Eenschquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef Fuente het volgende:
Ik vind vaak: hoe meer kindjes (baby's, peuter, kleuters, whatever) hoe leuker
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
' alles wat kaal is of weinig haar heeft meet'
mag elin dan nog wel komen?
Wij komen uit Hoorn en wij gaan ook gewoon heen. Sander vind het helemaal tegek in de autoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Fruppel het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit omgeving Amsterdam die naar deze meet willen gaan?
Mss kunnen we dan carpoolen, of ben ik de enige uit deze kant van het land?
Lief verklaard me trouwens voor gek dat ik voor een meet een uur heen en een uur terug wil tuffen...
ach heb ik ook weer eens wat te doen
misschien ik! maar als vriendlief ook meegaat dan gaan we wel met t OVquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het zelf ook niet gek hoor maar hij vind me maar raar! Maar goed das zijn "probleem" haha!
Ik kom uit Amsterdam en ga met de auto dus als ik op de route iemand op moet pikken dan hoor ik het wel, dan kijken we wat er lukt!
Das goed! Ik hoor het wel tegen die tijd!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
misschien ik! maar als vriendlief ook meegaat dan gaan we wel met t OV
Is dat trouwens enigszins goed te bereiken met het OV?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Estrys het volgende:
Kids Playground in Apeldoorn
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef Fuente het volgende:
Ik zie dat ik voor 5 april er nog opsta, dat gaat niet lukken waarschijnlijk, heb inmiddels ook al wat anders staan.
Beide uit het lijstje gehaald...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook wij staan nog op een datum dat wij niet kunnen en dat is 19 april. Wijk kunnen evt. 25 april, dus die datum ovb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |