Heb je het aangepast in de wiki? Dan kan ik het nog aanpassen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef RATMEN het volgende:
Zojuist heb ik ook nog even de verjaardag aangepast, dus bij het volgende topic is alles weer up-to-date.
Koplopert: Kan jij de OP nog updaten?
Yup, heb het aangepast in de wikiquote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb je het aangepast in de wiki? Dan kan ik het nog aanpassen.
Aangepast.quote:
Topquote:
Inderdaad, tijdje terug al voorgesteld. De laatste 5 oid.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
Is het een idee om die lijst met oude topics er gewoon uit te slopen? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blader nooit terug en iedereen vergeet het om bij te houden?
Laatste 5 lijkt me een goed ideequote:Op zondag 1 maart 2009 21:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Inderdaad, tijdje terug al voorgesteld. De laatste 5 oid.
Er zitten wel leuke tussen, maarre.. ik kijk t altijd op maandagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef zeemonster het volgende:
Edit: Vanavond op Veronica Javier Guzman met Comedy Explosion .Ik heb hem nog nooit gezien , is hij leuk?
Top!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ook bezig met een nieuwe OP, ff kijken of het wat wordt of jullie het leuk vinden en testen. Ik zal hem binnenkort ff in dit topic gooien
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke tussen, maarre.. ik kijk t altijd op maandag![]()
Goed punt ... nog 5 minuten genieten danquote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leids Cabaret Festival ga ik ook heenme neefje treed daar dan op
Nee Ratmen, nog 5 minuten dan is het pas voorbij
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leids Cabaret Festival ga ik ook heenme neefje treed daar dan op
Nee Ratmen, nog 5 minuten dan is het pas voorbij
Maar ik ga alleen voor me neefje daarna ben ik weg maar je mag wel meequote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee ?Ik beloof niet af te zeggen zoals de KLB meet (Grieks eten was gewoon aantrekkelijker
) .
Dat is goed ! En ik durf heul wel! Weltrusten allemaal! DIt monstertje gaat slapen!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen voor me neefje daarna ben ik weg maar je mag wel meeals je dit keer wel mee durft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |