Zag je er ook zo slecht uit dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoest nog steeds de longen uit mn lijf. Is zelfs zo erg dat gisteren een voorbijlopend jongetje aan zn papa vroeg "Papa, gaat die mevrouw dood?" toen ik op straat mega hoestbui kreeg.
Sproetjes zijn het mooiste zonder make-up en zonder zonne(bank)tint.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef zeemonster het volgende:
Dan behoud je toch een beetje een kleurtje en meer make up als oogschaduw en mascara kan ik niet op met mijn sproetenkop..
Ik ben een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Sproetjes zijn het mooiste zonder make-up en zonder zonne(bank)tint.
Dat gevoel heb ik ook altijd, maar dan denk ik: tuurlijk zakken die dingen niet door, ze zijn stevig. Maar nu ik dit zie ga ik er toch maar naast lopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:33 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)ter-in-den-haag.html
Daarom loop ik ook nooit over die dingen heen, met name op de Grote Markt.
Ah, een medehoogtevreesert.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd, maar dan denk ik: tuurlijk zakken die dingen niet door, ze zijn stevig. Maar nu ik dit zie ga ik er toch maar naast lopen![]()
Bij de amsterdam arena hebben ze een platform/trap (vanaf de 2de ring naar beneden!) van die open roosters. Sowieso heb ik daar al altijd al last van m'n hoogtevrees maar nu zie ik voortaan altijd die foto voor me als ik er overheen loop
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Bah, heb helemaal geen zin meer om bij m'n nieuwe baan te gaan werken. Net een kopie van de CAO doorgenomen, even een heleboel knaken minder dan in eerste instantie is beloofd.
[ afbeelding ]
Ik heb nog niets ondertekend (gelukkig), dat mag ik de 2e komen doen. Ze hebben alleen een kopie van de CAO opgestuurd. Geen idee of ik er nu nog wel wil werken, beetje naar gevoel bij nu. Straks maar even opbellen en om opheldering vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]Zoiets staat toch in t contract, waar je een handtekening onder zet?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah, een medehoogtevreesert.
Ik moest laatst over een loopbrug van matglas lopen, wat een hel. 1 Plaat wankelde, ik kreeg echt de schrik van m'n leven en heb me vast geklampt aan de reling, keren daarna ben ik maar voor die ene verdieping met de lift gegaan zodat ik niet weer over die brug hoefde.Dat die architecten nou nooit eens rekening houden met ons.
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ondertekend (gelukkig), dat mag ik de 2e komen doen. Ze hebben alleen een kopie van de CAO opgestuurd. Geen idee of ik er nu nog wel wil werken, beetje naar gevoel bij nu. Straks maar even opbellen en om opheldering vragen.
Proef periode?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?
Dat is dus ook nog het mooie, ik zou in eerste instantie eerst twee maanden op proef gaan, maar in die kopie staat direct 1 jaar, zonder mogelijkheid tussentijds op te zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders heb je altijd nog de opzegtermijn, meestal één à twee maanden toch?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik kreeg een keer een rondleiding door het muziektheater(stopera) in Amsterdam. Alles leuk en aardig, kleedkamers, podium, backstage, werkruimtes, kledingmakerij. Enfin, we staan ergens, lopen een heel normale uitziende deur in waarna ik vervolgens 30 meter boven het podium stond tussen de lampen.Ik heb de reling vastgepakt en toen ik hem weer losliet liep het zweet van m'n handen gewoon naar beneden langs de reling
Contractduur is ws. 1 jaar, en dat is redelijk standaard. Maar dat staat los van proeftijd, en die proeftijd geld zowel voor hen als voor jou ... Geen mogelijkheid tussentijds opzeggen is natuurlijk onzin, of werk je in een gevangenis??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat is dus ook nog het mooie, ik zou in eerste instantie eerst twee maanden op proef gaan, maar in die kopie staat direct 1 jaar, zonder mogelijkheid tussentijds op te zeggen.
Daar zou je inderdaad wel gelijk in kunnen hebben. Vond het alleen raar dat er dat slechts meteen dat jaar wordt genoemd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Contractduur is ws. 1 jaar, en dat is redelijk standaard. Maar dat staat los van proeftijd, en die proeftijd geld zowel voor hen als voor jou ... Geen mogelijkheid tussentijds opzeggen is natuurlijk onzin, of werk je in een gevangenis??
Zolang je nog niets hebt getekend hoef je nog niet toch? Weet niet precies hoe het zit met opzegtermijnen enzo, zal je wellicht even beter in WGR kunnen vragenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Daar zou je inderdaad wel gelijk in kunnen hebben. Vond het alleen raar dat er dat slechts meteen dat jaar wordt genoemd.
Werkte ik maar in de gevangenis, dan zou ik meer gaan verdienen waarschijnlijk.Echt van de zotte, ik ga minder verdienen dan iemand die geen verantwoordelijkheid draagt, onregelmatige uren nog niet eens meegenomen.
En natuurlijk is de persoon die ik moet hebben niet telefonisch bereikbaar.
Misschien moet ik toch maar iets computers gaan doen, dat levert tenminste toch nog iets op, en hoef ik niet voor om 4 uur in de ochtend m'n bed uit.
Mja, maar ik baal er wel van. Het heeft maanden geduurd voordat ik zo ver was met deze baan. Ik blijf nog hopen dat ze een fout hebben gemaakt, en probeer maandag weer contact op te nemen met de persoon waar ik het gesprek mee heb gehad waar een ander bedrag is genoemd, en de persoon die het contract heeft opgesteld.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zolang je nog niets hebt getekend hoef je nog niet toch? Weet niet precies hoe het zit met opzegtermijnen enzo, zal je wellicht even beter in WGR kunnen vragen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, dat is wel kut naturlijk. Maar genaaid worden waar je bijstaat is ook niet best, zeker niet als ze hele andere dingen beloofd hadden. Vooralsnog lekker niet tekenen
Ik hoop dat dat lukt, of dat ze gewoon inderdaad een foutje hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef knnth het volgende:
Koploperkopper, kut zeg. Als je er niet uitkomt zou ik wel een beetje druk zetten dat je niet wil tekenen omdat je het salaris te laag vindt. Misschien is er nog beweging in te krijgen, je weet maar nooit.
Wat voor soort werk en welke CAO eigenlijk als ik vragen mag?
Veetransporten enkele reis naar Polen misschien?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoe en wat ga ik niet op het internet zetten ivm. anonimiteit. Als ik herkend word kan me dat m'n kop kosten met sommige dingen die ik hier verkondig op Fok.Het is in ieder geval wel in de logistieke wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |