abonnement Unibet Coolblue
pi_66240976
Hier kunnen we weer verder





In dit tpoic kunnen we al onze tut tips en vragen kwijt!
Ook suggesties voor de make-tips-meeting mogen hier gepost worden!

Vorige delen:

Make-up Tips Topic # 4 - Een beetje Make-up is niet verkeerd
Make-up Tips Topic # 3 - Omdat we het waard zijn
Make-up Tips Topic #2 <insert leuke TT here>
Make-up-tips-topic!

Meet:

Wat? .
De eerste make-up-tips-topic-meet .

Ik herhaal: waaaaaaat? .

Een stel make-uppies gaan met elkaar een middagje ervaringen uitwisselen, kliederen, tutten, thee drinken en meer van zulke dingen.

Oeh tof, maar waar moet ik zijn en wanneer?

Datum: nog niet bekend.
Locatie: misschien bij XcUZ_Me thuis (ze schopt d'r vriendlief het huis uit, dus we hebben het rijk voor onszelf).

Wie heeft interesse? .

- XcUZ_Me
- MissBliss
- Lotje-Plusone
- Assiej
- Burdie
- ferrari_rood
- SHE
- Ewelina



[ Bericht 7% gewijzigd door Lotje-Plusone op 19-02-2009 16:05:54 ]
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66241039
Teeveepeetje!
pi_66241305
Ik heb vandaag wonderolie gehaald, hopen dat het voor mn wimpers werkt
In me Burberry......
pi_66241395
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:04 schreef Chav het volgende:
Ik heb vandaag wonderolie gehaald, hopen dat het voor mn wimpers werkt
Wonderolie? Om je mascara er af te boenen?
Noot noot.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:07:25 #5
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66241418
Wonderolie? Wat voor wonder moet dat verrichten op je wimpers? (mijn excuses als dit een stomme vraag is )
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66241435
Vandaag wat kwastjes en een scrub gekocht.

Geen make-up . Dat nagel-art-gevalletje koop ik toch nog niet. Ik heb er even meer over gelezen en het werkt dus niet altijd.
Daarnaast, die verzendkosten . Da's de helft van het setje zelf.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:08:11 #7
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66241442
Ah, ik ben niet de enige die het niet weet. Opluchting.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66241476
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die het niet weet. Opluchting.
!
Noot noot.
pi_66241583
Mn wimpers zijn nogal uitgedund door de extensions. Lees overal op internet dat als je er wonderolie erop smeert het sneller groeit.... ach, voor 2,75 wil ik dat wel proberen
In me Burberry......
pi_66241654
Ah zo
Noot noot.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:19:15 #11
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66241903
Ben benieuwd.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66241926
Aussiej, kun je niet een keertje een kort filmpje voor me maken over hoe je t beste mascara kan aanbrengen? Want op youtube heb ik nu al 30 verschillende technieken gezien.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66242926
Ik vandaag enthousiast naar de Xenos om nog zo'n ladekastje te halen (het past echt niet meer ), hadden ze alleen nog zoeentje met rood, groen en blauwe laadjes Ik wil lichtblauwe of gewoon witte/transparante laadjes!
pi_66244027
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Chav het volgende:
Mn wimpers zijn nogal uitgedund door de extensions. Lees overal op internet dat als je er wonderolie erop smeert het sneller groeit.... ach, voor 2,75 wil ik dat wel proberen
SHE zei in een van de eerste topics dat je je wimpers en wenkbrauwen iedere avond met vaseline in moest smeren om ze mooi te houden/krijgen. Dat bevalt mij erg goed.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:58 schreef SiTuSavais het volgende:
Wat heb je allemaal nodig voor dat nagellak stempelen?
Een stempel, een schraper, een "speciale nagellak", een (of meer) imageplates...Is het dat? Of moet je basis ook van dat merk zijn?
Leuk zeg, is het echt zo makkelijk als het lijkt?
De speciale nagellak kan maar hoeft niet perse. De Konad nagellak is wat stroperig maar dat zijn oudere nagellakken vaak ook en je kunt ze ook wel kopen. Meestal zijn dat juist de goedkope lakjes.
Ik heb vanmiddag bij de Etos nagellak gekocht van Wild&More, ¤2,50 voor een flesje van 15 ml en ze zijn er in allerlei leuke kleurtjes. Ik heb net even verschillende witte lakken geprobeerd op de afstandsbediening van de TV want ik heb mijn nagels gisteren net weer mooi gelakt en ik had geen zin om mijn sokken uit te trekken.
Het mooiste resultaat was met de Konad lak maar die van Wild&More was maar ietsje lichter en voor het prijsverschil vond ik het absoluut acceptabel.

Verder heb je inderdaad alleen de stempel, de schraper en een imageplate nodig.

Voor de budgetshoppers: er zijn ook nepperts te koop. Een paar jaar geleden had TellSell zo'n reclame van een stempelapparaat om nailart te maken. Als je die uit elkaar sloopt heb je zeskantige imageplates, een stempel en een schapertje. Die dingen zijn soms voor een prikkie te koop op marktplaats of rommelmarkten. Klikkerdeklik, al is deze niet echt goedkoop.
En er zijn ook nog wat andere merken die soortgelijke systemen gebruiken.

Ik heb er trouwens nog geen problemen mee gehad dat het stempelen of opnemen van het patroontje niet goed ging en ik heb al flink geëxperimenteerd. Als je de stempel er rollend overheen drukt gaat het bij mij iedere keer goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 19-02-2009 18:18:13 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66244895
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef MinderMutsig het volgende:
*uitleg*
Bedankt voor de uitgebreide uitleg . Ik vind de nagellak voor de figuurtjes zelf niet zo heel duur, dus daar koop ik wel een flesje wit van ofzo. Voor andere kleurtjes die wel eens leuk zijn 'voor een keertje' kan ik dan die etos nagellak wel eens proberen.
Maar mooi, dan heb ik een cadeautje voor mezelf als m'n vingers en nagels weer een beetje fatsoenlijk eruitzien (velletjes door de kou enzo , maar ook dat is aan het herstellen door vaseline, supertip van SHE).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 februari 2009 @ 17:41:13 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66245039
Tvp !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_66245651
tvp
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:08:52 #18
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66245895
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Tvp !
Knoei
pi_66246639
Om even terug te komen op t vorige deel:
Zijn er nog mensen die goede anti-wallen (donkere kringen) concealers hebben? Want die van l'oreal en maybelline zijn..matig
(:
pi_66250290
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:29 schreef nein het volgende:
Om even terug te komen op t vorige deel:
Zijn er nog mensen die goede anti-wallen (donkere kringen) concealers hebben? Want die van l'oreal en maybelline zijn..matig
Touche Eclat van YSL is wel aardig.
Go hard or go home
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:06:08 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66252854
Mijn EDM proefpakketje is ook binnen. Helaas was er een potje gesneuveld, alles onder het poeder. Was de fairly light neutral...Hopelijk nou juist niet net de goede kleur Net even de concealer geprobeerd; de intensive concealer fair. Aangebracht met het meebestelde oog kabukikwastje. Ziet er goed uit, al is het denk ik echt nodig dat ik daarvoor een dagcreme opdoe. Het ziet er nu toch wat droog uit. Morgen de rest proberen, ik vind het er nu te donker voor.
pi_66259737
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Aussiej, kun je niet een keertje een kort filmpje voor me maken over hoe je t beste mascara kan aanbrengen? Want op youtube heb ik nu al 30 verschillende technieken gezien.
Sure !

Ik wou vandaag die look die ik laatst heb gedaan met groen ..
die wou ik uploaden en eerst even omzetten naar een ander bestand maar mijn programma flipte em
dus ik alles proberen!!!

Dus! Nu kan ik hem nog steeds niet op Youtube zetten dus dat moet ik eerst even gefixt hebben
dan laat ik jullie die tutorial eerst zien!
En dan komt er meteen een naturel lookje achteraan en tevens het opbrengen van mascara!
pi_66275080
Misschien niet helemaal relevant voor dit topic, maar ik ga vanavond m'n gezichtshaar (minus wenkbrauwen en wimpers natuurlijk) laten epileren dmv zo'n touwtjesmethode. Ik hou m'n hart vast voor de pijn, maar ben benieuwd naar het resultaat
pi_66275329
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Misschien niet helemaal relevant voor dit topic, maar ik ga vanavond m'n gezichtshaar (minus wenkbrauwen en wimpers natuurlijk) laten epileren dmv zo'n touwtjesmethode. Ik hou m'n hart vast voor de pijn, maar ben benieuwd naar het resultaat
Doet een klasgenootje van mij ook. Doet helemaal geen pijn
Noot noot.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:15:33 #25
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66276638
Ik laat mn wenkbrauwen met touw doen en ik ga kapot van de pijn. Mn buuf ook dr snor erbij en dan staan dr tranen in dr ogen.
In me Burberry......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')