waaromquote:
Hm, nee, mijn tandarts is niet zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Tongen met de tandarts?
De assistente dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dagje toeristen in Londen? Where to startquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik ben klaar voor de dag. Als het goed is morgen nog 2 uurtjes in de ochtend en daarna vrij. Zaterdag ook. Valt me weer mee want ik had verwacht gewoon te moeten werken.
Dus dat wordt waarschijnlijk toch een keer een dagje toerist spelen in London. Dat is echt zó lang geleden
Heb dus wel wat tips nodig van IARL en MaJo
Highlights, ik ben er maar een dagjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een dagje toeristen in Londen? Where to start![]()
Het Sherlock Holmes huisje, even googelen, was wel leuk![]()
Al in het London Eye geweest? Is wel reteduur![]()
Eventueel een museum, maar daar van zijn er teveel
Museum.. big ben..quote:Pub chain launches 99p pint of beer - but is accused of encouraging binge drinking
By MATTHEW HICKLEY
Last updated at 9:00 AM on 05th January 2009
A decision by Britain’s biggest pub chain to slash the price of a pint of beer to 99p has led to fears that it will encourage binge drinking.
JD Wetherspoon last week announced a string of ‘indefinite’ price cuts – some to levels not seen for 20 years – at its 713 pubs, which led to rival chains promising to
review their own prices.
Alcohol Concern yesterday condemned the ‘irresponsible’ move, claiming it would lead to a booze price war and encourage drinkers to consume more.
JD Wetherspoon has slashed its prices - and rival pubs may follow suit
The charity also warned that if the drinks industry did not regulate itself, then the Government had a duty to step in.
The row comes amid growing concern that discount offers on alcohol in supermarkets and off-licences has led to a surge in binge drinking and drink-related violence.
The move by Wetherspoon flies in the face of Government rhetoric by turning back the clock to 1989 – the last time draft beer was available for less than a pound in pubs.
Today, the average price of a pint of beer is £2.75, although in some areas it is as high as £3.20. Don Shenker, of Alcohol Concern, said: ‘Alcohol is not an ordinary commodity like bread or milk.
‘Alcohol causes harm to the nation’s health and economy, and there appears to be a strong link between cheap alcohol and the high levels of binge drinking.’
But John Hutson, Wetherspoon’s chief executive, defended the move, claiming the firm was trying to help people in the economic slump.
‘We believe our food and drink prices will allow people to enjoy a visit to a Wetherspoon pub without it costing them too much,’ he said.
Nodig je een wildvreemde uit om mee te gaan. Kost je ongeveer een euro per rondje gezien de huidige wisselkoersquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga niet in mijn eentje zitten drinken
Tate Modern vond ik erg tofquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Highlights, ik ben er maar een dagje
Standaard spul dus.
Big Ben staat er al op.
Welk museum zou je aanraden?
Eensch. Ik vind het teveel wennenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik raak in de war van mn eigen avatar![]()
Time to change!
Nee is een dagretour. En voor die kruidvatacties is het te laat lijkt mequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, dan moet er net zo'n Kruidvatactie zijn ofzo, maar dat hou ik nooit zo bij
In Duitsland heb je vet goedkope weekendtickets, maar Nederland is meer van de vaste prijzen.... is het in een weekend? Want een weekendretour is natuurlijk sowieso goedkoper.
Ik ga niet mee in dit gevalquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt OV toch? Dan krijg je toch korting?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Yes!!! Coldplay op nummer 1 en 2 van de Zeroes Request.![]()
Hier moet op gedronken worden!
4 x ¤40 = ¤160quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagjeWeet iemand een manier om goedkoop van Assen naar Den Haag te kunnen met de trein? Retour is iets van 40 euro, en m'n moeder vroeg zich af of dat niet goedkoper kon. Er gaan 4 personen heen, geen van allen heeft een abonnement ofzo. Het is ook niet de moeite waard om er 1 aan te schaffen.
Opties?
41,60 Euro voor een retourtje per persoon... wat een grapjassen bij de NS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagjeWeet iemand een manier om goedkoop van Assen naar Den Haag te kunnen met de trein? Retour is iets van 40 euro, en m'n moeder vroeg zich af of dat niet goedkoper kon. Er gaan 4 personen heen, geen van allen heeft een abonnement ofzo. Het is ook niet de moeite waard om er 1 aan te schaffen.
Opties?
Dat is wel een ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 x ¤40 = ¤160
1xkortingskaart voor een jaar: ¤55
¤160 - 40% = ¤96 oftwel ¤64 goedkoper.
De kaart was ¤55 (die is DIRECT geldig bij de aanvraag op het station)
Dan ben je dus ¤9 euro goedkoper uit en iemand heeft een kortingskaart bij voor een jaar.
Ik heb vorige keer zo'n zelfde kaart gehaald toen ik naar de verjaardag van Soempie in Groningen ging. Toen had ik 'm er dus al voor de helft uit.
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.quote:
Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.![]()
Gut, wat een doel in het levenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.![]()
Eindelijk weer wat anders dan Queen of Boudewijn de Groot, ik moet tegengas bieden tegen die twee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gut, wat een doel in het leven
Nee, Marco Borsato vind ik niet zo bijzonder meer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes![]()
Doe je onderweg Marco Borsato dan de groeten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat anders dan Queen of Boudewijn de Groot, ik moet tegengas bieden tegen die twee.
Daar ben ik het best wel mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Marco Borsato vind ik niet zo bijzonder meer.
een dagkaart kopen, maar dat zal niet veel minder zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Opties?
zie mijn laatste optiequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Etcetera het volgende:
En het kortingsurenabonnement doen ze toch nietNou ja, zelf weten, ik had het wel gedaan maar ik ga er niet over natuurlijk
Dat klinkt goed. Alhoewel ik Les Mis dan natuurlijk overslaquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag londen zou zijn:
vanaf de big ben langs de Thames naar Tate modern lopen. Het museum is een oude fabriek, dus al prachtig op zich. Vergeet niet naar het cafe bovenin te gaan, daar heb je een prachtig uitzicht over de stad.
daarna loop je over de brug naar st pauls Cathedral en ga je daar in de buurt banks wandelen. Is een advocatenwijk met prachtige huizen. En superrustig
daarna naar covent garden vanwaar je richting Leicester square loopt. In de kleine straatjes ergens wat eten bij een pub
en 's avonds naar les miserables
Zag het al jaquote:
Als je markten leuk vindt raad ik old Spitalfields market aan. Is nog niet echt ontdekt door toeristen en is echt tof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Alhoewel ik Les Mis dan natuurlijk oversla
Dat stond al op de agenda(want ik zoek zelf ook wat) en was al van plan je te vragen wat je nodig hadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, als je een Lush ziet zou je dan kunnen kijken of ze alkmaar soap hebben? Die verkopen we niet meer in nederland maar is mijn favo zeep
Lievquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat stond al op de agenda(want ik zoek zelf ook wat) en was al van plan je te vragen wat je nodig had
Vorige keer ben ik er langs gelopen geloof ik maar ik weet totaal niet meer waar dat is
Straks maar even opzoeken.
Hoeveel?
Dat weet ikquote:
Okayquote:er zit er in ieder geval 1 bij Covent garden. Doe maar een lekker groot blok, 200 gram ofzo
Dat weet ik ookquote:als je dingen nodig hebt kan ik het ook voor je kopen he? Ben je goedkoper uitwat wil je sowieso hebben?
Gaat me er meer om dat ik niet in mijn ééntje bij een musical ga zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
En wil je echt geen musical zien? Is juist in londen zo ultiemen les mis is echt heel tof, niet voor gaylords ofzo
Dat is een retro toch? Dan hebben ze hem niet in de winkel, die kun je alleen online kopen. Tenzij het in engeland nog gewoon in het assortiment zit maar verwacht het niet eigenlijk...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Okay
[..]
Dat weet ik ook
Maar ik zocht eigenlijk wat dus niet in Nederland verkrijgbaar is
Ik hoef het niet eens te kopen maar wil gewoon weten of het echt zo ruikt. Gaat om die Ʃne die naar gras zou ruiken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijn karma wat opgewerkt vandaag
Ik was mijn fiets aan het wegzetten en er kwam een vrouw langs die me vroeg of haar achterlicht het deed, maar dat deed ie dus niet. En ik had toevallig twee van die losse achterlampjes, één oude die standaard aan mijn fiets hangt en een nieuwe die als ie niet aan mijn fiets zit, aan mijn sleutelbos hangtDus ik ben haar achterna gerend om die oude te geven
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef B.ertha het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007%2FNS2007Detail&cid=1225102523270&pagename=NS2007%2FWrapper#3-maanden-met-40-korting-op-reis-id
Voor etcie. Heel goedkoop
quote:Bij bestelling van het Proefabonnement Voordeeluren dient u de ingangsdatum aan te geven. Deze dient minimaal een week na de aanmelddatum te liggen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Tinuviel het volgende:
En dan nu de foto's!
[ afbeelding ]
De eerste keer omdoen van het doek, gisteren. Ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
En deze van vandaagmet dank aan DaviniaHR voor de knoop
Dan ben je hier niet aan het juiste adres.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Argh... Kan iemand helpen?
Ik wil kaartjes kopen voor het concert van Jason Mraz op 2 juli, maar ticketservice heeft ze niet... Ik weet alleen niet wat verder legaal is enzo..
Eh, geen opties.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil kaartjes kopen voor het concert van Jason Mraz op 2 juli, maar ticketservice heeft ze niet... Ik weet alleen niet wat verder legaal is enzo..
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/19364/quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag londen zou zijn:
vanaf de big ben langs de Thames naar Tate modern lopen. Het museum is een oude fabriek, dus al prachtig op zich. Vergeet niet naar het cafe bovenin te gaan, daar heb je een prachtig uitzicht over de stad.
daarna loop je over de brug naar st pauls Cathedral en ga je daar in de buurt banks wandelen. Is een advocatenwijk met prachtige huizen. En superrustig
daarna naar covent garden vanwaar je richting Leicester square loopt. In de kleine straatjes ergens wat eten bij een pub
en 's avonds naar les miserables
Spitalfields die bedoelde ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je markten leuk vindt raad ik old Spitalfields market aan. Is nog niet echt ontdekt door toeristen en is echt tof!
en notting hill is een leuke buurt om rond te lopen
Oeh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef B.ertha het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007%2FNS2007Detail&cid=1225102523270&pagename=NS2007%2FWrapper#3-maanden-met-40-korting-op-reis-id
Voor etcie. Heel goedkoop
Ohwquote:
Yesquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/19364/
Ik heb vandaag nog een vriendin gesproken die er ook wel heen wouquote:
Je kunt dagkaarten kopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik wilde ook naar werchter, dacht dat dat later pas begonKan je daar ook later binnenvallen?
quote:
Hm, interessantquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Tim trouwens experimentvoer gevonden:
Toast toppings. Ham and cheese. Zit in een blikje, moet je over toast smeren en dan onder de grill leggen.
Meat paste. Een heel klein potje met "meat paste" in de smaken beef, chicken, prawn en nog wat.
In de beef zit: 37% beef, 33% chicken
Geen flauw idee waar je het voor moet gebruiken maar het stond bij het brood.
Jammer dat Nem in Engeland is, hij kan nu masseren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef MaJo het volgende:
net lekker in bad geweest, dat is goed voor mijn auwe schouder![]()
Ja ik moet nog veel oefenen, hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat Nem in Engeland is, hij kan nu masseren.
de vraag is dus waarom je het dan wel gedaan hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet nog veel oefenen, hoe meer hoe beter
Ik had mezelf lang geleden beloofd me nooit meer met wegwerpmesjes te scheren. Zojuist heb ik dat verdrag geschonden en het resultaat is een emmer vol bloed
Echt....NOOIT meer.
Noodzaak. Ik wilde niet wéér terug naar de winkel en me wél scheren. Morgen ga ik dus weer goeie mesjes halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vraag is dus waarom je het dan wel gedaan hebt
Ik lig aan een infuus sinaasappelsap. Als ik de nacht doorkom, dan is er nog hoop voor me.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
Maar je leeft gelukkig nog wel.
Longsword!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Noodzaak. Ik wilde niet wéér terug naar de winkel en me wél scheren. Morgen ga ik dus weer goeie mesjes halen.
Daar ga je dood aan. Trek het slangetje eruit, nu meteen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lig aan een infuus sinaasappelsap. Als ik de nacht doorkom, dan is er nog hoop voor me.
Wat tomatensap er bij en je kan Bloody Mary's makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ga je dood aan. Trek het slangetje eruit, nu meteen!
Vervang het door een liter wodka en een beetje zout.
Nee, anders had ik me daar we lmee geschorenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en je had je normale mes niet meegenomen?
Die had ik natuurlijk ook aan mijn infuus kunnen hangen. Met een snufje zout.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft nog een emmer bloed. Dat is ook rood.
Én het zorgt voor nog bloodier Mary'squote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft nog een emmer bloed. Dat is ook rood.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat tomatensap er bij en je kan Bloody Mary's maken
quote:
Ja reken maar op volgende week.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PC-kast staat nog op "in bestelling" bij de webshop. Dat wordt morgen zeer waarschijnlijk dus geen pc in elkaar schroeven, en zaterdag ben ik niet thuis
Wth?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
ColdplayHoe is het mogelijk dat ik deze band nu pas ontdek
Dan moet het nog maar even wachten voor ik deze pc versleep naar m'n moeder. Geeft wel meer rust bij het overzetten van bestanden, kan ik in theorie nog uitzoeken wat ik wel en niet wil hebben (al zou het ook best een Ctrl+A, Ctrl+C, Ctrl+V verhaal kunnen worden)quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja reken maar op volgende week.
I knowquote:
qftquote:
Ja vooral de eerste albums zijn retegoed(maar dat had ik al gezegdquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowTuurlijk ken ik hun bekende nummers wel, maar heb me er nooit zo in verdiept. Net als met Radiohead tot 3 jaar geleden. Maar heb nu hun hele discografie binnengehaald, wat geweldig
![]()
En we gaan ze zien
Heb jij al een kaartje gekocht trouwens? Hoorde dat het snel kan gaan...
quote:
quote:
Trusten!quote:
Zal wel uit het buitenland moeten komen. Warbout trading in Brielle was altijd nederlande distributeur van Arctic cooling maar zo te zien doen die niet meer aan cases van AC. Op de site van AC zie ik ook uberhaupt geen NL distri meer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja reken maar op volgende week.
Nopequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even. RW is helemaal niet bij de Ticketmaster te krijgen zeker?
wat betekent dat?quote:
Ik zie net dat ze inderdaad online te bestellen zijn alsmede drankbonnen. Die zijn online per stuk een kwartje goedkoper (2.25 ipv 2.5). De voorverkoop is op 14 feb begonnen en op 27 feb gaat er op nog een site een lading in de voorverkoop. Je hebt nog wel even de tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeIs wel zo'n soort site voor dacht ik.
Ik heb echt nog geen idee wanneer ik het moet gaan halen. Zit slecht bij kas op het moment doordat ik zo weinig heb gewerkt de laatste tijdMoet nog een sloot geld krijgen van nu maar nog steeds niks gehad
Hoop dus dat het niet zo'n vaart loopt want de komende weken heb ik er geen geld voor.
Toch had ik gehoopt op deze week. Zaterdag heb ik de bestelling geplaatst, maar omdat iDeal niet meewerkte was de betaling pas maandag bij ze binnen. De kast had een levertijdindicatie van 1-3 werkdagen, dus het had nét gekund.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal wel uit het buitenland moeten komen. Warbout trading in Brielle was altijd nederlande distributeur van Arctic cooling maar zo te zien doen die niet meer aan cases van AC. Op de site van AC zie ik ook uberhaupt geen NL distri meer.
En daarna moet die webshop waar jij het vandaan hebt het nog weer doorsturen naar jou. Volgende week dus
Goede vraag... zal ik Samsung mailen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom loopt er volgens samsung een halfnaakte man op de maan?
Wil je hem bestellen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom doet iBood het gewoon niet als je klikt op "log in" of "ik neem er één"?
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede vraag... zal ik Samsung mailen?
Ik zit er wel over te denken.quote:
Donequote:
Ik heb besloten voorlopig geen nieuwe tv te kopen, omdat mijn oude het nog prima doet. En met Digitenne krijg je kutbeeld op zo'n HD-monster, terwijl je op een CRT nergens last van hebtquote:
Ze staan op nummer één en twee van de Zeroes Request.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
ColdplayHoe is het mogelijk dat ik deze band nu pas ontdek
Clocks staat hoog genoteerd, maar er mag wel meer coldplay in jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze staan op nummer ƩƩn en twee van de Zeroes Request.![]()
Nu nog de Top2000, move over Boudewijn de Groot and Queen!
Een beetje tegengas kan geen kwaad, het gevecht tussen Queen en Boudewijn de Groot vond ik altijd komisch, de stand staat momenteel 9-1.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Clocks staat hoog genoteerd, maar er mag wel meer coldplay in ja![]()
maar niks mis met boudewijn de groot en queen hoor![]()
Hoe kan je dat nou "altijd" al grappig hebben gevonden? Twee jaar geleden ofzo kwam Boudewijn opeens vanuit het niets op 1.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een beetje tegengas kan geen kwaad, het gevecht tussen Queen en Boudewijn de Groot vond ik altijd komisch, de stand staat momenteel 9-1.
Wat echter niet om te lachen is: Ella Vogelaar die last krijgt van opvliegers.
Dat avond zo hoog staat is pas sinds 3 jaar. Dus er kan best wat veranderen in de top2000quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een beetje tegengas kan geen kwaad, het gevecht tussen Queen en Boudewijn de Groot vond ik altijd komisch, de stand staat momenteel 9-1.
Preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou "altijd" al grappig hebben gevonden? Twee jaar geleden ofzo kwam Boudewijn opeens vanuit het niets op 1.
Het lied begon op plaats 121 en stootte daarna naar de top, met een eerste plaats in 2005 als hoogtepunt, zo gloednieuw is dat liedje ook alweer niet. Je kunt het eerder een stille slaper noemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou "altijd" al grappig hebben gevonden? Twee jaar geleden ofzo kwam Boudewijn opeens vanuit het niets op 1.
Dat komt omdat het algemene volk weinig smaak heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat avond zo hoog staat is pas sinds 3 jaar. Dus er kan best wat veranderen in de top2000
maar er mag inderdaad wel wat nieuw bloed in. Het is belachelijk dat radiohead er dit jaar pas voor het eerst in stond...
Dat ben ik niet met je eens. De top2000 is een lijst vol met pareltjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het algemene volk weinig smaak heeft
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. De top2000 is een lijst vol met pareltjesHet heeft met de leeftijd te maken. De meeste mensen die stemmen hangen nog naar vroeger, die kennen die nieuwe bands niet. En dat is jammer, want dat zou de lijst nog mooier maken
Zie je wel dat MK best meevaltquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven
Er zit trouwens een Lush in MK zie ik net
Zal morgen even kijken.
Jawel, want waarschijnlijk moet ik het halve gekkenhuis en bejaardenhuis ontwijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie je wel dat MK best meevaltAls het een Lush heeft kan het nooit heel erg zijn
Dat heeft niets met de Mac te maken maar alles met iTunesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
Net voor het eerst mijn iPod aangesloten aan mijn maccie. Durfde dat steeds niet omdat ik bang was dat ie automatisch zou synchroniseren en dan zou ik al mijn muziek kwijt zijn. Maar dat bleek gelukkig niet het geval dus alle nieuwe muziek staat er nu opWaaronder de complete discografieen van Coldplay, Radiohead en R.E.M.
Bovendien heeft ie alles mooi opgeschoond, eerst stonden bepaalde bands er dubbel tussen maar alles staat nu netjes gesorteerd. Lang leve de Mac
Welkom terug Nes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Nesle het volgende:
Back from New York!
Het was helemaal geweldig, wat een stad!LOVE IT!
Reisverslag!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Nesle het volgende:
Back from New York!
Het was helemaal geweldig, wat een stad!LOVE IT!
Maar de iTunes werkt toch een stuk sneller op mijn macbook dan op mijn bejaarde pcquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de Mac te maken maar alles met iTunes
Je wordt met de minuut vager. Waar heb je het over?quote:
Die is er al maar die ligt nu op bed want ze heeft net 4 uur in een trein gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Er zou toch een model langskomen?
Of niet?
Dah! Daar gaat mijn kans een flauwe grap te maken! Ik wou iets posten als:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is er al maar die ligt nu op bed want ze heeft net 4 uur in een trein gezeten.
Ik ga de bank opzoeken![]()
Dit was het rechtstreekse gevolg van een flinke lobby door bepaalde dj's op radio 2 zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dah! Daar gaat mijn kans een flauwe grap te maken! Ik wou iets posten als:
"Jazeker! Deze!"
Heb je jair gisteravond nog even in de doek gehad?quote:
Nope, Jair heeft gisteravond heerlijk bij papa op schoot gescheten gezeten, maar de gelegenheid zal snel genoeg komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Heb je jair gisteravond nog even in de doek gehad?
(Enneh, heb je de rammel reacties in het draagdoekentopic gezien. Ik ben niet de enige)
De manager! De manager!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Da's balen
Mailtje terug: nee, u heeft mij niet naar genoegen ingelicht. Ik wil een inhoudelijk afdoend antwoord op mijn vraag!
Wat een merkwaardig antwoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Geachteheer Hawaii_Tim,
Dank u voor uw email met betrekking tot de LE40A551P2R.
Aangezien wij niet van de uitzending zijn, is het voor ons onmogelijk
om uw vraag te beantwoorden.
Wij vertrouwen erop u naar genoegen te hebben ingelicht"
True, maar ik heb m'n lol gehad. Vind het niet nodig om ze nog verder lastig te vallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een merkwaardig antwoord.
ZIJ kopen toch dat advertentiemateriaal / laten het maken...
Als wij op het werk (in de winkel hangt zo'n huge lcd tv) 24/7 keiharde porno aanzetten denk ik dat mijn antwoord 'tja, wij zijn niet van de uitzending' niet lang stand zal houden
Ze dealt haar medicijnen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Een van mijn thuiszorgcliėnten heeft 4 van die enorme flatscreens thuis staan!!![]()
Twee daarvan zijn van deze Samsungs, op de slaapkamers staan dieeentje 66 inch breedbeeld en de ander 1 maatje kleiner... en ze doet haar kinderen ook nog wel eens iets dergelijks cadeau! Ik snap echt niet waar die mensen het geld vandaan halen
Ik mag hopen dat het 66 centimeter is, anders ga ik daar een keer op bezoek 's nachts.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Een van mijn thuiszorgcliėnten heeft 4 van die enorme flatscreens thuis staan!!![]()
Twee daarvan zijn van deze Samsungs, op de slaapkamers staan dieeentje 66 inch breedbeeld en de ander 1 maatje kleiner... en ze doet haar kinderen ook nog wel eens iets dergelijks cadeau! Ik snap echt niet waar die mensen het geld vandaan halen
Wčinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Soempie het volgende:
Hello![]()
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Vanavond is toch geen koopavond? Soms wel lekker trouwens om een weekend zo rustig te hebben en helemaal voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wčinig![]()
Vriendje is de stad uit, dus ik ga denk ik lekker een Private Practice / Grey's Anatomy marathon houden, en misschien wat leuke klusjes doen. We gaan vanavond shoppen, wat leuke dingen voor in huis kopen, dus misschien kan ik me daar ook mee bezig houden
En jij?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Wtf? alli????nekkt tiurethca raam neea nk ki
Leuk!! Tof dat er zoiets geregeld is, meestal mislukken bij mij dat soort reunie's..... Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
moet zo naar de tandarts om mijn hechtingen eruit te laten halen en heb daarna Ohio reunie
lees: foto's kijken en slempen
![]()
Had Sven zullen afwassen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanavond is toch geen koopavond? Soms wel lekker trouwens om een weekend zo rustig te hebben en helemaal voor jezelf.
Ik ga dit weekend een IQ-test afnemen. Verder weet ik het nog niet. Nu heel hard bezig met afwassen en schoonmaken. Ik probeer me niet boos te maken over de troep.
Mnja, dat niet, maar het is gewoon weer eens niet gebeurd. Net als heel veel andere dingen. Vanavond maar een planning maken. Het werkt gewoon niet op deze manier.quote:
Niet aan gedacht. Ikea heeft leuke spullen.quote:Ohja en winkels als Ikea zijn wel laat openen bouwmarkten vaak ook wel, en daar moeten we heen
Dit is ook wel de zoveelste poging hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk!! Tof dat er zoiets geregeld is, meestal mislukken bij mij dat soort reunie's..... Veel plezier daar!![]()
en doe een beetje voorzichtig
Kun jij me helpen met dat driver component verhaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nobody_s_happy.html
sterk
Ik kan wel even wat proberen op afstand, als je even de tijd hebt stuur dan maar een pm.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun jij me helpen met dat driver component verhaal?
Volgens mij ligt het probleem bij de Nvidia grafische kaart, maar wat moet ik daarmee? Kan ik ergens een upgrade downloaden, of moet ik iets anders instellen?
Ik heb echt een minuut naar deze zin zitten staren om te begrijpen wat er stondquote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nobody_s_happy.html
sterk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, jongens, we gaan ING echt niet nationaliseren"
Ja, of het gaat door naar 0quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja die is lekker in elkaar gestort he
Ik zat nog even te denken 'zal ik aandelen kopen'. What goes down, will go up
Nope nergens last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Veel last van?
We zijn wel van de tandarts he, tegenwoordigAlhoewel ik er in elk geval tot april weer vanaf ben, dan mag ik op controle
Dat kan toch, gewoon door het plastic heen prikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net een applicatie binnengekregen die ik op mn broek wil naaien, en op de website waar ik m heb besteld stond ook dat het een opnaaibare was, maar nu zit er wel zo'n stukje plastic-achtig iets onder...
Lastig, moet ik weer gaan uitzoeken hoe dat werkt, ik zat al klaar met naald en draad om het even te fiksen...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat kan toch, gewoon door het plastic heen prikken.
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.quote:Jongen sterft aan anale verwonding
Opmerkelijk - door Bart (BartUlft) op 20-02-2009 @ 16:51
Een 14-jarige jongen uit China is gestorven nadat zijn bureaustoel ontplofte. De jongen zat op zijn bureustoel die een standaard gascilinder in de poot had om, via gasdruk, de hoogte te regelen. Terwijl hij zijn hoogte wilde verstellen ontplofte de cilinder, waarna er scherpe stoeldelen zijn gat in schoten.
Het ongeluk gebeurde terwijl de jongen alleen thuis was; hij alarmeerde dan ook direct zijn vader. Die belde het alarmnummer om een ambulance naar de jongen te sturen, maar het mocht niet baten. De jongen is onderweg naar het ziekenhuis overleden.
De stoelenfabrikant mag zich eens flink achter de oren gaan krabben, want het is niet de eerste keer dat een bureaustoel van hen ontplofte. Bij het ziekenhuis waren eerder deze maand al drie soortgelijke gevallen gemeld.
Dta ding heb ik ook op de pc, maar mijn pc blijft telkens hangen als ik 'm opstart. En niet alle meubels staan erbij. Beetje onhandig dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kan me hiermee helpen? Ik heb de Ikea homeplanner geinstalleerd (i know.....) maar hij doet het niet. De foutmelding is: driver component sizes mis match. Dus........ wat moet ik doen?
Fuck, iemand op dit forum had eens gezegd dat hij daar bang voor was. Ik vond dat een domme gedachte.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.
Ik zit veilig op een gewone stoel aan de eettafelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
Fuck, iemand op dit forum had eens gezegd dat hij daar bang voor was. Ik vond dat een domme gedachte.
Wouter Al-Sahhaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, jongens, we gaan ING echt niet nationaliseren"
Auquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.
Zouden ze dit op het Internet doen, werden ze aangeklaagd wegens spam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AuWat erg
Wg
Ik liep net langs de televisie, staat op SBS6, en ze deden een item over voetbal ofzo. Staat er onder in beeld '<naam> - tallent'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Tip aan de mannen: stel nooit vragen over meer dan 1 product aan kassieres
Dus ze denkt dat haar boyfriend ook gay isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist wat scheercreme van M.A.C. gekocht, begint de verkoopster een heel praatje op te hangen over hoe goed het is en dat ze haar vriend er ook al aan heeft gekregen. Dus ik beaam dat het inderdaad goed spul is(dat is het ook). Toen ik vroeg of ze wist waar de Lush-winkel zat ging het zo:
"Oh my God, ofcourse I do. Their products are fabulous! I use it all the time and they've got great stuff for men too. My boyfriend uses it too. Wait, are you gay?"
Ik -->
En jij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AuWat erg
Wg
Ik liep net langs de televisie, staat op SBS6, en ze deden een item over voetbal ofzo. Staat er onder in beeld '<naam> - tallent'![]()
![]()
Maar dan komtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zouden ze dit op het Internet doen, werden ze aangeklaagd wegens spam.
En dan jijquote:
Dus ja, verklaar je naderquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus ze denkt dat haar boyfriend ook gay is
-edit- die ook moet je niet verkeerd opvatten
thanks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is een goeie, ik heb er weer een running gag bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
Nu snap ik er geen hol meer van![]()
ff quoten:
[..]
En jij zegt
[..]
Maar dan komt
[..]
En dan jij
[..]
Dus ja, verklaar je nader![]()
Je bent niet de enigequote:
Nee. Maar MAC is een cosmeticamerk en daar ging ik mijn scheercreme halen. Toen ik ook nog eens wist waar ik het over had én toen ik ook nog eens wist wat ik precies zocht bij Lush, ging bij haar klaarblijkelijk een belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
thanks.![]()
Maar in Engeland moet je dus van mannen houden om naar Lush te gaan?
Mag ik mezelf quoten:quote:
quote:Ofyles2: nooit grappig
Misschien was je ook in het nadeel omdat het in dit geval twee keer over zeepjes, creme en verzorgings dingetjes ging. Als je in de bouwmarkt aan een kassiere over je klopboor en vervolgens ook nog eens over een verfbrander begint.. krijg je die vraag niet denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien was je ook in het nadeel omdat het in dit geval twee keer over zeepjes, creme en verzorgings dingetjes ging. Als je in de bouwmarkt aan een kassiere over je klopboor en vervolgens ook nog eens over een verfbrander begint.. krijg je die vraag niet denk ik
Alsjeblieft niet, hee. Die running gags van jou zijn niet grappig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is een goeie, ik heb er weer een running gag bij.
Mij niet gezien. Als ik in het weekend niet hoefde te werken was ik al veel eerder weggegaan hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk al een keer gevraagd door iemand, maar wie gaat er carnaval vieren?
B alleen?
Ik iig nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk al een keer gevraagd door iemand, maar wie gaat er carnaval vieren?
B alleen?
Ik ben het al tijden kwijtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
Huh, moeten running gags niet grappig zijn? Ik snap het niet meer.
Ik iig nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B alleen?
Discriminatie!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B alleen?
Knokkelkoorts hier? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Beter MMPas je wel een beetje op met die knokkelkoorts daaro?
Princess Bride kan ik niet goed repareren![]()
Ze worden pas grappig als je ze 200 keer ofzo herhaalt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
Huh, moeten running gags niet grappig zijn? Ik snap het niet meer.
Oh? Kwam dat beter uit of vind je hem zo niet mooi?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb alleen de lampenkap omgedraaid
Is het regenseizoen begonnen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu, uit het niets, een enorme plensbui en zware windstoten.
Vreemd gebied toch...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Londen morgen? Veel plezier alvast, ik ga afsluiten.![]()
Huh? Foto?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb alleen de lampenkap omgedraaid
Ik ben gesocialiseerd...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Hier zitten ook Last.fm mensjes toch? Sociale icoontjes op FOK!
Moeilijk, geen kleed zou het beste zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil graag een vloerkleed, maar kom er niet uit welke kleur.....
[...]
Wie o wie heeft wel een leuk idee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |