quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
wat wil je er in dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook in de OP:'(
Breng m altijd bij Haasnoot op de Treilerweg. Vlak naast mn werk dus das ideaal.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen al 7km gelopen en heb een blaar op me poot. Is wel laatste keer dat ik me auto voor APK naar een industrieterrein breng, wat een ramp
donequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef CaLeX het volgende:
knnth, zou je de OP speciaal voor M2m willen update?
heeeeej!quote:
zal ik je komen verzorgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef soapie het volgende:
Kom snel even voorbij rennen wil jullie niet aansteken met griepvirus...
alles goed?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef xxMirandaxx het volgende:
heeeeej!twee!
Ja! Das ook mega handig als iemand dan niet door wil rijden....gewoon ff bumpenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:44 schreef CaLeX het volgende:
Jill heeft een oversize zwemband nodig voor om haar auto
+1quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:31 schreef ook_gek het volgende:
echt weer iets voor een vrouw, schade rijden en dan een ander de schult geven.
Neee hoor wij hebben niks gedaan....
Foei!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef knnth het volgende:
Deze newbie zag dat pas achteraf staan in de wiki
Nouja, voor de volgende keer.
ik ook nietquote:
gewoon niet op reageren. Niks aan de hand, ze komen echt niks bij je halen. Brief is vast in het duits geschreven. Gewoon stug volhouden dat je geen duits kan lezen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:42 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
alleen maar tegenvallers, gisteren waaide een duitse brief in mijn bus
tegenvaller, te hard gereden, in 17 jaar nooit een knolletje gehad , nu met tomtom 54km/h te hard![]()
ik zoek nog alles uit maar lever mijn rijbewijs echt niet in, stomme duitsers, en ik ben er zelf een
Charisma is zelf van duitse afkomst geloof ik...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gewoon niet op reageren. Niks aan de hand, ze komen echt niks bij je halen. Brief is vast in het duits geschreven. Gewoon stug volhouden dat je geen duits kan lezen.
Nederland en Duitsland werken niet zamen. Net als dat polen gewoon hier een boete kunnen rijden en niet hoeven te betalen
Das mijn geluk ook geweestquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Rijbewijs mogen ze alleen bij heterdaadjes afnemen. Dus die 54 km/u hoef je alleen te dokken. Al zal die brief wel een vragenformuliertje zijn of je weet wie er te hard reed etc. Meestal als je die invult en zegt dat je niet weet wie er toen reed en dat je niet aan die foto's kan zien wie het is dan is de zaak afgedaan
Enne Polen moeten ook gewoon betalen, bij heterdaadjes dan...want die krijgen idd niets thuisgestuurd.
Had je een red bulletje op ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das mijn geluk ook geweesttoen ik 95 kilometer te hard reed over de A4
. Ben geflitst en dus enkel een bekeuring
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Had je een red bulletje op ...
Kan je beter op de A5 doen, die is kaarsrecht en je kan flitsers al van kilometers afstand zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ook
maar wilde ff topsnelheid testen midden in de nacht op een doordeweekse dag
.... kan nu wel zeggen dat ik bewijs heb want heb de foto opgevraagd
LOL Die heb je toch wel ingelijst?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ook
maar wilde ff topsnelheid testen midden in de nacht op een doordeweekse dag
.... kan nu wel zeggen dat ik bewijs heb want heb de foto opgevraagd
Was mobiele flitser om 04.00 in de nacht achter een pilaar bij Rijswijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je beter op de A5 doen, die is kaarsrecht en je kan flitsers al van kilometers afstand zien
560 euroquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL Die heb je toch wel ingelijst?
Was zeker een flink bedrag wat je aan Leeuwarden mocht doneren...
Geen lijk, geen misdrijfquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was mobiele flitser om 04.00 in de nacht achter een pilaar bij Rijswijk
ik zeg toch nergens dat het niet zo is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind overigens dat Duitsers en Nederlanders prima samengaan met elkaar, net als iemand anders uit welk land dan ook trouwens.
En ik maar zoekenquote:
Aaaahwquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Was jullie al kwijt.
Hier dan maar een leuke L4D-achtige wallpaper voor Artreidez.
[ afbeelding ]
Wie is dat, Artreidez?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Hier dan maar een leuke L4D-achtige wallpaper voor Artreidez.
Spelling?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
alleen de zwakker in de zamenleving zijn ziek
en wat is daar mis mee??quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Lekkere timing, zo vlak voor je weekend. heb je vrij, ben je ziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef zeemonster het volgende:
ik heb mijn telefoontje terug ! Helemaal blij.
Verder nog steeds beroerd maar goed de zwakken in de samenleving he.
Ik wordt daarentegen wel heerlijk vertroeteld door mijn moeder.
Och, de zwakkere in de zamenleving hebben het maar zwaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Heeeee hier nog een zielig iemand, vanmorgen een dubbele apex behandeling gehad. Zit nu met een kaak zo dik als mijn pols hahhaa, en oh ja, AUW! de pijn valt eigenlijk erg tegen. IN vergelijking met vorige keer is dit veel pijnlijker gebleken. Morgen ook maar niet werken, mond kan ik toch niet gebruiken. Arme Willem, altijd als ik vrij bent regent en stormt het......lekker zo op de fiets.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef zeemonster het volgende:
ik heb mijn telefoontje terug ! Helemaal blij.
Verder nog steeds beroerd maar goed de zwakken in de samenleving he.
Ik wordt daarentegen wel heerlijk vertroeteld door mijn moeder.
Monster?? Hoest met je monsterzusquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:48 schreef zeemonster het volgende:
ah meneer bravo zal ik een klap op je andere wang komen geven? Dan is het een beetje in evenwicht.
Elegy ik begin mij beter te voelen al zie ik volgens moeders erg bleek om mijn neus .
Maar goed daar is de zonnebank voor.
Jill toch maar een hoestsiroopje halen mischien.
Zag je er ook zo slecht uit dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoest nog steeds de longen uit mn lijf. Is zelfs zo erg dat gisteren een voorbijlopend jongetje aan zn papa vroeg "Papa, gaat die mevrouw dood?" toen ik op straat mega hoestbui kreeg.
Sproetjes zijn het mooiste zonder make-up en zonder zonne(bank)tint.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef zeemonster het volgende:
Dan behoud je toch een beetje een kleurtje en meer make up als oogschaduw en mascara kan ik niet op met mijn sproetenkop..
Ik ben een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Sproetjes zijn het mooiste zonder make-up en zonder zonne(bank)tint.
Dat gevoel heb ik ook altijd, maar dan denk ik: tuurlijk zakken die dingen niet door, ze zijn stevig. Maar nu ik dit zie ga ik er toch maar naast lopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:33 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)ter-in-den-haag.html
Daarom loop ik ook nooit over die dingen heen, met name op de Grote Markt.
Ah, een medehoogtevreesert.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd, maar dan denk ik: tuurlijk zakken die dingen niet door, ze zijn stevig. Maar nu ik dit zie ga ik er toch maar naast lopen![]()
Bij de amsterdam arena hebben ze een platform/trap (vanaf de 2de ring naar beneden!) van die open roosters. Sowieso heb ik daar al altijd al last van m'n hoogtevrees maar nu zie ik voortaan altijd die foto voor me als ik er overheen loop
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Bah, heb helemaal geen zin meer om bij m'n nieuwe baan te gaan werken. Net een kopie van de CAO doorgenomen, even een heleboel knaken minder dan in eerste instantie is beloofd.
[ afbeelding ]
Ik heb nog niets ondertekend (gelukkig), dat mag ik de 2e komen doen. Ze hebben alleen een kopie van de CAO opgestuurd. Geen idee of ik er nu nog wel wil werken, beetje naar gevoel bij nu. Straks maar even opbellen en om opheldering vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]Zoiets staat toch in t contract, waar je een handtekening onder zet?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah, een medehoogtevreesert.
Ik moest laatst over een loopbrug van matglas lopen, wat een hel. 1 Plaat wankelde, ik kreeg echt de schrik van m'n leven en heb me vast geklampt aan de reling, keren daarna ben ik maar voor die ene verdieping met de lift gegaan zodat ik niet weer over die brug hoefde.Dat die architecten nou nooit eens rekening houden met ons.
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ondertekend (gelukkig), dat mag ik de 2e komen doen. Ze hebben alleen een kopie van de CAO opgestuurd. Geen idee of ik er nu nog wel wil werken, beetje naar gevoel bij nu. Straks maar even opbellen en om opheldering vragen.
Proef periode?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?
Dat is dus ook nog het mooie, ik zou in eerste instantie eerst twee maanden op proef gaan, maar in die kopie staat direct 1 jaar, zonder mogelijkheid tussentijds op te zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik kreeg een keer een rondleiding door het muziektheater(stopera) in Amsterdam. Alles leuk en aardig, kleedkamers, podium, backstage, werkruimtes, kledingmakerij. Enfin, we staan ergens, lopen een heel normale uitziende deur in waarna ik vervolgens 30 meter boven het podium stond tussen de lampen.Ik heb de reling vastgepakt en toen ik hem weer losliet liep het zweet van m'n handen gewoon naar beneden langs de reling
Contractduur is ws. 1 jaar, en dat is redelijk standaard. Maar dat staat los van proeftijd, en die proeftijd geld zowel voor hen als voor jou ... Geen mogelijkheid tussentijds opzeggen is natuurlijk onzin, of werk je in een gevangenis??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat is dus ook nog het mooie, ik zou in eerste instantie eerst twee maanden op proef gaan, maar in die kopie staat direct 1 jaar, zonder mogelijkheid tussentijds op te zeggen.
Daar zou je inderdaad wel gelijk in kunnen hebben. Vond het alleen raar dat er dat slechts meteen dat jaar wordt genoemd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Contractduur is ws. 1 jaar, en dat is redelijk standaard. Maar dat staat los van proeftijd, en die proeftijd geld zowel voor hen als voor jou ... Geen mogelijkheid tussentijds opzeggen is natuurlijk onzin, of werk je in een gevangenis??
Zolang je nog niets hebt getekend hoef je nog niet toch? Weet niet precies hoe het zit met opzegtermijnen enzo, zal je wellicht even beter in WGR kunnen vragenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Daar zou je inderdaad wel gelijk in kunnen hebben. Vond het alleen raar dat er dat slechts meteen dat jaar wordt genoemd.
Werkte ik maar in de gevangenis, dan zou ik meer gaan verdienen waarschijnlijk.Echt van de zotte, ik ga minder verdienen dan iemand die geen verantwoordelijkheid draagt, onregelmatige uren nog niet eens meegenomen.
En natuurlijk is de persoon die ik moet hebben niet telefonisch bereikbaar.
Misschien moet ik toch maar iets computers gaan doen, dat levert tenminste toch nog iets op, en hoef ik niet voor om 4 uur in de ochtend m'n bed uit.
Mja, maar ik baal er wel van. Het heeft maanden geduurd voordat ik zo ver was met deze baan. Ik blijf nog hopen dat ze een fout hebben gemaakt, en probeer maandag weer contact op te nemen met de persoon waar ik het gesprek mee heb gehad waar een ander bedrag is genoemd, en de persoon die het contract heeft opgesteld.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zolang je nog niets hebt getekend hoef je nog niet toch? Weet niet precies hoe het zit met opzegtermijnen enzo, zal je wellicht even beter in WGR kunnen vragen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, dat is wel kut naturlijk. Maar genaaid worden waar je bijstaat is ook niet best, zeker niet als ze hele andere dingen beloofd hadden. Vooralsnog lekker niet tekenen
Ik hoop dat dat lukt, of dat ze gewoon inderdaad een foutje hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef knnth het volgende:
Koploperkopper, kut zeg. Als je er niet uitkomt zou ik wel een beetje druk zetten dat je niet wil tekenen omdat je het salaris te laag vindt. Misschien is er nog beweging in te krijgen, je weet maar nooit.
Wat voor soort werk en welke CAO eigenlijk als ik vragen mag?
Veetransporten enkele reis naar Polen misschien?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe en wat ga ik niet op het internet zetten ivm. anonimiteit. Als ik herkend word kan me dat m'n kop kosten met sommige dingen die ik hier verkondig op Fok.Het is in ieder geval wel in de logistieke wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |