In Terborg is de winkel van Voedingskleding.nlquote:Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef Linda__ het volgende:
Da's dan toch een dilemma: een dunne geweven doek is fijner in de zomer, maar meer kans op drukpunten? Rekbaar is makkelijker knopen dan niet rekbaar, maar is minder lang fijn vanwege het gewicht van het kindje?
Ik denk dat ik dun en lang te gebruiken toch belangrijker vind, dan moet ik maar zo knopen dat ie wel goed zit. Veel oefenen...?
Davinia, dank voor het meedenken, maar zelfs een kleur heb ik nog niet in mijn hoofd. Veel kleurtjes zoals bij de Ellaroo vind ik mooi, maar ook een effen doek, en de Didymos Indio vind ik ook een mooi patroontje, maar ze lijken wel wat flets allemaal?
Ik vind het ook wel wat lastig om op zo'n webshop te kijken naar foto's. Is er ergens in het Oosten van het land een 'echte' winkel voor draagdoeken?
Waar in het Oosten? Er is nogal verschil tussen Oosten en Oosten natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef Linda__ het volgende:
Da's dan toch een dilemma: een dunne geweven doek is fijner in de zomer, maar meer kans op drukpunten? Rekbaar is makkelijker knopen dan niet rekbaar, maar is minder lang fijn vanwege het gewicht van het kindje?
Ik denk dat ik dun en lang te gebruiken toch belangrijker vind, dan moet ik maar zo knopen dat ie wel goed zit. Veel oefenen...?
Davinia, dank voor het meedenken, maar zelfs een kleur heb ik nog niet in mijn hoofd. Veel kleurtjes zoals bij de Ellaroo vind ik mooi, maar ook een effen doek, en de Didymos Indio vind ik ook een mooi patroontje, maar ze lijken wel wat flets allemaal?
Ik vind het ook wel wat lastig om op zo'n webshop te kijken naar foto's. Is er ergens in het Oosten van het land een 'echte' winkel voor draagdoeken?
Overijssel/Gelderlandquote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar in het Oosten? Er is nogal verschil tussen Oosten en Oosten natuurlijk
Ik ben *&(*^& in de laatste seconde over boden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:13 schreef cattie het volgende:
Was jij dat Owlet?! Gefeliciteerd! Leuke prijs ook.
Ik ben nog steeds hoogste bieder voor de linnen indio.![]()
![]()
![]()
Het is denk ik een combinatie van de kleur die anders was dan ik had gedacht en een lengte die ik niet zo vaak nodig heb behalve met mijn peuter en daar pak ik liever een iets robuuster doek voor.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef mrien het volgende:
Balen Cattie![]()
Mooie doek Owlet..hoezo bevalt hij je niet?
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:33 schreef owlet het volgende:
Linda! Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jullie gaat. Leuk dat je ook een doek zoekt, ik ben benieuwd welke het gaat worden![]()
Ik ben het met Cattie eens, ook ik heb het eigenlijk nooit te warm. Ja, op een uitzonderlijk bloedhete dag maar dan heb ik het ook wel warm zonder doek en kind.
Sinfonie is verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |