Voor hoeveel doe je hem wegquote:Op maandag 9 maart 2009 13:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de (DE) camouflage luiertas van Ollily in de aanbieding... Als iemand m wilt overnemen? Tegenwoordig gaat mijn dame met rugzak naar het kdv.
Ik denk iets van 40 ofzo?quote:
Hangt van je kdv af. bij sommige kdv's moet je ook je eigen luiers meenemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, een luiertas is toch voor eigen gebruik als je met je kind ergens heen gaat? Moet er ook een mee naar het kdv iedere keer?
Wij hebben een andere tas, maar die gaat wel elke keer mee naar het kdv. Daar zitten de reservekleren in, Chris zijn slaapzak en zijn knuffel.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, een luiertas is toch voor eigen gebruik als je met je kind ergens heen gaat? Moet er ook een mee naar het kdv iedere keer?
Wow die is echt superquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van Oilily vind ik leeeuuuk en ook wel dat een man er mee kan lopen
Ja.. maar vaak als je even wacht bij Olliewood gaat de prijs wel omlaag, ze gooien daar gauw dingen in de salequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow die is echt super![]()
![]()
maar wel erg duur...![]()
Jaaaa, da's de nieuwe lijn he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van Oilily vind ik leeeuuuk en ook wel dat een man er mee kan lopen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |