abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66365257
quote:
Op maandag 23 februari 2009 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi
Where facts are few, experts are many.
pi_66370047
mijn voordeel is dat mijn weekend elke woensdag al begint
  maandag 23 februari 2009 @ 13:25:22 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66371382
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef zeemonster het volgende:
mijn voordeel is dat mijn weekend elke woensdag al begint
!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66372570
Mijn weekend begint officeel pas op vrijdag. Maar op donderdag heb ik vaak al het gevoel dat mn weekend begonnen is
pi_66375557
Heb nog een week weekend.....
pi_66378684
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef Atreidez het volgende:
Mogge Ik had wel een topictitel met "Kreesidentie" verwacht, ipv Den Haag
Ehm ... sorry .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  maandag 23 februari 2009 @ 17:17:14 #32
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_66379309
ik ook nie snappen nie, maar dat zal wel aan mijn haarkleur liggen.
pi_66379433
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef becky27 het volgende:
ik ook nie snappen nie, maar dat zal wel aan mijn haarkleur liggen.
Nou, je manier van spellen is er in ieder geval op achteruit gegaan .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66380044
Wb A_A

Maar zijn hier nog mensen die weten hoe het met subsidie voor starters in DH zit? Ben steeds aan t kijken voor een leuk plekkie
Just being curious.. ofzo
pi_66380137
Om ook_gek een plezier te doen, zal ik me hier eens gaan vervoegen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_66380334
Je bedoelt 'om van t gezeur af te zijn .... '

Welkom
pi_66380368
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef RATMEN het volgende:
Ehm ... sorry .
Zo heet Den Haag tijdens carnaval
pi_66380449
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sorry, tijdens wat?
pi_66380655
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:51 schreef RATMEN het volgende:
Sorry, tijdens wat?
Doe is niet zo flauw Alsof ik dat feest heb uitgevonden...
pi_66380944
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Doe is niet zo flauw Alsof ik dat feest heb uitgevonden...
Ik hoop het niet voor je .
  maandag 23 februari 2009 @ 18:08:53 #41
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_66380970
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:49 schreef Atreidez het volgende:
Zo leer je nog es wat. *direct weer vergeet*
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_66384292
Oeh dat wist ik wel. Nouja wist het niet, maar voelde m al van ver aankomen. Carnaval is wel btw

Denk trouwens dat mn bovenbuurman ook een beetje kreesie is. Hij heeft weer zitten klagen over geluidsoverlast, dit keer bij zn landlord...oftewel mn oude buurman. Schijnbaar is even een trap aflopen en aanbellen als je last hebt erg moeilijk. Maar goed we hebben schijnbaar afgelopen weekend onwijs de beest uitgehangen....moeder en broertje waren beide niet huis en als ze thuis waren lagen ze in coma. Ik ben ook grotendeels weggeweest en heb thuis alleen wat series gekeken en heb geslapen. Dus ik weet niet wat die man hoort, maar mss moeten die stemmen in zn hoofd het eens wat rustiger aan gaan doen.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:15:42 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66385547
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66386387
bij wie moet ik me eigenlijk melden als ik op die kaart uit de OP vermeld wil worden?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_66386577
Je woont niet toevallig in Parnassia he Jill?
Als ie lawaai wil horen moet ie hier maar eens langskomen, dan geef ik m wel een warm welkom
Dan hoor je m nooit meer mopperen over wat jullie produceren
pi_66387442
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:42 schreef Qrious het volgende:
Je woont niet toevallig in Parnassia he Jill?
Als ie lawaai wil horen moet ie hier maar eens langskomen, dan geef ik m wel een warm welkom
Dan hoor je m nooit meer mopperen over wat jullie produceren

Weet je wat irritant is aan Parnassia, die mongolen die gewoon op elk willekeurige plek en moment de oude haagweg oversteken ! En dan het liefst schuin de weg over zwalken richting tramhalte .
Soms denk ik dat ze er erger vandaan komen dan er heengaan bij dat Parnassiagedoe.
pi_66387612
whehe ken je dat iraakse ventje (ofzo) dat jaar in jaar uit in t zelfde overhemd met zijn ongeschoren kop tussen die Parnassia hier en die bij Bloemendael loopt, of het nou 0 of 30 graden is?
pi_66387889
Ik laat altijd mijn hond uit op de Groen van Prinsterlaan en de Oude Haagweg , precies daarachter ligt Parnassia.
Het Iraakse ventje kan ik mij niet voor de geest halen , wel had ik er laatst een die vroeg of mijn hond uit de hel kwam .
pi_66388027
lol

Heb wel eens in het ziekenhuis gelegen tegenover een man die ook niet helemaal 100% meer was. Grotendeels was-ie bezig met zingen. Een ander deel ging-ie onder z'n deken zitten spoken, en dan bedoel ik letterlijk spoken, de heletijd 'boeeeeeeee' roepen. Ook beweerde hij dat hij piraat was geweest, en astronaut. Mooi figuur was dat.

Aan de andere kant heb ik wel met ze te doen. Dat het in het brein zo mis kan gaan, en je er zelf niets aan kunt doen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66388433
Als ze ongevaarlijk zijn kan ik het alleen maar leuk vinden , ik antwoordt meestal heel luchtig op dat soort mensen. Zoals die vraag of mijn hond uit de hel kwam , daar kon ik best om lachen . Als je er agressief op reageert wek je alleen maar meer agressie op.

Maar zoals Koploperkopper zijn zaalgenootje , dat is gewoon leuk .
Misschien hebben zij het wel veel leuker als ons omdat ze simpelweg niet nadenken over de moeilijke dingen.

Helaas zitten er bij Parnassia hier vooral junks , die zijn doorgaans wat enger en minder vrolijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')