Jij bent volgens mij heel erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef bentham het volgende:
Mijn vent neukt met andere vrouwen. Als ik er even niet ben issie meteen naar de hoeren.
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben een vent en ga niet vreemd.
Ja en?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..
Kijk...dit weet ik te waarderen. Iemand die durft!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef John.Milton het volgende:
Ja iedere man heeft een onbedwingbare dwang om vreemd te gaan.
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Re het volgende:
weet je zeker dat hij net zo overtuigd is van de geweldige sex met jou?
Sarcasme is niet aan jou besteed he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
Kijk...dit weet ik te waarderen. Iemand die durft!!
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Een boterham met zalm elke dag is lekker, maar af en toe een boterham met pindakaas tussendoor laat je de boterham met zalm wel weer waarderen...
Iedere man heeft bij elke lekkere vrouw het gevoel dat hij daar wel eens mee naar bed wil. Er zit een grote grens tussen dromen en doen. De vent van TS is laf en gemeen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef John.Milton het volgende:
Ja iedere man heeft een onbedwingbare dwang om vreemd te gaan.
Dat heeft niks te maken met vreemdgaan. Daar heb je verschillende (sex) relaties voor. Ooit van seriele monogamie gehoord?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef bentham het volgende:
[..]
Dus als je heel je leven bij dezelfde vrouw bent heb je maar één kutje geneukt als je dood bent..
of gewoon zorgen dat je thuis wat meer variatie in eten hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.
Het is de onbedwingbare drang om eens een keer wat anders te proberen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef bentham het volgende:
[..]
[..]
Jah, we hebben het er vaak genoeg over gehad. Het is niet dat hij iets te kort komt, het is die onbedwingbare dwang om eens een keer iets anders te proberen. Elke dag je lievelingsgerecht eten is lekker, maar af en toe iets anders tussendoor laat je wel je lievelingsmaal waarderen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een crap topic zeg.
Ik zal je meteen uit je droom halen.
Ik ben een vent en ga niet vreemd.
Zo, einde topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |