die hoeft niet zo nodig kinderen..hij twijfelt ook best wel eens, zo van..jah, het is wel iets van jezelf, en het kan misschien best heel leuk zijn, maar zijn broer heeft pas een baby, en als hij daar dan weer eens is geweest, merk ik aan hem dat hij zoiets heeft van...laamaarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:41 schreef kless het volgende:
nog ff een ander vraagje...
Wat vind jou wederhelft er van, van dat idee.
wat betreft mijn vrijheid..dat die minder word...dat zou ik denk ik niet eens zo heel erg vinden, omdat wij toch best wel van die thuiszitters zijn....het op stap gaan, of leuk ergens naartoe...heb ik niet meer zo...en omdat we dus van die huiselijk types zijn, denk ik dus vaak...misschien zou een gezin daarom wel heel erg bij ons passen....maar de vrijheid in uitslapen, en doen waar je zin aan hebt zou ik wel missen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:43 schreef SEMTEX het volgende:
Idd, niet doen als je twijfelt en als je vrijheid je lief is. Je vrijheid wordt alleen maar minder en je zult altijd rekening moeten houden met dat kindje als je ergens heen wilt. Mensen die je aanpraten dat je iets mist als je ze niet neemt, daar mag je gewoon je oorkleppen voor opzetten
Een kind van je zelf is altijd anders dan het kind van iemand anders... je eigen kinderen zijn natuurlijk veel leuker, maar kan je af en toe ook wel eens achter het behang willen plakken...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:44 schreef Que-Pasa het volgende:
zijn broer heeft pas een baby, en als hij daar dan weer eens is geweest, merk ik aan hem dat hij zoiets heeft van...laamaar
nee want dan had ik ze waarschijnlijk allang gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:52 schreef kless het volgende:
het is toch niet zo een vorm van jaloezie
de buren hebben dure auto
de buren hebben mooie tuin
de buren hebben leuke kinders
Ik ben zelf moeder en tante en natuurlijk zijn mijn kinderen veel leuker en liever, maar ook veel vervelender en intensiever hé, dat rijmtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Een kind van je zelf is altijd anders dan het kind van iemand anders... je eigen kinderen zijn natuurlijk veel leuker, maar kan je af en toe ook wel eens achter het behang willen plakken...
Onze lieve Spindizzy (zij en taakje zijn bezig met adoptie) heeft hier ooit eens gevraagd waar je die kinderen kunt krijgen dan... ik vind het wel een goede vraag.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:03 schreef Shirley het volgende:
Je 'neemt' geen kinderen, die krijg je. Het is een wonder als je een gezond kindje kunt krijgen. TS doet alsof het iets makkelijks is wat je zo even kunt kopen, bij wijze van spreken dan. Denk over alle consequenties na, en je moet er beiden volledig achter staan.
Deze opmerking heeft mij in elk geval de ogen over de nemen- krijgen discussie geopend! dankjewel daarvoor spindizzyquote:Op donderdag 8 april 2004 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Cool! Kun je ze krijgen? Na 10 jaar proberen en niet zwanger worden wil ik nu wel 's weten waar zo'n kindje te krijgen is.Kost het nog wat of zijn ze gratis af te halen? Doe ik soms iets verkeerd bij The Powers That Be dat ik maar niks "krijg"?![]()
Ik vind dat gezeur over "niet nemen maar krijgen" zo beledigend en betuttelend.Je "krijgt" helemaal niks in het leven. Als je iets wilt moet je er zelf achteraan.
+ dat je van een kind gaat houden en ik nog nooit een ouder oprecht heb horen zeggen dat ze hun kind liever nooit hadden gekregen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:03 schreef Shirley het volgende:
Je 'neemt' geen kinderen, die krijg je. Het is een wonder als je een gezond kindje kunt krijgen. TS doet alsof het iets makkelijks is wat je zo even kunt kopen, bij wijze van spreken dan. Denk over alle consequenties na, en je moet er beiden volledig achter staan.
Nou, je 'krijgt' ze is ook niet waar. Je moet er toch eerst voor kiezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:03 schreef Shirley het volgende:
Dat is toch heel anders...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:14 schreef SeLang het volgende:
Niet zelf aan kinderen beginnen
Gewoon af en toe een weekendje een paar kinderen huren / lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |