Op iedere website van kunstvoeding kan je dat terug vinden. Als ik de moeder was geweest zou je van mij de wind van voren krijgen waar je je druk om maaktquote:Op maandag 9 maart 2009 19:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb even een vraagje. We hebben op de creche een jong meisje dat moeder is van een kind van 3 maanden oud dat amper melk drinkt. Wat het dan wel krijgt aan voedsel/vocht weet ik niet maar geloof dat er max 130 ml per dag aan melk in gaat. Er was ergens een schema met wat kinderen onder een jaar moeten binnen krijgen aan melk/vocht etc.
schandalig, ze heeft beroepsgeheim.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
nou het was dus een vraag van de leidster en de moeder aan mij of ik een antwoord wist
Ik vind het geloof ik eerder schandalig dat iemand die op de creche met kleintjes werkt zoiets dus schijnbaar zelf niet eens weet?quote:
De moeder toch niet?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
de moeder stond er naast, de moeder vroeg het volgens mij aan de leidster en die wist er geen antwoord op dus kreeg ik bij binnenkomst de vraag in mijn mik.
Op de site van bijv. nutricia staat het ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Vraag het eens in het flesvoeding-topic. Daar staat ook wel eens van die formule. X-ml per kg lichaamsgewicht....
Ik hoop inderdaad dat het zoiets isquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Jambo het volgende:
130 ml per dag aan flesvoeding? Dat is wel erg weinig. Is het niet 130 ml per fles?
150 ml per dag per kg lichaamsgewichtquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Jambo het volgende:
130 ml per dag aan flesvoeding? Dat is wel erg weinig. Is het niet 130 ml per fles?
dank je wel, geef ik dat af aan de creche vanmiddagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:53 schreef maffemuts het volgende:
2-3
maanden
Voeding: 5 - 6 x borstvoeding OF flesvoeding; 5 x 130 - 180 ml. of 6 x 110 - 150 ml.
Toelichting: Per 24 uur heeft een kind ongeveer 150 ml. voeding per kilogram lichaamsgewicht nodig, verdeeld over een aantal voedingen. Wij adviseren u om de behoefte van uw kind hierbij maatstaf te laten zijn. De hoeveelheid of frequentie van de voeding kan per kind sterk verschillen.
Vitamines: Vitamine D
3-4
maanden
Voeding: 5 x borstvoeding OF flesvoeding; 5 x 150 - 190 ml.
Toelichting: zie boven
Vitamine: Vitamine D
Bron www.lariviere.nl/documents/Voedingsschema.doc
=========================================================
Als antwoord op je vraag
in de OUD index staat bovenin een knop nieuw topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef flowerbox het volgende:
Bankje is vol. Hoe maak ik een nieuwe aan? Modje mag het ook doen, maar wil het zelf ook wel leren.
misschien kannie gemerged worden... of slotje of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat bedoel je nu te zeggen?
Of een [Centraal] Rare namen-topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien kannie gemerged worden... of slotje of weet ik veel wat.
dat is Jessie, en daar is het mis gegaan met Ischa-Gabriėl, zie engeltjestopicquote:Op maandag 16 maart 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom moet die persoon van de lijst af dan?
volgens mij als beiden, maar dan zal ik het wel verkeerd hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |