SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 04-02-2009 18:24:15 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
En sla vooral de sigs niet overquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
sjongejonge.... wat een hoop info!
Idd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:59 schreef LovelyLady het volgende:Gaat lekker hier!
Deel 31 alweer.
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik ben voor een meeting vanaf april ergens ofzow
Ik zei ook vanafquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Noli. het volgende:
[..]
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn Indio 60% katoen is en 40%linnen... terwijl ik toch echt dacht dat ie 100% katoen was....
Tex, da's een mooie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef texelonia het volgende:
* texelonia heeft haar eerste draagdoek besteld!
En binana rouille. En het was nog een koopje ook: ¤46,30 incl. verzendkosten
Stevigheid is wel een eis. Drie lagen stof gebruiken waarvan de middelste echt stevig is, een dikke keper of canvas oid. Dan kan je voor de buitenkanten een wat lichtere kwaliteit gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef simmu het volgende:
zijn er eigenlijk nog specifieke eisen aan de stof als je een mei tai wil maken? ma wil zo graag iets voor me maken, en ik heb hier nog een flinke lap katoen liggen, zou dat kunnen?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:12 schreef Macka66 het volgende:
Dan is het een veel betere koop dan je dacht. Kan je met wat warmer weer veel plezier van hebben!
Indio's met linnen hebben geloof ik even wat tijd nodig om soepel te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |