Ik? Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Dakota het volgende:
de banden zitten nog wat slordig..mar ze ligt prinsesjeheerlijk
Hi, dankzij onze goede vriendin DaviniaHR zou ik me graag in dit topic willen aansluiten. Jair sliep tot zo'n drie uur of kwart over drie nog heerlijk in het doek. Toen heb ik hem maar weer in de wieg gelegd en zelfs daar lag hij nog even door te pitten. Hij sliep ruim over zijn etenstijd heen. Ik zal zo wat foto's posten. De mini baby werd trouwens in een rekbaar doek van Hoppediz gedragen, dat ik van mijn zus had gekregen. Daarnaast heb ik ook nog een girasol, dat een geboorte cadeau'tje was van DaviniaHR, PhysicsRules en hun families.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!![]()
![]()
![]()
het ging helemaal goed!
Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in
als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
Ja echt he?! Zeker op die onderste foto!quote:
Wat trek je de baby dan uit, bedoel jequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Dakota het volgende:
als jullie binnen dragen..wat trek je de baby dan aan?
Elin was net wat oververhit
Hieronder een lijstje met een indicatie:quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef p_iglet het volgende:
als je alleen binnenshuis draagt is een rompertje en sokjes genoeg lijkt me, volgens mij staat er voor buiten dragen een mooi lijstje in de OP, of zwerft dat lijstje iig ergens rond
ghe ja dat had ik al door..je oververhitte baby nog een laag aantrekken zou wel heel stom zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat trek je de baby dan uit, bedoel jeEen doek vervangt een laag kleding.
Wat mogen ze niet doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef lcicle het volgende:
Niet doen Tinuviel en Dakota! Ik zeg: NIET doen!
Wat vréselijk lief, jullie foto's..
Wat mogen wij niet doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef lcicle het volgende:
Niet doen Tinuviel en Dakota! Ik zeg: NIET doen!
Wat vréselijk lief, jullie foto's..
Bedoel je daarmee de draagmethode waarbij de baby dwars voor je ligt? Die is toevallig de laatste dagen vaker langs gekomen en ik geloof dat de meeste mensen er niet kapot van zijn (en de meeste baby's ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft iemand ervaring met de wieg bij een paar weken/ maand oude baby? Hoe zijn die ervaringen?
Zal ik dan even?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:34 schreef owlet het volgende:
Wat fijn Dakota![]()
mensen met SSC ervaring, ik heb een vraagje![]()
Het lijkt er op dat mijn ergo ergens is blijven liggen. Vakantiehuis, de trein.... hij is in ieder geval wegEn nét terwijl Avalon de stevigheid begint te krijgen om door M. gedragen te kunnen worden. En ik wil zelf ook eigenlijk wel weer een SSC.
Maar wat is wijheid? Weer een ergo? Of nu toch maar een yamo, alpino, maduca, patapum, marsupi, beco, calyx of weet ik veel hoe veel merken er nog zijn![]()
Het zou het lekkerst zijn als Ronja er nog in gedragen kan worden maar ik weet niet of dat nog een reële verwachting is nu ze een meter lang en 16 kilo zwaar is.
Wie deelt zijn of haar ervaringen met me?!
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef sjak het volgende:
Ze ruiken natuurlijk heel erg vertrouwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |