abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 14:36:11 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66581139
Linda, heb je al in de OP gekeken hier welke rekbare doeken er zijn?
tinuviel staat nog niet in de OP, maar die heeft een rekbare hoppediz, die vond ik wel erg fijn voor de 5 minuten dat ik het kind in de doek had.
Of anders even bij de bekende merken kijken of ze rekbare doeken hebben:
didymos, hoppediz, girasol (weet niet of die ook rekbare doeken heeft), etc.

of op verkoopsites zoals slingomama.nl, doekjesenbroekjes.be, dat soort sites.

daar kijken of je een mooie doek vindt, en dan daarmee verder martkplaats afstruinen

helpt dit?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66581177
Drukpunten? Waarom is de kans daarop groter bij een Ellaroo?
Ik ga eens kijken naar de Merry Carry.
dit is net zo iets als kledingwinkels en boekwinkels: zo overweldigd door alle mogelijke keuzes dat ik echt niet meer kiezen kan

Davinia: dat is het dus juist: te veel keuzes....Hoe meer sites ik bekijk, hoe minder ik het weet.
Maar moet ik nu wel een rekbare doek nemen? Dat is nog weer wat anders dan een tricotdoek? *zich noobje voelt*
Eva en Maria
  zondag 1 maart 2009 @ 14:39:57 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66581277
omdat het een dunne doek is, luistert het wat nauwer met knopen.

LL, wat lief!
Ik vind sander juist meer lijken bij de eeste foto

tricot doeken zijn rekbaar, maar niet alle rekbare doeken zijn gemaakt van tricot stof
tricot schijnt makkelijker te zijn qua knopen, dus voor het begin, maar als het kind zwaarder wordt, gaat de knoop sneller uitzakken en wordt een geweven doek dus prettiger. (dit is vanaf ±5 a 6 mnd)

en in de sites die ik noemde staat geloof ik wel bij of het van tricot stof is of niet.

anders kijk je eerst naar rekbaar icm de kleur. is dat een idee?
dan valt wrs al een heleboel af
pi_66582614
Da's dan toch een dilemma: een dunne geweven doek is fijner in de zomer, maar meer kans op drukpunten? Rekbaar is makkelijker knopen dan niet rekbaar, maar is minder lang fijn vanwege het gewicht van het kindje?

Ik denk dat ik dun en lang te gebruiken toch belangrijker vind, dan moet ik maar zo knopen dat ie wel goed zit. Veel oefenen...?

Davinia, dank voor het meedenken, maar zelfs een kleur heb ik nog niet in mijn hoofd . Veel kleurtjes zoals bij de Ellaroo vind ik mooi, maar ook een effen doek, en de Didymos Indio vind ik ook een mooi patroontje, maar ze lijken wel wat flets allemaal?

Ik vind het ook wel wat lastig om op zo'n webshop te kijken naar foto's. Is er ergens in het Oosten van het land een 'echte' winkel voor draagdoeken?
Eva en Maria
pi_66582815
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef Linda__ het volgende:
Da's dan toch een dilemma: een dunne geweven doek is fijner in de zomer, maar meer kans op drukpunten? Rekbaar is makkelijker knopen dan niet rekbaar, maar is minder lang fijn vanwege het gewicht van het kindje?

Ik denk dat ik dun en lang te gebruiken toch belangrijker vind, dan moet ik maar zo knopen dat ie wel goed zit. Veel oefenen...?

Davinia, dank voor het meedenken, maar zelfs een kleur heb ik nog niet in mijn hoofd . Veel kleurtjes zoals bij de Ellaroo vind ik mooi, maar ook een effen doek, en de Didymos Indio vind ik ook een mooi patroontje, maar ze lijken wel wat flets allemaal?

Ik vind het ook wel wat lastig om op zo'n webshop te kijken naar foto's. Is er ergens in het Oosten van het land een 'echte' winkel voor draagdoeken?
In Terborg is de winkel van Voedingskleding.nl
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:51:16 #56
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66583731
Linda__, ik denk dat een Didymos jacquard fijn voor je zou zijn, zeker als je een tweedehandse kunt vinden (op ebay.de). Ze zijn stevig genoeg om zonder klachten mee te dragen en toch niet al te dik. Er zijn heel veel verschillende dessins uitgekomen in de loop der jaren. Tweedehands zijn ze meestal ook al lekker zacht.

overzichtje 1
overzichtje 2, speciale uitgaven
hier staan er ook veel tussen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66587264
Wij hebben een Slengdang en zijn hier erg enthousiast over. eerst overwogen we de zgn. ByKay, maar die vonden we meer een t-shirt......hoewel het er wel erg comfortabel uitziet. Misschien dat we die alsnog kopen, want Niels hangt heerlijk in de doek!

[ Bericht 15% gewijzigd door RockabeIIa op 01-03-2009 19:00:18 (onnodige url weggehaald) ]
pi_66587602
Dank je wel Macka, ik heb inderdaad heel veel hele mooie gevonden op Ebay... Ik laat weten wat het geworden is! En hopelijk over een paar weken een fotootje met inhoud...
Eva en Maria
  zondag 1 maart 2009 @ 17:51:35 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_66587906
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef Linda__ het volgende:

Waar in het Oosten? Er is nogal verschil tussen Oosten en Oosten natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 17:55:49 #60
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66588055
Irenebig, even ter info: de juiste spelling is slendang. Overigens is een slendang ook fijn in zomerhitte, dit in tegenstelling tot een tricotdoek.

Dat zelfde linkje naar je blog heb je twee delen geleden ook al gegeven, en het voegt niks toe aan je post. Het is zelfs irritant. Waarom zet je niet gewoon een linkje naar je blog in je signature? Spaart je uitpuzzelen waar je de link het meest onopvallend in je reactie kunt frommelen, en lezers kunnen bij iedere reactie die je geeft meteen zien dat je een blog hebt. Veel handiger!

[ Bericht 48% gewijzigd door Macka66 op 01-03-2009 18:20:21 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66596126
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Waar in het Oosten? Er is nogal verschil tussen Oosten en Oosten natuurlijk
Overijssel/Gelderland
Eva en Maria
pi_66596882
Door een topic op het dragen & voedenforum ben ik er wel uit dat ik mijn didy sinfonie waves niet wil houden. Is er wellicht hier iemand die interesse in de doek heeft. Een ruil lijkt me wel leuk maar verkoop kan ook. Het is een maat 7 (5,2 meter) maar eventueel wil ik hem wel inkorten.

Ditis de duidelijkste (niet zo duidelijk dus ) foto, ik zal binnenkort kijken of ik hem wat beter op de foto krijg.

zondag 1 maart 2009 @ 21:52:50 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_66596938
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:13 schreef cattie het volgende:
Was jij dat Owlet?! Gefeliciteerd! Leuke prijs ook.
Ik ben nog steeds hoogste bieder voor de linnen indio.
Ik ben *&(*^& in de laatste seconde over boden. Ebay is stom. Nu maar wachten op een nieuwe linnen indio limited edition...
pi_66597037
he bah wat stom
pi_66597345
Cattie wat jammer zeg! Hopelijk komt er gauw nog eentje op je pad.

Hopp Paris is vrijdag op de bus gegaan dus vanaf morgen kan ik mooi op de deurmat gaan zitten
pi_66598763
Balen Cattie

Mooie doek Owlet..hoezo bevalt hij je niet?

Manlief heeft vandaag Lotte voor het eerst gedragen toen we even gingen wandelen
Hij wilde haar eerst op de arm houden maar heb hem dat maar afgeraden (ruim 9 kilo is toch zwaar dan)
Hij vond het toch wel erg leuk en gezellig..kijken of hij het vaker wil doen
pi_66598968
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef mrien het volgende:
Balen Cattie

Mooie doek Owlet..hoezo bevalt hij je niet?
Het is denk ik een combinatie van de kleur die anders was dan ik had gedacht en een lengte die ik niet zo vaak nodig heb behalve met mijn peuter en daar pak ik liever een iets robuuster doek voor.
En aangezien ik zin heb in iets nieuws zonder daar echt veel geld aan uit te geven ben ik maar eens aan het kijken of er niet toevallig iets leuks te ruilen is
pi_66600181
Ik volgde deze indio en ik wilde bieden als de prijs laag bleef maar ik was het helemaal vergeten doordat ik met een nieuw Wii spel bezig was
Volgende keer zet ik het alarm van mijn telefoon
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 1 maart 2009 @ 23:11:17 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66600490
Balen cattie en beefcake!

Enneh, welk wii spel?
pi_66600681
Wii Fit Davinia
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 2 maart 2009 @ 07:37:24 #71
108648 cattie
lieve moeder
pi_66605663
Oh, ook al geen geluk Beefcake...

Mooie doek hoor Owlet! Maar niet wat ik nu zoek.

Linda, leuk je weer te zien! Zelf vind ik doeken niet snel te warm. En hoe vaak is het hier nou echt warm? Zelf ben ik nogal van de didymos doeken. Op ebay zijn die best goed en goedkoop te vinden (tenzij je pech hebt), zeker indio's. Indio's zijn niet zozeer flets, maar vaak wat zachter van kleur omdat ze tweekleurig zijn (wit en een kleur), maar je hebt er ook bij die in 1 kleur zijn. Succes met zoeken!
pi_66607358
Linda! Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jullie gaat. Leuk dat je ook een doek zoekt, ik ben benieuwd welke het gaat worden

Ik ben het met Cattie eens, ook ik heb het eigenlijk nooit te warm. Ja, op een uitzonderlijk bloedhete dag maar dan heb ik het ook wel warm zonder doek en kind.

Sinfonie is verkocht
pi_66607850
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:33 schreef owlet het volgende:
Linda! Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jullie gaat. Leuk dat je ook een doek zoekt, ik ben benieuwd welke het gaat worden

Ik ben het met Cattie eens, ook ik heb het eigenlijk nooit te warm. Ja, op een uitzonderlijk bloedhete dag maar dan heb ik het ook wel warm zonder doek en kind.

Sinfonie is verkocht

Dat is snel!

* LovelyLady is stiekem verliefd op Olaf geworden... (dus ik hoop dat ik voor mijn verjaardag een Olaf 4.6 krijg)
pi_66608650
Ik heb het nu voortdurend te warm! Maar dat zullen de hormonen wel zijn . 't is ook wel weer zo, als het bloedheet is ga ik ook echt niet knus babietje tegen me aanknopen, die mag dan lekker op een kleedje liggen ofzo (we hebben nu een tuin waar dat kan )
Maar goed, ik heb geboden op een mooie Didymos, hoewel er ook al een aan mijn neus voorbij is gegaan (zenuwengedoe, dat Ebay).
Misschien vraagt een van de opa's en oma's nog wel wat we graag willen hebben voor de baby - zo ja, dan ga ik ook nog voor een draagdoek.nl denk ik, die zien er wel comfortabel en leuk uit.
Oei, dit kan verslavend worden geloof ik he?
Eva en Maria
  maandag 2 maart 2009 @ 10:34:14 #75
108648 cattie
lieve moeder
pi_66608913
De verslavingsfactor is vrij groot ja.
Veel succes met ebay, spannend!
Hoe gaat het verder met je? Ga je weer gezellig meeposten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')