quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
Elegy 31 december
Toch niet aan de lijn he? Dat vind ik zo'n maf gezicht.quote:
jawel hahaahhaquote:Op zondag 1 maart 2009 12:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Toch niet aan de lijn he? Dat vind ik zo'n maf gezicht.
Broertje je auto laten wassen in ruil voor het rond rijden....quote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef Jill-RMC het volgende:
*gaap* Moest vanacht nog even prive chauffeuse spelen voor mn broertje. Wordt tijd dat die jongen zn rijbewijs eens gaat halen.
Ik denk....dat vandaag de dag is....dat mn auto gewassen wordt! Eerst zelf maar eens douchen en dan kijken hoeveel zin ik nog heb
Dat vraagt wederom om pics!quote:
Heb je het aangepast in de wiki? Dan kan ik het nog aanpassen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef RATMEN het volgende:
Zojuist heb ik ook nog even de verjaardag aangepast, dus bij het volgende topic is alles weer up-to-date.
Koplopert: Kan jij de OP nog updaten?
Yup, heb het aangepast in de wikiquote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb je het aangepast in de wiki? Dan kan ik het nog aanpassen.
Aangepast.quote:
Topquote:
Inderdaad, tijdje terug al voorgesteld. De laatste 5 oid.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Is het een idee om die lijst met oude topics er gewoon uit te slopen? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blader nooit terug en iedereen vergeet het om bij te houden?
Laatste 5 lijkt me een goed ideequote:Op zondag 1 maart 2009 21:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Inderdaad, tijdje terug al voorgesteld. De laatste 5 oid.
Er zitten wel leuke tussen, maarre.. ik kijk t altijd op maandagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef zeemonster het volgende:
Edit: Vanavond op Veronica Javier Guzman met Comedy Explosion .Ik heb hem nog nooit gezien , is hij leuk?
Top!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ook bezig met een nieuwe OP, ff kijken of het wat wordt of jullie het leuk vinden en testen. Ik zal hem binnenkort ff in dit topic gooien
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke tussen, maarre.. ik kijk t altijd op maandag![]()
Goed punt ... nog 5 minuten genieten danquote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leids Cabaret Festival ga ik ook heenme neefje treed daar dan op
Nee Ratmen, nog 5 minuten dan is het pas voorbij
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leids Cabaret Festival ga ik ook heenme neefje treed daar dan op
Nee Ratmen, nog 5 minuten dan is het pas voorbij
Maar ik ga alleen voor me neefje daarna ben ik weg maar je mag wel meequote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee ?Ik beloof niet af te zeggen zoals de KLB meet (Grieks eten was gewoon aantrekkelijker
) .
Dat is goed ! En ik durf heul wel! Weltrusten allemaal! DIt monstertje gaat slapen!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen voor me neefje daarna ben ik weg maar je mag wel meeals je dit keer wel mee durft
Ja man...er is weer veel te veel te doen hierquote:Op maandag 2 maart 2009 07:55 schreef Sp00k13 het volgende:
mogguh luitjes allemaal weer hard aan het werk??
lol das in de badhuisstraat toch hahaha omgquote:Op zondag 1 maart 2009 16:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn auto is weer ontzettend shiny en schoon.
Een andere auto die ik opweg naar de wasstraat zag was dat duidelijk niet:
[ afbeelding ]
Ik vraag me echt af wat die misdaan heeft
Waarom Atreidez?quote:
Auto's of fietsers, of vanalles en nogwat?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier bij de Megastores staat nog steeds een politiefuik, ....dus mensen; let hier op!
Het was van alles nog wat. Naast de shoarmaboer hadden ze wat vakken gemaakt waar auto's en motoren gecontroleerd werden. Ook enkele fietsers zijn gecontroleerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Auto's of fietsers, of vanalles en nogwat?
Neem je Peter mee, zeg je dat je zijn begeleider bent hhahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef zeemonster het volgende:
Even kijken wat de rest wil? Ik kan allebei de tijden .
Ik wil wel mee dansen met je maar ik ben dan net een oma in het Paard ben ik bang
Ah okee. Nee, ik ben er nog niet geweest, moet er vanavond zijn als ik ga sporten maar ze zijn dus al wegquote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het was van alles nog wat. Naast de shoarmaboer hadden ze wat vakken gemaakt waar auto's en motoren gecontroleerd werden. Ook enkele fietsers zijn gecontroleerd.
Ze gingen vlak na mijn bericht alweer weg. Ze hebben daar toch de hele middag gestaan, nog FOK slachtoffers?
Ik vind half elf wel een goede tijd eigenlijk. 19.00 is nogal vroeg voor mij.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Om 19.00 uur en rond half elf , zie www.pathe.nl .
En jij weet mijn echte naam ... dan noem je me toch niet RATMAN ...quote:
Sorry RATMENquote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En jij weet mijn echte naam ... dan noem je me toch niet RATMAN ...
Daar pas jij prima tussenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:
mwa als oudje tussen 18 jarigen rondlopen is ook niks voor mij en dat is daar toch wel de gemiddelde leeftijd denk ik...
Elegy kickt echter op 18 jarigen dus...:)
Ik ben niet saaiquote:Op maandag 2 maart 2009 20:46 schreef zeemonster het volgende:
met zijn tweetjes vind ik het ook zo saai... Een week later? Of een andere dag en andere film?
Ik doe niet aan leeftijdsselectiequote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:
mwa als oudje tussen 18 jarigen rondlopen is ook niks voor mij en dat is daar toch wel de gemiddelde leeftijd denk ik...
Elegy kickt echter op 18 jarigen dus...:)
Ik zeg niet dat jij saai bent maar ik vond het juist zo leuk dat er meerdere zouden gaan .quote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef zeemonster het volgende:
[quote]Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben niet saai
en hoe voelde dat ????quote:Op maandag 2 maart 2009 17:33 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb vrijdag weer een casting. Ik mag casten voor een ambulance meneer die met een vrouw bezig is
. En vervolgens een emmer water over een moeilijk druk doende meneer gooien
.
. Je moet ergens beginnen toch
.
Nee, wel half 11quote:
Maakt vrij hèquote:
Antwoorden graag hier deponeren.quote:
Mwah, kan hier wel eens een postje droppenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef CaLeX het volgende:
* CaLeX spankt Fransie
Ga jij dan ook hier posten?
Tsja, ben ook weer aan de studie, vandaar dat ik hier weer postquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Charisma het volgende:
dacht eerst dat het mijn oude straat was, Maaswijkstraat ,maar op de foto staan te veel bomen![]()
hallo alllemaal
ben weer aan de study , kijk vanavond nog een keer
euh, maakte reclame voor een ander topic, als extra service voor mijn fijne mede dorpsgenoten.quote:
Ja! dus join the fun!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef Qrious het volgende:
Wist niet dat het stratenspel weer liep, nadat ie ff stil had gestaan
Anyway, wat ben ik dan blij dat ik uitgeleerd ben, zeker als ik mn vriendin dan ook zie ploeteren nu met tentames
Altijd leuk, gewoon doen. In het begin is het zwaar, na verloop van tijd went het. Heb nu 2 avonden in de week college naast een full time baan en gaat prima...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef zeemonster het volgende:
Als het een klein beetje meezit met mijn werk,ga ik ook weer terug naar school.. nou ja school ..een X-aantal cursusavonden.
Aha , nou er bestaan er veel met die naam en volgens mij zijn de vrienden van de persoon die ik bedoel , op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:30 schreef Fransie het volgende:
[..]
Altijd leuk, gewoon doen. In het begin is het zwaar, na verloop van tijd went het. Heb nu 2 avonden in de week college naast een full time baan en gaat prima...
Zag je discussie over JM in je FoBo, volgens mij ken ik hem
Nee, dan is het hem gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Aha , nou er bestaan er veel met die naam en volgens mij zijn de vrienden van de persoon die ik bedoel , op 1 hand te tellen.
Ik werk part time en ik wil het heel graag , het is alleen nu nog de vraag of het mag ivm bezuinigen zoals altijd.
Anders ga ik de studie alsnog doen maar dan op eigen kosten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:44 schreef Fransie het volgende:
[..]
Nee, dan is het hem gelukkig niet![]()
Dat was voor mij ook de drempel, gelukkig wilde ze alles betalen. Duimen me maar dat ze dat voor het Zeemonstertje ook doen
Loevesteijnlaan - Dedemsvaartweg daar tussen het liefstquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Fransie het volgende:
Den Haag zuid bedoel je dan bouwlust en zo? Kun je beter in Mariahoeve blijven.
klopt en de wijken zijn de afgelopen 10 jaar ook wel bijgetrokken vind ik, minder jeugdbendes enzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef Fransie het volgende:
Ok, ben daar vroeger ook wel geweest, maar hoor wel een slechte verhalen over. Het is volgens mij wel levendiger dan Mariahoeve![]()
Emmer mee en niet naast me gaan zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Ziek.
Meet naar volgende week verplaatsen?
Ik weet niet hoe erg Mariahoeve is maar hier wil je toch echt niet gaan wonen hoop ik? Wat een bende is het daar , je weet waarschijnlijk nog niet half hoe. Ik vond het vroeger ook nog wel gezellig daar in die buurten maar nu kom ik er niet meer. De ene helft gaat plat, de andere helft ligt al plat en daarnaast staat nieuwbouw wat eigenlijk te duur is en dus veelal leegstaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Loevesteijnlaan - Dedemsvaartweg daar tussen het liefst
Maar Het Oord, De Rade en de buurten daaromheen worden het zekers niet. Ben ik wel opgegroeit en zoveel slechter dan Mariahoeve is dat nu ook weer nieet hoor....
Ik verwar iemands popcornbak wel met een emmer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Emmer mee en niet naast me gaan zitten
Je bedoelt dat je uit de verkeerde bak een handje vol in je mond stopt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik verwar iemands popcornbak wel met een emmer.
Als ik iets depressief vind, dan is het wel wonen in een gemeente waar de jeugd "keten" of "honken" hebben en zo plat praten dat het bijna Rotterdams lijktquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg Mariahoeve is maar hier wil je toch echt niet gaan wonen hoop ik? Wat een bende is het daar , je weet waarschijnlijk nog niet half hoe. Ik vond het vroeger ook nog wel gezellig daar in die buurten maar nu kom ik er niet meer. De ene helft gaat plat, de andere helft ligt al plat en daarnaast staat nieuwbouw wat eigenlijk te duur is en dus veelal leegstaat.
Tip; kijk een paar kilometer verder, Wateringen is mooi wonen , rustig en je zit overal in no time.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je uit de verkeerde bak een handje vol in je mond stopt?
Pwnedquote:
welk theater en hoelaat en zijn er nog kaartjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:03 schreef RATMEN het volgende:
Nee ik kan niet, moet zaterdag voorstellingen spelen in Rotterdam.
Ik speel twee voorstellingen bij de theaterfabriek. Klik hier en dan gaat het om de voorstelling Stalk. De eerste voorstelling is alleen voor de studenten (dus allemaal acteurs en regisseurs), de tweede voorstelling is toegankelijk voor iedereen, al waren er een hoop kaarten al verkocht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
welk theater en hoelaat en zijn er nog kaartjes?
Jij hebt 'm al?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Als ik niet naar Friesland had gegaan, had je m bij mij mogen kijken hoor Elegy
quote:
Plat praten....Rotterdam....Keten of Honken? Dat is niet in Wateringen manquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als ik iets depressief vind, dan is het wel wonen in een gemeente waar de jeugd "keten" of "honken" hebben en zo plat praten dat het bijna Rotterdams lijkt.
Had het idd over het Westlandquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plat praten....Rotterdam....Keten of Honken? Dat is niet in Wateringen man:). Jij hebt het over het Westland als in de vorm van Naaldwijk, Monster, Honselersdijk en nog meer van dat tuindersgajes. Wateringen hoort officieel bij het Westland maar Westlanders vinden het Den Haag. Het accent is dan ook heel anders dan de gemiddelde Westlander
.
Nee die vallen letterlijk tussen wal en schip.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Had het idd over het Westland. Had het idee dat Wateringen toch ook zo was
.
Oeh wat ben jij erg zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee die vallen letterlijk tussen wal en schip.
Een goede westlander is een dode westlander
Je weet toch hoe ik ben; een goede tuinder is een dode tuinder ; een goede psv'er is een dode psv'er en ga zo maar door.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh wat ben jij erg zeg!Gij zult niet vuilbekken!
Lekker aan het werk
Hahaha zal je altijd zien dat er hier mensen zijn die ook tot het tuindersvolk horenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Qrious het volgende:
Wanneer kommie oorlog voeren hier dan ronnie? Ik kom uit een tuindersfamilie, 5 ooms van me hebben een eigen bedrijf en heb er zelf ook 11 jaar in gewerktEn ja, ik hoor toch echt wel in DH thuis
Anyway, Wateringen is leuk wonen, lijk nauwelijks op t westland verder idd
Die is stantepede homofiel geworden na het zien van die lepratepels.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zal die vent uit dat programma "Das je goed recht" dat ook nog steeds denken
Vond 't wel een mooi stukje waarbij die ene doos liet zien hoe dat dat in z'n werk ging, zo'n siliconentiet in de borst wurmen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef zeemonster het volgende:
Als hij het al niet was, je moet wel een enorme hekel hebben aan vrouwen om ze zo te verminken
Precies MtM!quote:
Inderdaad .. het leek een beetje op een fartbag uit de speelgoedwinkel.. maar dan doorzichtig..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Vond 't wel een mooi stukje waarbij die ene doos liet zien hoe dat dat in z'n werk ging, zo'n siliconentiet in de borst wurmen.Dat je uberhaupt zoeits in je lichaam wil hebben.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb echte tieten
Willen jullie ze vrijdag in het paard meeten?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb echte tieten
Willen jullie ze vrijdag in het paard meeten?
Mag ik gluren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb ook echte. Gelukkig wel
. Alleen zijn ze erg verlegen dus treden ze niet op de voorgrond
![]()
Het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteitquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Je mag ze zelfs zien , van de zomer op het strandZoveel is het niet
Zomer zegt ze. Weet je hoe lang dat nog wachten is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Je mag ze zelfs zien , van de zomer op het strandZoveel is het niet
Ik moet toch wat roepenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Omatieten?
Het onderwerp neemt nu toch een beetje verkeerde wending.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef zeemonster het volgende:
Bestaan die nog? Een trio dan met je vriendin erbij
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat kan heul niet , want jij zit altijd binnen ..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss neemt wel een duo stiel met elegy
Heeft ze die alleen maar op vrijdag danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:34 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, het is vrijdag. Waar blijven de tieten van Melanie?
Nee, maar we zouden ze op vrijdag ontmoeten. Dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heeft ze die alleen maar op vrijdag dan
Moeder is verantwoordelijk voor de schade. Einde discussie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
leuk een oorlog met een asociale buurvrouw.
Haar dochtertje heeft verleden jaar al schade aan onze auto veroorzaakt eo bleek niet verzekerd te zijn.. Uiteindelijk opgelost .
Gister belt het meisje aan om te vragen of mijn kind buiten komt spelen en daarbij verteld ze dat ze met haar fiets tegen onze auto is gevallen. Waarop mijn vriend gaat kijken.
Ze verteld daarna pas dat alleen haar lichaam de auto heeft geraakt dus wij nog heel bezorgd vragen of het wel gaat met haar .
Afijn vandaag loopt haar moeder buiten die ineens met kanker en weet ik het allemaal dat we niet moeten denken dat we weer de verzekering kunnen aanspreken.. Ik heb ze zelden zo asociaal gezien..
Het zinnetje hierboven herhalen. En dat blijven doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef zeemonster het volgende:
ja maar leg dat een vrouw uit die slechts een paar woorden weet uit te kramen daarbij was er dit keer geen schade gelukkig.
Maar ik vind het bizar dat een mens zo uit haar dak kan gaan , ze zal wel nog steeds niet verzekerd zijn...
Ik ben mijn koffers al aan het pakken , dan trek ik vanavond bij je inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mensen wat is dit, trio's , tieten, duo's , strand, zonnebank.......IK BEN AAN HET WERK!!! , en ben jaloers aan het worden, vanavond weer alleen thuis....
@zeemonster; zie je, dat bedoelde ik gisteren nou, daarom blijf ik hier en ga ik niet jullie kant op
De deur staat open hoor, je weet het toch, achter het rode lichtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ben mijn koffers al aan het pakken , dan trek ik vanavond bij je in
Is dat rode licht niet binnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De deur staat open hoor, je weet het toch, achter het rode licht:)
Die heb ik wel al.. onder hand 2 maanden geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Gran Torino komt volgende week in de bioscoop?
Goede vraag, ik weet iig dat er varkenshaas met katenspek op mij ligt te wachten, lust jij vast niet :B:Bquote:
Voor elegy wordt dat een meatingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die heb ik wel al.. onder hand 2 maanden geloof ikMeeting bij mij?
Ok, gelukkig. Ik zou me er niet door op m'n gemak voelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:47 schreef zeemonster het volgende:
ik zit gelukkig wel goed in mijn vel en zit op mijn gemak binnen . Maar wel lief koploperkopper.
Ik denk eerder dat zij niet op haar gemak ermee is anders schiet je niet zo in de aanval toch?
Ze heeft wel meerdere akkefietjes met buren hoor of zij met haar.
Is goed ronnie , wat eten we
Toch wel minimaal 720p?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die heb ik wel al.. onder hand 2 maanden geloof ikMeeting bij mij?
CAM of SCR.quote:
Wat is het beelddiagonaal?quote:
Ja ondertussen in mijn ogenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Nee ik ben niet zo een carnivoor , soepie?
Pfff, lekker danquote:DEN HAAG - Een 16-jarige meisje uit Den Haag is donderdag bij een gymnastiekoefening op het balkon van zes hoog naar beneden gevallen. Zij lag gisteravond nog in coma op de intensive care.
Het ongeluk gebeurde omstreeks kwart voor negen aan de Daal en Bergselaan. Het meisje zou met haar broertje aan het spelen zijn geweest, toen ze tijdens een acrobatische oefening over het balkonhek viel. Ze belandde bijna achttien meter lager op de tegels.
Een schilder die in de flat aan het werk was en toevallig buiten liep, zag de tiener naar beneden vallen. Hij stabiliseerde het hoofd van het meisje, dat nog bij kennis was.
Artsen die waren ingevlogen met de traumahelikopter verleenden eerste hulp. Het slachtoffer werd daarna per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar werden onder meer talloze botbreuken geconstateerd.
De hekken van de balkons zijn vorig jaar enkele decimeters verhoogd om ongelukken te voorkomen.
http://www.ad.nl/denhaag/(...)lt_van_zes_hoog.html
Zag het ook, da's op de hoek van de Zonnbloemstraatquote:
Tjemigquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:13 schreef Elegy het volgende:
Maar kudo's voor de schilder, heeft ie goed gedaan
quote:
Ik denk dat ik liever op een wat rustiger plekje kennis maak met jouw tieten. Of was dat weer een andere meet?quote:
Nou, dan ga ik wel film kijken thuisquote:
Dat schept alleen maar mogelijkheden om dat rustige plekje te regelen...quote:
Ben zo even bij de Schlemmer en dan Plein en dan misschien wel Paard. Als ik bij de stalmeester naar Miss Melanie vraag, kom ik dan bij jou?quote:
Gezelschap nodig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Niemand kon vanavond.
En degene met wie ik zou gaan is ziek
Hoera!
Melanie gaat vroeg naar bed.
Lenen? Heb nog wel een stapeltje liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Niks op tv en door de films ben ik al heen.
Wat heb je zoal liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Qrious het volgende:
[..]
Lenen? Heb nog wel een stapeltje liggen
Arme zwaan.quote:DEN HAAG - Een zwaan is in Den Haag vast komen te zitten in de straatverlichting.
Is de wagenstraatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)raatverlichting.html
[..]
Arme zwaan.
Welke straat is dat? Komt me niet bekend voor. Denneweg misschien?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is de wagenstraaten het was een fokster die ooggetuige is geweest en 112 gebeld heeft
Hijs bang dat AJAX van ADO verliest morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ben je gepest?![]()
We zijn best lief hoor , sommige niet maar de meeste wel
Mooiquote:
Een paar dvdtjes, stuk of 70, weet alleen niet precies welkequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wat heb je zoal liggen.
Ik heb echt al heel veel gezien de laatste tijd
70 maar?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef Qrious het volgende:
[..]
Een paar dvdtjes, stuk of 70, weet alleen niet precies welke
Maar zielig hoor die bekrompen amsterdammertjes..
Ben een geboren Hagenees hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ben je gepest?![]()
We zijn best lief hoor , sommige niet maar de meeste wel
Helemaal kansloos dan, zeker om hier te reageren. Doe dat lekker op het VBL forumquote:
70 originelen slechtsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef Qrious het volgende:
[..]
70 originele maar idd, over de rest houd ik wijselijk mijn mond
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
70 originelen slechtsIk kom onderhand rond de 250
Ik vertrouw dat niet, ben altijd bang dat de dvd zwaar beschadigd is. Bovendien zijn veel dvd's zo goedkoop dat kopen makkelijker is dan huren. En de videotheek heeft ook geen special editions natuurlijkquote:
Dat gaat echt niet gebeuren....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hijs bang dat AJAX van ADO verliest morgen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren....
Ja, duurt het zo lang voordat je ze snapt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:27 schreef zeemonster het volgende:
.
Alleen kinder(teken)films wil ik wel kopen omdat die wel meerdere malen worden bekeken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, duurt het zo lang voordat je ze snapt?
doen ,k heb twee zakken ramsch weggegooit, van beautycase tot strandtas , weg !! dat voelt lekker. alleen moest ik tussendoor mijn kronnluchter vasthoiuden want het nichtje van mijn bovenbuurvouw sprong 2 uur lang van af t de tafel op de grrond en heen en weer , gelukkig hangt die nog maar ze waarschuwde me al dat ze haar nichtje zou gaan halen om lekker "herrie"te schoppen boven mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet opruimen maar ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen zin !!
Zal ik je nog iets vertellen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is de wagenstraaten het was een fokster die ooggetuige is geweest en 112 gebeld heeft
quote:07-03-09 18:32
DEN HAAG - De zwaan die vrijdagmiddag in De Wagenstraat in Den Haag verstrikt raakte in draden van de straatverlichting, maakt het weer goed.
Volgens een woordvoerster van vogelasiel De Wulp aan de Heliotrooplaan is de zwaan levendig en fel. Hij heeft met z'n linkervleugel in de draden gehangen. De vleugel is gekneusd en de zwaan is nog een beetje wankel. Hij zit nu nog binnen in een hok, maar maandag gaat hij waarschijnlijk naar het buitenbad.
Als alles goed gaat, wordt hij volgende week vrijgelaten in het recreatiegebied Madestein.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj ik heb een huisje!![]()
Mja dat wilde ik even kwijt enzo.
quote:
Ik heb redelijk om de hoek gewoond, op de Beeklaan. Zo te zien moet je nog wel even klussenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fahrenheitstraat!
Heel klein, maar genoeg voor nu, en zo cute!![]()
![]()
[RLS SC # 163] Sun of Jamaica
Ff scrollen voor foto's
Ehm ... de blauwe piemel ... ik hoef em geloof ik niet te zienquote:Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben net naar Watchmen geweest...Om te huilen die film! Het enige interessante was de blauwe piemel van Dr. Manhattan.
Ik verbaasde mij erover dat ze dat gewoon meerdere malen in beeld lieten komen, zie je doorgaan nooit in een actiefilm..
Ben je al geweestquote:Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben net naar Watchmen geweest...Om te huilen die film! Het enige interessante was de blauwe piemel van Dr. Manhattan.
Ik verbaasde mij erover dat ze dat gewoon meerdere malen in beeld lieten komen, zie je doorgaan nooit in een actiefilm..
dat verdient een topic inquote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj ik heb een huisje!![]()
Mja dat wilde ik even kwijt enzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fahrenheitstraat!
Heel klein, maar genoeg voor nu, en zo cute!![]()
![]()
[RLS SC # 163] Sun of Jamaica
Ff scrollen voor foto's
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Igen het volgende:
Op verzoek hier een paar lijstjes met statistieken:Alle topics van de Den Haag-reeks!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74Top 50 voor de Den Haag-reeks!
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 2320 ook_gek
02. 1921 Elegy
03. 1675 RATMEN
04. 1241 zeemonster
05. 1165 admiraal_anaal
06. 1145 Jill-RMC
07. 1016 becky27
08. 0932 Atreidez
09. 0751 Koploperkopper
10. 0748 AirwiN
11. 0458 m@x
12. 0421 2Mini
13. 0410 CaLeX
14. 0401 jna
15. 0396 XL
16. 0390 melanie_the_miss
17. 0355 4-elements
18. 0339 Charisma
19. 0325 SolidasRock
20. 0270 Chiquitina
21. 0261 Addict89
22. 0256 roque79
23. 0234 Armageddon
24. 0230 bosnymfje
25. 0196 Chell
26. 0182 Qrious
27. 0165 Walter-Ego
28. 0164 woutabest
29. 0163 Lovechild
30. 0153 Ronnie_bravo
31. 0150 PsyCha
32. 0130 -Wolf-
33. 0121 soapie
34. 0119 Bubblicious
35. 0106 McKillem
36. 0101 knnth
37. 0083 Sp00k13
38. 0082 JortK
39. 0081 winterapfel
40. 0069 ChimeraOffline
40. 0069 Yorrit
42. 0067 xxMirandaxx
43. 0063 Thetallguy
44. 0062 Chen
45. 0059 El_Matador
46. 0058 Lauzie
47. 0052 Conekiller
47. 0052 nectarientje
49. 0049 Tennessee
50. 0048 RnejDrukste dagen in de Den Haag-reeks!
Plaats / aantal berichten / dag
01. 253 20-07-2006
02. 198 03-04-2008
03. 160 04-03-2008
04. 157 21-06-2006
05. 129 19-07-2006
06. 128 29-12-2008
07. 123 30-12-2008
08. 120 07-03-2008
09. 114 07-04-2008
10. 112 10-04-2008
11. 111 25-01-2008
12. 110 11-03-2008
13. 107 27-07-2006
14. 106 10-03-2008
15. 103 21-07-2006
16. 102 30-05-2007
17. 097 22-07-2006
18. 096 05-03-2008
19. 094 22-02-2008
19. 094 18-02-2008
21. 092 22-04-2008
21. 092 31-10-2008
23. 090 16-03-2008
24. 089 29-01-2008
24. 089 31-01-2008Drukste maanden in de Den Haag-reeks!
Plaats / aantal berichten / maand
01. 1714 Maart 2008
02. 1534 April 2008
03. 1364 Juli 2006
04. 1247 Januari 2009
05. 1190 Februari 2008
06. 1080 Februari 2009
07. 1006 Oktober 2008
08. 1000 November 2008
09. 0933 December 2008
10. 0882 September 2008
11. 0832 Januari 2008