quote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik durf het bijna niet te laten zien maar ik vind dit wel zo poppig! En die sokjes erbij![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef tessie het volgende:Jaaa GoodMoodKid jumpsuit is binnen! Dat wordt het eerste pakje! (er zit alleen een vlekje in, moet dus ff kijken of ik het terug moet sturen ofzo)
effe plaatjes editten gaatquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ik kende de naam wel eigenlijk. In Engeland/Amerika en ik dacht ook Zuid Afrika is ie vrij normaal. Kan me wel voorstellen dat hij het vaak zal moeten spellen haha maar ach, ik heb mn achternaam ook mn hele leven moeten spellen en dat heb ik nooit vervelend gevonden verder.
Ik wilde nog zeggen dat ik de kleur van het pakje zo mooi vind Tessie, is het echt van dat beetje zeegroene?
zo'n jumpsuitje kan natuurlijk altijd, met een rompertje lange mouw eronder en een maillotje of romper korte mouw en sokjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk pakje Tessie! mooie kleur ook!
Ik vind het zo moeilijk om iets leuks te vinden als eerste kleertjes en ook om in te schatten wat voor een weer het is. In juli kan het 30 graden zijn maar het kan ook een stuk kouder zijn met regen enzo.
Waar kan een mens zich druk om maken
oranje op blauw of andersom staat juist bekend als epilepsiekleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Ynske het volgende:
oranje met donkerblauw kan ook, niet van dat lichte dat kunnen ogen heel moeilijk verwerken
dat gaat om de lichte blauwe kleur die richting cyaan kleurt, donkerblauw heeft die werking nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
oranje op blauw of andersom staat juist bekend als epilepsiekleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |