Nee, oké, maar sinds jij het opgeschoond hebt reageert ie niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik een nogal snelle conclusie. Een eerdere reactie in OUD gisteren/vandaag was ook gewoon normaal.
Dat iemand elders baggert wil niet zeggen dat alles onzin is he...
Hihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dan loop ook jij een deurtje verder.
En dat bedoel ik niet zo rot als het er staat hoor, maar echt, er mag ook wel eens wat in OUD dat niet goedgekeurd is door de nederlandse vereniging van huisvrouwen.![]()
Zeker naar de huishoudbeurs geweest vanmiddagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dan loop ook jij een deurtje verder.
En dat bedoel ik niet zo rot als het er staat hoor, maar echt, er mag ook wel eens wat in OUD dat niet goedgekeurd is door de nederlandse vereniging van huisvrouwen.![]()
Er zit een slotje op. We hebben wel een verzoekje gekregen, maar ik heb nog geen antwoord gezien van de fa's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
vaders gezocht voor groepsdiscussie almere misschien iets om toestemming voor te vragen?
edit: lamaar, al geluktquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
kan een mod ff helpen/uitleggen hoe je die mooie op krijgt in het draagdoektopic? Draagdoeken 33
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Het is in mijn topic ook erg gezellig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig gewerkt aan een 3e mod er weer bij!Hopelijk snel weer op volle sterkte.
Ja is prima, het is inmiddels gewoon serieus dus laat maar lekker staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.
Ik heb nu net even vluchtig gekeken en het lijkt weer redelijk on-topic en normaal te zijn, dus ik laat het even zoals het is. Nu nog dingene ditten en vermanende vingertjes opsteken is ook zo mosterd na de maaltijd. Ok?
Waren ze je voor geweest?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:47 schreef Troel het volgende:
Wow, wat een toon in dat vaders topic
Tja, maar ik hoef geen vaders voor mijn onderzoekquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
De toon is niet veel anders dan wat jij er normaal gesproken uitgooit, dus wat dat betreft niets schokkends
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
BE ging slapen zei ze net op het bankje, Lois ligt er meestal ook bijtijds in ...... zullen we????
Ik heb die 2 andere modjes al aan mijn kant staan:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:30 schreef sjak het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor maar easy wil Rocka pesten. En ik vind dat ze ervoor geband moet worden:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had al een half uur willen liggen, maar ik ga zo echt! Leef je uit!
quote:
Onbelangrijk???????quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef sjak het volgende:
Tja, erg is dat he. En dan zit ik weer te fokken. Gewoon eigenlijk allemaal onbelangrijke dingen. En dan morgen weer zeuren dat ik moe ben....
En geslagen (zie hierboven). Kan iemand daar iets aan doen?quote:
Wat heeft ze nú weer gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer op het bankje komen of is it just me?
Jeweettogquote:
Nee, dat was juist de grap. Gister kreeg ik steeds een foutmelding. Dat het topic geen berichten bevatte ofzo.quote:
Ik dacht dat dat voornamelijk ging over geslachtsbekendmaking en dergelijke, maar het kan gewoon verwijderd worden hoor. De vorige keer is er geen probleem gemaakt van de melding door de modjes. Sterker nog:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Belana het volgende:
er is ook wel al vaker gezegd dat er niet over ieder knipperend hartje een update gepost hoeft te worden
Nouja, ik vind het prima, maar ik dacht dus dat het inderdaad wel "standaard" was. Vandaar dat ik het melddequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is lief bedoeld van je Troel, maar idd denk ik persoonlijk ook dat we het moeten houden bij het melden van de zwangerschappen en dan niet ook nog eens de hartjes etc. bij de echo's een aantal weken later. Anders kunnen we wel aan de gang blijven. Die van bar was bij mijn weten ook de enige die dubbelop gemeld werd, bij mijn weten zijn de andere knipperende hartjes eigenlijk altijd de eerste aankondigingen en meer niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka van 23.00 tot 07.00
Lois van 07.00-15.00
Ik van 15.00-23.00
Leek ons wel aardig.
En hier nog eentjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
Ik weet het niet meer of dit nou wel of geen spam is, maar die linkjes lijken me verder compleet overbodig...
Draagdoeken 34
Commode
bluuuuh![]()
60 bij 60 pixelsquote:Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef DaviniaHR het volgende:
In het "handige linkes"topic staat:
En: wat is het maximale formaat van je user icon?
thxquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef YPPY het volgende:
Nu wordt iedereen nog depressieverkunnen jullie deel 7 in deel 8 veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |