waaromquote:
Hm, nee, mijn tandarts is niet zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Tongen met de tandarts?
De assistente dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dagje toeristen in Londen? Where to startquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik ben klaar voor de dag. Als het goed is morgen nog 2 uurtjes in de ochtend en daarna vrij. Zaterdag ook. Valt me weer mee want ik had verwacht gewoon te moeten werken.
Dus dat wordt waarschijnlijk toch een keer een dagje toerist spelen in London. Dat is echt zó lang geleden
Heb dus wel wat tips nodig van IARL en MaJo
Highlights, ik ben er maar een dagjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een dagje toeristen in Londen? Where to start![]()
Het Sherlock Holmes huisje, even googelen, was wel leuk![]()
Al in het London Eye geweest? Is wel reteduur![]()
Eventueel een museum, maar daar van zijn er teveel
Museum.. big ben..quote:Pub chain launches 99p pint of beer - but is accused of encouraging binge drinking
By MATTHEW HICKLEY
Last updated at 9:00 AM on 05th January 2009
A decision by Britain’s biggest pub chain to slash the price of a pint of beer to 99p has led to fears that it will encourage binge drinking.
JD Wetherspoon last week announced a string of ‘indefinite’ price cuts – some to levels not seen for 20 years – at its 713 pubs, which led to rival chains promising to
review their own prices.
Alcohol Concern yesterday condemned the ‘irresponsible’ move, claiming it would lead to a booze price war and encourage drinkers to consume more.
JD Wetherspoon has slashed its prices - and rival pubs may follow suit
The charity also warned that if the drinks industry did not regulate itself, then the Government had a duty to step in.
The row comes amid growing concern that discount offers on alcohol in supermarkets and off-licences has led to a surge in binge drinking and drink-related violence.
The move by Wetherspoon flies in the face of Government rhetoric by turning back the clock to 1989 – the last time draft beer was available for less than a pound in pubs.
Today, the average price of a pint of beer is £2.75, although in some areas it is as high as £3.20. Don Shenker, of Alcohol Concern, said: ‘Alcohol is not an ordinary commodity like bread or milk.
‘Alcohol causes harm to the nation’s health and economy, and there appears to be a strong link between cheap alcohol and the high levels of binge drinking.’
But John Hutson, Wetherspoon’s chief executive, defended the move, claiming the firm was trying to help people in the economic slump.
‘We believe our food and drink prices will allow people to enjoy a visit to a Wetherspoon pub without it costing them too much,’ he said.
Nodig je een wildvreemde uit om mee te gaan. Kost je ongeveer een euro per rondje gezien de huidige wisselkoersquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga niet in mijn eentje zitten drinken
Tate Modern vond ik erg tofquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Highlights, ik ben er maar een dagje
Standaard spul dus.
Big Ben staat er al op.
Welk museum zou je aanraden?
Eensch. Ik vind het teveel wennenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik raak in de war van mn eigen avatar![]()
Time to change!
Nee is een dagretour. En voor die kruidvatacties is het te laat lijkt mequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, dan moet er net zo'n Kruidvatactie zijn ofzo, maar dat hou ik nooit zo bij
In Duitsland heb je vet goedkope weekendtickets, maar Nederland is meer van de vaste prijzen.... is het in een weekend? Want een weekendretour is natuurlijk sowieso goedkoper.
Ik ga niet mee in dit gevalquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt OV toch? Dan krijg je toch korting?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Yes!!! Coldplay op nummer 1 en 2 van de Zeroes Request.![]()
Hier moet op gedronken worden!
4 x ¤40 = ¤160quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagjeWeet iemand een manier om goedkoop van Assen naar Den Haag te kunnen met de trein? Retour is iets van 40 euro, en m'n moeder vroeg zich af of dat niet goedkoper kon. Er gaan 4 personen heen, geen van allen heeft een abonnement ofzo. Het is ook niet de moeite waard om er 1 aan te schaffen.
Opties?
41,60 Euro voor een retourtje per persoon... wat een grapjassen bij de NS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagjeWeet iemand een manier om goedkoop van Assen naar Den Haag te kunnen met de trein? Retour is iets van 40 euro, en m'n moeder vroeg zich af of dat niet goedkoper kon. Er gaan 4 personen heen, geen van allen heeft een abonnement ofzo. Het is ook niet de moeite waard om er 1 aan te schaffen.
Opties?
Dat is wel een ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 x ¤40 = ¤160
1xkortingskaart voor een jaar: ¤55
¤160 - 40% = ¤96 oftwel ¤64 goedkoper.
De kaart was ¤55 (die is DIRECT geldig bij de aanvraag op het station)
Dan ben je dus ¤9 euro goedkoper uit en iemand heeft een kortingskaart bij voor een jaar.
Ik heb vorige keer zo'n zelfde kaart gehaald toen ik naar de verjaardag van Soempie in Groningen ging. Toen had ik 'm er dus al voor de helft uit.
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.quote:
Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.![]()
Gut, wat een doel in het levenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook de Top2000? Dan ga ik Coldplay ook in die lijst der lijsten naar nummer 1 en 2 stemmen, dat zijn mijn volgende plannen.![]()
Eindelijk weer wat anders dan Queen of Boudewijn de Groot, ik moet tegengas bieden tegen die twee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gut, wat een doel in het leven
Nee, Marco Borsato vind ik niet zo bijzonder meer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes![]()
Doe je onderweg Marco Borsato dan de groeten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat anders dan Queen of Boudewijn de Groot, ik moet tegengas bieden tegen die twee.
Daar ben ik het best wel mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Marco Borsato vind ik niet zo bijzonder meer.
een dagkaart kopen, maar dat zal niet veel minder zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Opties?
zie mijn laatste optiequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Etcetera het volgende:
En het kortingsurenabonnement doen ze toch nietNou ja, zelf weten, ik had het wel gedaan maar ik ga er niet over natuurlijk
Dat klinkt goed. Alhoewel ik Les Mis dan natuurlijk overslaquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag londen zou zijn:
vanaf de big ben langs de Thames naar Tate modern lopen. Het museum is een oude fabriek, dus al prachtig op zich. Vergeet niet naar het cafe bovenin te gaan, daar heb je een prachtig uitzicht over de stad.
daarna loop je over de brug naar st pauls Cathedral en ga je daar in de buurt banks wandelen. Is een advocatenwijk met prachtige huizen. En superrustig
daarna naar covent garden vanwaar je richting Leicester square loopt. In de kleine straatjes ergens wat eten bij een pub
en 's avonds naar les miserables
Zag het al jaquote:
Als je markten leuk vindt raad ik old Spitalfields market aan. Is nog niet echt ontdekt door toeristen en is echt tof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Alhoewel ik Les Mis dan natuurlijk oversla
Dat stond al op de agenda(want ik zoek zelf ook wat) en was al van plan je te vragen wat je nodig hadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, als je een Lush ziet zou je dan kunnen kijken of ze alkmaar soap hebben? Die verkopen we niet meer in nederland maar is mijn favo zeep
Lievquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat stond al op de agenda(want ik zoek zelf ook wat) en was al van plan je te vragen wat je nodig had
Vorige keer ben ik er langs gelopen geloof ik maar ik weet totaal niet meer waar dat is
Straks maar even opzoeken.
Hoeveel?
Dat weet ikquote:
Okayquote:er zit er in ieder geval 1 bij Covent garden. Doe maar een lekker groot blok, 200 gram ofzo
Dat weet ik ookquote:als je dingen nodig hebt kan ik het ook voor je kopen he? Ben je goedkoper uitwat wil je sowieso hebben?
Gaat me er meer om dat ik niet in mijn ééntje bij een musical ga zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
En wil je echt geen musical zien? Is juist in londen zo ultiemen les mis is echt heel tof, niet voor gaylords ofzo
Dat is een retro toch? Dan hebben ze hem niet in de winkel, die kun je alleen online kopen. Tenzij het in engeland nog gewoon in het assortiment zit maar verwacht het niet eigenlijk...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Okay
[..]
Dat weet ik ook
Maar ik zocht eigenlijk wat dus niet in Nederland verkrijgbaar is
Ik hoef het niet eens te kopen maar wil gewoon weten of het echt zo ruikt. Gaat om die éne die naar gras zou ruiken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijn karma wat opgewerkt vandaag
Ik was mijn fiets aan het wegzetten en er kwam een vrouw langs die me vroeg of haar achterlicht het deed, maar dat deed ie dus niet. En ik had toevallig twee van die losse achterlampjes, één oude die standaard aan mijn fiets hangt en een nieuwe die als ie niet aan mijn fiets zit, aan mijn sleutelbos hangtDus ik ben haar achterna gerend om die oude te geven
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef B.ertha het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007%2FNS2007Detail&cid=1225102523270&pagename=NS2007%2FWrapper#3-maanden-met-40-korting-op-reis-id
Voor etcie. Heel goedkoop
quote:Bij bestelling van het Proefabonnement Voordeeluren dient u de ingangsdatum aan te geven. Deze dient minimaal een week na de aanmelddatum te liggen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Tinuviel het volgende:
En dan nu de foto's!
[ afbeelding ]
De eerste keer omdoen van het doek, gisteren. Ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
En deze van vandaagmet dank aan DaviniaHR voor de knoop
Dan ben je hier niet aan het juiste adres.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Argh... Kan iemand helpen?
Ik wil kaartjes kopen voor het concert van Jason Mraz op 2 juli, maar ticketservice heeft ze niet... Ik weet alleen niet wat verder legaal is enzo..
Eh, geen opties.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil kaartjes kopen voor het concert van Jason Mraz op 2 juli, maar ticketservice heeft ze niet... Ik weet alleen niet wat verder legaal is enzo..
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/19364/quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag londen zou zijn:
vanaf de big ben langs de Thames naar Tate modern lopen. Het museum is een oude fabriek, dus al prachtig op zich. Vergeet niet naar het cafe bovenin te gaan, daar heb je een prachtig uitzicht over de stad.
daarna loop je over de brug naar st pauls Cathedral en ga je daar in de buurt banks wandelen. Is een advocatenwijk met prachtige huizen. En superrustig
daarna naar covent garden vanwaar je richting Leicester square loopt. In de kleine straatjes ergens wat eten bij een pub
en 's avonds naar les miserables
Spitalfields die bedoelde ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je markten leuk vindt raad ik old Spitalfields market aan. Is nog niet echt ontdekt door toeristen en is echt tof!
en notting hill is een leuke buurt om rond te lopen
Oeh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef B.ertha het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007%2FNS2007Detail&cid=1225102523270&pagename=NS2007%2FWrapper#3-maanden-met-40-korting-op-reis-id
Voor etcie. Heel goedkoop
Ohwquote:
Yesquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/19364/
Ik heb vandaag nog een vriendin gesproken die er ook wel heen wouquote:
Je kunt dagkaarten kopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik wilde ook naar werchter, dacht dat dat later pas begonKan je daar ook later binnenvallen?
quote:
Hm, interessantquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Tim trouwens experimentvoer gevonden:
Toast toppings. Ham and cheese. Zit in een blikje, moet je over toast smeren en dan onder de grill leggen.
Meat paste. Een heel klein potje met "meat paste" in de smaken beef, chicken, prawn en nog wat.
In de beef zit: 37% beef, 33% chicken
Geen flauw idee waar je het voor moet gebruiken maar het stond bij het brood.
Jammer dat Nem in Engeland is, hij kan nu masseren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef MaJo het volgende:
net lekker in bad geweest, dat is goed voor mijn auwe schouder![]()
Ja ik moet nog veel oefenen, hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat Nem in Engeland is, hij kan nu masseren.
de vraag is dus waarom je het dan wel gedaan hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet nog veel oefenen, hoe meer hoe beter
Ik had mezelf lang geleden beloofd me nooit meer met wegwerpmesjes te scheren. Zojuist heb ik dat verdrag geschonden en het resultaat is een emmer vol bloed
Echt....NOOIT meer.
Noodzaak. Ik wilde niet wéér terug naar de winkel en me wél scheren. Morgen ga ik dus weer goeie mesjes halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vraag is dus waarom je het dan wel gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |