Ik snap niet helemaal wat het probleem is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
Ongeveer 4 maanden geleden hadden een vriend en ik bedacht dat het grappig zou zijn om tijdens de grote pauze midden in de aula in onze armen te gaan snijden. Iedereen raakte in paniek en sommige kinderen begonnen over te geven of te huilen. De conciërges kwamen eraan en namen ons mee naar de rector. Mijn vriend ging eerst in de kamer van de rector en mocht gaan zonder dat hij straf kreeg.
Toen ik bij de rector moest komen hoorde ik dat ik voor 20 dagen in een open psychiatrische kliniek moest.
De volgende dag werd ik wakker gemaakt tijdens mijn slaap door 2 agenten.
Blijkbaar had de school mijn kluisje onderzocht en ze hadden een verhaal gevonden dat ik verzonnen had. Het gaat over een jongen die een oude vrouw verkracht maar zijn piemel blijkt vast te zitten in die vrouw dus zaagt hij zijn eigen piemel eraf. Het was niet zo heel gek. Toen bleek het dat ik werd overgeplaatst naar een gesloten psychiatrisch kliniek tegen mijn wil in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast maak dat iemand anders wijs, je bent 16, zonder toestemming van een rechter mogen, ook psychisch gestoorden, niet zomaar opgesloten worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
Nou ik heb een lichte psychische stoornis en de school weet hier ook van. De school werkt samen met de open kliniek en me ouders hebben volledige toestemming gegeven zodat ze mij kunnen overplaatsen. Ik ben al eerder opgenomen in de open kliniek dit was toen voor 4 weken. Maar ik ben nog nooit eerder in een gesloten kliniek geplaatst.
Terug te vinden in de wet bijzondere opname psychiatrische inrichtingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast maak dat iemand anders wijs, je bent 16, zonder toestemming van een rechter mogen, ook psychisch gestoorden, niet zomaar opgesloten worden.
Gefeliciteerd. Eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
Nou ik heb een lichte psychische stoornis en de school weet hier ook van. De school werkt samen met de open kliniek en me ouders hebben volledige toestemming gegeven zodat ze mij kunnen overplaatsen. Ik ben al eerder opgenomen in de open kliniek dit was toen voor 4 weken. Maar ik ben nog nooit eerder in een gesloten kliniek geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |