abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66236076
tering, geld te veel?

ik dacht trouwens dat je ze niet fijn vond dragen?
pi_66236206
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef p_iglet het volgende:
tering, geld te veel?

ik dacht trouwens dat je ze niet fijn vond dragen?
Het was wennen; mei tais, als je altijd alleen maar lange doeken gebruikt. Maar ik heb Tuur een kans gegeven, omdat iedereen bleef roepen dat die kleinsmekkers geweldig zijn. En het is waar. Dus nu zijn er doeken verhuisd en woont Vanda hier ook.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66236502
Nou gefeliciteerd dan maar

Al moet ik zeggen dat ik een collectie draagdoeken/dragers van ruim over de 3500 euro rijkelijk overdreven vind

Jij kan ondertussen toch nooit al je doeken gebruiken? Zelfs als je iedere dag wat anders pakt ben je een maand bezig.

Ik vind dat bij ons nu al zo dat er doeken ondergesneeuwd raken en wij hebben er 6 + 2 dragers. Dus hoe je er ruim boven de 30 in ere moet houden zou ik niet weten.
pi_66236668
30?? Dat is echt veel! haha en ik twijfel of ik er nog wel een doek bij moet nemen omdat ik er al 3 heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66236939
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Webkim het volgende:
Woei! Vanda is er!
[ afbeelding ]
Ik vind Arthur persoonlijk mooier, die staat jullie echt super!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:33 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66237406
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!
het ging helemaal goed!

Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in

als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66237448
Ik gebruik echt alles nog regelmatig en wat te lang ligt krijgt weer een nieuw thuis. Mijn lijst in de OP moet ik nodig eens aanpassen, op mijn weblog staat de kloppende versie. Ruim 30 is dus ook niet het geval hoor; er zijn een boel doeken verkocht. Ik gebruik meerdere doeken per dag en heb er een paar speciaal voor de consulten gereserveerd. Er schuilt geloof ik een verzamelaar in me. Typisch, want ik heb nog nooit iets gespaard. Maar ik vind het zo leuk om verschillende soorten en merken en wevingen te hebben en te proberen. Ik ben misschien wel de verloren zus van Stpehmaus. Hoewel, die heeft voor 30duizend Euro aan doeken denk ik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66237559
Davinia wordt het niet eens tijd om zelf een minibaby te klussen, dan hoef je ze niet steeds te lenen....
pi_66237592
Ik had ook op je weblog geteld, dan nog zit je op 31
Dat je verzamelaar geworden bent dat was me dus al opgevallen

Ja die Stephmaus op babywearer is helemaal belachelijk, sorry maar dan heb je gewoon zo'n verslaving aan draagdoeken verzamelijk dat het een psychiatrische stoornis wordt.
Meerdere van dezelfde soort enzo.
pi_66238069
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Jair hangt heerlijk bij zijn mama te slapen!
Ik heb een mini baby van 2 wk in de doek gehad!
het ging helemaal goed!

Zwijmel, zwijmel, zucht (ja, qwas tijdens werk "ff" naar vriendinnetje toe voor lunch
Ach, ik haal het in het weekend wel weer in

als het goed is komen ze vanavond foto's hier showen!
ik zal proberen vanavond Tinuviel zo ver te krijgen
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:40:04 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66238099
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:
Davinia wordt het niet eens tijd om zelf een minibaby te klussen, dan hoef je ze niet steeds te lenen....
Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66238163
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ik moet echt eens een lijstje gaa n bijhouden van de meest originele manieren waarop mensen vissen naar of en wanneer de tweede komt
pi_66238217
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:

Nee, je moet gewoon voor dat tweede kind zorgen
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 14:45:42 #64
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66238263
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef p_iglet het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar

Al moet ik zeggen dat ik een collectie draagdoeken/dragers van ruim over de 3500 euro rijkelijk overdreven vind

Jij kan ondertussen toch nooit al je doeken gebruiken? Zelfs als je iedere dag wat anders pakt ben je een maand bezig.

Ik vind dat bij ons nu al zo dat er doeken ondergesneeuwd raken en wij hebben er 6 + 2 dragers. Dus hoe je er ruim boven de 30 in ere moet houden zou ik niet weten.
Ik heb natuurlijk ook een idioot grote collectie met wat dure dingen er in.
Van doeken heb ik veel verschillende maten, en van al die maten twee stuks. Van de meeste dragers heb ik ook twee stuks.

Als ik niet aan handelen en consultancy deed zou de collectie veel kleiner zijn, zeker weten. Ik vond het toen ik met de handel begon wel eens balen dat ik doeken die ik verkocht zelf uit moest testen terwijl ik veel liever m'n nieuwe millefiori in wilde dragen. En ik heb doeken liggen die ik zelf niet gebruik of verkoop maar die ik puur voor de consultancy en uitleen heb. M'n mei-tai's heb ik ook alleen vanwege de consultancy gekocht. Maar Neel zou ik denk ik wel houden als ik zou stoppen met beroepsmatig dragen *
Zijden vogels is dan weer een puur voor mezelf aankoop die ik gelukkig ook goed kan gebruiken bij consulten.

* en yamo olive flowers, chimparoo jazz, bebina regenboog, didymos indio zinnober, didymos millefiori stein, didymos rood-gouden zijden vogels, bära barn chili, medley satin pink, en voor lief de ergo en storchenwiege johannes I. mijn favoriete doek is de zijden vogels, met jazz en zinnober op een gedeelde tweede plaats.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66238631
hihi ja weet het, maar jou collectie valt minder op, en bevat voor mijn gevoel wat minder absurd dure dingen.
Geen 2 ks mei tai's en CSE etc. En vooral meer diversiteit dan webkims vooral uit girasol en didymos bestaande collectie.

Naja het was ook geen aanval, maar meer opperste verbazing.
Verschilldende stofjes, weefsoorten, merken enzo kan ik me nog levendig voorstellen. Maar tig van hetzelfde merk en weving, alleen ander kleurtje. Zou niet mijn ding zijn. En dan blijf ik me afvragen of je ze allemaal wel gebruikt. Het nut voor consultancy lijkt me dan ook weg namelijk.

al wil ik wel nog graag een doek met wol of met linnen of hennep en een lana, en een vatanai..
naja mijn slaaptekort en ik moeten niet zoveel typen geloof ik
pi_66239026
Ik heb geen cse meer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66239039
Die stond nog wel op je weblog
pi_66239601
Zeg Webkim, heb je niet toevallig iets met wol dat je nodig moet verkopen om al die mooie smekkies te kunnen financieren?
pi_66239657
ja zoals de polka?
pi_66239674
Mijn man vindt dat ik al te veel doeken/dragers heb! Ik haal dan met plezier jullie collecties aan. Er zijn nog zoveel doeken die ik wel zou willen, vooral die met bijzondere stoffen of wevingen. En ik ben didymos fan. Maar gelukkig is er een "linnie" onderweg!
Heeft er hier iemand trouwens een Lana? Die zijn ook mooi!
pi_66239811
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef owlet het volgende:
Zeg Webkim, heb je niet toevallig iets met wol dat je nodig moet verkopen om al die mooie smekkies te kunnen financieren?
Nee, ik durf geen wol.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 15:27:14 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66239850
meer als 3500 euro aan doeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:28:54 #73
141844 Macka66
pi_66239919
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nee, ik durf geen wol.
Niet iedere wol is cashmere hoor
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 15:30:04 #74
141844 Macka66
pi_66239971
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef Ynske het volgende:
meer als 3500 euro aan doeken
Ja, daar kun je al gauw drie lenzen voor kopen
pi_66240015
En toch durf ik het niet. Ik kan niet tegen wollen truien, dus ik ben bang dat mijn huid ook bij een doek fel in protest zal gaan. En het wassen vind ik eng. Misschien onterecht, maar laat me nou maar in die waan, dat scheelt weer een beetje.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')