Oogschaduwbasis gebruiken!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zo irritant vind, is dat mijn oogschaduw na een paar uur in de lijntjes van m'n oogleden zit opgehoopt ipv mooi op mijn oogjes. Als iemand daar nou nog goede tips voor heeft
.
Zit je ook op bg?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat palet ken ik ook, van beautygloss!
Ik krijg deze week ook mijn eerste pakket binnen van Everyday Minerals. Ik vroeg me af of de oogschaduws daarvan ook los poeder zijn, of zijn ze gewoon eenvoudig met een kwastje aan te brengen?
Ben iig erg benieuwd hoe die make-up bevalt.
quote:
Whehe, ik wil wel wat meer 'beauty'-topics op fok, vandaar dat ik dit maar eens zo probeerquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, leuk topic
Ik ben niet zo van de fancy merken, maar koop "gewone" make-up van de algemeen verkrijgbare merken in de drogisterijen die Nederland rijk is. (Invite, MaxFactor, Bourjois e.d.)
Wat ik zo irritant vind, is dat mijn oogschaduw na een paar uur in de lijntjes van m'n oogleden zit opgehoopt ipv mooi op mijn oogjes. Als iemand daar nou nog goede tips voor heeft
.
Losse oogschaduwpoeder heb ik geen ervaring mee. Ik gebruik nog de gewone ouderwetsche opbrengstaafdinggevalletjes.
Ik check het een paar keer in de week jaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zit je ook op bg?.
Wat heb je besteld bij EDM? De oogschaduws daar zijn ook losse poeders, maar dan wel in sifter-jars, dus wat gemakkelijker aan te brengen (denk ik)
Chocoladebruin! Ik heb recent mijn haar donker geverfd, en kan nu weer donkere kleuren hebben in mijn gezicht. Daarom heb ik ook bij EDM een Marokkaans-rode oogschaduw besteldquote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, die middelste van de onderste rij ziet er ook wel supermooi uit Birdie
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnogquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Bestaat dat? En waar haal je het?
Dat bestaat. Bij elke drogisterij hebben ze die wel. Bijna elk merk (van goedkoop, tot een wat duurder merk) heeft ze. H&M dacht ik ook, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Bestaat dat? En waar haal je het?
Nice!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chocoladebruin! Ik heb recent mijn haar donker geverfd, en kan nu weer donkere kleuren hebben in mijn gezicht. Daarom heb ik ook bij EDM een Marokkaans-rode oogschaduw besteld.
Tegenwoordig vind ik het wat tegenvallen: veel herhaling, veel écht jonge meiden... maar och, ik haal er altijd wel leuke tips&tricks vandaanquote:Op maandag 19 januari 2009 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik check het een paar keer in de week ja. Maar best een nuttige site wel.
Zijn sifter-jars van die potjes met gaatjes in de bovenkant zeg maar?
Ik heb sowieso zo'n gratis setje besteld met foundation, blush en concealer, verder een setje voor 18 dollar met kleine items concealer, oogschaduw, finishing dust en een lipgloss. En nog een paar losse samples oogschaduw.
Hema is echt niet te vergelijken met bv. Too faced shadow insurancequote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog.
Hmm, ga zeker eens kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, ga zeker eens kijken![]()
![]()
Ik pak meestal wat ik ken. Als ik lang voor zo'n rek blijf staan snuffelen, ben ik een uur later heel veel geld armer
quote:
bourjois dacht ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bestaat. Bij elke drogisterij hebben ze die wel. Bijna elk merk (van goedkoop, tot een wat duurder merk) heeft ze. H&M dacht ik ook, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |