quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
Ratmen 3 november
Elegy 31 december
Iedereen heeft zo zn voorkeuren tochquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef zeemonster het volgende:
ik ben een digibeet.. Grote tieten kunnen ook leuk zijn Ratmen.
In before the pm .
Vakantie, dat wil ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef zeemonster het volgende:
zo gister verveelde ik mij echt verschrikkelijk!
Nu vallen mijn ogen half dicht en ik wil nu alweer weekend..
Eigenlijk ben ik gewoon aan vakantie toe..
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sorry, ik kon niet zonder het Den Haag topic
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heb ik veel gemist?
Oja er is een kleine kans dat ik een meet ga proberen te organiseren op een strandtent in kijkduin in de zomer
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
sorry, ik kon niet zonder het Den Haag topic
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef zeemonster het volgende:
mijn voordeel is dat mijn weekend elke woensdag al begint
Ehm ... sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk had wel een topictitel met "Kreesidentie" verwacht, ipv Den Haag
Nou, je manier van spellen is er in ieder geval op achteruit gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef becky27 het volgende:
ik ook nie snappen nie, maar dat zal wel aan mijn haarkleur liggen.
Sorry, tijdens wat?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo heet Den Haag tijdens carnaval
Doe is niet zo flauwquote:Op maandag 23 februari 2009 17:51 schreef RATMEN het volgende:
Sorry, tijdens wat?
Ik hoop het niet voor jequote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doe is niet zo flauwAlsof ik dat feest heb uitgevonden...
Zo leer je nog es wat. *direct weer vergeet*quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:42 schreef Qrious het volgende:
Je woont niet toevallig in Parnassia he Jill?
Als ie lawaai wil horen moet ie hier maar eens langskomen, dan geef ik m wel een warm welkom
Dan hoor je m nooit meer mopperen over wat jullie produceren
Dat is wat minder prettig idd. Een aantal jaar geleden is bij zo'n zelfde soort instelling iemand ontsnapt, en die heeft op de weg langs de instelling een auto gekaapt met behulp van een botermesje.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:34 schreef zeemonster het volgende:
Als ze ongevaarlijk zijn kan ik het alleen maar leuk vinden , ik antwoordt meestal heel luchtig op dat soort mensen. Zoals die vraag of mijn hond uit de hel kwam , daar kon ik best om lachen. Als je er agressief op reageert wek je alleen maar meer agressie op.
Maar zoals Koploperkopper zijn zaalgenootje , dat is gewoon leuk.
Misschien hebben zij het wel veel leuker als ons omdat ze simpelweg niet nadenken over de moeilijke dingen.
Helaas zitten er bij Parnassia hier vooral junks , die zijn doorgaans wat enger en minder vrolijk .
Ik heb een flinke rottweilerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb je zo'n enge hond zeemonster?
Is dat diezelfde parnassiavestiging waar die moordenaar rondspookt?
Wanneer kan ik knuffen met je hond dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb een flinke rottweiler(stamboomhond dus hij mag ook wel een mooie bouw hebben voor wat ik heb betaald!) , maar het is een superknuffel voor het gezin
.
En ja dat is ook de vestiging waar de vermeende moordenaar rondspookt , dat is weer minder maar wat doe je eraan?
Hoiquote:Op maandag 23 februari 2009 21:58 schreef Charisma het volgende:
hee A_A welkom back
![]()
meeting? ik ben erbij als ik er ben![]()
Ja maar .....quote:Op maandag 23 februari 2009 23:07 schreef zeemonster het volgende:
Wanneer jullie langs willen komen , ik tik potverdorie hele liefdesbrieven naar je , maar je bent er nooit
Zorg dan tenminste dat er ontbijt klaar staat...quote:
Dat heb ik dus ook. Al ben ik de laatste weken met geweld iedere ochtend zo'n klein activia yoghurtje naar binnen aan het werken.....onder het mom ontbijten is gezond, activia yoghurt is gezond = Jill is gezond. Ben alleen nu weer verkouden dus voor je weerstand doet het weinigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:10 schreef zeemonster het volgende:
ik krijg pas wat naar binnen tegen een uur of tien ... Ik moet echt eerst een paar uur wakker zijn voordat ik eet .
Verders goedemorgen!
Kijk, stukken beter dan een schaaltje vanillekwark!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Sure, croissantje erbij?
http://www.cheesecakecompany.nl/quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
Oe Vanille & KwarkAls t dan ook nog in een taartpunt is verwerkt dan ben ik echt verkocht!
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Dat lijkt me de perfecte plek voor t begin van een leuke Den Haag meeting
dan schuif jij iets later aan.. cheesecakequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...
Retorische vragen stellen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Retorische vragen stellen?Zoiezo, een chinees die geen rijst lust houdt toch ook niemand rekening mee...
dat zou wel heel sneu zijn..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat helemaal cruel zou zijn.....als ie allergisch was voor rijst.
Mijn vrouw heeft het nog regelmatig over een TV programma waarin een Eskimo zat die een hekel had aan kou. Dan heb je het ook niet getroffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat helemaal cruel zou zijn.....als ie allergisch was voor rijst.
Ik neem aan dat je er van op de hoogte bent, dat dit soort rekeningen elk jaar terug komen .. en je er dus rekening mee houdtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Elegy het volgende:
Nou, hatsaa, de gemeente wil 275,- van me vanwege WOZ
Dat wordt weer een maand op water en brood leven
Ja, ik weet wel dat het elk jaar terug komt (heb nog zoiets, ook 100,- vanwege water/vervuilingsbelasting) maar het is toch weer elke keer een flinke smak geld. Alles bij elkaar is de gemeentelijke belasting zo ongeveer de helft van één netto maandloon van mij. En ja, ik heb een laag salaris, dat weet ik. Patsersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er van op de hoogte bent, dat dit soort rekeningen elk jaar terug komen .. en je er dus rekening mee houdt.
Hier is het elk jaar gemiddeld vier maanden lang grote rekeningen van rond de 400 euro.
Ik betaal wel altijd alles in 1 keer dan ben ik er vanaf.
Lang leve de lease autoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mn wegenbelasting 5 euro omhoog is gegaan. Dus dat was deze week 350 euro voor mn auto (wegenbelasting + verzekering) en morgen gaat ie voor de APK waar ik minstens mag dokken voor nieuwe remschijiven (200 euro)....dus ik ben weer ontzettend blij dat ik rij *ahum*
Ik ga dit even verdringen en Lost kijken
Ik leg juist geld voor dit soort rekeningen apart .quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat het elk jaar terug komt (heb nog zoiets, ook 100,- vanwege water/vervuilingsbelasting) maar het is toch weer elke keer een flinke smak geld. Alles bij elkaar is de gemeentelijke belasting zo ongeveer de helft van één netto maandloon van mij. En ja, ik heb een laag salaris, dat weet ik. Patsers
Jeh, ik heb ook wel een spaarrekening maar die wil ik er liever niet voor gebruiken. Naja, dan maar wat rustig aan doen in maartquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik leg juist geld voor dit soort rekeningen apart .
Jij wordt voor 1 huishouden aangeslagen , wij voor driedus zijn de bedragen helaas ook hoger.
Ik geloof dat mijn WOZ zelfs tegen de 500 euro aanzit . Watervervuiling iets van 275 of 375 , ik weet het niet precies meer.
Zulke patsers zijn we dus niet .. ik hou alleen niet van financiele tegenslagen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaah moeten we de actie Help-Elegy-Maart-Door opstarten?
Dan maken we er wel de Elegy smaken verschillen versie van. Iedere keer na het eten een cijfer geven en aan het eind van de maand krijgt diegene met het hoogste cijfer een messensetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Elegy het volgende:
[..]Ga ik elke avond bij een andere fokker/ster eten
Ik bedoel ook niet dat ik mijn spaarrekening ervoor gebruik ... ik bedoel dat je weet dat dit soort rekeningen eraan komen en dat je ze moet zien als vaste lasten .. net als hypotheek en huur , gas en licht etcetera.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jeh, ik heb ook wel een spaarrekening maar die wil ik er liever niet voor gebruiken. Naja, dan maar wat rustig aan doen in maart
Veel bij mijn ouders eten
Ik hou er ook rekening mee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik mijn spaarrekening ervoor gebruik ... ik bedoel dat je weet dat dit soort rekeningen eraan komen en dat je ze moet zien als vaste lasten .. net als hypotheek en huur , gas en licht etcetera.
Dus dan moet je het incalculeren en er geld voor opzij zetten.
Maar goed genoeg geneuzel , dat is je eigen zaak . Zie het als een tip.
Ik pas... Ik heb bij jou toch een beetje het idee dat als ik jou uitnodig dat ik zelf uiteindelijk op het menu kom te staan...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Elegy het volgende:
Ga ik elke avond bij een andere fokker/ster eten
Goed planquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan maken we er wel de Elegy smaken verschillen versie van. Iedere keer na het eten een cijfer geven en aan het eind van de maand krijgt diegene met het hoogste cijfer een messenset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |