quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef Dakota het volgende:
Mwoah..ben dol op die rockstarzooi maar je baby als een skeletje verkleden vind ik dan weer niets
Ik snap niet waarom je dan reageert. Laat mij dit lekker leuk vinden en er van genieten.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef Dakota het volgende:
Mwoah..ben dol op die rockstarzooi maar je baby als een skeletje verkleden vind ik dan weer niets
Jank niet zo man.. een forum is er om te reageren. Alsof jij nooit je mening geeft waar niemand om vraagt.quote:
zuurstof is toch wel essentieel hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind zowel als skelet als als zuurstof niks.
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
zuurstof is toch wel essentieel hoor
Ik vind het echt iets voor een kind van jou Rockaquote:Op maandag 9 maart 2009 10:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dan reageert. Laat mij dit lekker leuk vinden en er van genieten.![]()
Je baby als zuurstok verkleden vind ik niets maar dat roep ik ook nergens.
Die snap ik dan weer nietquote:Op maandag 9 maart 2009 11:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss moeten we faja ff roepen, die zal dit setje ook zeker wel waarderen
haha geweldig!!! En die speen moet er bij iddquote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik durf het bijna niet te laten zien maar ik vind dit wel zo poppig! En die sokjes erbij![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij had zij een tijdje terug ook een foto's van een aantal setjes met heel veel doodshoofden en piratengebeurens en zo. Vandaarquote:
Ik vind vooral die eerste babypakjes allemaal zo vreselijk. Dat gelige spuugkleurtje is wel het allerergst!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:38 schreef Twinkly het volgende:en lekkere felle kleuren!
pastelkleurtjes...maar die zijn juist overal waar ik kijk te koop
thx voor de website trouwens Rockabella
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik durf het bijna niet te laten zien maar ik vind dit wel zo poppig! En die sokjes erbij![]()
[ afbeelding ]
Apart! Lijkt me wel een naam die het kind altijd en overal moet uitleggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:07 schreef tessie het volgende:
Net als Graham, alleen is dit de ierse spelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |