maar ik heb geen ervaring met in de lengte verschonen, geen idee of dat handiger of minder handig is.
 maar ik heb geen ervaring met in de lengte verschonen, geen idee of dat handiger of minder handig is.  

oke ik dacht dus dat ik de enigste was die de commode niet gebruikte.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef owlet het volgende:
Net als moonah heb ik de commode nauwelijks gebruikt. Wij verschonen altijd op bed en in de huiskamer op de bank, tafel of vloer. Het aankleedkussen (of een handdoek) ligt altijd wel ergens voor het grijpen.
Ik heb spijt dat ik een commode heb gekocht, het vloeroppervlak had beter besteed kunnen worden aan nog meer bergruimte

Ik denk trouwens dat het niet echt uitmaakt maar dat het is waar je aan gewend bent.
 Ik denk trouwens dat het niet echt uitmaakt maar dat het is waar je aan gewend bent.

, ook aan de zijkant.
 , ook aan de zijkant. 

)
  )

Die heb ikquote:Op zondag 1 maart 2009 14:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil een commode met glas in lood raampjes
Volgens mij heet die babykamer Emiel, die willik

Aankleden, slaapzak aan- en uittrekken..  Als we beneden zijn en er moet een luier verschoond worden, doe ik dat wel gewoon in de kamer maar meestal gaan de luiers bij het aan/uitkleden vlak voor of na een slaapje meteen mee.
 Aankleden, slaapzak aan- en uittrekken..  Als we beneden zijn en er moet een luier verschoond worden, doe ik dat wel gewoon in de kamer maar meestal gaan de luiers bij het aan/uitkleden vlak voor of na een slaapje meteen mee.  

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |