oke ik dacht dus dat ik de enigste was die de commode niet gebruikte.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef owlet het volgende:
Net als moonah heb ik de commode nauwelijks gebruikt. Wij verschonen altijd op bed en in de huiskamer op de bank, tafel of vloer. Het aankleedkussen (of een handdoek) ligt altijd wel ergens voor het grijpen.
Ik heb spijt dat ik een commode heb gekocht, het vloeroppervlak had beter besteed kunnen worden aan nog meer bergruimte
Die heb ikquote:Op zondag 1 maart 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil een commode met glas in lood raampjes![]()
Volgens mij heet die babykamer Emiel, die willik![]()
Geen ervaring mee, maar deze lijkt me handiger op de een of andere manierquote:Op zondag 1 maart 2009 12:29 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik ben nog aan het overwegen om deze in de badkamer aan de muur te hangen. Onze badkamer is namelijk beneden en de slaapkamers enzo zijn boven. Ik weet niet hoe handig of onhandig het is om je kindje steeds na het badje en dergelijke mee naar boven te moeten nemen. Maar ik twijfel ook een beetje over de stevigheid van het ding in kwestie... Iemand ervaring daarmee?
Ja die heb ik ook gezien zat ik nog over te twijfelen. *zucht* moeilijk gedoe allemaalquote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar deze lijkt me handiger op de een of andere manier
Ik ben gaan rondzoeken, en toevallig had je er een foto van gepost, van Nienke's commodequote:Op zondag 1 maart 2009 15:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik
Duurt alleen nog wel even voor ik 'm verkoop![]()
Die glas in lood raampjes zitten niet stevig vast. Veel problemen mee geweest, veel mensen hebben ze vervangen door plexiglas. Dus houd daar wat rekening mee.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil een commode met glas in lood raampjes![]()
Volgens mij heet die babykamer Emiel, die willik
de commode is bevestigd aan de muur en staat dus heel stevig. Het voorblad kan je erafhalen als je 'm niet meer als commode wil gebruiken.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef Ca.ra het volgende:
Vicky, is dat een beetje stabiel zo'n 'zwevend' gedeelte? Vooral als ze wat groter worden?
wij verschoonden en kleedden de kinderen toendertijd gewoon aan in de woonkamerquote:Op zondag 1 maart 2009 12:29 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik ben nog aan het overwegen om deze in de badkamer aan de muur te hangen. Onze badkamer is namelijk beneden en de slaapkamers enzo zijn boven. Ik weet niet hoe handig of onhandig het is om je kindje steeds na het badje en dergelijke mee naar boven te moeten nemen. Maar ik twijfel ook een beetje over de stevigheid van het ding in kwestie... Iemand ervaring daarmee?
Op de commodeplank (op de hoogde van het aankleedkussen zeg maar) daar liggen alleen luiers en hydrofiele doeken. Als ze die zou pakken (waar ze eigenlijk geen interesse in heeft), is dat geen probleem. Daarboven, waar ze liggend niet bij kan, staat het interessantere werk pas. Dat pakt ze soms wel, maar het lastigste is het bakje met haarspeldjes en dat houd je denk ik toch. Die moet je anders zelf ook pakken.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:12 schreef Kahlen het volgende:
Is dat Ikea meubel niet onhandig omdat je kind alles eruit kan halen? Dat vond ik , naast de bovenkant die niet mijn smaak is) het grootste nadeel van deze commode. Hij was wel goedkoop en je kan hem goed hergebruiken later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |