abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 22:00:49 #201
177885 JoaC
Het is patat
pi_69842726
Een directe democratie toont nog minder daadkracht dan het huidige kabinet, we moeten niet om elk wissewasje het volk erbij halen, we moeten mensen met verstand van zaken het juiste laten doen. Laat dus de kamer slinken van 150 naar 100, dan haal je ruimte weg voor mensen om zich ergens in te verdiepen en dus expertise te ontwikkelen/tot uitvoer te brengen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69845566
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee klopt. Wanneer het ging om democratie zouden politici hun ideeen juist aan moeten passen aan de wil van het volk.
onzin
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69845873
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Argento het volgende:

[..]

onzin
Sterk punt.
Sanity is (not) statistical
  maandag 8 juni 2009 @ 23:32:32 #204
177885 JoaC
Het is patat
pi_69847229
De enige mensen die echt deelnemen aan een democratie zijn de partijleden die (wel) iets in te brengen hebben.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 23:50:06 #205
230491 Zith
pls tip
pi_69847932
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Sterk punt.
Volg anders eerst wat gewoon onderwijs. Partijen doen niet wat het volk wilt, het volk kiest de partij die ze willen. Partij x maakt een programma, en mensen die het ermee eens zijn stemmen erop. Als partijen gewoon moesten doen wat het volk van ze eist dan zou er geen verschil zijn in partijen want dan zou iedere partij hetzelfde doen (namelijk de gemiddelde wens van de burger en mee gaan met hun veranderingen in meningen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:01:26 #206
177885 JoaC
Het is patat
pi_69848362
Even offtopic

Kan iemand aan een van de 8 andere PVV'ers vragen of Wilders zijn anus ook bleekt? Ze lopen constant zijn kont te kussen, dus als iemand het zou weten zijn zij het wel.
[..]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:37:20 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69849140
Een partij doet al minder dan je als individu wilt. Je moet altijd water bij de wijn doen en genoegen nemen met minder. Dan gaan die partijen ook nogeens onderjes vormen waardoor zij hun eigen doelstellingen nog meer verwateren. En met een slappe vuist proberen zij dan veranderingen te brengen... Lul ik?

Soieso is democratie al raar. 51 mensen kunnen het beleid en gang van zaken bepalen voor de overige 49 die eigenijk niet willen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69849901
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Sterk punt.
Ik weet ook niet wat ik er meer van zou moeten zeggen.

Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het parlement geen instrument is om de volkswil uit te voeren. Sterker nog, het parlement zal bij tijd en wijle zelfs ronduit impopulaire maatregelen moeten treffen.

Politieke partijen presenteren een beleidsvisie en hopen dat ze daarmee kiezers trekken om vervolgens via een meerderheid in het parlement en zitting in de regeringscoalitie dat beleid te realiseren (en in de praktijk ontkom je er niet aan daar allerlei nuances en compromissen in aan te brengen).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69849916
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Soieso is democratie al raar. 51 mensen kunnen het beleid en gang van zaken bepalen voor de overige 49 die eigenijk niet willen.
De dictatuur van de meerderheid. Eigenlijk is het al net zo onkies dat 149 mensen die ene overgeblevene hun wil kunnen opleggen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 03:16:24 #210
177885 JoaC
Het is patat
pi_69850701
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het parlement geen instrument is om de volkswil uit te voeren. Sterker nog, het parlement zal bij tijd en wijle zelfs ronduit impopulaire maatregelen moeten treffen.

Politieke partijen presenteren een beleidsvisie en hopen dat ze daarmee kiezers trekken om vervolgens via een meerderheid in het parlement en zitting in de regeringscoalitie dat beleid te realiseren (en in de praktijk ontkom je er niet aan daar allerlei nuances en compromissen in aan te brengen).
Het onwetende volk kiest mensen die er wel van weten. Dit werkt het beste, alleen moet iemand die zonder rede predikt, keihard worden aangepakt (zeker als hij weigert een tegenbegroting in te dienen, de subsidieslurper).
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Argento het volgende:

[..]

De dictatuur Tirannie van de meerderheid. Eigenlijk is het al net zo onkies dat 149 mensen die ene overgeblevene hun wil kunnen opleggen.
John Stuart Mill FTW
[..]
pi_69855414
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Volg anders eerst wat gewoon onderwijs. Partijen doen niet wat het volk wilt, het volk kiest de partij die ze willen. Partij x maakt een programma, en mensen die het ermee eens zijn stemmen erop. Als partijen gewoon moesten doen wat het volk van ze eist dan zou er geen verschil zijn in partijen want dan zou iedere partij hetzelfde doen (namelijk de gemiddelde wens van de burger en mee gaan met hun veranderingen in meningen).
Onderwijs heb ik voldoende gehad, maak je daar maar niet druk om.

Maar dit is dus wat ik bedoel. De macht ligt nu niet bij het volk, maar bij degene die het best kan liegen en manipuleren.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 11:23:04 #212
230491 Zith
pls tip
pi_69855498
Ah, dat bedoelde je met:
quote:
Wanneer het ging om democratie zouden politici hun ideeen juist aan moeten passen aan de wil van het volk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69855537
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik snap wel hoe het werkt, ik zeg alleen dat het zo niet zou moeten werken wanneer je uitgaat van een 'echte' macht voor het volk, wat eigenlijk eht enige is wat democratie betekent. Dat we democratie nu een vaste vorm hebben gegeven is iets anders.

Overigens ben ik geen voorstander van democratie zoals ie nu is. Je kunt nog beter één leider met oprecht goede bedoelingen hebben dan de macht geven aan een stel voornamelijk domme, onopgeleide, hebzuchtige burgers (of nou ja, in woorden dan, want in de praktijk doet geen politicus wat die burgers eigenlijk willen, nog afgezien van het feit dat dat in een groot deel van de gevallen onhaalbaar is).
pi_69857714
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Onderwijs heb ik voldoende gehad, maak je daar maar niet druk om.

Maar dit is dus wat ik bedoel. De macht ligt nu niet bij het volk, maar bij degene die het best kan liegen en manipuleren.
En dat laatste is een gevolg van het systeem van vrije verkiezingen.

Is het niet opmerkelijk dat het ambt dat niet afhankelijk is van vrije verkiezingen (de koning) aanzienlijk meer vertrouwen geniet dan al die rechtstreeks gekozen bestuurders??
pi_69858065
Dan zou ik een vreugdedansje doen.
Noot noot.
pi_69859366
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Argento het volgende:

[..]

En dat laatste is een gevolg van het systeem van vrije verkiezingen.

Is het niet opmerkelijk dat het ambt dat niet afhankelijk is van vrije verkiezingen (de koning) aanzienlijk meer vertrouwen geniet dan al die rechtstreeks gekozen bestuurders??
Nou, het zou opmerkelijk zijn als het zo was, maar is het ook zo? Er zijn toch genoeg mensen die fel tegen het koningshuis zijn, misschien speelt vertrouwen ook wel mee?

Aan de andere kant klinkt het wel logisch. Iemand die niet zomaar weggestuurd kan worden hoeft ook geen rare streken uit te halen om 'zieltjes te winnen'. Die kan tot op zekere hoogte eerlijk zijn over wat hij kan en wil.
pi_69860444
Grappig, zo veel mensen die zeggen 'als wilders MP word emigreer ik wel' of ''ik wil niet in een land wonen waar de PVV aan de macht is''

Nou mensen, weetje wat, spring van een flat, emigreer nu, maak je eigen Politieke Partij zo dat jij kan laten zien hoe het volgens jou moet, of hou gewoon je muil en stem braaf GroenLinks.

Ja, ik heb PVV gestemt en ja ik zou dat ook doen bij landelijke verkiezingen.

Ik heb me in de PVV en andere partijen verdiept, en ik stel voor dat menig PVV basher zich er ook in verdiept.

Waarom ik PVV stemde?

- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons opleverd

- Het strafbeleid hier in Nederland is veels te laag. Taakstraffen afschaffen en minimum straffen invoeren vind ik een prima idee.

- Europa ver-islamizeert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveert blijft.
pi_69860795
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Shizzah het volgende:
Ik heb me in de PVV en andere partijen verdiept, en ik stel voor dat menig PVV basher zich er ook in verdiept.

Waarom ik PVV stemde?

(...)

- Europa ver-islamizeert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveert blijft.
Dus jij bent een PVV'er die zich heeft verdiept in allerlei zaken?

1 miljoen moslims groeien in 15 jaar uit tot de helft van de bevolking van Nederland? Nu zijn er zo'n 15 miljoen niet-moslims. In 15 jaar tijd komen er dus 15 miljoen moslims bij? Of bedoel je dat van die 15 miljoen niet-moslims de helft zich zal bekeren tot de islam?

Ik vraag me af hoe het er voor staat met PVV'ers die zich niet verdiepen in zaken voordat ze er een mening over vormen.

pi_69861142
quote:
- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons opleverd
De EU kost 160 euro per jaar per hoofd van de bevolking en levert meer dan het tienvoudige op. Onderzoeken naar geweest, stond ook pas in de krant.
quote:
- Het strafbeleid hier in Nederland is veels te laag. Taakstraffen afschaffen en minimum straffen invoeren vind ik een prima idee.
Waarom vind je dat een prima idee? Je denkt neem ik aan dat het werkt, maar heb je daar ook bewijs voor gekregen van de PVV? Heb je er zelf bewijs van gezien?

Verder zie ik dingen op de site van de PVV die echt nergens op slaan, volledig onduidelijk zijn, nergens zie ik onderbouwingen, cijfers, onderzoeken o.i.d. En sommige dingen druisen volledig in tegen de 'hoofdpunten' van de partij zoals vrijheid en vrijheid van meningsuiting.

Ga je eens verdiepen in de wereld, voor je een 'partijprogramma' van een A4-tje zomaar vertrouwt.
pi_69862190
quote:
YEAH RIGHT
pi_69862597
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dus jij bent een PVV'er die zich heeft verdiept in allerlei zaken?

1 miljoen moslims groeien in 15 jaar uit tot de helft van de bevolking van Nederland? Nu zijn er zo'n 15 miljoen niet-moslims. In 15 jaar tijd komen er dus 15 miljoen moslims bij? Of bedoel je dat van die 15 miljoen niet-moslims de helft zich zal bekeren tot de islam?

Ik vraag me af hoe het er voor staat met PVV'ers die zich niet verdiepen in zaken voordat ze er een mening over vormen.

50%+- van alle babies die geboren worden in Nederland op het moment zijn Moslim kinderen Daar komt nog is bij dat Moslims veel meer kinderen per gezin krijgen. En dat er steeds meer Moslims naar Nederland emigreren. Ik heb effe lopen zoeken naar die docu waar ze het bij hadden onderzocht ik kan hem nu alleen niet vinden, maar ik vond wel dit
Kijk hem wel helemaal af en specifiek bij 3:40.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:53:39 #222
177885 JoaC
Het is patat
pi_69862810
quote:
Grappig, zo veel mensen die zeggen 'als wilders MP word emigreer ik wel' of ''ik wil niet in een land wonen waar de PVV aan de macht is''
Mag toch, we leven in een vrij land, wie ben jij om daarover te oordelen?
Ik leef ook liever nieet in een land waar Geert Wilders MP/ onderdeel van de coalitie is, maar ik vertrek er niet voor.
quote:
Nou mensen, weetje wat, spring van een flat, emigreer nu, maak je eigen Politieke Partij zo dat jij kan laten zien hoe het volgens jou moet, of hou gewoon je muil en stem braaf GroenLinks.
Hulp bij zelfdoding is strafbaar, emigreren is niet verplicht, er zijn al andere partijen die het niet met Wilders eens zijn. Je stil houden is niet verplicht, zeker niet als een pauper die het woord muil gebruikt het zegt.
quote:
Jouw keuze, ik oordeel er verder niet over.
quote:
Heb ik ook gedaan
quote:
Waarom ik PVV stemde?

- Ik ben anti-EU, de EU kost ons als Nederland meer geld dan dat het ons oplevert
Ja, in de politiek investeren ze, in de economie oogsten ze een meervoud ervan, dat via belastingen weer terugstroomt naar de overheid.quote]

[/quote]
Je zou ook de taakstraffen flink kunnen verzwaren, 2400 uur i.p.v. waar nu 240 uur gegeven wordt. 1 oplossing noemen is niet gelijk DE oplossing
quote:
- Europa ver-islamiseert, met de huidige snelheid van de bevolkingsgroei en immigratie van uit Moslim landen naar Nederland is over 15 jaar de helft van de Nederlandse bevolking Moslim. Ik heb niks tegen Moslims, maar ik zie liever dat Nederlands Joods/Christelijke cultuur geconserveerd blijft.
Je komt niet met bewijzen, laat staan dat je zelf een cultuurbarbaar bent met je slechte taalgebruik. Zelfs ik maar wel eens een 'vaudje' in de taal, maar dit is belachelijk. Verder vraag ik me af waarom je het humanistische gedeelte van de door Wilders gepreekte cultuur niet noemt, deze staat immers haaks op de Christelijke en Joodse, welke ook weer haaks op elkaar staan.

in mijn ogen hebben we een Westerse cultuur met nationale tradities, zoals overal op zeuren.
[..]
pi_69863019
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Shizzah het volgende:

[..]

50%+- van alle babies die geboren worden in Nederland op het moment zijn Moslim kinderen Daar komt nog is bij dat Moslims veel meer kinderen per gezin krijgen. En dat er steeds meer Moslims naar Nederland emigreren. Ik heb effe lopen zoeken naar die docu waar ze het bij hadden onderzocht ik kan hem nu alleen niet vinden, maar ik vond wel dit
Kijk hem wel helemaal af en specifiek bij 3:40.
Eh dat filmpje is al meerdere malen langsgekomen en is bewezen onzin. De cijfers in het filmpje kloppen niet, zie ook: http://tinyfrog.wordpress.com/2009/05/03/muslim-demographics/

Maar je bent nu dus serieus aan het verdedigen dat er binnen 15 jaar, 15 miljoen moslims bij komen?
pi_69863236
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De EU kost 160 euro per jaar per hoofd van de bevolking en levert meer dan het tienvoudige op. Onderzoeken naar geweest, stond ook pas in de krant.
[..]

Waarom vind je dat een prima idee? Je denkt neem ik aan dat het werkt, maar heb je daar ook bewijs voor gekregen van de PVV? Heb je er zelf bewijs van gezien?

Verder zie ik dingen op de site van de PVV die echt nergens op slaan, volledig onduidelijk zijn, nergens zie ik onderbouwingen, cijfers, onderzoeken o.i.d. En sommige dingen druisen volledig in tegen de 'hoofdpunten' van de partij zoals vrijheid en vrijheid van meningsuiting.

Ga je eens verdiepen in de wereld, voor je een 'partijprogramma' van een A4-tje zomaar vertrouwt.
Heb je ook een Bron waar in staat dat de EU meer dan het tienvoudige oplevert dan het ons kost?

Die straffen verhogen hoeft niet zo zeer echt te helpen. zie het meer van uit dit punt, stel je hebt een dochter van 8 en je buurman past wel is op haar en zit aan haar. hoe zou jij het vinden dat als hij wel de bak in moet, maar vervolgens na een jaartje er weer uit mag? omdat hij vrijwillig in therapie gaat.
Ik denk niet dat je dat als moeder leuk zou vinden.

Minimum straffen invoeren zorgt er voor dat gevangenis straffen weer afschrikwekkend gaan werken. Hebben we meteen weer werk gelegenheid in die LEEGSTAANDE gevangenissen.
pi_69863565
Shizzah: het aantal levendgeborenen is ongeveer: 185.000 per jaar: http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37296ned&D1=0-2,4-7,14-18,59-60,65&D2=0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,(l-4)-l&HD=090609-1507&HDR=T&STB=G1

Jij zegt dat de helft hiervan moslim is (hoe je daar bij komt, geen idee, maar laten we daar van uitgaan):
92.500 nieuwe moslimbaby's per jaar, laten we het afronden op 100.000. 15 x 100.000 = 1.500.000. (1.5 miljoen) Dat is geen 15.000.000! Dan heb ik geen rekening gehouden met het sterftecijfer of met emigratie. Dan moeten er alsnog 13.5 MILJOEN moslims immigreren de komende 15 jaar!

Dit is gebaseerd op het idee dat 1 miljoen moslims in totaal evenveel baby's maken als 15 miljoen niet moslims per jaar!

Maar jij bent een PVV'er die zich verdiept in zaken?!
pi_69863699
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, het zou opmerkelijk zijn als het zo was, maar is het ook zo?
ja.
quote:
Er zijn toch genoeg mensen die fel tegen het koningshuis zijn, misschien speelt vertrouwen ook wel mee?
Ja hoor, er zijn wel wat mensen die zich keren tegen het instituut van de monarchie, ook al zijn er daar de laatste tijd ook steeds minder van. De SP heeft het standpunt nog steeds, maar het zakt verder en verder weg in hun prioriteitenlijst.
quote:
Aan de andere kant klinkt het wel logisch. Iemand die niet zomaar weggestuurd kan worden hoeft ook geen rare streken uit te halen om 'zieltjes te winnen'. Die kan tot op zekere hoogte eerlijk zijn over wat hij kan en wil.
En, niet onbelangrijk, het ambt van staatshoofd is zo ingericht dat het niet in het openbaar politieke standpunt inneemt, dus ook nooit een kant hoeft te kiezen.
pi_69863739
quote:

Tja, als dat je visie is, dan moet je inderdaad op de PVV stemmen. Daar kan ik niets tegenin brengen.
pi_69867155
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, als dat je visie is, dan moet je inderdaad op de PVV stemmen. Daar kan ik niets tegenin brengen.
Ik wel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:47:44 #229
177885 JoaC
Het is patat
pi_69867608
Wanneer gaan tegenstanders een in op mijn argumenten?
[..]
pi_69869438
Als je de taalnazi uit wil gaan hangen doe dat ff ergens anders.. Misschien heb ik wel moeite met spelling .

over taalgebruik gesproken, waarom 'pauper' je zelf niet een eind op? Dat van jou ziet er ook niet bepaald gezond uit.

Ik heb nergens gezegt dat ik zou helpen bij het zelfdoden van een willekeurig persoon

Minimumstraffen invoeren vind ik perfect, houd de nu leegstaande gevangenissen vol, en het bied werk gelegenheid. terwijl taakstraffen precies het tegenovergestelde doen.
quote:
Verder vraag ik me af waarom je het humanistische gedeelte van de door Wilders gepreekte cultuur niet noemt
Is bij mijn oordeel niet van belang bij mijn eerste post. nu nogsteeds niet overgens
pi_69869463
dubbelpost
pi_69869515
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan komen er boeken in de boekhandels met als titel: "De puinhopen van 2 maanden Geert".
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:43:23 #233
177885 JoaC
Het is patat
pi_69869527
Ga er eens inhoudelijk op in, btw je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.
[..]
pi_69869529
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Shizzah het volgende:
dubbelpost
Ik neem aan dat je nog gaat aantonen dat in de komende 15 jaar, per jaar een miljoen moslims bij komen in Nederland?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:44:09 #235
177885 JoaC
Het is patat
pi_69869547
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef JoaC het volgende:
Ga er eens inhoudelijk op in, en je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.
[..]
pi_69870490
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je nog gaat aantonen dat in de komende 15 jaar, per jaar een miljoen moslims bij komen in Nederland?
Nope, je had idd gelijk met jouw post, Maar het aantal is nogsteeds schrikbarend hoog als je bedenkt dat 1 op de 16 mensen in Nederland Moslim is.
pi_69870514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef JoaC het volgende:
Ga er eens inhoudelijk op in, btw je hebt gelijk over hulp bij zelfdoding, iemand aansporen tot zelfmoord is doodslag.

Ga je miereneuken of kom je nog OT?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:22:18 #238
177885 JoaC
Het is patat
pi_69870744
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Ga je miereneuken of kom je nog OT?
Ik vroeg of je inhoudelijk op de stof in wilde gaan, als dat niet ontopic is, wat dan wel?

Verder ging ik in op jouw reactie hul bij zelfdoding, iets wat dus ook on topic is.

Als mierenneuken je enige verweer is, toont dat aan dat je niet erg van veel inhoudelijkheid en argumentatie bent, iets wat jou dus degradeert tot minderwaardige gesprekspartner.
[..]
pi_69870766
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Nope, je had idd gelijk met jouw post, Maar het aantal is nogsteeds schrikbarend hoog als je bedenkt dat 1 op de 16 mensen in Nederland Moslim is.
Het is helemaal niet een op de 16. Je bevestigd hier wel weer het beeld van de domme PVV-stemmer. Je hebt je nergens in verdiept, praat gewoon Wilders na en loopt constant onzin te blaten.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:28:30 #240
177885 JoaC
Het is patat
pi_69870924
CBS zegt dat sowieso maar maximaal 2,4% van de stemgerechtigen het Islamitische geloof aanhangen. Dit zou dus zon 384.000 mensen zijn.
[..]
pi_69870979
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is helemaal niet een op de 16. Je bevestigd hier wel weer het beeld van de domme PVV-stemmer. Je hebt je nergens in verdiept, praat gewoon Wilders na en loopt constant onzin te blaten.
Laten we het even afronden..

http://www.cbs.nl/en-GB/m(...)004/2004-1543-wm.htm

Dit zijn pijingen uit 2004, zit al tegen de 1 miljoen aan Zal 5 jaar later ongetwijfeld meer geworden zijn dan 1 miljoen. Maar goed laten we het houden op 1 miljoen en 16 miljoen inwoners in Nederland..

1:16
pi_69870991
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:28 schreef JoaC het volgende:
CBS zegt dat sowieso maar maximaal 2,4% van de stemgerechtigen het Islamitische geloof aanhangen. Dit zou dus zon 384.000 mensen zijn.
Ik heb het niet over stemgerechtigen
pi_69871029
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:30 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Laten we het even afronden..

http://www.cbs.nl/en-GB/m(...)004/2004-1543-wm.htm

Dit zijn pijingen uit 2004, zit al tegen de 1 miljoen aan Zal 5 jaar later ongetwijfeld meer geworden zijn dan 1 miljoen. Maar goed laten we het houden op 1 miljoen en 16 miljoen inwoners in Nederland..

1:16
Het zijn er 850.000. "ff afronden".

http://www.trouw.nl/nieuws/article1496635.ece
Allah Al Watan Al Malik
pi_69871081
quote:

Waarom ik PVV stemde?

Ik sta ook kritisch tegenover de EU, maar heb je daar cijfers voor? Je zal echt alles moeten meewegen om dat te kunnen beweren en hard te maken. Wilders heeft nog geen cijfers genoemd.
quote:
Zwaardere straffen leiden tot niets. Wel moet de pakkans flink omhoog.
quote:
De helft over 15 jaar? Dat klopt niet. Bij lange na niet.
pi_69871086
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:39 schreef Shizzah het volgende:

Minimumstraffen invoeren vind ik perfect, houd de nu leegstaande gevangenissen vol, en het bied werk gelegenheid. terwijl taakstraffen precies het tegenovergestelde doen.
[..]

Is het volhouden van gevangenissen een doel op zich? En tegen je werkgelegenheid argument wegen natuurlijk de enorme kosten op die gevangenen met zich meebrengen.
pi_69871092
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn er 800.000. "ff afronden".
945,000 in 2004
pi_69871116
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef Shizzah het volgende:

[..]

945,000 in 2004
Je kan wel vol blijven houden maar je schiet er geen reet mee op kereltje.

850.000 in 2007

http://www.trouw.nl/nieuws/article1496635.ece
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:37:10 #248
177885 JoaC
Het is patat
pi_69871135
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:31 schreef Shizzah het volgende:

[..]

Ik heb het niet over stemgerechtigen
Zijn toch wel de belangrijkste moslims in Nederland, puur om aan te geven welke meerderjarige moslims het staatsburgersschap bezitten.

Verder zegt Dit recentere CBSonderzoek dat het er 850.000 zijn

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2278-wm.htm

En ga eens inhoudelijk op mijn eerdere reacties in voor je jezelf gelijk mag geven.
[..]
pi_69871159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Solaar het volgende:

[..]

Is het volhouden van gevangenissen een doel op zich? En tegen je werkgelegenheid argument wegen natuurlijk de enorme kosten op die gevangenen met zich meebrengen.
Jij hebt ze dus liever weer op straat? In een gevangenis kun gedetineerden ook laten werken. zodat het enigzins compenseert. Gevangenis straffen zijn altijd te hoog, tot iemand jou of je familie en vrienden iets aan doet. dan is op eens geen enkele straf te laag.
pi_69871183
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef JoaC het volgende:

[..]

Zijn toch wel de belangrijkste moslims in Nederland, puur om aan te geven welke meerderjarige moslims het staatsburgersschap bezitten.

Verder zegt Dit recentere CBSonderzoek dat het er 850.000 zijn

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2278-wm.htm

En ga eens inhoudelijk op mijn eerdere reacties in voor je jezelf gelijk mag geven.
Zal best, maar dat is niet mijn punt.. Ik probeer te zeggen dat een hoog percentage het moslim geloof aanhangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')