abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:01:00 #101
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66433402
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik pas... Ik heb bij jou toch een beetje het idee dat als ik jou uitnodig dat ik zelf uiteindelijk op het menu kom te staan...
Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veilig
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:17:53 #102
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_66433518
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:01 schreef Elegy het volgende:
Ik eet alleen kinderen, dus jij bent veilig
Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_66433657
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:50:36 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66433966
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe naïef, jij denkt dus echt dat ik een 33 jarige man ben?
Jij bent in het echt een 12 jarig schoolmeisje?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:50:48 #105
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66433971
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen , op hakken lopen met een slaperig hoofd is niet fijn ... Door mijn enkel gegaan en nu een rothumeur!
Goed begin van de dag!
pi_66435052
Lekker die vakantie! Kan eindelijk in de bus zitten
Dus 26 richting Voorburg vanaf leyweg zit normaal altijd bom vol
pi_66436036
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef zeemonster het volgende:
Goed begin van de dag!
Moet je naar iemand van de EHBO gaan bij jullie,.....en niet ik
pi_66436197
Koelen, koelen, koelen.. Anders is ie straks heel dik Beterschap!
Where facts are few, experts are many.
pi_66437155
@ronnie :ik ga anders ook echt niet naar jan!

Ik moet gewoon leren lopen, .
Bijna weekend! Charisma wil je mij even je adres pm en ? Het huisnummer weet ik niet meer, sorrie!
pi_66445215
Hoe gaat t zeemonster, functioneert alles nog?
pi_66446373
enkel gaat prima nu , hij is niet dik maar alleen bij het bewegen voel ik het.
Gelukkig zit ik

Ik wil alleen zo graag naar huis . Dus qua werk functioneer ik nu niet zo goed.
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:12:57 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66447394
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
Gelukkig zit ik

Sterkte

En ik wil ook naar huis. Nog maar een half uurtje
pi_66447647
Ik wil ook naar huis... Nog 2 uur Jij moet langs Schiphol Elegy?
pi_66448059
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
Gelukkig zit ik

En ik heb je nog wel mijn lekkere banaan gegeven......
pi_66453271
net terug van cursus, vrezelijk die rampo met het vliegtuig..zeg
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:54:04 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66453375
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil ook naar huis... Nog 2 uur Jij moet langs Schiphol Elegy?
Ja, maar dan over de ring en dan de A4. Toen ik er net reed waren er geen files meer trouwens. Blijkbaar hebben ze het goed geregeld daar.

Heb ook niets meegekregen dat er wegen waren afgesloten, dat is vooral de A9 geweest denk ik.
pi_66454296
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Charisma het volgende:
net terug van cursus, vrezelijk die rampo met het vliegtuig..zeg
Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee hadden
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:40:29 #118
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66454766
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Die maatschappij moet zich toch doodschamen als blijkt dat ze echt te weinig benzine mee hadden
Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.

Het blijft triest inderdaad
pi_66455550
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Misschien hadden ze wel de kerosine gedumpt voordat ze crashten, uit voorzorgsmaatregel tegen brand en explosies, dat kan ook nog natuurlijk.

Het blijft triest inderdaad
Een 737 kan geen fuel dumpen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66455636
Denk niet dat het gedumpt hebben, dat was dan vast al bekend. Volgens miij zijn daar ook weer procedures voor dat het boven zee moet oid.

Anyway al mijn geld staat op te weinig brandstof. Lekker bezuinigen en vooral niets extra's meenemen. Trouwens hulde voor de hulpverleners e.d. het zag er op tv heel strak uit. Minpunten voor die eerste persconferentie, echt met zn 5en achter die desk - 1 iemand aan het woord die alleen meld dat er 9 doden zijn en 50 gewonden, daarna 5 minuten "nee sorry daar kan ik nu nog niets over zeggen" en "dat weten we op dit moment nog niet" etc en weer weg. Geef dan geen persconferentie en deel dan alleen even mee over die slachtoffers :S

Ook hulde voor mn garage....mn auto was maar 225 euro. APK+nieuwe remblokken voor+kleine servicebeurt+nieuwe lampen.
pi_66455729
Dumpen van brandstof komt echt alleen voor als ze vlak na de start weer moeten landen of vroeg een ongeplande landing moeten maken. Technisch is t geloof ik als t gewicht van t vliegtuig te zwaar is voor de schokdempers in het landingsgestel. Als je je bestemming weet ga je natuurlijk geen brandstof meenemen wat je later gaat dumpen Zo wordt je nooit rijk.
pi_66457716
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Atreidez het volgende:
Dumpen van brandstof komt echt alleen voor als ze vlak na de start weer moeten landen of vroeg een ongeplande landing moeten maken.
precies, helemaal gelijk !

dus we dachtren ook na wat het kon zijn
een technisch mankement van de brandstoiftoevoer ?
te weinig brandstof?
birdstrike?

vogels zijn fataal voor motoren...

maar als er te weinig brandstof aan board was dan hadden ze een mayday uit moeten geven
dit is nog niet geopperd ...een zweef vlucht haal je slecht bij de condities die we nu hadden , weinig dikte in de lucht , vrij vochtig, weinig vrijving ,weinig weesrtand alsje wilt landen ,dus meer afremmen,wat niet kon...
we kunnen blij zijn dat het vliegtuig niet op beton is geland..en dus niet op de snelweg
helaas kunnen de piiloten het niet na vertellen maar ze hadden een moelijke taak om het vliegtuig nog zo goed mogelijk veilig aan de grond te zetten met veels te hoge snelheid

ik heb nog steeds rillingen..
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:46:25 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66458770
Hmm, okee, dat wist ik niet van de brandstof. Misschien kijk ik teveel films

Meest logische (leken)verklaring lijkt me een technische stoornis of dus vogels in de motor. Hadden ze daar trouwens niet een professioneel valkenier voor op Schiphol?
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:56:57 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66463527
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Elegy het volgende:
Hmm, okee, dat wist ik niet van de brandstof. Misschien kijk ik teveel films

Meest logische (leken)verklaring lijkt me een technische stoornis of dus vogels in de motor. Hadden ze daar trouwens niet een professioneel valkenier voor op Schiphol?
Ze jagen met honden op vogels rondom schiphol. Groot succes. Toevallig zat ik zaterdag te lunchen bij een klein italiaans winkeltje in de molenstraat, de kok was aan het vertellen over zijn broer die begonnen is met het verjagen van vogels rond schiphol. Blijkt een hele business te zijn.

Komt wel dichtbij door zo'n crash. Vrijdag land ik waarschijnlijk op de polderbaan (normaal gesproken eigenlijk altijd daar). Vandaag moest een collega met de trein naar Dusseldorf om vanaf daar te vliegen. Geen leuk nieuws. Ik betrapte me er ook op dat ik heel zakelijk naar de crash keek. Bij welke rijnummers scheurde het vliegtuig? Gezocht of ik kon vinden waar de overledenen zaten etc.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66465408
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:56 schreef XL het volgende:

[..]

Ze jagen met honden op vogels rondom schiphol. Groot succes. Toevallig zat ik zaterdag te lunchen bij een klein italiaans winkeltje in de molenstraat, de kok was aan het vertellen over zijn broer die begonnen is met het verjagen van vogels rond schiphol. Blijkt een hele business te zijn.

Komt wel dichtbij door zo'n crash. Vrijdag land ik waarschijnlijk op de polderbaan (normaal gesproken eigenlijk altijd daar). Vandaag moest een collega met de trein naar Dusseldorf om vanaf daar te vliegen. Geen leuk nieuws. Ik betrapte me er ook op dat ik heel zakelijk naar de crash keek. Bij welke rijnummers scheurde het vliegtuig? Gezocht of ik kon vinden waar de overledenen zaten etc.
kan me ergens nog wel voorstellen dat het eng is/lijkt, maar wat heb je er aan om uit te zoeken waar het vliegtuig precies scheurde etc.?
Volgende keer dondert er eentje in volle vaart bovenop een woonwijk en dan loopt het weer heel anders af.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:26:10 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66469949
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:50 schreef bas-beest het volgende:

[..]

kan me ergens nog wel voorstellen dat het eng is/lijkt, maar wat heb je er aan om uit te zoeken waar het vliegtuig precies scheurde etc.?
Volgende keer dondert er eentje in volle vaart bovenop een woonwijk en dan loopt het weer heel anders af.
Dan is het sowieso afgelopen. Rond de landingsbaan zijn crashes ongeveer gelijk en komen ze het meeste voor.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66471489
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:26 schreef XL het volgende:

[..]

Dan is het sowieso afgelopen. Rond de landingsbaan zijn crashes ongeveer gelijk en komen ze het meeste voor.
Ligt er ook weer aan of je landt op opstijgt. Bedoel mensen die nu bij de vleugels/in het midden zaten hebben ws het meeste gelukt gehad. Impact was aan de achterkant en de voorkant is met een rotklap op de grond gemept. Motoren waren al uitgevallen en er was zeer weinig kerosine meer aan boord, dus geen brand. Heb je nog wel een flinke dot kerosine aan boord, raad dan eens welk deel van het vliegtuig er het meest aan gaat?
Elk ongeluk is weer anders.

Ik betrapte me er op dat ik echt veel minder Aircrash Investigation moet gaan kijken. Had t paar weken geleden al met dat vliegtuig in amerika, toen ze op het nieuws vertelde dat ie op automatische piloot vloog terwijl er ijsvorming was. "Maar dat mag toch helemaal niet?.......en waarom weet ik dat?" Nu ook weer toen ik gisteren die foto's zat te bekijken. "Ow kijk de rotoren zien er nog goed uit, waarschijnlijk stonden ze dus al stil toen ie de grond raakte..."

Aircrash Investigation is mn anti-vliegangst therapie
pi_66472242
Aircrash Investigation is altijd zo'n show die als ik m zie me aandacht trekt, maar ik ga er niet speciaal voor zitten... Dat heb ik overigens bij 80% van de dingen op discovery, Nat Geo en World
pi_66474036
Sinds wanneer ligt Schiphol in Den Haag?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:46:14 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66474846
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:02:44 #131
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66475428
Arme hond
pi_66475568
Oh, woon jij zo dichtbij ? Wel sneu idd.. Zal me benieuwen wat er is gebeurd
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:15:19 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66475806
Wonen niet, werken wel
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_66477005
Ik snap niet wat mensen bezielt om hun kinderen mee te nemen de dood in.. Degeen bij wie je je het meest geborgen moet voelen ontneemt je gewoon het leven..bah!
Ik ben zelf wel een beetje een paniekmoeder hoor moet ik daarbij zeggen , mijn kind mag nooit zomaar bij iemand spelen of met een vriendin mee , soms te bezorgd zeggen vrienden..
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:08:44 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66477495
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wonen niet, werken wel
waar werk jij dan?

En het is achter bij me ouders.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_66477558
Ben net terug...*ijsklontje*
Het verhaal ging in eerste instantie dat het een Koolmonoxide geval was. Later bleek dat die vrouw al iets van 3 weken weg was bij m en dat er problemen waren. Politiewoordvoerder bevestigde dat het geen koolmonoxide was, maar kon niets zeggen wat dan wel. Er waren in iedergeval duidelijke sporen op de lichamen die wezen op een misdrijf.

Ouders van de vrouw woonde ernaast of waren iig bezig om ernaast in te trekken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:13:55 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66477676
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waar werk jij dan?
Badhuisweg
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:16:41 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66477775
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Badhuisweg
whoei dat is heeeel dicht bij mijn huis
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_66477827
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben net terug...*ijsklontje*
Het verhaal ging in eerste instantie dat het een Koolmonoxide geval was. Later bleek dat die vrouw al iets van 3 weken weg was bij m en dat er problemen waren. Politiewoordvoerder bevestigde dat het geen koolmonoxide was, maar kon niets zeggen wat dan wel. Er waren in iedergeval duidelijke sporen op de lichamen die wezen op een misdrijf.

Ouders van de vrouw woonde ernaast of waren iig bezig om ernaast in te trekken.

Ik wordt er elke keer opnieuw misselijk van als ik dit soort verhalen hoor of lees .
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:18:52 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66477858
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

whoei dat is heeeel dicht bij mijn huis
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:24:57 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66478050
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

uhm kennen wij elkaar?
ik woon achter bij de kinderboerderij
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:25:43 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66478079
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

uhm kennen wij elkaar?
ik woon achter bij de kinderboerderij
Hehe nee hoor. Ik werk hier pas sinds januari en ik ben al blij dat ik de AH in de Stevinstraat kon vinden
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:33:46 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66478413
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hehe nee hoor. Ik werk hier pas sinds januari en ik ben al blij dat ik de AH in de Stevinstraat kon vinden
ik kan je wel een rondleiding geven
pi_66478877
Typisch weer ook_gek... Laat zich amper zien hier, maar als een mooie vrouw zegt dat ze in buurt werkt/woont neemt ie de moeite te reageren
pi_66478991
Becky en Charisma zijn hele mooie vrouwen . Oh en de vriendin van A_A ook maar die post hier niet.
Verder heb ik geen fok-sters gezien in het echie
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:05:36 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66479506
Ik een paar
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:06:50 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66479542
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Typisch weer ook_gek... Laat zich amper zien hier, maar als een mooie vrouw zegt dat ze in buurt werkt/woont neemt ie de moeite te reageren
neh druk druk druk daarom niet zo veel meer gereageerd
en dat blijft ook zo de komende tijd. Zeker gezien het feit hier niks boeiends te beleven valt.

De sc van pta is zelfs nog leuker op dit moment.
pi_66482270
ttttsssssss
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:20:29 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66482397
Hij bedoelt dat Becky er zo weinig is.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:58:20 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66483870
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef XL het volgende:
Hij bedoelt dat Becky er zo weinig is.
wheheh ja dat zal het zijn. Kom hier niet meer ondat becky er niet meer veel is.....

Heb het gewoon druk niks meer en niks minder.
en zo boeiend is het hier nu niet.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:02:31 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66484047
pi_66486845
Kan je ook Fok! users op ignore zetten
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
pi_66487657
Houdt eens op met dat negatieve gedoe allemaal , daar krijg je rimpels van!!
Positive thinking .
pi_66487712
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef zeemonster het volgende:
Houdt eens op met dat negatieve gedoe allemaal , daar krijg je rimpels van!!
Positive thinking .
Zeemonster, wat doe je morgenavond? zin om iets te doen?
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:32:28 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66487754
geweldig, meteen weer mensen over de zeik. Was dit keer niet eens mijn bedoeling
pi_66487887
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Atreidez het volgende:
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66488051
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zeemonster, wat doe je morgenavond? zin om iets te doen?

Rimpels wegwerken ?? Draait er nog een leuke film?

@ Ook_Gek , volgens mij is er niemand hier over de zeik maar nemen ze je in de zeik .
En nee het is niet gemeen bedoeld .
pi_66488372
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef zeemonster het volgende:
Becky en Charisma zijn hele mooie vrouwen . Oh en de vriendin van A_A ook maar die post hier niet.
Verder heb ik geen fok-sters gezien in het echie
Foto's willen we zien ,.....
pi_66488419
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Foto's willen we zien ,.....
Mij ken je al , dus ik neem aan van de andere drie . Geloof me maar gewoon
pi_66488662
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:41 schreef zeemonster het volgende:

[..]
@ Ook_Gek , volgens mij is er niemand hier over de zeik maar nemen ze je in de zeik .
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66489317
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Mij ken je al , dus ik neem aan van de andere drie . Geloof me maar gewoon
Beroepshalve ben ik gewend om in den beginne niemand te geloven , je weet dat ik eerst bewijs moet hebben
pi_66494017
Zo ook weer het topic gevonden
Hoi
pi_66498067
Weet iemand of in Den Haag ook pubquizzes worden gehouden? Wil het wel een keertje proberen maar de enige tent die ik kan ontdekken is de fiddler en die organiseert het net op dinsdag dat lastig uitkomt.
pi_66498154
Geen idee, heb er nog niet van gehoord .
pi_66499519
aloa

meld me ook weer ..
\wat vrezelijk wat er in de Zwolsestraat gebeurd is , ik woonde vroeger in de Vlagstraat , ook heel dichtbij
je denkt iets te weten over de buren en dan gebeurd zoiets , wat een schok

wat weten de buren iegenlijk van elkaar ?
hooguit wat oppervlakkige dingen

nou wat ik weet van mijn buren is dat mijn bovenbuurvrouw nu zachter haar muxziek draaid gelukkig ..
ik heb alcontact opgenomen met de wijkagnent want ze doet de deur niet open als je met haar wilt praten
mijn cursus wordt steeds zwaarder dus ik kom slechts zo nu en dan hier even gluren

ik mis M@X eigenlijk ? hee M@X waar ben je "lanmg niets gelezen...

nu weer mijn nest in, morgen weer in de klas zitten
pi_66499597
Ik mis m@x ook ja! Vast erg druk op t werk
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:27:32 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66500013
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:41 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Rimpels wegwerken ?? Draait er nog een leuke film?

Volgens week komt Watchmen in de bioscoop. Heen gaan?
pi_66500720
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Volgens week komt Watchmen in de bioscoop. Heen gaan?
Is goed , leuk!
Ik ga morgen met kindlief naar Bolt , een superheldhond .
pi_66501804
Ik ga Bolt het weekend zien en volgende week wil ik ook naar Watchmen gaan, komen wel wat goeie films uit de komende periode
pi_66502608
Dan ga je mee
pi_66502748
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef zeemonster het volgende:
Dan ga je mee
Daar ga ik over nadenken zou zeker een optie zijn
  vrijdag 27 februari 2009 @ 05:21:56 #172
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66508197
Volgende week vrijdagavond?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 06:06:07 #173
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66508240

Gefeliciteerd CaLeX!
pi_66510616
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef Charisma het volgende:
wat weten de buren iegenlijk van elkaar ?
hooguit wat oppervlakkige dingen
Ik vond het redelijk veel wat de buren allemaal wisten eigenlijk. Bedoel had binnen 5 minuten: namen, leeftijden, het feit dat ze relatieproblemen hadden en dat dr ouders naast hun gingen wonen. Ik geloof dat mijn bovenbuurman niet eens weet hoeveel personen er hier in huis wonen
pi_66511337
Gefeliciteerd CaLeX

Bijna weekend
pi_66511804
Gefeliciteerd calex !
Zo nu eerst mijn haren in model brengen en dan met uk naar de film bolt .
pi_66514826
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:36 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd calex !
Zo nu eerst mijn haren in model brengen en dan met uk naar de film bolt .
Zo, nu eerst helemaal bold en dan lekker met de uk naar de film haren
pi_66518693
gefeliciteerd Calex
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_66527938
CaleX, dude! Gefeliciteerd .
pi_66528054
Hmm, de topictitel is wat achterhaald ... we posten te weinig!
pi_66529372
Daar ben ik weer!!!
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:41:09 #182
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66529703
pppppfffff weekend, eindelijk verlost van assen!
pi_66529851
Weekend
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:47 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, de topictitel is wat achterhaald ... we posten te weinig!
Ja, dat hakt er wel in, die desinteresse van ook_gek
pi_66530076
Gelukkig, eindelijk is de werkweek weer voorbij. Lekker een rustig avondje en morgen fijn uitslapen, heerlijk.
Verder weinig plannen voor het weekend, beetje klussen bij een maat van mij en zondag = voetbaldag dus die wordt ook rustig .
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:15:16 #185
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66530660
hier is het in de kroeg hangen met mijn drinkbroeder in Delft, morgen uitslapen en heeeel uitgebreid koken voor en zondag kraamvisite en verjaardag. lekker hoor!
pi_66531136
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef zeemonster het volgende:
@ronnie :ik ga anders ook echt niet naar jan!

Ik moet gewoon leren lopen, .
Bijna weekend! Charisma wil je mij even je adres pm en ? Het huisnummer weet ik niet meer, sorrie!
casa mia - wet je nog? het enige board in mijn straat met "casa mia " erop
maar ik pm je wel

ik ben op, een week cursus zit achter me , nu een borrel, mag wel he ?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:24:44 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66532702
groot gelijk! hoest met de voor mij 'bekende' bovenbuurvrouw? nog steeds muzikale herrie?
pi_66533707
haha nu weet ik het weer bedankt voor de pm tot morgen!
Nu uitbuiken , we zijn uit eten geweest en gaan zo even ergens wat drinken
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:10:13 #189
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_66534515
Weekendddddd!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_66534695
Zeg dat wel.. Weekenddd!!

Alhoewel die net zo druk is als werkdagen
Morgen een vriend helpen verhuizen, 's avonds naar een voetbalwedstrijd, daarna naar mn vriendin en stappen, zondag helpen de douche bij mn vriendin te fixen en dr oma ontmoeten
Just being curious.. ofzo
pi_66537149
Ik heb echt de coolste tas ever gekocht in parijs.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:15:27 #192
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66537480
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb echt de coolste tas ever gekocht in parijs.
Pics
pi_66537529
Zozo, geen crisis bij Melanie zeker?
pi_66537535
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pics
pi_66537557
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef Atreidez het volgende:
Zozo, geen crisis bij Melanie zeker?
10 euro kan er nog wel af in de crisis.
pi_66537616
Appeltje voor de dorst?
Was t nog wat in Parijs? Kga over 2 weken
Just being curious.. ofzo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:21:31 #197
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66537683
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hadden ze niet het Windows logo?

Hij's wel appelig
pi_66537765
Het weer was heel fijn

En appels zijn goed.
pi_66538364
Het is een iTas
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:44:53 #200
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66538546
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Atreidez het volgende:
Het is een iTas
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')