Inderdaad, maar als er wat aan de hand is dan sturen ze daar ook vaak ambulances en brandweer op af. Vroeger kon je tenminste nog luisteren naar de politie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie er zo niks bijzonders op staan, maar politie staat er helaas niet op
Kan nu nog steeds hoor, maar het kom steeds minder vaak voor..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Vroeger kon je tenminste nog luisteren naar de politie.
Dit leek meer op een voorbereide actie o.i.d.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als er wat aan de hand is dan sturen ze daar ook vaak ambulances en brandweer op af. Vroeger kon je tenminste nog luisteren naar de politie.
Dit misschien?quote:
Ik denk voor sporenonderzoek bijvoorbeeld, op zoek naar een wapen in de omgeving ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Maar heb je daar dan twintig man politie en een stel ME-busjes voor nodig?
Hier in de buurt was ook een keer een vrouw vermoord, toen waren er ook aardig wat ME-busjes en gewone politie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Maar heb je daar dan twintig man politie en een stel ME-busjes voor nodig?
quote:Een team grootschalig opsporing van de politie Haaglanden onderzoekt dit misdrijf. Gezien de verwondingen van de vrouw is het niet uitgesloten dat de dader(s) bloed op de kleding en/of handen hebben gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |