Yoni betekent vagina? Even voor mijn info, uit welke taal moet ik het dan vertalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik hou ook niet zo van vreemde namen![]()
Ook hier zitten namen die ik mijn kinderen niet zou geven, maar smaken verschillen dus ik ga geen namen noemen
(Mijn nichtje heet Yoni, dat betekend 'vagina' we gaan dr maar vanuit dat dr ouders dat toen niet wisten... Ze wordt volgende week 18...)
Ik meen Japans maar correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Yoni betekent vagina? Even voor mijn info, uit welke taal moet ik het dan vertalen?
Mjah, dan kun je maar beter je kind een simpele naam geven als Jan of Anna, en dan maar hopen dat dat niet ooit tot een naar woord wordt gemaakt in een andere taal. Dat is nou niet iets waar je je heel druk om zou moeten maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef Brainles het volgende:
[..]
Ik meen Japans maar correct me if I'm wrong.
Yoni/Vaginaquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Yoni betekent vagina? Even voor mijn info, uit welke taal moet ik het dan vertalen?
nee het is in ieder geval zeker géén Japansquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef Brainles het volgende:
[..]
Ik meen Japans maar correct me if I'm wrong.
Heb jij een gevoel voor topics waar het woord 'japan' in voorkomt ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee het is in ieder geval zeker géén Japans
het komt uit een van de vele Indiase talen en betekent niet alleen vagina maar het geheel aan vrouwelijk voortplantingsorganen, dus ook eh, baarmoeder enzo. Dat idee.
Dit is wel al het derde topic hierover in korte tijd zeg?!
Nee hoor, ik lees gewoon mee en als er zoiets gezegd/gevraagd wordt dan voel ik me geroepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij een gevoel voor topics waar het woord 'japan' in voorkomt ofzo?
Aandelen in spiriwiki toevallig? Wat is dat nou weer voor Josti wiki...quote:
Mijn neefje heet Sander. Hij is geboren op Koninginnedag en ze hadden nog geen naamquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie geen probleem in 'vreemde' namen. Als ouder zijnde heb je 1x de kans en het recht je kind een naam te geven. Sommige ouders vinden het leuk een heel 'speciale' naam te geven.
Ik vind het voor een kind erger om bijv. Amalia genoemd te worden omdat er ook een kindje in het koningshuis geboren is die zo heet.
Daar dan: http://www.encyclo.nl/begrip/Yoniquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Aandelen in spiriwiki toevallig? Wat is dat nou weer voor Josti wiki...
Heb je ook een link met officiele informatie over het woord Yoni?
Dit komt meer in de buurt, maar dan mist er nog een tweede naam:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoni_mudra
De link die ik had gevonden is dus vollediger, en gaat over het zelfde. Grappig bij jou link is dat optie één inderdaad jou uitleg van het woord Yoni is, en optie twee is als uitleg een voornaam...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar dan: http://www.encyclo.nl/begrip/Yoni
Je kan natuurlijk ook zelf zoeken
Of de engelstalige wiki nemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Aandelen in spiriwiki toevallig? Wat is dat nou weer voor Josti wiki...
Heb je ook een link met officiele informatie over het woord Yoni?
Dit komt meer in de buurt, maar dan mist er nog een tweede naam:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoni_mudra
Maar bij sommige vraag ik me echt af wat die mensen dachten, denk aan namen als Dikhong, Anders, Koekie, Wieleke, Zarietshj, Seven, Neayyssa enz.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie geen probleem in 'vreemde' namen. Als ouder zijnde heb je 1x de kans en het recht je kind een naam te geven. Sommige ouders vinden het leuk een heel 'speciale' naam te geven.
Batman zoon van Suparman?quote:
Sorry, ik wist niet dat jouw kinderen zo heetten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen hele rare namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |