abonnement Unibet Coolblue
pi_66719207
mensen,

Vraag me het heel erg af.
En de discussie is toch erg hot.
Stel dat geert wilders minister wordt?
Zijn partij wordt de grootste met een minimaal verschil op CDA van 6 punten.
Dan moet er natuurlijk nog een partij bij.

Wat kan geert wilders dan?
Want ik heb het gevoel dat mensen gelijk denken dat hij net als hitler een alleen macht zal krijgen.
Maar in principe kan hij dat toch niet en mag hij alleen zijn mening inbrengen.
En gaat dat door zoveel handen dat het uiteindelijk toch getemd wordt?
Ik vraag me dit echt af van stel.
Dan heeft hij nog niet zoveel macht om ineens alles om te gooien volgens mij.
Dus misschien is dat een beredernering dat het nog ineens niet zo slecht is.
Nederland krijgt wat meer ballen en blijft toch intoom maar er gebeurt nu wel wat niet het slape beleid dus.
Maar ook niet extreem rechts?

Mag ik graag wat onderbouwde meningen van jullie.
Weet niet heel veel over politiek maar geert wilders boeit me op de een of andere manier.

En ik heb het gevoel dat het nog ineens niet zo erg zou zijn als geert wilders minister mag spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rsracing1991 op 05-03-2009 10:25:24 ]
pi_66719268
Wat typ jij kut zeg.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:52:31 #3
17205 Profesor
I have a dream!
pi_66719295
Je moet 2 termijnen regeren wil je de grondwet aanpassen (en dan alleen maar een voorstel doen, die ook door de eerste kamer moet)
Alles omgooien is niet mogelijk.

Ambtenaren hebben het toch voor het zeggen, dus zal het niet heel veel uitmaken..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2009 @ 09:54:50 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66719348
Dit zou de beste manier zijn om van 'm af te komen.
Gelde ook voor Pim.
Maar iemand verantwoordelijk en ze kunnen hun oorspronkelijke routine niet meer uitvoeren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66719356
Dan komen er boeken in de boekhandels met als titel: "De puinhopen van 2 maanden Geert".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_66719397
@-_Guitarist_-
Wat is er mis mee dan?

@ profesor
Ja, klopt zoiets dacht ik ook.
maar als je zo is hoort dan denken de mensen dat het een wereld van verschil zal zijn.
Ik denk dat het een verbetering zal zijn.
Maar dat het niet drastisch gaat schillen.
pi_66719444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dit zou de beste manier zijn om van 'm af te komen.
Gelde ook voor Pim.
Maar iemand verantwoordelijk en ze kunnen hun oorspronkelijke routine niet meer uitvoeren.
Ja, goed.
Daar ben ik nog benieuwd naar zal hij zich als een braaf schaapje gaan gedragen die wil blijven.
Of blijft hij trouw aan zijn worden en zet hij zijn gedachten voort.

Ik gok zelf dat hij wat minder het word islaam gaat gebruiken en wat meer de worden; wegen, scholen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 maart 2009 @ 10:00:53 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66719492
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef rsracing1991 het volgende:

[..]

Ja, goed.
Daar ben ik nog benieuwd naar zal hij zich als een braaf schaapje gaan gedragen die wil blijven.
Of blijft hij trouw aan zijn worden en zet hij zijn gedachten voort.

Ik gok zelf dat hij wat minder het word islaam gaat gebruiken en wat meer de worden; wegen, scholen.
Hij moet zinnige dingen gaan zeggen omdat hij anders niet alleen zichzelf maar ook heel NL belachelijk maakt in het buitenland.
En in deze huidige economie is dat niet heel slim.
Dus hij moet compromissen gaan sluiten.
Iets wat tegen z'n natuur in druist, dus zolang zal die niet aan de "macht" blijven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66719499
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan komen er boeken in de boekhandels met als titel: "De puinhopen van 2 maanden Geert".
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66719501
onleesbaar
The most violent travel agent this side of the Themes
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:39:56 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_66720645
Ik denk dat hij dan keihard omvalt, omdat hij zich te veel georienteerd heeft op 1 ding. Ongetwijfeld heeft hij ook kennis van andere dingen, anders had hij niet zo'n tijd bij de VVD kunnen zitten, en had hij bij de verkiezingen geen compleet plan gehad, maar daar heeft hij te weinig aandacht aan besteed. Overigens denk ik dat hij met geen enkele andere partij tot een regeerakkoord zou komen.
Laat hij maar mooi met 20 zetels in de oppositie blijven zitten :-)

Dit overigens in tegenstelling tot Fortuyn, die de media vooral haalde met de integratieproblematiek, maar al een lange, breed georienteerde politieke carriere had, en over elk punt voldoende te zeggen had.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_66720958
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dit overigens in tegenstelling tot Fortuyn, die de media vooral haalde met de integratieproblematiek, maar al een lange, breed georienteerde politieke carriere had, en over elk punt voldoende te zeggen had.
Fortuyn schreef stukjes in Elsevier en mocht een keer iets met een OV-jaarkaart doen. Niet echt een lange, breed georienteerde politieke carriere.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 10:57:20 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_66721154
Wilders moet eerst mensen zover krijgen om met hem mee te werken wil hij MP worden.
Carpe Libertatem
pi_66721311
Als Geert Wilders premier wordt, hebben we binnen 3 maanden een demissionair kabinet.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:14:57 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_66721734
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Fortuyn schreef stukjes in Elsevier en mocht een keer iets met een OV-jaarkaart doen. Niet echt een lange, breed georienteerde politieke carriere.
Fortuyn was al tijden adviseur van diverse politieke partijen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 11:16:18 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_66721770
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Geert Wilders premier wordt, hebben we binnen 3 maanden een demissionair kabinet.
Hij wil graag in de voetsporen van Balkenende volgen?
Carpe Libertatem
pi_66722911
Wilders aan de macht, dat kon nog wel eens leuk worden.

Zo is hij van plan minimumstraffen in te voeren. Onder andere 3 maanden voor diefstal.

Dat zou wel tof zijn. Ik heb namelijk eens ruzie gehad met een buurvrouw, en die heeft toen het verlengsnoer van mijn wasmachine gestolen. Nu deed de politie daar niet zo veel mee, maar een huisdoorzoeking en vervolgens 3 maanden celstraf zou vet gaaf zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 11:49:25 ]
pi_66723444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hij wil graag in de voetsporen van Balkenende volgen?
Nou, JP staat voorlopig met 3-0 (?) voor
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_66725589
interessant, ik volg het met iedereen mede!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:59:52 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745165
Hij is Pro Israel die gast. Geeft zelf te kennen dat hij 40x dat land heeft bezocht in 5 jaar tijd. Dat is 8x per jaar zoniet meer. Wake the fuck up!! DIe gast kan NIET deugen! Hoe inderbouwd wil je het hebben?

Hee de wereld lijdt onder anti-moslim propaganda, en het frappante is dat Ameirka en Israel graag oorlogje spelen tegen de moslims. Toeval of complot?

Israel is de staat met lange tenen en een marteraars verleden. Maar spelen graag oorlogje met het hele Moslim Midden-Oosten. Ze lokken oorlogen uit, willen nu Iran pesten samen met Amerika. En oja Hillary (foreign war-affairs) getuigt van een beetje schuldgevoel omdat de hel straks losgaat breken. Ze wil dat Europa zichzelf kan verdedigen als ze oorlogje spelen met Iran! Shields up in oost-europa dus. Dit kan niet deugen!

Wat zou Geert doen denk ik? Onze belastigncentjes voeren aan Israel, virendjes worden met ze en dan de boze moslim-extremisten hierheen halen!

Wil je dat?

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 05-03-2009 22:06:21 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66745328
Dan koop ik bier en chips in, en zet ik NOVA op om de Halsema's, Hamers en Pechtolds te zien huilen
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:08:27 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745552
Mensen die Pro Wilders zijn zijn gewoon gestoord. Hoef ik niet te ondernouwen. Ze zijn dom en kunnen niet tussen de regels door lezen. Ik ben ook niet pro-cda. Maar Geert is geen antwoord op die christen zooi. Vergis je ajb. niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66745629
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen die Pro Wilders zijn zijn gewoon gestoord. Hoef ik niet te ondernouwen. Ze zijn dom en kunnen niet tussen de regels door lezen. Ik ben ook niet pro-cda. Maar Geert is geen antwoord op die christen zooi. Vergis je ajb. niet.
Deze post toont niet aan dat tegenstanders van Wilders op een hoger intellectueel niveau zitten
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:14:03 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66745855
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Deze post toont niet aan dat tegenstanders van Wilders op een hoger intellectueel niveau zitten
Je moet mensen op hun eigen niveau aanspreken toch?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66745910
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet mensen op hun eigen niveau aanspreken toch?
Zou de PvdA eens moeten doen, wellicht dat ze er dan beter voor staan.
pi_66746135
Wat zijn dit voor wat als topics in POL?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:21:07 #27
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66746276
Geert is Pro-israel zoveel is wel duidelijk. Hoe zouden jullie het vinden als hij als minister belastingcentjes die kant op ging gooien terwijl Nederland niet veel met Isarel heeft?

Dat hele Israel wilt oorlogje met het hele midden-oosten. Ik vind het niet ondenkbaar dat Wilders als Mp. met zijn steun aan Israel (zoals de Amerikanen dat doen) de extremisten ook onbedoeld hierheen zou halen. Is dat dan tof?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:23:37 #28
232445 crew  Specularium
pi_66746413
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:03 schreef Urquhart het volgende:
Dan koop ik bier en chips in, en zet ik NOVA op om de Halsema's, Hamers en Pechtolds te zien huilen
pi_66746416
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Geert is Pro-israel zoveel is wel duidelijk. Hoe zouden jullie het vinden als hij als minister belastingcentjes die kant op ging gooien terwijl Nederland niet veel met Isarel heeft?

Dat hele Israel wilt oorlogje met het hele midden-oosten. Ik vind het niet ondenkbaar dat Wilders als Mp. met zijn steun aan Israel (zoals de Amerikanen dat doen) de extremisten ook onbedoeld hierheen zou halen. Is dat dan tof?
Geert Wilders wordt geen minister-president, dus daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken hoor
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:43 #30
232445 crew  Specularium
pi_66746546
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Geert is Pro-israel zoveel is wel duidelijk. Hoe zouden jullie het vinden als hij als minister belastingcentjes die kant op ging gooien terwijl Nederland niet veel met Isarel heeft?
Nee, want Nederland heeft bijvoorbeeld wel veel met Afrika waar nu een berg ontwikkelingshulp
naartoe gaat? Dat geld is op het moment hier harder nodig maar Koenders wil graag vriendjes blijven met de VN. Iedereen heeft belangen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:34:28 #31
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66747099
Dus ja, met Geert wilders in een politiek hoogstaande functie met veel invloed zou niet gezond zijn dunkt me.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:37:59 #32
232445 crew  Specularium
pi_66747343
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ja, met Geert wilders in een politiek hoogstaande functie met veel invloed zou niet gezond zijn dunkt me.
Wat ik zeg, Koenders met een hoge functie is nu al niet gezond. Wilders zou het op zijn minst beter kunnen dan dat.
pi_66767913
Geert Wilders als Minister?

Denk net zoiets als wat er toen met Oostenrijk is gebeurt. Nederland raakt internationaal geisoleerd. Aangezien we een open economie hebben zal de export afnemen. Dat heeft effect op de Nederlandse economie en zal vooral het gevolg hebben dat er meer werklozen hebben. Het zal aan het begin voor zorgen dat vooral de buitenlanders de schuld krijgt maar uiteindelijk zal Wilders de schuld van krijgen. Aangezien PVV niet in staat is om de oplossingen aan te bieden die de gemiddelde Nederlander zoekt. Meer criminaliteit: deels door werkloosheid, deels door minder welvaart en vooral ook doordat de maatregelen die PVV neemt niet voldoende zal zijn om criminaliteit te verbannen. Meer verdeeldheid binnen Nederland aangezien allochtonen minder thuis voelen.

Uiteindelijk zal de PVV de schuld krijgen en de volgende verkiezingen verliezen waarna Wilders na 1 ambtstermijn zijn glans is kwijtgeraakt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_66768892
PVV is net als de SP te radicaal om een coalitie te vormen. Er is geen partij die daar mee zal samenwerken.

Dus of aanpassen of niet regeren.
pi_66772118
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef Sybesma het volgende:
PVV is net als de SP te radicaal om een coalitie te vormen. Er is geen partij die daar mee zal samenwerken.

Dus of aanpassen of niet regeren.
De SP is lang zo radicaal niet als Wilders.
pi_66772768
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef rsracing1991 het volgende:
mensen,

Vraag me het heel erg af.
En de discussie is toch erg hot.
Stel dat geert wilders minister wordt?
Dan vertrekt hij na 2 maand weer om z'n proefbalonnetjes en de politieke rellen die daar achter weg komen toch net wat te gek worden voor z'n coalitiepartners.
Paar maand later nieuwe verkiezingen en de PVV zal voor een LPF scenario gaan.
quote:
Zijn partij wordt de grootste met een minimaal verschil op CDA van 6 punten.
Dat is gelukkig nog maar zeer de vraag. Eind 2004 stond hij ook op bijna 30 zetels in de peiling van de hond en bij de verkiezingen in 2006 bleven er daar een stuk minder van over .
quote:
En ik heb het gevoel dat het nog ineens niet zo erg zou zijn als geert wilders minister mag spelen.
Hij zou erg weinig klaarspelen dus ook weinig verkeerd kunnen doen vermoedelijk
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66772808
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Fortuyn was al tijden adviseur van diverse politieke partijen.
Zonder enig succes omdat hij elke keer na korte tijd met knallende ruzie vertrok . Dat recept paste hij ook toe op Leefbaar Nederland en bij de LPF haalde de actualiteit hem helaas in.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:32:46 #38
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66772878
Als jij MP zou worden dan zal iedereen zijn best doen om er zo snel mogelijk voor te zorgen dat het kabinet valt. Hij wordt gewoon tegengewerkt omdat de traditionele partijen weinig zin in zo'n nieuwe partij hebben. In principe wordt hij dus gesaboteerd. Maar hij zal zelf natuurlijk ook wel meewerken om zichzelf ten onder te laten gaan.
pi_66773013
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat CDA of VVD zin heeft om in een tweede LPF achtig experiment te stappen. Dat maakt dit soort speculatietopics voorlopig vrij kansloos
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66793596
pi_66794754
Mooie spotprent, want er zit nog een kern van waarheid in ook.

Alle punten die genoemd worden in de spotprent komen opnieuw aan bod doordat de zittende regering geen oplossing heeft kunnen of willen aandragen.

Wie faalt nu, de "zittenden" of degene waar het misschien naar toegeschoven wordt?
pi_66794843
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mooie spotprent, want er zit nog een kern van waarheid in ook.

Alle punten die genoemd worden in de spotprent komen opnieuw aan bod doordat de zittende regering geen oplossing heeft kunnen of willen aandragen.

Wie faalt nu, de "zittenden" of degene waar het misschien naar toegeschoven wordt?
Volgens mij zijn er genoeg plannen voor bestrijding van files en worden de banken genoeg geholpen maar ook bekritiseerd.
Hypotheekrenteaftrek is nog steeds punt van discussie van de "zittenden", Wilders hoor je daar helemaal niet over.

Dus misschien dat de zittenden niet DE oplossing hebben voor de genoemde vraagstukken, Wilders zegt er helemaal NIKS over.
pi_66795315
Iedereen heeft plannen bij de fleet, nu nog uitvoeren.

Heb je weleens op de site van Wilders gekeken?
pi_66795504
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Iedereen heeft plannen bij de fleet, nu nog uitvoeren.

Heb je weleens op de site van Wilders gekeken?
Ja hoor.
Maar die cartoon gaat niet over de plannen die op papier staan, maar hoe Wilders zich profileert. En Wilders zie ik in de media niet over hypotheekrente aftrek of over files praten.

Wilders is niet zo dom om helemaal niks te bedenken voor de files etc. Die gooit gewoon wat op papier wat die dan omhoog kan houden als iemand zegt dat die zich alleen maar met moslims bezig houd.
pi_66797109
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ja hoor.
Maar die cartoon gaat niet over de plannen die op papier staan, maar hoe Wilders zich profileert. En Wilders zie ik in de media niet over hypotheekrente aftrek of over files praten.

Wilders is niet zo dom om helemaal niks te bedenken voor de files etc. Die gooit gewoon wat op papier wat die dan omhoog kan houden als iemand zegt dat die zich alleen maar met moslims bezig houd.
De media interesseert alleen maar dingen die verkopen en laat nou toevallig de ongezouten mening van Wilders goed in de markt liggen.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 14:00:37 #46
230491 Zith
pls tip
pi_66797127
Als Wilders minister wordt zal er hetzelfde gebeuren als toen Verdonk minister was.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66797918
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De media interesseert alleen maar dingen die verkopen en laat nou toevallig de ongezouten mening van Wilders goed in de markt liggen.

De media houden zich bezig met zaken als de hypotheekrente aftrek en de crisis bij de banken. Daarvoor worden tal van politici geinterviewd. Waarom laat Wilders niks van zich horen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:53:40 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_66799771
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mooie spotprent, want er zit nog een kern van waarheid in ook.

Alle punten die genoemd worden in de spotprent komen opnieuw aan bod doordat de zittende regering geen oplossing heeft kunnen of willen aandragen.

Wie faalt nu, de "zittenden" of degene waar het misschien naar toegeschoven wordt?
Ik denk de zittende wat die schuiven maar alle hete hangijzers vooruit zoals alle kabinetten Balkenende al gedaan hebben
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_66806464
lul toch allemaal niet zo dom, als de pvv de grootste word, dan word wilders gewoon premier van een kabinet pvv/cda/vvd. netjes de extreme puntjes van de pvv uitonderhandeld met het cda en vvd..........
pi_66807094
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef arjan1212 het volgende:
lul toch allemaal niet zo dom, als de pvv de grootste word, dan word wilders gewoon premier van een kabinet pvv/cda/vvd. netjes de extreme puntjes van de pvv uitonderhandeld met het cda en vvd..........
Ik zie CDA en zeker VVD daar nog wel voor bedanken . Een brede coalitie met VVD CDA en PvdA lijkt me dan nog logischer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')