Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veiligquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas... Ik heb bij jou toch een beetje het idee dat als ik jou uitnodig dat ik zelf uiteindelijk op het menu kom te staan...
Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:01 schreef Elegy het volgende:
Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veilig
Jij bent in het echt een 12 jarig schoolmeisje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
Moet je naar iemand van de EHBO gaan bij jullie,.....en niet ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
Sterktequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
enkel gaat prima nu , hij is niet dik maar alleen bij het bewegen voel ik het.
Gelukkig zit ik
Ik wil alleen zo graag naar huis. Dus qua werk functioneer ik nu niet zo goed.
En ik heb je nog wel mijn lekkere banaan gegeven......quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
enkel gaat prima nu , hij is niet dik maar alleen bij het bewegen voel ik het.
Gelukkig zit ik
Ik wil alleen zo graag naar huis. Dus qua werk functioneer ik nu niet zo goed.
Ja, maar dan over de ring en dan de A4. Toen ik er net reed waren er geen files meer trouwens. Blijkbaar hebben ze het goed geregeld daar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil ook naar huis... Nog 2 uurJij moet langs Schiphol Elegy?
Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee haddenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Charisma het volgende:
net terug van cursus, vrezelijk die rampo met het vliegtuig..zeg
Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee hadden
Een 737 kan geen fuel dumpen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.
Het blijft triest inderdaad
precies, helemaal gelijk !quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Atreidez het volgende:
Dumpen van brandstof komt echt alleen voor als ze vlak na de start weer moeten landen of vroeg een ongeplande landing moeten maken.
Ze jagen met honden op vogels rondom schiphol. Groot succes. Toevallig zat ik zaterdag te lunchen bij een klein italiaans winkeltje in de molenstraat, de kok was aan het vertellen over zijn broer die begonnen is met het verjagen van vogels rond schiphol. Blijkt een hele business te zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Elegy het volgende:
Hmm, okee, dat wist ik niet van de brandstof. Misschien kijk ik teveel films
Meest logische (leken)verklaring lijkt me een technische stoornis of dus vogels in de motor. Hadden ze daar trouwens niet een professioneel valkenier voor op Schiphol?
kan me ergens nog wel voorstellen dat het eng is/lijkt, maar wat heb je er aan om uit te zoeken waar het vliegtuig precies scheurde etc.?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ze jagen met honden op vogels rondom schiphol. Groot succes. Toevallig zat ik zaterdag te lunchen bij een klein italiaans winkeltje in de molenstraat, de kok was aan het vertellen over zijn broer die begonnen is met het verjagen van vogels rond schiphol. Blijkt een hele business te zijn.
Komt wel dichtbij door zo'n crash. Vrijdag land ik waarschijnlijk op de polderbaan (normaal gesproken eigenlijk altijd daar). Vandaag moest een collega met de trein naar Dusseldorf om vanaf daar te vliegen. Geen leuk nieuws. Ik betrapte me er ook op dat ik heel zakelijk naar de crash keek. Bij welke rijnummers scheurde het vliegtuig? Gezocht of ik kon vinden waar de overledenen zaten etc.
Dan is het sowieso afgelopen. Rond de landingsbaan zijn crashes ongeveer gelijk en komen ze het meeste voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
kan me ergens nog wel voorstellen dat het eng is/lijkt, maar wat heb je er aan om uit te zoeken waar het vliegtuig precies scheurde etc.?
Volgende keer dondert er eentje in volle vaart bovenop een woonwijk en dan loopt het weer heel anders af.
Ligt er ook weer aan of je landt op opstijgt. Bedoel mensen die nu bij de vleugels/in het midden zaten hebben ws het meeste gelukt gehad. Impact was aan de achterkant en de voorkant is met een rotklap op de grond gemept. Motoren waren al uitgevallen en er was zeer weinig kerosine meer aan boord, dus geen brand. Heb je nog wel een flinke dot kerosine aan boord, raad dan eens welk deel van het vliegtuig er het meest aan gaat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
Dan is het sowieso afgelopen. Rond de landingsbaan zijn crashes ongeveer gelijk en komen ze het meeste voor.
waar werk jij dan?quote:
Badhuiswegquote:
whoei dat is heeeel dicht bij mijn huisquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben net terug...*ijsklontje*
Het verhaal ging in eerste instantie dat het een Koolmonoxide geval was. Later bleek dat die vrouw al iets van 3 weken weg was bij m en dat er problemen waren. Politiewoordvoerder bevestigde dat het geen koolmonoxide was, maar kon niets zeggen wat dan wel. Er waren in iedergeval duidelijke sporen op de lichamen die wezen op een misdrijf.
Ouders van de vrouw woonde ernaast of waren iig bezig om ernaast in te trekken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whoei dat is heeeel dicht bij mijn huis
uhm kennen wij elkaar?quote:
Hehe nee hoor. Ik werk hier pas sinds januari en ik ben al blij dat ik de AH in de Stevinstraat kon vindenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm kennen wij elkaar?
ik woon achter bij de kinderboerderij
ik kan je wel een rondleiding gevenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehe nee hoor. Ik werk hier pas sinds januari en ik ben al blij dat ik de AH in de Stevinstraat kon vinden![]()
neh druk druk druk daarom niet zo veel meer gereageerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Typisch weer ook_gek... Laat zich amper zien hier, maar als een mooie vrouw zegt dat ze in buurt werkt/woont neemt ie de moeite te reageren
wheheh ja dat zal het zijn. Kom hier niet meer ondat becky er niet meer veel is.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef XL het volgende:
Hij bedoelt dat Becky er zo weinig is.
Zeemonster, wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef zeemonster het volgende:
Houdt eens op met dat negatieve gedoe allemaal , daar krijg je rimpels van!!
Positive thinking.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Typisch weer ook_gek... Laat zich amper zien hier, maar als een mooie vrouw zegt dat ze in buurt werkt/woont neemt ie de moeite te reageren
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeemonster, wat doe je morgenavond?zin om iets te doen?
![]()
Foto's willen we zien ,.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef zeemonster het volgende:
Becky en Charisma zijn hele mooie vrouwen. Oh en de vriendin van A_A ook
maar die post hier niet.
Verder heb ik geen fok-sters gezien in het echie
Mij ken je al , dus ik neem aan van de andere driequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Foto's willen we zien ,.....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
@ Ook_Gek , volgens mij is er niemand hier over de zeikmaar nemen ze je in de zeik
.
En nee het is niet gemeen bedoeld.
Beroepshalve ben ik gewend om in den beginne niemand te gelovenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mij ken je al , dus ik neem aan van de andere drie. Geloof me maar gewoon
Volgens week komt Watchmen in de bioscoop. Heen gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Rimpels wegwerken?? Draait er nog een leuke film?
@ Ook_Gek , volgens mij is er niemand hier over de zeikmaar nemen ze je in de zeik
.
En nee het is niet gemeen bedoeld.
Is goed , leuk!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens week komt Watchmen in de bioscoop. Heen gaan?
Ik vond het redelijk veel wat de buren allemaal wisten eigenlijk. Bedoel had binnen 5 minuten: namen, leeftijden, het feit dat ze relatieproblemen hadden en dat dr ouders naast hun gingen wonen. Ik geloof dat mijn bovenbuurman niet eens weet hoeveel personen er hier in huis wonenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef Charisma het volgende:
wat weten de buren iegenlijk van elkaar ?
hooguit wat oppervlakkige dingen
Zo, nu eerst helemaal bold en dan lekker met de uk naar de film harenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:36 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd calex !
Zo nu eerst mijn haren in model brengen en dan met uk naar de film bolt.
Ja, dat hakt er wel in, die desinteresse van ook_gekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:47 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, de topictitel is wat achterhaald ... we posten te weinig!
casa mia - wet je nog? het enige board in mijn straat met "casa mia " eropquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef zeemonster het volgende:
@ronnie :ik ga anders ook echt niet naar jan!
Ik moet gewoon leren lopen,.
Bijna weekend! Charisma wil je mij even je adres pm en ? Het huisnummer weet ik niet meer, sorrie!
Picsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb echt de coolste tas ever gekocht in parijs.
10 euro kan er nog wel af in de crisis.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef Atreidez het volgende:
Zozo, geen crisis bij Melanie zeker?
Hadden ze niet het Windows logo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |