abonnement Unibet Coolblue
pi_65888025


Vorig topic, deel 3!
Make-up Tips Topic # 3 - Omdat we het waard zijn

Winkels;
DA-Drogist
Etos
Douglas
ICI Paris XL


Webshops;
eyoo.com
cosmetixshop.com
everydayminerals.com

Dames, Meeting? Any suggesties nog?

[ Bericht 29% gewijzigd door Assiej op 09-02-2009 18:29:33 ]
pi_65888163
-Uit Post # 3 -

even offtopic, ik wil het graag even met jullie ladies sharen




Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten


Tevens mijn make-upje voor overdag ..
Alleen lijkt het of ik vermoeide ogen heb maar ik kijk naar beneden in de camera

pi_65888376
Als je maar niet de hele dag met je tong uit je mond rondloopt valt dat reuze mee. En er is natuurlijk niets zo onsmakelijk als iemand die de hele tijd met dat ding loopt te spelen al zal je dat in het begin vast wel regelmatig doen.
Lastig praten en eten nu hè?
Ik heb ook jaren een tongpiercing gehad maar toen kreeg ik immuunremmers en daarna had ik steeds ontstekingen dus toen heb ik hem eruit gehaald.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65888798
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je maar niet de hele dag met je tong uit je mond rondloopt valt dat reuze mee. En er is natuurlijk niets zo onsmakelijk als iemand die de hele tijd met dat ding loopt te spelen al zal je dat in het begin vast wel regelmatig doen.
Lastig praten en eten nu hè?
Ik heb ook jaren een tongpiercing gehad maar toen kreeg ik immuunremmers en daarna had ik steeds ontstekingen dus toen heb ik hem eruit gehaald.
Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) haha

eten is een hel dat staafje is gewoon té té lang...
Ik snap dat het er nu even in moet enzo maar Damn, wat f*cked up..
en ik ga er ook zeker niet mee spelen, mijn ouders wouden hem er persoonlijk zelf uit halen:P
( tot nu toe ) zit ie er nog in !
Maar ik ga er zeker niet mee spelen, als ik praat zie je heb verder ook niet echt en daar ben ik verder wel blij om ivm misschien werk etc.

Nog tips ? hahah
pi_65889356
*meldt zich weer
  maandag 9 februari 2009 @ 19:27:30 #6
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65889868
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
-Uit Post # 3 -

Aso, of niet Aso ?
vanmiddag laten zetten

Staat je super leuk! (ik ben bevooroordeeld qua piercings, maar toch )
Knoei
pi_65890618
Ik heb nèt deze gekocht op eBay



Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!

[ Bericht 10% gewijzigd door Chanty87 op 09-02-2009 19:53:17 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 19:51:38 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65890761
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb nèt deze gekocht op eBay

[ afbeelding ]

Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Plaatje doet het niet .
KuikenGuppy
pi_65890842
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet .
Even geTinypic'd
pi_65891452
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef Assiej het volgende:

[..]

Praten valt mee, het is idd beetje een raar gevoel omdat je je tong gebruikt ( doh ) haha

eten is een hel dat staafje is gewoon té té lang...
Ik snap dat het er nu even in moet enzo maar Damn, wat f*cked up..
en ik ga er ook zeker niet mee spelen, mijn ouders wouden hem er persoonlijk zelf uit halen:P
( tot nu toe ) zit ie er nog in !
Maar ik ga er zeker niet mee spelen, als ik praat zie je heb verder ook niet echt en daar ben ik verder wel blij om ivm misschien werk etc.

Nog tips ? hahah
Ik vond het in het begin voelen alsof er een snoepje of kauwgompje op je tong ligt en dat probeerde ik onbewust steeds aan de kant te werken maar dat ging natuurlijk niet.

Tips:

  • zorg dat je, als je straks je kleinere staafje en balletjes hebt, je oude staafje + balletjes in een ziplockzakje in je portemonnee of tas hebt of koop een extra setje kleine. Het zal je namelijk nog wel eens gebeuren dat je een balletje of zelfs het staafje kwijtraakt en dan wil je er zo snel mogelijk een andere in kunnen doen want dat gaatje kan heel snel dichtgroeien.

  • voorlopig regelmatig even het staafje ronddraaien en vergeet ook niet af en toe de balletjes even los en weer vast te draaien want die willen nog wel eens vast gaan zitten en ik kan je uit ervaring vertellen dat het erg ongemakkelijk is om met een tang voor de spiegel te proberen dat ding los te krijgen.

  • de komende weken of in ieder geval tot je echt gewend bent aan het ding geen kleine harde snoepjes gaan eten want je bijt onvermijdelijk dan een paar keer loeihard op je piercing omdat je dacht dat dat het snoepje was.
  • There is no love sincerer than the love of food.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 februari 2009 @ 20:50:09 #11
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_65892973
    Oh tongpiercing,
    Heb ik zelf ook.

    En vanaf dit topic ben ik er weer bij.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_65893287
    Ik ben zelf niet echt van de tongpiercings (heb er ook niks tegen) maar ik vind je make up echt heel mooi! Jouw wimpers!!!

    * jaloers *
    pi_65895105
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Assiej het volgende:
    -Uit Post # 3 -

    even offtopic, ik wil het graag even met jullie ladies sharen


    [ afbeelding ]

    Aso, of niet Aso ?
    vanmiddag laten zetten


    Tevens mijn make-upje voor overdag ..
    Alleen lijkt het of ik vermoeide ogen heb maar ik kijk naar beneden in de camera


    Wat zou er aso aan moeten zijn? Mooie wimpers trouwens .
    pi_65895670
    Tongpiercings kunnen heel ordinair zijn, maar dit vind ik bij jou zeker niet het geval. Is het nou waar wat ze zeggen over zulke piercings, dat het je tandglazuur aantast? (en idd zeer mooie overdag make-up!)

    Ik weet ook nog niet of ik carnaval ga vieren. (woon in het zuiden, misschien dat ik me om laat praten om 1 dagje mee te gaan. Ben er zelf niet zo fan van ) Maar mocht ik gaan, dan doe ik een goud chinees jurkje aan met stokjes in mijn haar.
    En dan wil ik graag hele lange nepwimpers plakken, maar ben bang dat dat een hels karwei wordt.

    Tevens, lotje is ook weer van de partij!
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
    pi_65895753
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
    Tongpiercings kunnen heel ordinair zijn, maar dit vind ik bij jou zeker niet het geval. Is het nou waar wat ze zeggen over zulke piercings, dat het je tandglazuur aantast? (en idd zeer mooie overdag make-up!)
    Volgens mij kunnen metalen tongpiercings je tandglazuur wel beschadigen als je er de hele tijd mee tegen je tanden tikt. Als 'ie wat verder naar achter is gezet en je speelt er niet mee niet volgens mij .
    pi_65898681
    Hihi, Thanks ladies!

    Ik zal morgen of een deze dagen wel even een nieuwe foto posten maar dan met een normaal hoofd!

    Hij doet me wel pijn, zit nu een eierkoek langzaam op te peuzelen omdat ik niet op dat ding wil bijten ..

    Ik doe er straks een kleiner staafje in ofcourse en dan plastic balletjes ( die dan lekker door mijn lichaam mogen glijden mocht ik die kapot bijten )
    Thanks voor de tips!!
    pi_65899102
    tvp!
    pi_65899957
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
    Ik heb nèt deze gekocht op eBay

    [ afbeelding ]

    Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesje En dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
    Ziet er fancy uit!
    What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
    pi_65900881
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

    [..]

    Ziet er fancy uit!
    Wat is dit voor merk dan?? Toch geen Bourjois?
    pi_65903021
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef Lucky277 het volgende:
    Wat is dit voor merk dan?? Toch geen Bourjois?
    Urban Decay?
      dinsdag 10 februari 2009 @ 11:55:39 #21
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65908205
    Ik kan niet make uppen
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_65908771
    Ik ga geen carnaval vieren ondanks dat ik in het zuiden woon. Hou er niet van en ben dan net geopereerd dus hossende mensen om me heen is dan niet zo'n succes.
    pi_65909347
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik kan niet make uppen
    Tuurlijk wel!
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_65911067
    Ik heb voor t eerst bij EDM besteld ze hebben nu een actie dat als je voor 28 dollar of meer bestelt, je er een grote bronzer en een grote poeder bij krijgt (kleuren staan vast) in zo'n sifter bakje ding.

    Ik had zo'n kit van 18 dollar gevuld met 6 oogschaduws, en twee kwasten er bij. Plus gratis zo'n samplekit met 3 foundations, een blush en een concealer, en dus die bronzer en poeder.

    Was in totaal dus 30 euro kwijt voor 6 oogschaduws, 2 kwasten, bronzer, poeder, en die uitprobeerdingetjes. Vond ik zeker niet duur, ben alleen benieuwd hoe het met opbrengen zal gaan. Ik ben alleen compact poeder gewend en ook geen losse oogschaduwpoeder. Misschien maar wat tutorials kijken? Of zal het wel meevallen?

    Ik vind de oogschaduws van EDM zo mooi hele rijke diepe kleuren. Nou ja, op de plaatjes dan tenminste ben benieuwd.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 13:37:49 #25
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_65911201
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel!
    Nee, heus. Ik ben echt een debiel met mascara Je ziet alleen dat ik mascara draag door de vlekken die het achterlaat op mijn gezicht.

    En de rest, laten we het daar maar helemaal niet over hebben
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')