Vanavond is toch geen koopavond? Soms wel lekker trouwens om een weekend zo rustig te hebben en helemaal voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wèinig![]()
Vriendje is de stad uit, dus ik ga denk ik lekker een Private Practice / Grey's Anatomy marathon houden, en misschien wat leuke klusjes doen. We gaan vanavond shoppen, wat leuke dingen voor in huis kopen, dus misschien kan ik me daar ook mee bezig houden
En jij?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Wtf? alli????nekkt tiurethca raam neea nk ki
Leuk!! Tof dat er zoiets geregeld is, meestal mislukken bij mij dat soort reunie's..... Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
moet zo naar de tandarts om mijn hechtingen eruit te laten halen en heb daarna Ohio reunie
lees: foto's kijken en slempen
![]()
Had Sven zullen afwassen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanavond is toch geen koopavond? Soms wel lekker trouwens om een weekend zo rustig te hebben en helemaal voor jezelf.
Ik ga dit weekend een IQ-test afnemen. Verder weet ik het nog niet. Nu heel hard bezig met afwassen en schoonmaken. Ik probeer me niet boos te maken over de troep.
Mnja, dat niet, maar het is gewoon weer eens niet gebeurd. Net als heel veel andere dingen. Vanavond maar een planning maken. Het werkt gewoon niet op deze manier.quote:
Niet aan gedacht. Ikea heeft leuke spullen.quote:Ohja en winkels als Ikea zijn wel laat openen bouwmarkten vaak ook wel, en daar moeten we heen
Dit is ook wel de zoveelste poging hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk!! Tof dat er zoiets geregeld is, meestal mislukken bij mij dat soort reunie's..... Veel plezier daar!![]()
en doe een beetje voorzichtig
Kun jij me helpen met dat driver component verhaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nobody_s_happy.html
sterk
Ik kan wel even wat proberen op afstand, als je even de tijd hebt stuur dan maar een pm.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun jij me helpen met dat driver component verhaal?
Volgens mij ligt het probleem bij de Nvidia grafische kaart, maar wat moet ik daarmee? Kan ik ergens een upgrade downloaden, of moet ik iets anders instellen?
Ik heb echt een minuut naar deze zin zitten staren om te begrijpen wat er stondquote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nobody_s_happy.html
sterk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, jongens, we gaan ING echt niet nationaliseren"
Ja, of het gaat door naar 0quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja die is lekker in elkaar gestort he
Ik zat nog even te denken 'zal ik aandelen kopen'. What goes down, will go up
Nope nergens last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Veel last van?
We zijn wel van de tandarts he, tegenwoordigAlhoewel ik er in elk geval tot april weer vanaf ben, dan mag ik op controle
Dat kan toch, gewoon door het plastic heen prikken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net een applicatie binnengekregen die ik op mn broek wil naaien, en op de website waar ik m heb besteld stond ook dat het een opnaaibare was, maar nu zit er wel zo'n stukje plastic-achtig iets onder...
Lastig, moet ik weer gaan uitzoeken hoe dat werkt, ik zat al klaar met naald en draad om het even te fiksen...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat kan toch, gewoon door het plastic heen prikken.
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.quote:Jongen sterft aan anale verwonding
Opmerkelijk - door Bart (BartUlft) op 20-02-2009 @ 16:51
Een 14-jarige jongen uit China is gestorven nadat zijn bureaustoel ontplofte. De jongen zat op zijn bureustoel die een standaard gascilinder in de poot had om, via gasdruk, de hoogte te regelen. Terwijl hij zijn hoogte wilde verstellen ontplofte de cilinder, waarna er scherpe stoeldelen zijn gat in schoten.
Het ongeluk gebeurde terwijl de jongen alleen thuis was; hij alarmeerde dan ook direct zijn vader. Die belde het alarmnummer om een ambulance naar de jongen te sturen, maar het mocht niet baten. De jongen is onderweg naar het ziekenhuis overleden.
De stoelenfabrikant mag zich eens flink achter de oren gaan krabben, want het is niet de eerste keer dat een bureaustoel van hen ontplofte. Bij het ziekenhuis waren eerder deze maand al drie soortgelijke gevallen gemeld.
Dta ding heb ik ook op de pc, maar mijn pc blijft telkens hangen als ik 'm opstart. En niet alle meubels staan erbij. Beetje onhandig dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kan me hiermee helpen? Ik heb de Ikea homeplanner geinstalleerd (i know.....) maar hij doet het niet. De foutmelding is: driver component sizes mis match. Dus........ wat moet ik doen?
Fuck, iemand op dit forum had eens gezegd dat hij daar bang voor was. Ik vond dat een domme gedachte.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.
Ik zit veilig op een gewone stoel aan de eettafelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
Fuck, iemand op dit forum had eens gezegd dat hij daar bang voor was. Ik vond dat een domme gedachte.
Wouter Al-Sahhaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, jongens, we gaan ING echt niet nationaliseren"
Auquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn stoel staat nu op de goede hoogte. En daar blijft ie op.
Zouden ze dit op het Internet doen, werden ze aangeklaagd wegens spam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AuWat erg
Wg
Ik liep net langs de televisie, staat op SBS6, en ze deden een item over voetbal ofzo. Staat er onder in beeld '<naam> - tallent'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Tip aan de mannen: stel nooit vragen over meer dan 1 product aan kassieres
Dus ze denkt dat haar boyfriend ook gay isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist wat scheercreme van M.A.C. gekocht, begint de verkoopster een heel praatje op te hangen over hoe goed het is en dat ze haar vriend er ook al aan heeft gekregen. Dus ik beaam dat het inderdaad goed spul is(dat is het ook). Toen ik vroeg of ze wist waar de Lush-winkel zat ging het zo:
"Oh my God, ofcourse I do. Their products are fabulous! I use it all the time and they've got great stuff for men too. My boyfriend uses it too. Wait, are you gay?"
Ik -->
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |