Het kan altijd inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef nuget het volgende:
[..]
Het kan altijd inderdaadNog niks te bekennen helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wacht rustig af..
Onttrekkingsbloeding?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als je 2 weken terug de pil weer hebt genomen, dus na de onttrekkingsbloeding, dan zou het na 2 weken eerder op een eisprong duiden denk ik, en dan zou een test nu nog niet zoveel zin hebben.
Daarvoor zou je dan nog 2 weken moeten wachten.
Niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Nou, je bent de enige die er blij mee is.
Misschien is je moeder ook wel blij, wordt ze eindelijk oma!!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Nou, je bent de enige die er blij mee is.
Je weet dat je in OUD post he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef lovelyrita het volgende:
Blegh, ik zie echt visioenen voor me van overkokende melkflesjes, kotslapjes over mijn schouder en een poeplucht in de vuilnisbak....
Doodvonnis is getekend hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef lovelyrita het volgende:
Blegh, ik zie echt visioenen voor me van overkokende melkflesjes, kotslapjes over mijn schouder en een poeplucht in de vuilnisbak....
Tja dan had je dat piemeltje niet toe moeten laten he, risico van genot...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef lovelyrita het volgende:
Wanneer heb je seks gehad?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Onttrekkingsbloeding?
Als ik nu een eisprong heb, ben ik dus vruchtbaar ondanks de pil... Dat is toch vreemd? Op de bijsluiter staat dat je na 7 dagen weer beschermd bent tegen zwangerschap.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:06 schreef pluisje81 het volgende:
Goed zodan had je maar beter moet nadenken voor je je benen van elkaar deed....
niet zo onaardig tegen een nieuwe mama.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef duckes het volgende:
[..]
Tja dan had je dat piemeltje niet toe moeten laten he, risico van genot...
Ze doen maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
niet zo onaardig tegen een nieuwe mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |