Zorg dan tenminste dat er ontbijt klaar staat...quote:
Dat heb ik dus ook. Al ben ik de laatste weken met geweld iedere ochtend zo'n klein activia yoghurtje naar binnen aan het werken.....onder het mom ontbijten is gezond, activia yoghurt is gezond = Jill is gezond. Ben alleen nu weer verkouden dus voor je weerstand doet het weinigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:10 schreef zeemonster het volgende:
ik krijg pas wat naar binnen tegen een uur of tien ... Ik moet echt eerst een paar uur wakker zijn voordat ik eet .
Verders goedemorgen!
Kijk, stukken beter dan een schaaltje vanillekwark!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Sure, croissantje erbij?
http://www.cheesecakecompany.nl/quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
Oe Vanille & KwarkAls t dan ook nog in een taartpunt is verwerkt dan ben ik echt verkocht!
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Dat lijkt me de perfecte plek voor t begin van een leuke Den Haag meeting
dan schuif jij iets later aan.. cheesecakequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...
Retorische vragen stellen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
Ah, jij wil mij er liever niet bij hebben? Kaascake, wie verzint er in hemelsnaam zoiets...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Retorische vragen stellen?Zoiezo, een chinees die geen rijst lust houdt toch ook niemand rekening mee...
dat zou wel heel sneu zijn..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat helemaal cruel zou zijn.....als ie allergisch was voor rijst.
Mijn vrouw heeft het nog regelmatig over een TV programma waarin een Eskimo zat die een hekel had aan kou. Dan heb je het ook niet getroffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je wat helemaal cruel zou zijn.....als ie allergisch was voor rijst.
Ik neem aan dat je er van op de hoogte bent, dat dit soort rekeningen elk jaar terug komen .. en je er dus rekening mee houdtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Elegy het volgende:
Nou, hatsaa, de gemeente wil 275,- van me vanwege WOZ
Dat wordt weer een maand op water en brood leven
Ja, ik weet wel dat het elk jaar terug komt (heb nog zoiets, ook 100,- vanwege water/vervuilingsbelasting) maar het is toch weer elke keer een flinke smak geld. Alles bij elkaar is de gemeentelijke belasting zo ongeveer de helft van één netto maandloon van mij. En ja, ik heb een laag salaris, dat weet ik. Patsersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er van op de hoogte bent, dat dit soort rekeningen elk jaar terug komen .. en je er dus rekening mee houdt.
Hier is het elk jaar gemiddeld vier maanden lang grote rekeningen van rond de 400 euro.
Ik betaal wel altijd alles in 1 keer dan ben ik er vanaf.
Lang leve de lease autoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mn wegenbelasting 5 euro omhoog is gegaan. Dus dat was deze week 350 euro voor mn auto (wegenbelasting + verzekering) en morgen gaat ie voor de APK waar ik minstens mag dokken voor nieuwe remschijiven (200 euro)....dus ik ben weer ontzettend blij dat ik rij *ahum*
Ik ga dit even verdringen en Lost kijken
Ik leg juist geld voor dit soort rekeningen apart .quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat het elk jaar terug komt (heb nog zoiets, ook 100,- vanwege water/vervuilingsbelasting) maar het is toch weer elke keer een flinke smak geld. Alles bij elkaar is de gemeentelijke belasting zo ongeveer de helft van één netto maandloon van mij. En ja, ik heb een laag salaris, dat weet ik. Patsers
Jeh, ik heb ook wel een spaarrekening maar die wil ik er liever niet voor gebruiken. Naja, dan maar wat rustig aan doen in maartquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik leg juist geld voor dit soort rekeningen apart .
Jij wordt voor 1 huishouden aangeslagen , wij voor driedus zijn de bedragen helaas ook hoger.
Ik geloof dat mijn WOZ zelfs tegen de 500 euro aanzit . Watervervuiling iets van 275 of 375 , ik weet het niet precies meer.
Zulke patsers zijn we dus niet .. ik hou alleen niet van financiele tegenslagen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaah moeten we de actie Help-Elegy-Maart-Door opstarten?
Dan maken we er wel de Elegy smaken verschillen versie van. Iedere keer na het eten een cijfer geven en aan het eind van de maand krijgt diegene met het hoogste cijfer een messensetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Elegy het volgende:
[..]Ga ik elke avond bij een andere fokker/ster eten
Ik bedoel ook niet dat ik mijn spaarrekening ervoor gebruik ... ik bedoel dat je weet dat dit soort rekeningen eraan komen en dat je ze moet zien als vaste lasten .. net als hypotheek en huur , gas en licht etcetera.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jeh, ik heb ook wel een spaarrekening maar die wil ik er liever niet voor gebruiken. Naja, dan maar wat rustig aan doen in maart
Veel bij mijn ouders eten
Ik hou er ook rekening mee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik mijn spaarrekening ervoor gebruik ... ik bedoel dat je weet dat dit soort rekeningen eraan komen en dat je ze moet zien als vaste lasten .. net als hypotheek en huur , gas en licht etcetera.
Dus dan moet je het incalculeren en er geld voor opzij zetten.
Maar goed genoeg geneuzel , dat is je eigen zaak . Zie het als een tip.
Ik pas... Ik heb bij jou toch een beetje het idee dat als ik jou uitnodig dat ik zelf uiteindelijk op het menu kom te staan...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef Elegy het volgende:
Ga ik elke avond bij een andere fokker/ster eten
Goed planquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan maken we er wel de Elegy smaken verschillen versie van. Iedere keer na het eten een cijfer geven en aan het eind van de maand krijgt diegene met het hoogste cijfer een messenset
Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veiligquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas... Ik heb bij jou toch een beetje het idee dat als ik jou uitnodig dat ik zelf uiteindelijk op het menu kom te staan...
Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:01 schreef Elegy het volgende:
Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veilig
Jij bent in het echt een 12 jarig schoolmeisje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
Moet je naar iemand van de EHBO gaan bij jullie,.....en niet ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
Sterktequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
enkel gaat prima nu , hij is niet dik maar alleen bij het bewegen voel ik het.
Gelukkig zit ik
Ik wil alleen zo graag naar huis. Dus qua werk functioneer ik nu niet zo goed.
En ik heb je nog wel mijn lekkere banaan gegeven......quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
enkel gaat prima nu , hij is niet dik maar alleen bij het bewegen voel ik het.
Gelukkig zit ik
Ik wil alleen zo graag naar huis. Dus qua werk functioneer ik nu niet zo goed.
Ja, maar dan over de ring en dan de A4. Toen ik er net reed waren er geen files meer trouwens. Blijkbaar hebben ze het goed geregeld daar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil ook naar huis... Nog 2 uurJij moet langs Schiphol Elegy?
Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee haddenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Charisma het volgende:
net terug van cursus, vrezelijk die rampo met het vliegtuig..zeg
Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee hadden
Een 737 kan geen fuel dumpen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.
Het blijft triest inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |