21 schreef BassTrap82 het volgende:
Wilders krijgt het zwaar volgens de Paravisie!
vertel
pi_69945176
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wel grappig, als Wilders al zijn plannen wil doorvoeren heeft hij wel goede vliegtuigen nodig.
vliegtuigen zijn nutteloos, speeltjes voor jongens, toys voor boys
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:57:09 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69948837
Ik ben dan blij NIET in Nederland te wonen.

Ik denk zelf dat een Wilders kabinet binnen 2 jaar zal vallen, zoniet eerder. Sowieso is een formatie met VVD en Verdonk een gevoelige zaak, vanwege de historie tussen Rutte/Verdonk/Wilders, en dat gaat nooit goed. CDA en PvdA hebben al aangegeven nooit met de PVV samen te willen....

Ik begin me eigenlijk af te vragen of ze het formatie-stadium wel uit zouden komen als het zover komt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:58:53 #274
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69948912
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef henkway het volgende:
Ja, want Nederland krijgt dat in zijn eentje voor elkaar met schreeuwert Wilders.

Wilders wil helemaal niet in de EU, het Schengenverdrag afschaffen, en grenscontroles weer invoeren. Wat er met andere EU landen gaat gebeuren, inclusief wel/niet Turkije is niet eens intresssant, Wilders wil er sowieso uit.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_69948992
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, want Nederland krijgt dat in zijn eentje voor elkaar met schreeuwert Wilders.

Wilders wil helemaal niet in de EU, het Schengenverdrag afschaffen, en grenscontroles weer invoeren. Wat er met andere EU landen gaat gebeuren, inclusief wel/niet Turkije is niet eens intresssant, Wilders wil er sowieso uit.
Ja maar dat zegt ie nu niet meer zo hard
alhoewel ik geloof dat NL zich zonder EU ook goed zou redden tijdens de creditcrunch

D e EU als handelszone was genoeg en daar moeten we naar terug , waarom zou Nederland krom liggen de subsidie voor de Franse wijnboeren / chateaus??

Van de 10 miljard die NL betaald gaat 5 miljard naar de EU landbouwsubsidies en daarvan komt slecht 25% terug naar NL boeren
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:45:47 #276
177885 JoaC
Het is patat
pi_69950777
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja maar dat zegt ie nu niet meer zo hard
alhoewel ik geloof dat NL zich zonder EU ook goed zou redden tijdens de creditcrunch

D e EU als handelszone was genoeg en daar moeten we naar terug , waarom zou Nederland krom liggen de subsidie voor de Franse wijnboeren / chateaus??

Van de 10 miljard die NL betaald gaat 5 miljard naar de EU landbouwsubsidies en daarvan komt slecht 25% terug naar NL boeren

En stroomt er minimaal 60 miljard terug via de economie.
[..]
pi_69951962
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef JoaC het volgende:

[..]

En stroomt er minimaal 60 miljard terug via de economie.
En je denkt dat dat zonder de EU en het betalen van al die onzin subsidies niet gelukt was?
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:40:18 #278
177885 JoaC
Het is patat
pi_69953275
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En je denkt dat dat zonder de EU en het betalen van al die onzin subsidies niet gelukt was?
Ja, omdat iedereen in de EU geld in dezelfde markt steekt, en Nederlanders al handelaars het meeste van profiteren.
[..]
pi_69955142
Net het debat over de gezondheidszorg zitten kijken, wat is die Fleur Agema echt dom zeg. Komt echt geen zinnig argument uit en ze probeert alles te verdraaien.
pi_69960706
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Maeghan het volgende:
Komt echt geen zinnig argument uit en ze probeert alles te verdraaien.
The master has taught is apprentice well....
pi_70005929
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 01:05 schreef Argento het volgende:

[..]

The master has taught is apprentice well....
Nou, eigenlijk juist niet. Wilders komt geloofwaardig over. Zelfs ik (en ik ben toch niet de domste, al zeg ik het zelf) heb bij Wilders soms even een paar seconden nodig om te bedenken wat er nou niet klopt aan zijn argumentatie. Of soms doorzie ik het meteen, maar voel ik een soort vreemde bewondering voor de manier waarop hij mensen beinvloedt. Maar bij Agema is het echt doorzichtig.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:55:43 #282
177885 JoaC
Het is patat
pi_70005947
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk juist niet. Wilders komt geloofwaardig over. Zelfs ik (en ik ben toch niet de domste, al zeg ik het zelf) heb bij Wilders soms even een paar seconden nodig om te bedenken wat er nou niet klopt aan zijn argumentatie. Of soms doorzie ik het meteen, maar voel ik een soort vreemde bewondering voor de manier waarop hij mensen beinvloedt. Maar bij Agema is het echt doorzichtig.
Lekker duidelijk voor de gewone man
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')