Ik weet niet of ik je er mee kan opbeuren, maar tijdens de zwangerschap van mijn middelste heb ik regelmatig wellus-nietusspelletjes gehad met mijn gyn over de uitgerekende datum, hij zei 3-5 weken later dan dat ik zei. Het was haast onmogelijk dat ik op de datum van de gyn uitgerekend was, maar de 'metingen op de echo's zeiden het, dus dan zal het wel zo zijn. Uiteindelijk ben ik bevallen met een zwangerschapsduur volgens de gyn van 34 weken en volgens eigen berekening 39 weken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef Wizzy82 het volgende:
Neen dat hebben ze me niet gezegd. Maar als ik nog kan volgen een 3-tal weken.
Ik ben er kapot van en zie het eerlijk gezegd niet meer rooskleurig!
Bij ons verliep de zwangerschap niet zo goed, lichamelijke afwijkingen, op het eind had ik nog maar weinig vruchtwater, maar dat was op het eind pas, dus niet vergelijkbaar bij jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:18 schreef Wizzy82 het volgende:
Zijn er dan testen uitgevoerd bij jouw toen?
3-5 weken is toch ook zeer veel?
Dinsdag heb ik de vlokkentest en ga ik eens vragen hoever ons kindje achter zit qua groei
Het probleem is ook dat ik bijna geen vruchtwater heb.
Het maakt me allemaal niet gerust eerlijk gezegd!
Bedankt voor je steun.
Er is een sprankeldje hoop, alleen durf ik me hieraan niet vast te houden en ik bereid me voor op het ergste.
De dokter zei ons dat het 50/50 was maar als ons kindje niet ging groeien dat het dan vanzelf zal sterven.
Ja, maar ons verhaal was toch echt heel anders hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Wizzy82 het volgende:
Dus jij bent je kindje kwijt?
Alle soort gelijke verhalen die ik lees lopen spijtig slecht af, ik ben voorbereid op het erge!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:55 schreef livelink het volgende:
Bij de links naar verhalen die ik heb gepost loopt het ook vaak wel goed af, Wizzy. Ik snap natuurlijk wel dat je bent voorbereid op het ergste en het even totaal niet meer ziet zitten, maar er zijn ook hoopvolle verhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |