Nee, oké, maar sinds jij het opgeschoond hebt reageert ie niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik een nogal snelle conclusie. Een eerdere reactie in OUD gisteren/vandaag was ook gewoon normaal.
Dat iemand elders baggert wil niet zeggen dat alles onzin is he...
Hihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dan loop ook jij een deurtje verder.
En dat bedoel ik niet zo rot als het er staat hoor, maar echt, er mag ook wel eens wat in OUD dat niet goedgekeurd is door de nederlandse vereniging van huisvrouwen.![]()
Zeker naar de huishoudbeurs geweest vanmiddagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dan loop ook jij een deurtje verder.
En dat bedoel ik niet zo rot als het er staat hoor, maar echt, er mag ook wel eens wat in OUD dat niet goedgekeurd is door de nederlandse vereniging van huisvrouwen.![]()
Er zit een slotje op. We hebben wel een verzoekje gekregen, maar ik heb nog geen antwoord gezien van de fa's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
vaders gezocht voor groepsdiscussie almere misschien iets om toestemming voor te vragen?
edit: lamaar, al geluktquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
kan een mod ff helpen/uitleggen hoe je die mooie op krijgt in het draagdoektopic? Draagdoeken 33
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Het is in mijn topic ook erg gezellig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig gewerkt aan een 3e mod er weer bij!Hopelijk snel weer op volle sterkte.
Ja is prima, het is inmiddels gewoon serieus dus laat maar lekker staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.
Ik heb nu net even vluchtig gekeken en het lijkt weer redelijk on-topic en normaal te zijn, dus ik laat het even zoals het is. Nu nog dingene ditten en vermanende vingertjes opsteken is ook zo mosterd na de maaltijd. Ok?
Waren ze je voor geweest?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef Troel het volgende:
Wow, wat een toon in dat vaders topic
Tja, maar ik hoef geen vaders voor mijn onderzoekquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
De toon is niet veel anders dan wat jij er normaal gesproken uitgooit, dus wat dat betreft niets schokkends
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
BE ging slapen zei ze net op het bankje, Lois ligt er meestal ook bijtijds in ...... zullen we????
Ik heb die 2 andere modjes al aan mijn kant staan:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:30 schreef sjak het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor maar easy wil Rocka pesten. En ik vind dat ze ervoor geband moet worden:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had al een half uur willen liggen, maar ik ga zo echt! Leef je uit!
quote:
Onbelangrijk???????quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef sjak het volgende:
Tja, erg is dat he. En dan zit ik weer te fokken. Gewoon eigenlijk allemaal onbelangrijke dingen. En dan morgen weer zeuren dat ik moe ben....
En geslagen (zie hierboven). Kan iemand daar iets aan doen?quote:
Wat heeft ze nú weer gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer op het bankje komen of is it just me?
Jeweettogquote:
Nee, dat was juist de grap. Gister kreeg ik steeds een foutmelding. Dat het topic geen berichten bevatte ofzo.quote:
Ik dacht dat dat voornamelijk ging over geslachtsbekendmaking en dergelijke, maar het kan gewoon verwijderd worden hoor. De vorige keer is er geen probleem gemaakt van de melding door de modjes. Sterker nog:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Belana het volgende:
er is ook wel al vaker gezegd dat er niet over ieder knipperend hartje een update gepost hoeft te worden
Nouja, ik vind het prima, maar ik dacht dus dat het inderdaad wel "standaard" was. Vandaar dat ik het melddequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is lief bedoeld van je Troel, maar idd denk ik persoonlijk ook dat we het moeten houden bij het melden van de zwangerschappen en dan niet ook nog eens de hartjes etc. bij de echo's een aantal weken later. Anders kunnen we wel aan de gang blijven. Die van bar was bij mijn weten ook de enige die dubbelop gemeld werd, bij mijn weten zijn de andere knipperende hartjes eigenlijk altijd de eerste aankondigingen en meer niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka van 23.00 tot 07.00
Lois van 07.00-15.00
Ik van 15.00-23.00
Leek ons wel aardig.
En hier nog eentjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet het niet meer of dit nou wel of geen spam is, maar die linkjes lijken me verder compleet overbodig...
Draagdoeken 34
Commode
bluuuuh![]()
60 bij 60 pixelsquote:Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef DaviniaHR het volgende:
In het "handige linkes"topic staat:
En: wat is het maximale formaat van je user icon?
thxquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef YPPY het volgende:
Nu wordt iedereen nog depressieverkunnen jullie deel 7 in deel 8 veranderen?
Op iedere website van kunstvoeding kan je dat terug vinden. Als ik de moeder was geweest zou je van mij de wind van voren krijgen waar je je druk om maaktquote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb even een vraagje. We hebben op de creche een jong meisje dat moeder is van een kind van 3 maanden oud dat amper melk drinkt. Wat het dan wel krijgt aan voedsel/vocht weet ik niet maar geloof dat er max 130 ml per dag aan melk in gaat. Er was ergens een schema met wat kinderen onder een jaar moeten binnen krijgen aan melk/vocht etc.
schandalig, ze heeft beroepsgeheim.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
nou het was dus een vraag van de leidster en de moeder aan mij of ik een antwoord wist
Ik vind het geloof ik eerder schandalig dat iemand die op de creche met kleintjes werkt zoiets dus schijnbaar zelf niet eens weet?quote:
De moeder toch niet?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
de moeder stond er naast, de moeder vroeg het volgens mij aan de leidster en die wist er geen antwoord op dus kreeg ik bij binnenkomst de vraag in mijn mik.
Op de site van bijv. nutricia staat het ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Vraag het eens in het flesvoeding-topic. Daar staat ook wel eens van die formule. X-ml per kg lichaamsgewicht....
Ik hoop inderdaad dat het zoiets isquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Jambo het volgende:
130 ml per dag aan flesvoeding? Dat is wel erg weinig. Is het niet 130 ml per fles?
150 ml per dag per kg lichaamsgewichtquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Jambo het volgende:
130 ml per dag aan flesvoeding? Dat is wel erg weinig. Is het niet 130 ml per fles?
dank je wel, geef ik dat af aan de creche vanmiddagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:53 schreef maffemuts het volgende:
2-3
maanden
Voeding: 5 - 6 x borstvoeding OF flesvoeding; 5 x 130 - 180 ml. of 6 x 110 - 150 ml.
Toelichting: Per 24 uur heeft een kind ongeveer 150 ml. voeding per kilogram lichaamsgewicht nodig, verdeeld over een aantal voedingen. Wij adviseren u om de behoefte van uw kind hierbij maatstaf te laten zijn. De hoeveelheid of frequentie van de voeding kan per kind sterk verschillen.
Vitamines: Vitamine D
3-4
maanden
Voeding: 5 x borstvoeding OF flesvoeding; 5 x 150 - 190 ml.
Toelichting: zie boven
Vitamine: Vitamine D
Bron www.lariviere.nl/documents/Voedingsschema.doc
=========================================================
Als antwoord op je vraag
in de OUD index staat bovenin een knop nieuw topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef flowerbox het volgende:
Bankje is vol. Hoe maak ik een nieuwe aan? Modje mag het ook doen, maar wil het zelf ook wel leren.
misschien kannie gemerged worden... of slotje of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat bedoel je nu te zeggen?
Of een [Centraal] Rare namen-topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien kannie gemerged worden... of slotje of weet ik veel wat.
dat is Jessie, en daar is het mis gegaan met Ischa-Gabriël, zie engeltjestopicquote:Op maandag 16 maart 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom moet die persoon van de lijst af dan?
volgens mij als beiden, maar dan zal ik het wel verkeerd hebbenquote:
nee, dat denk ik niet, ik heb me vergist, en al een paar keer sorry gezegdquote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef Lois het volgende:
Denk je niet dat we attent genoeg zijn om in dit soort gevallen Jessie gelijk uit de lijst te halen?
Post met linkjes staat er nog wel...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks, ik ga erachteraan.
En weg is ie.
Ja, en alle andere 6 ook.quote:
Geen idee, vandaar mijn vraag. Er komen ook al oudere kinderen en er is geen bezwaar als wij met een onhandelbare enthousiaste peuter komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij is en blijft het een babytjes-meet toch?
Kom ik op terug
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon op de tt houden die het nu is. Dat was het oorspronkelijke idee toch? Om te meeten met de mensen die op dit moment in het babietjes topic posten?
Maar als ik het goed begrepen heb is het niet zo dat de mensen die en een babietje en een wat ouder kindje hebben dat ze die thuis moeten laten toch? En als iemand ook wil komen kunnen ze dat toch gewoon hier even vragen? En ik heb nog geen keiharde 'nee' gezien.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:25 schreef Brighteyes het volgende:Dat kan natuurlijk niet he!
Gefixt!
Ouderschap en werk #2quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef mefke79 het volgende:
ehm, is er nog een nieuw zwangerschap en werktopic? Ik zie alleen een dicht exemplaar....
Kan je die opmerkingen ook gewoon eens voor je houden? Het voegt compleet niets toe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ah, de twee-eenheid was al ter plaatse
Dan houden we het hier bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Mibos2 het volgende:
Troel kan natuurlijk wel eens iets goeds doen maar meestal slaan de opmerking compleet nergens op of ze komt ergens enkel om te reldellen. Prima haar manier van doen ofzo... Inderdaad negeren is misschien het beste dan! Laatste wat ik erover gezegd heb dan.
Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde imago Troelquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... Eerlijk is eerlijk, dat rellen van Troel valt toch wel heel erg mee de laatste tijd?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen als de titel ook mag.![]()
Nee hoor, ik zal het even gaan doen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Guuzewuus&year=2009&month=12&day=5&babycount=1
Maar jounes heeft toch ook een andere naam? Dan doe maar inimini babyquote:Op woensdag 1 april 2009 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat wil bij deze niet. Je moet je naam in geven. Als ik 2e wondertje doe, dan komt er te staan 2e wondertje's baby.En dat is niet helemaal het geval he!
Dan zou je een andere soort uit moeten kiezen.
Kijk evt. in het lijstje van Z&G om de verschillende te zien. Dan kan je evt. daaruit kiezen.
1 |
Hmmm... dat komt omdat je nog een keer ge-edit hebt en dan gaat die teller over zijn nek.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, en als ik er nu op klik, hoef ik nog maar 6 dagen
1 2 | [url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Guuzewuus&year=2009&month=12&day=5&babycount=1]2e wondertje[/url] |
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Guuzewuus het volgende:
jounes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |