abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66236076
tering, geld te veel?

ik dacht trouwens dat je ze niet fijn vond dragen?
pi_66236206
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef p_iglet het volgende:
tering, geld te veel?

ik dacht trouwens dat je ze niet fijn vond dragen?
Het was wennen; mei tais, als je altijd alleen maar lange doeken gebruikt. Maar ik heb Tuur een kans gegeven, omdat iedereen bleef roepen dat die kleinsmekkers geweldig zijn. En het is waar. Dus nu zijn er doeken verhuisd en woont Vanda hier ook.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66236502
Nou gefeliciteerd dan maar

Al moet ik zeggen dat ik een collectie draagdoeken/dragers van ruim over de 3500 euro rijkelijk overdreven vind

Jij kan ondertussen toch nooit al je doeken gebruiken? Zelfs als je iedere dag wat anders pakt ben je een maand bezig.

Ik vind dat bij ons nu al zo dat er doeken ondergesneeuwd raken en wij hebben er 6 + 2 dragers. Dus hoe je er ruim boven de 30 in ere moet houden zou ik niet weten.
pi_66236668
30?? Dat is echt veel! haha en ik twijfel of ik er nog wel een doek bij moet nemen omdat ik er al 3 heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66236939
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Webkim het volgende:
Woei! Vanda is er!
[ afbeelding ]
Ik vind Arthur persoonlijk mooier, die staat jullie echt super!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:33 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66237406
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!
het ging helemaal goed!

Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in

als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66237448
Ik gebruik echt alles nog regelmatig en wat te lang ligt krijgt weer een nieuw thuis. Mijn lijst in de OP moet ik nodig eens aanpassen, op mijn weblog staat de kloppende versie. Ruim 30 is dus ook niet het geval hoor; er zijn een boel doeken verkocht. Ik gebruik meerdere doeken per dag en heb er een paar speciaal voor de consulten gereserveerd. Er schuilt geloof ik een verzamelaar in me. Typisch, want ik heb nog nooit iets gespaard. Maar ik vind het zo leuk om verschillende soorten en merken en wevingen te hebben en te proberen. Ik ben misschien wel de verloren zus van Stpehmaus. Hoewel, die heeft voor 30duizend Euro aan doeken denk ik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66237559
Davinia wordt het niet eens tijd om zelf een minibaby te klussen, dan hoef je ze niet steeds te lenen....
pi_66237592
Ik had ook op je weblog geteld, dan nog zit je op 31
Dat je verzamelaar geworden bent dat was me dus al opgevallen

Ja die Stephmaus op babywearer is helemaal belachelijk, sorry maar dan heb je gewoon zo'n verslaving aan draagdoeken verzamelijk dat het een psychiatrische stoornis wordt.
Meerdere van dezelfde soort enzo.
pi_66238069
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!
het ging helemaal goed!

Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in

als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
ik zal proberen vanavond Tinuviel zo ver te krijgen
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:40:04 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66238099
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Davinia wordt het niet eens tijd om zelf een minibaby te klussen, dan hoef je ze niet steeds te lenen....
Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66238163
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
pi_66238217
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:

Nee, je moet gewoon voor dat tweede kind zorgen
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 14:45:42 #64
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66238263
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar

Al moet ik zeggen dat ik een collectie draagdoeken/dragers van ruim over de 3500 euro rijkelijk overdreven vind

Jij kan ondertussen toch nooit al je doeken gebruiken? Zelfs als je iedere dag wat anders pakt ben je een maand bezig.

Ik vind dat bij ons nu al zo dat er doeken ondergesneeuwd raken en wij hebben er 6 + 2 dragers. Dus hoe je er ruim boven de 30 in ere moet houden zou ik niet weten.
Ik heb natuurlijk ook een idioot grote collectie met wat dure dingen er in.
Van doeken heb ik veel verschillende maten, en van al die maten twee stuks. Van de meeste dragers heb ik ook twee stuks.

Als ik niet aan handelen en consultancy deed zou de collectie veel kleiner zijn, zeker weten. Ik vond het toen ik met de handel begon wel eens balen dat ik doeken die ik verkocht zelf uit moest testen terwijl ik veel liever m'n nieuwe millefiori in wilde dragen. En ik heb doeken liggen die ik zelf niet gebruik of verkoop maar die ik puur voor de consultancy en uitleen heb. M'n mei-tai's heb ik ook alleen vanwege de consultancy gekocht. Maar Neel zou ik denk ik wel houden als ik zou stoppen met beroepsmatig dragen *
Zijden vogels is dan weer een puur voor mezelf aankoop die ik gelukkig ook goed kan gebruiken bij consulten.

* en yamo olive flowers, chimparoo jazz, bebina regenboog, didymos indio zinnober, didymos millefiori stein, didymos rood-gouden zijden vogels, bära barn chili, medley satin pink, en voor lief de ergo en storchenwiege johannes I. mijn favoriete doek is de zijden vogels, met jazz en zinnober op een gedeelde tweede plaats.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66238631
hihi ja weet het, maar jou collectie valt minder op, en bevat voor mijn gevoel wat minder absurd dure dingen.
Geen 2 ks mei tai's en CSE etc. En vooral meer diversiteit dan webkims vooral uit girasol en didymos bestaande collectie.

Naja het was ook geen aanval, maar meer opperste verbazing.
Verschilldende stofjes, weefsoorten, merken enzo kan ik me nog levendig voorstellen. Maar tig van hetzelfde merk en weving, alleen ander kleurtje. Zou niet mijn ding zijn. En dan blijf ik me afvragen of je ze allemaal wel gebruikt. Het nut voor consultancy lijkt me dan ook weg namelijk.

al wil ik wel nog graag een doek met wol of met linnen of hennep en een lana, en een vatanai..
naja mijn slaaptekort en ik moeten niet zoveel typen geloof ik
pi_66239026
Ik heb geen cse meer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66239039
Die stond nog wel op je weblog
pi_66239601
Zeg Webkim, heb je niet toevallig iets met wol dat je nodig moet verkopen om al die mooie smekkies te kunnen financieren?
pi_66239657
ja zoals de polka?
pi_66239674
Mijn man vindt dat ik al te veel doeken/dragers heb! Ik haal dan met plezier jullie collecties aan. Er zijn nog zoveel doeken die ik wel zou willen, vooral die met bijzondere stoffen of wevingen. En ik ben didymos fan. Maar gelukkig is er een "linnie" onderweg!
Heeft er hier iemand trouwens een Lana? Die zijn ook mooi!
pi_66239811
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef owlet het volgende:
Zeg Webkim, heb je niet toevallig iets met wol dat je nodig moet verkopen om al die mooie smekkies te kunnen financieren?
Nee, ik durf geen wol.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 15:27:14 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66239850
meer als 3500 euro aan doeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:28:54 #73
141844 Macka66
pi_66239919
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nee, ik durf geen wol.
Niet iedere wol is cashmere hoor
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:30:04 #74
141844 Macka66
pi_66239971
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef Ynske het volgende:
meer als 3500 euro aan doeken
Ja, daar kun je al gauw drie lenzen voor kopen
pi_66240015
En toch durf ik het niet. Ik kan niet tegen wollen truien, dus ik ben bang dat mijn huid ook bij een doek fel in protest zal gaan. En het wassen vind ik eng. Misschien onterecht, maar laat me nou maar in die waan, dat scheelt weer een beetje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66240039
Ik moet ook echt geen cashmere doek, maar een gewone wollen doek schijnt ook prima op wol wasprogramma in de wasmachine te kunnen. Nou dan durf ik dat wel aan. (ok geen witte, maar Aare ofzo )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 15:35:19 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66240191
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, daar kun je al gauw drie lenzen voor kopen
nou ja zat dus net te rekenen, maar zoveel zit er bijna in mijn tas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66240197
Er staat veel wollen doeken te koop in webshops en in fora p_iglet. Zal ik een rondje voor je zoeken? Als je maat en prijsindicatie geeft kan ik wat gerichter zoeken.
Ik vind doeken zoeken leuk. Maar ben zelf te scheiterig om ze tweedehands te kopen.
pi_66240304
Nou zoek dan maar voor mij naar een wolletje, Cattie Maat zes of eventueel zeven en prijs.... tsja... onder de nieuwprijs

Aare heb ik ook al een paar keer over gedacht, maar ik vind het zo'n lastige te beoordelen kleur.
pi_66240308
Vandaag met Thomas en de binana de stad in geweest. Bij de kassa van een winkel werd ik aangesproken door een verse mama. Ze had een dochtertje van 3 maanden, en een BB. Die haar niet beviel. Hoe dat nou was, zo'n draagdoek. Thomas lag heerlijk te tukken tegen me aan, alleen dat al leek haar over te halen.
Na een babbeltje van een minuut leek ze al om! Leuk is dat!
pi_66240364
hahaah nou je mag voor mij best zoeken hoor...
Een nieuwe Aare met wol kost 105 euro op de didymos site. Daarboven wil ik dus zeker niets.
2e hand euro of 70? Leuke zoekuitdaging.
En dus GEEEEN indio, indio en ik combineren absoluut niet. Maat 6. En gekleurd! Geen beige, wit, roze, streepje van die erdoor is niet erg, maar vooral kleurtjes.
pi_66240956
Ik krijg morgen Satin te logeren! Het zal wel geen doek zijn voor de wintersport...
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:59:18 #83
141844 Macka66
pi_66241128
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg morgen Satin te logeren! Het zal wel geen doek zijn voor de wintersport...
Als je een sjieke apres-ski hebt wel
Maar ik vind het behalve een feestelijke doek toch vooral een fijne zomerdoek.
pi_66241230
Als zwembad doek deed ie het ook prima
pi_66241244
met beren
blauwe indio
moritz, helaas maat 5
Katja maat 7
zinnober maat 6
terra geverfd maat 6 (duur)
nino grijs maat 6

Deze vond ik nu snel even. Als maat 5 ook mag, zijn er veel meer te vinden.
pi_66241329
daar zit mijn droomdoek nog niet tussen hoor cattie, je mag nog verder zoeken

ik houd ook niet van beren, nino's, vogeltjes, etc op een doek

Hier mag lang vallende maat 5 wel, maar heb echt minimaal 4.2 meter nodig. Mijn didy Tom is maar 4.1 en dat past echt maar NET. maat 6 zou hier fijner zijn. 7 is te lang.
pi_66241401
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Als je een sjieke apres-ski hebt wel
Als ik ooit op wintersport zou gaan (niet mijn ding ) dan ging m'n wollen indio mee (lekker zacht en warm!) en een 'maakt niet uit of hij in de sneeuw valt hij kan het wel hebben doek' , een storch, hopp of m'n katja ofzo
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66241503
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:04 schreef p_iglet het volgende:
daar zit mijn droomdoek nog niet tussen hoor cattie, je mag nog verder zoeken

ik houd ook niet van beren, nino's, vogeltjes, etc op een doek

Hier mag lang vallende maat 5 wel, maar heb echt minimaal 4.2 meter nodig. Mijn didy Tom is maar 4.1 en dat past echt maar NET. maat 6 zou hier fijner zijn. 7 is te lang.
P_iglet, ik dacht al dat het niet wat voor jou was... Ik zoek nog even verder!
Die beren zijn ook absoluut niet mijn smaak...
pi_66241590
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef cattie het volgende:

[..]

Die beren zijn ook absoluut niet mijn smaak...
Hier ook niet! Zo enorm..truttig.

Wollen katja leek me toch wel wat voor jou Piglet!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66241595
Die beren.... brrrrr....

Indio ga ik maar volgen, als er nou niemand zo dom is om alvast te gaan bieden dan lukt het heel misschien om hem goedkoop te krijgen

* owlet droomt van een wollen naturel pfau
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:13:32 #91
141844 Macka66
pi_66241667
Ik zou een wollen doek niet snel tweedehands kopen omdat wol door verkeerd behandelen en wassen zwakke plekken kan krijgen en kan gaan pillen. Dan kan je dat soort dingen krijgen als scheuren wanneer je de pasgewassen doek alleen maar even strak trekt op het droogrek.
pi_66241686
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef TearSong het volgende:

katja prima, amar maat 7 is hier echt te lang, en vind dan Aare mooier dan katja.
pi_66241700
oeh, goed punt Macka!
pi_66241718
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Macka66 het volgende:
Ik zou een wollen doek niet snel tweedehands kopen omdat wol door verkeerd behandelen en wassen zwakke plekken kan krijgen en kan gaan pillen. Dan kan je dat soort dingen krijgen als scheuren wanneer je de pasgewassen doek alleen maar even strak trekt op het droogrek.
hmm dat heb ik me helemaal niet gerealiseerd.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:17:47 #95
141844 Macka66
pi_66241840
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hier ook niet! Zo enorm..truttig.

Katja moet je eigenlijk in het echt zien, het is denk ik een van de vaakst en meest slecht gefotografeerde doeken qua kleur.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:19:34 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_66241918
*probeert haar onderkaak van haar tenen te rapen*

Bert zou me wat aandoen als ik zoveel geld in doeken zou stoppen. Ik vind persoonlijk dat ik er nu eigenlijk al genoeg geld in gestopt heb Ik moet echt iets heeeeeel moois zien wil ik nog wat kopen of het echt nodig hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66242009
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
*probeert haar onderkaak van haar tenen te rapen*

Bert zou me wat aandoen als ik zoveel geld in doeken zou stoppen. Ik vind persoonlijk dat ik er nu eigenlijk al genoeg geld in gestopt heb Ik moet echt iets heeeeeel moois zien wil ik nog wat kopen of het echt nodig hebben.
Ik houd me altijd maar voor dat we nog steeds niet meer geld aan doeken hebben dan mijn schoonmoeder uitgegeven heeft aan onze kinderwagen, pas net de helft ofzo
Die kinderwagen staat nu weer bij haar omdat wij hem niet gebruiken
pi_66242129
Lisa met wol!!! nieuw
echt niet de moritz maat 5?

[ Bericht 27% gewijzigd door cattie op 19-02-2009 16:33:25 ]
pi_66242386
Ik heb zojuist Juliet bij m'n buuf om helpen knopen met haar zoontje van bijna 10 weken erin
En Juliet maar even uit logeren gestuurd, hij was gelijk in slaap gevallen en lag zo lekker te slapen
pi_66242657

de banden zitten nog wat slordig..mar ze ligt prinsesjeheerlijk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')