Het was wennen; mei tais, als je altijd alleen maar lange doeken gebruikt. Maar ik heb Tuur een kans gegeven, omdat iedereen bleef roepen dat die kleinsmekkers geweldig zijn. En het is waar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef p_iglet het volgende:
tering, geld te veel?
ik dacht trouwens dat je ze niet fijn vond dragen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!![]()
![]()
![]()
het ging helemaal goed!
Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in
als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Davinia wordt het niet eens tijd om zelf een minibaby te klussen, dan hoef je ze niet steeds te lenen....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
Nee, je moet gewoon voor dat tweede kind zorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar![]()
Al moet ik zeggen dat ik een collectie draagdoeken/dragers van ruim over de 3500 euro rijkelijk overdreven vind![]()
Jij kan ondertussen toch nooit al je doeken gebruiken? Zelfs als je iedere dag wat anders pakt ben je een maand bezig.
Ik vind dat bij ons nu al zo dat er doeken ondergesneeuwd raken en wij hebben er 6 + 2 dragers. Dus hoe je er ruim boven de 30 in ere moet houden zou ik niet weten.
Nee, ik durf geen wol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef owlet het volgende:
Zeg Webkim, heb je niet toevallig iets met wol dat je nodig moet verkopen om al die mooie smekkies te kunnen financieren?
Niet iedere wol is cashmere hoorquote:
Ja, daar kun je al gauw drie lenzen voor kopenquote:
nou ja zat dus net te rekenen, maar zoveel zit er bijna in mijn tasquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, daar kun je al gauw drie lenzen voor kopen
Als je een sjieke apres-ski hebt welquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg morgen Satin te logeren! Het zal wel geen doek zijn voor de wintersport...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je een sjieke apres-ski hebt wel
P_iglet, ik dacht al dat het niet wat voor jou was... Ik zoek nog even verder!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:04 schreef p_iglet het volgende:
daar zit mijn droomdoek nog niet tussen hoor cattie, je mag nog verder zoeken
ik houd ook niet van beren, nino's, vogeltjes, etc op een doek
Hier mag lang vallende maat 5 wel, maar heb echt minimaal 4.2 meter nodig. Mijn didy Tom is maar 4.1 en dat past echt maar NET. maat 6 zou hier fijner zijn. 7 is te lang.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef cattie het volgende:
[..]
Die beren zijn ook absoluut niet mijn smaak...![]()
katja prima, amar maat 7 is hier echt te lang, en vind dan Aare mooier dan katja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef TearSong het volgende:
Wollen katja leek me toch wel wat voor jou Piglet!
hmm dat heb ik me helemaal niet gerealiseerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Macka66 het volgende:
Ik zou een wollen doek niet snel tweedehands kopen omdat wol door verkeerd behandelen en wassen zwakke plekken kan krijgen en kan gaan pillen. Dan kan je dat soort dingen krijgen als scheuren wanneer je de pasgewassen doek alleen maar even strak trekt op het droogrek.
Katja moet je eigenlijk in het echt zien, het is denk ik een van de vaakst en meest slecht gefotografeerde doeken qua kleur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier ook niet! Zo enorm..truttig.
Wollen katja leek me toch wel wat voor jou Piglet!
Ik houd me altijd maar voor dat we nog steeds niet meer geld aan doeken hebben dan mijn schoonmoeder uitgegeven heeft aan onze kinderwagen, pas net de helft ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
*probeert haar onderkaak van haar tenen te rapen*
Bert zou me wat aandoen als ik zoveel geld in doeken zou stoppen. Ik vind persoonlijk dat ik er nu eigenlijk al genoeg geld in gestopt hebIk moet echt iets heeeeeel moois zien wil ik nog wat kopen of het echt nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |