abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66285839
Ons kindje is vanaf het begin van de zwangerschap te klein. Vorige week gingen we op controle en onze gyné was toch even verontrust. Dus vandaag een prenatale diagnostiek gehad en idd het werd bevestigd. Veel te klein en groei achterstand, ik ben ondertussen zo'n 17-18 weken zwanger.
De uitslag was dus SLECHT
Normaal een vruchtwater punctie maar daar er te weinig vruchtwater is gaan ze dit niet wegnemen en moet ik nu dinsdag een vlokkentest laten doen
De dokter zei ons eerlijk dat het kindje extreem te klein is en dus niet normaal is gegroeid, waarschijnlijk is er genetisch iets misgegaan of chromosoom afwijking?
Dinsdag dus vlokkentest en vrijdag weten we of de zw’schap al dan niet moet afgebroken worden, de kans is groot, ik zie dit zeker niet goed komen.
Iemand ervaring mee goede en slechte afloop?

Groetjes
pi_66286198
Jeetje kan jullie alleen veel sterkte toewensen
pi_66289652
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wens je heel veel sterkte Wat een nare situatie zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:07:39 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66289848
Sterkte ermee zeg... wat ongelofelijk moeilijk dat je nog even moet wachten voor je weet wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat de evt. consequenties zijn.

Ik heb je post in het andere topic weggehaald. 1 keer is wel genoeg, en dat was al zo'n heel oud topic... dit is beter.
pi_66291616
Kan weinig anders zeggen dan heel veel sterkte gewenst!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:53:29 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66291832
Ik hoop dat alles gewoon goed komt
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 21:50:22 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_66295108
Jeetje.. hopenlijk heeft dit gewoon een goede afloop!
Je zou er haast een boek over schrijven!