SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Marie, helaas hebben wij niet zo'n big car dat er 7 mensen inpassen anders hadden we idd kunnen carpoolen(ach gaan we toch een keertje minimeeten
)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2009 22:36:28 ]
Cam is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef Fuente het volgende:
Jaaaaaah
Ik neem paps ook mee, en Sara ook natuurlijk
Overigens kan paps hier ook mooie foto's maken, dus als mensen daar interesse inhebben sleuren we de camera mee
Volgens mij valt dat tegen.... Oh nee valt mee! Ja er gaat een bus heen vanaf het station. en dan moet je nog 4 minuten lopen vanaf een halte! Is ongeveer 15 min in de bus en dan 5 min lopen! Wil tegen die tijd wel even voor je kijken hoor hoe en wat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is dat trouwens enigszins goed te bereiken met het OV?
paps heeft zijn eigen nicknamequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Tazz het volgende:
[ afbeelding ]
Te Apeldoorn. Klik hier voor een routebeschrijving.
Datum: 17 mei:
Openingstijden van 10.00 tot 18.00 uur (Om 13:00 uur afspreken?)
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon (misschien Twan)
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + "paps?" met Elin
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara
Lenaatje + Tazz met Mahre
LovelyLady + Cryothic met Sander en Koen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Tazz het volgende:
[ afbeelding ]
Te Apeldoorn. Klik hier voor een routebeschrijving.
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon (misschien Twan)
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + Muul met Elin
Fuente +Buurvrouw_Rietman met Sara
puppylooooveeequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:07 schreef Estrys het volgende:
quote nou de mijne KootIk had Buurvrouw_Rietman er ook bij staan.
Hier gaat de spiegelreflex en de videocamera mee, ik wil niks misen van Seb zijn eerste meet met Elin![]()
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, de auto zit al vol en is niet groot genoeg anders had je met ons mee kunnen rijden...
Hij hoeft het ook niet leuk te vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef Poppejans het volgende:
Dat die kerels van jullie dat leuk vinden haha, die van mij zou ik echt nevernooitniet naar zoiets mee krijgen, maar dat zou ook niet hoeven.
Als er eenmaal een beebje is kom ik ook eens meeten hoor!!
Zeg, ga eens in KLB verder klieren!quote:
Precies, heerlijk burgelijk op een zondag met je kind naar een speeltuin...quote:
waarschijnlijk verzint die van mij ook nog wel een smoes hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Fruppel het volgende:
Mag ik bij het "misschien lijstje"? Mogelijk kan ik ook de 17de alleen dan wel zonder de papa van Danique ben ik bang...
Ben ik dan de enige zonder hubby?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:10 schreef Tazz het volgende:
Wie komen er!
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara
Tuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef mrien het volgende:
Jullie laten Merel alleen thuis Fuente
[..]
Dus je komt ook?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:02 schreef beefcake het volgende:
Hee dat is een criterium waar mijn jongste aan voldoet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:10 schreef Tazz het volgende:
MEETING KIDS PLAYGROUND APELDOORN
[ afbeelding ]
Klik hier voor een routebeschrijving. of plattegrond.
Openbaar vervoer:
Wat ik nu uit de reisplanner haal is 12 minuten reistijd met de bus en ong 4/6 minuten lopen. Elk half uur (12:16 -12:46) gaat lijn 9 richting WC de Anklaar. Uitstappen bij halte Othellostraat en dan nog stukje lopen.
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting.
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon en Twan
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + Muul met Elin
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara en Merel
Mrien met Lotte
Wie komen er misschien
Fruppel met Danique
RockabeIIa met Brent
Lijkt me gezellig, maar als het om 13:00 is komen we zo in de knoop met het middagslaapjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |