SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 18-02-2009 10:08:47 ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef Ticootje het volgende:
ik twijfel. Ik wil een vrolijke zomerdoek erbij.
1. Girasol 23
2. Satin roze
3. Chimparoo ( de rode)
4. Didymos sonnengelb ( maar die vind ik wel een beetje prijzig)
Welke doek is vanaf het begin zacht of wordt snel zacht? Welke doek is lekker dun, of geschikt voor de warmere dagen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef cattie het volgende:
Tearsong, bedankt voor je antwoord, dat wordt hem dus niet.
Wat zijn hier de ervaringen met de indio linnen? Is die fijn in gebruik? En die met zijde of hemp?
Ik ben volgende maand jarig en zit eraan te denken om een draagdoek te vragen. De seide vogel zal wel boven budget gaan, maar een indio kan misschien wel. Wel grappig, eerst vond ik indio's niets, maar sinds mijn zinnober vind ik ze geweldig, zeker als er ook nog een andere stof bij gebruikt is. Al vind ik het wel jammer dat didymos nu alleen natuurkleuren te koop heeft van de linnen en de zijde. Bij birdiesroom zag ik dat er in het verleden wel limited editions indio linnen uit zijn gekomen met mooie kleuren (lampone, manderin en rosenholz bijv). Misschien dat met de zomer in zicht er dit jaar ook nog een gekleurde indio linnen special uitkomt.
Ja, nu heeft hij nog 24uurs sv. Hopelijk mag het "in porties". Nouja, even afwachten dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef p_iglet het volgende:
met 24uurs sv wordt dat lastig denk ik,
maar met alleen de sonde in tylers neus,dus niet aan de pomp vast zal dat geen probleem moeten zijn.
Ja eigenlijk kan ik alleen maar hetzelfde advies geven. Zelfs tussen katoenen indio's zit enorm veel verschil. Mijn gold is superzacht en knuffelig en mijn purple haze (oorspronkelijk een almond) was iets stugger maar had daardoor ook meer grip. Op een babybeurs kwam ik weer iemand anders tegen die ook een katoenen indio had en die zat juist te voelen aan purple haze en vond hem zo lekker zacht, heel anders dan haar indio. Als je de doek mooi vind dan zou ik hem dus gewoon proberen zoals Macka zegt. Je raakt hem altijd wel weer kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Fuente, de ene indio is de andere niet. Tearsong weet daar het meest over hier.
Maar neem 'm over en probeer 'm gewoon een tijdje uit, als je het niks vindt is 'ie zo weer te verkopen voor dezelfde prijs als je er voor betaald hebt (of meer).
Oeh jaaaa: foto's!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb vanavond een Mei Tai gemaakt, leuk! Met boerinnetjes, tulpjes en molens... Had al weken stof in huis.
Zal morgen een foto maken
Ga over een week of 2 op vakantie naar Schotland en lijkt me heerlijk dan te wandelen met Floortje op mn rug...
Nu kan ik vast gaan oefenen!
Het is net zo zomerdoek als een Storchenwiegequote:Op maandag 9 februari 2009 09:11 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, ik weet niet of een chimparoo lekker is voor als het echt warmer is... ik vind mn Juliet vrij dik, maar macka weet vast beter te vertellen of het een zomerdoek is...
Weet je al of je rekkend of niet rekkend wil?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:13 schreef MeNicole het volgende:
Nog 2 weken en dan "mag" ik ook een draagdoek uitzoekenVind alleen alles mooi
Ja mijn kind wil niet meer slapen in zijn bed maar wel bij mijquote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef chauchat het volgende:
Ik heb gelezen dat draagdoeken een heel negatief effect hebben op de mate waarin je kindje went aan het (alleen) in bed slapen. Het kind wordt in de doek teveel gekoesterd, zeg maar. Merken jullie daar ook wat van?
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef chauchat het volgende:
Ik heb gelezen dat draagdoeken een heel negatief effect hebben op de mate waarin je kindje went aan het (alleen) in bed slapen. Het kind wordt in de doek teveel gekoesterd, zeg maar. Merken jullie daar ook wat van?
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Weet je al of je rekkend of niet rekkend wil?
Als je je echt goed gaat inlezen, wordt de keuze al wat beperkter, hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 09:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
NeeIk wilde eerst met 1 van draagdoek.nl beginnen. Maar nu twijfel ik toch. We hebben het niet zo breed dat ik na een tijdje weer een andere kan kopen. Dus ik moet me er nog eens goed in gaan verdiepen. Ik wil een doek die ik direct kan gebruiken maar die als baby een peuter word ook nog fijn is zeg maar!!
Ah, vandaarquote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef chauchat het volgende:
Zucht... Doe er mij zo eentje...quote:Op maandag 9 februari 2009 10:06 schreef Troel het volgende:
Ruben huilt sinds een paar weken zelfs die drie snikken niet meer als hij naar bed gaat, maar blijft gewoon netjes onder zijn dekentje liggen en gaat slapen
Oeh, in dat geval......quote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef DeLiedje het volgende:Dank jullie!
Floortje vindt m ook leuk:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt erg leuk om te maken...
DeLiedje ziet toekomst als Mei Tai maker
wat is hij tof gewordenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Zucht... Doe er mij zo eentje...
Foto's!!
Een echte meisjes Mei Tai, met roze en een kanten randje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Binnenkant (of andere kant) is roze geruit:
[ afbeelding ]
Actiefoto in de magnetron
[ afbeelding ]
ikke niet. selene slaapt 's nachts prima in haar eigen bedje hoor. overdag niet zo, maar dat heeft weinig met de draagdoek te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef chauchat het volgende:
Heb ik en ik vind -em heerlijk. Zacht, luchtig en blijft erg goed zitten ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef cattie het volgende:
DeLiedje, die is super!
Webkim, die indio ziet er niet uit als een tulpe. Die actiefoto's van de vogel vind ik wel mooi!![]()
Heb jij ook een indio zijde? Wat vind je daarvan?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Webkim het volgende:
Die eBayverkoper zit er echt wel naast.
Dít is Indio Tulpe
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor sondevoedingspomp je hebt!quote:_Ingrid_ scheef het volgende:
Nou helaas moet Tyler continu sondevoeding blijven houden. Dus helaas kan ik hem niet in de doek dragen. Erg jammer, ook omdat het een cadeautje was van Noli en husb.
Aanvulling op mezelf:quote:t_igger schreef het volgende:
Ik weet niet wat voor sondevoedingspomp je hebt!
Maar er zijn pompen waar een tas bij zit waar de pomp helemaal in kan! Dan zou je Tyler wel kunnen dragen. Of het handig is weet ik niet, met een "schoudertas" & kind in de doek!
* t_igger zoekt ff naar de pomp die hij bedoeld*
Is al bekend hoelang hij dat moet hebben? Ik heb Ive tot een half jaar in een rekbare draagdoek gehad, dus dan heb je nog wel even de tijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou helaas moet Tyler continu sondevoeding blijven houden. Dus helaas kan ik hem niet in de doek dragen. Erg jammer, ook omdat het een cadeautje was van Noli en husb.
Eva (doekentheek) had daar ook zo'n mooi voorbeeld van in haar workshop. Ze stelde de vraag of wij wisten waarom pubers puisten kregen en het antwoord was dus omdat hun 'vacht' dan een mooie glans kreeg waardoor het makkelijker was een partner te vinden. Inmiddels is de vacht dus allang verdwenen maar we zijn dus blijkbaar nog niet zo ver dat ook de puistjes wegblijvenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:12 schreef Llewella het volgende:
chauchat; ik ga er zowieso vanuit dat de mens nog niet zo ver geevolueerd is dat babies het besef hebben dat ze veilig in een huis zijn op hun eigen kamertje zonder de lichaamswarmte en aanwezigheid van hun moeder of vervangend verzorger.
Hmmm, might be released around spring time. Wat moet ik daar van denken? Ze weten het zelf nog niet, of ze weten het wel maar willen het nog niet zeggen? Afwachten dus maar.quote:Dear Katja,
thank you very much for your inquiry and your interest.
Yes, it's true, we had limited editions with linen. But in the cold season
we do it preferrably with wool or cashmere. So new releases with linen
might be released around spring time.
My best regards
yep; het is zoiets als dat een kind denk de hele wereld aan te kunnen; zo denken wij volwassenen dat we volledig verder geevolueerd zijn en onze instincten ontstegen zijn; dat is echter niet waar; en dat zie je ook als je je d'r wat beter in verdiept.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Eva (doekentheek) had daar ook zo'n mooi voorbeeld van in haar workshop. Ze stelde de vraag of wij wisten waarom pubers puisten kregen en het antwoord was dus omdat hun 'vacht' dan een mooie glans kreeg waardoor het makkelijker was een partner te vinden. Inmiddels is de vacht dus allang verdwenen maar we zijn dus blijkbaar nog niet zo ver dat ook de puistjes wegblijven![]()
Volgende vraag was dus waarom iedereen tegenwoordig maar denkt dat babies, die zich van nature veilig voelen bij hun moeder (moeder = veilig, alleen op een kamer = onveilig en dus huilen/angst) gewoon op een eigen kamer slapen/alleen moeten kunnen zijn. Het gaat gewoon tegen de natuur in...
Nouja, ik had allang een reactie gepost. Blijkbaar iets fout gegaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef Noli. het volgende:
*phew!* Webkim dat scheelt nogal in kleur! Tulpe is zo wel veel mooier ja. Is die ander een 'gewone' rode Indio dan?
En Ingrid maakt toch niet uit joh mutsie!Ik ben Hanne geloof ik pas gaan dragen toen ze iets van drie maanden oud was (en die was wel ietsje groter dan Tyler he?
). Het ligt er ook maar net aan hoe lang hij de sondevoeding moet krijgen. En zoals Tigger en P_iglet ook zeggen misschien kun je 'm ook met sonde wel dragen.
(misschien ook een idee om anders de doek (+ stukje gebruiksaanwijzing) eens mee te nemen naar het ziekenhuis? Voordelen van binding enzo uitleggen daar. Misschien willen ze daar ook wel meedenken.)
En anders heb je vast nog tijd zat straks!
Leuk! Ik ben benieuwd hoe je Satin vindt; ik heb er nog nooit een geknoopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga de Satin van p-iglet lenen en zij gaat vicky zacht maken.
ga je weer een vicky kopen? dezelfde die je verkocht hebt? Of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben benieuwd hoe je Satin vindt; ik heb er nog nooit een geknoopt.
Er komt hier ook weer een Vicky wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |