Aaaahwquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Was jullie al kwijt.
Hier dan maar een leuke L4D-achtige wallpaper voor Artreidez.
[ afbeelding ]
Wie is dat, Artreidez?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Hier dan maar een leuke L4D-achtige wallpaper voor Artreidez.
Spelling?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
alleen de zwakker in de zamenleving zijn ziek
en wat is daar mis mee??quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Lekkere timing, zo vlak voor je weekend. heb je vrij, ben je ziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef zeemonster het volgende:
ik heb mijn telefoontje terug ! Helemaal blij.
Verder nog steeds beroerd maar goed de zwakken in de samenleving he.
Ik wordt daarentegen wel heerlijk vertroeteld door mijn moeder.
Och, de zwakkere in de zamenleving hebben het maar zwaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Heeeee hier nog een zielig iemand, vanmorgen een dubbele apex behandeling gehad. Zit nu met een kaak zo dik als mijn pols hahhaa, en oh ja, AUW! de pijn valt eigenlijk erg tegen. IN vergelijking met vorige keer is dit veel pijnlijker gebleken. Morgen ook maar niet werken, mond kan ik toch niet gebruiken. Arme Willem, altijd als ik vrij bent regent en stormt het......lekker zo op de fiets.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef zeemonster het volgende:
ik heb mijn telefoontje terug ! Helemaal blij.
Verder nog steeds beroerd maar goed de zwakken in de samenleving he.
Ik wordt daarentegen wel heerlijk vertroeteld door mijn moeder.
Monster?? Hoest met je monsterzusquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:48 schreef zeemonster het volgende:
ah meneer bravo zal ik een klap op je andere wang komen geven? Dan is het een beetje in evenwicht.
Elegy ik begin mij beter te voelen al zie ik volgens moeders erg bleek om mijn neus .
Maar goed daar is de zonnebank voor.
Jill toch maar een hoestsiroopje halen mischien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |