Nee, deze was eerder. Is al gemeld in feedback.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wedstrijdje welke open kan blijven?
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.quote:
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
Zal best, Frank Lammer is vooral een grote bek. Deze TCA man is de eerste neo-liberaal die gebruik maakte van de opties die het nieuwe systeem na de val van de muur bood. Daarna volgde natuurlijk nog André Testa (op voordracht van wethouder Guusje Ter Horst) voor het gemeentelijk vervoersbedrijf en inmiddels zijn we gewend geraakt aan topmensen die zichzelf zeer royaal bedelen met bonussen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
Goeie film, Nachtrit. Was inderdaad vorige week op tv.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.
Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.
Serieus? Die speelden zichzelf ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef Droopie het volgende:
"Ik adviseer mensen om hun rekeningen op tijd te betalen"
en ook iets in de schoonmaak...
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.quote:
Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.
maar wel een zware maffia boef danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.
Het is een scharrelaar, maar wel een leuke scharrelaar. Niet zo'n type als Rijkman Groeninktypes bijvoorbeeld, dat zijn mensen die hun best doen om juist niet boefachtig over te komen. Bij deze man, Grijpink, is het duidelijk dat het een boef is, en niet meer
Toen ze het hadden over De Nieuwste Show was een flop en dat kunnen wij beter raakte ik wel geïnteresseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Stali het volgende:
Nou, laat GeenStijl met maar lekker op tv komen..
Ben benieuwd..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
En hij heeft zijn achternaam ook niet bepaald mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.
Dat vind een SP-er idd moralisme. Het is het uitleggen wat je doet, gaat doen en gedaan hebt tegenover mensen zoals Paul Witteman.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Aoristus het volgende:
ik hekel vooral het moralisme dat geenstijl uitdraagt. Dat is 16x de PvdA qua moralisme. Een beetje het niveau van : je mag geen jonge hondjes schoppen
Ik dacht dat het plaatsje Schubbekutteveen heette, naar het voorbeeld van Fritz Korbach.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zal maar in Schuddekutterveen wonen.![]()
Hij kan beter een schuilkelder zoeken. De TCA-chauffeurs zijn kennelijk nog niet klaar met hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:02 schreef Marmex het volgende:
Geweldig dat die Grijpink gefrustreerd is omdat hij 'al schuldig was toen hij z'n neus om de deur stak', en iedereen hem sindsdien als een boef ziet.
Ga je bij Pauw en Witteman zitten met 2 bodyguards, mensen doodwensen, beetje dubbelzinnige slechte grapjes maken over je advocaat en je doet 'iets' in de schoonmaak. Nou vast geen ramen lappen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen ze het hadden over De Nieuwste Show was een flop en dat kunnen wij beter raakte ik wel geïnteresseerd eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
GeenStijl, je schijnt ervan te houden of het te haten en is er kennelijk niets tussen.
Ikzelf vind GeenStijl voor de mensen die enkel uit hun krochten kwamen op de uitvaart van Pim Fortuyn. Natuurlijk wil ik niemand beledigen, maar sodemieters dat heeft echt indruk op me gemaakt. Wat kwamen er spontaan ineens veel op straat zeg. Dat soort mensen kom ik dagelijks echt niet tegen en dan heb ik het niet over de allochtonen want die kwamen daar sowieso niet aan te pas. Gelukkig hebben we nu Geert maar die is eik al mislukt. .
Enfin, ik zou het GeenStijl in ieder geval van harte gunnen, laat al dat domme gelul ook eindelijk maar eens met wat zendtijd doorgang vinden zonder dat iemand voor zijn raap geschoten hoeft te worden. Ik ben benieuwd naar wat er van overblijft..
Dit was eigenlijk al een bekeken wedstrijd toen Rutger met het interview.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat vond je dan van het Vogelaar-interview, Stali?
Heb je daar niet ontzettend om gelachen? Ik wel.![]()
Niet op GeenStijl gezien hoor. Daar kom ik nooit.
Ze kunnen samen met de LPF en het restant daarvan in Rotterdam wat onder de naam 'Leefbaar" ongetwijfeld wel weer een doelgroepje aanspreken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:04 schreef Stali het volgende:
Enfin, ik zou het GeenStijl in ieder geval van harte gunnen, laat al dat domme gelul ook eindelijk maar eens met wat zendtijd doorgang vinden zonder dat iemand voor zijn raap geschoten hoeft te worden. Ik ben benieuwd naar wat er van overblijft..
En zo worden we van het ene exces naar het andere geschopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze kunnen samen met de LPF en het restant daarvan in Rotterdam wat onder de naam 'Leefbaar" ongetwijfeld wel weer een doelgroepje aanspreken.
Als ze dan ook die zeepbel TON en PVV erbij betrekken..gecombineerd met de Telegraaf en de Tros en een vleugje BNN...tja.....dan is het eigenlijk in potentie de allergrootste omroep van Nederland, met meer leden dan de AVRO.
En daarna...als ze nog groter worden....wordt het da Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.
*ril*
Rijke doch enge fantasie idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze kunnen samen met de LPF en het restant daarvan in Rotterdam wat onder de naam 'Leefbaar" ongetwijfeld wel weer een doelgroepje aanspreken.
Als ze dan ook die zeepbel TON en PVV erbij betrekken..gecombineerd met de Telegraaf en de Tros en een vleugje BNN...tja.....dan is het eigenlijk in potentie de allergrootste omroep van Nederland, met meer leden dan de AVRO.
En daarna...als ze nog groter worden....wordt het de Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.
*ril*
Nu ja, ze had zich wat mij betreft wel wat beter moeten laten adviseren door e.o.a. "pikloot", zo is het natuurlijik ook. Ik vond het zeer pijnlijk voor haar, maar goed, veel communicatief scheve schaatsen en je kunt het er wel over eens zijn dat Ella Vogelaar met al haar mooie ideeen, ze kon het gewoon niet. Maar zo schat ik wel meer mensen in die vanalles toezeggen waar ik niet op zit te wachten omdat ik toevallig niet in de randstad woon. Ik ken wel mensen uit de randstad waarmee ik wekelijks contact heb, maar die wonen niet in een schotelwijkje. Zo is het dan ook weer en die mensen hoor je dan ook niet over zelfredzaamheid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat vond je dan van het Vogelaar-interview, Stali?
Heb je daar niet ontzettend om gelachen? Ik wel.![]()
Niet op GeenStijl gezien hoor. Daar kom ik nooit.
Neem je pilletjes even in en probeer het daarna nog eens in het Nederlands met Hoofdletters en alinea's te posten en vooral..met een beetje inhoud?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef Stali het volgende:
Nu ja, ze had zich wat mij betreft wel wat beter moeten laten adviseren door e.o.a. "pikloot", zo is het natuurlijik ook. Ik vond het zeer pijnlijk voor haar, maar goed, veel communicatief scheve schaatsen en je kunt het er wel over eens zijn dat Ella Vogelaar met al haar mooie ideeen, ze kon het gewoon niet. Maar zo schat ik wel meer mensen in die vanalles toezeggen waar ik niet op zit te wachten omdat ik toevallig niet in de randstad woon. Ik ken wel mensen uit de randstad waarmee ik wekelijks contact heb, maar die wonen niet in een schotelwijkje. Zo is het dan ook weer en die mensen hoor je dan ook niet over zelfredzaamheid.
Armoede delen in je eigen land is ook ruk natuurlijk maar het zou geen reden moeten zijn tot haatzaaierij wmb. Ga niet verwrongen zitten melken op je kutflatje in Amsterdam om in je uvwtijd twee witte boterhammetjes met pindakaas in je rechterzak te sloppen om je eigen gelijk op de fiets te zoeken terwijl je feitelijk gewoon boos bent op je eigen kerk en je ouders om dan maar je haat te zaaien op internet.
En dit soort mensen ben ik wel tegengekomen op FOK! Geen Stijl is nog veel zwakzinniger natuurlijk.
Maar ik ben benieuwd naar GeenStijl. Ga het maar waarmaken. Kiddy up..
Laten GS het maar es doen. En nu eens zonder voor de raap geschoten te worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarna...als ze nog groter worden....wordt het de Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.
*ril*
-quote:
Svenquote:Rabbijn Evers, over Auschwitzherdenking
- Damiaan Denys, hersenen op afstandbediening
- Sven Kramer, schaatskampioen
Om te kotsen die man ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef BB-boy het volgende:
Rabbijn Evers
Dat is nou echt een vervelende jood.
Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters. Kan me goed voorstellen dat mensen Het andere joodse geluid omarmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken waarom men door de eeuwen heen al de pest aan joden had.
Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters.
zie edit btw.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?
jaja, een ander joods geluid.quote:
nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Wow geweldig partijdige journalistiek weer.
op 1:00 . duidelijk Hamas joden aan het gas, achter van Bommel.
Maar P&W hebben het andere filmpje geselecteerd waar dit niet te horen is.
Dit bovenstaande filmpje komt in de hits zelfs boven dat andere.
Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee.
Een argument als: 'je weet toch' gebruiken om iemand te beschuldigen dat hij achter het vermoorden van joden zou staan is lekker. Dat doet de rabbijn namelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
Psies, de rest van het jaar laten we elkaar ook gewoon met rustquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...
Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:quote:
Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Avivquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:
http://www.eajg.nl/
Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef Aoristus het volgende:
Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Aviv
Bedankt voor de link, ik zal er wat tijd aan bestedenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.
De rest van de activiteiten staan ook wel ergens op EAJG te lezen.
Typisch linkse journalistiek. Zie je trouwens niet alleen bij openlijk linkse publieke omroepen, maar ook bij de NOS. Zo wordt er bij het Staatsjournaal geen aandacht besteed aan gebeurtenissen zoals deze:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Wow geweldig partijdige journalistiek weer.
op 1:00 . duidelijk Hamas joden aan het gas, achter van Bommel.
Maar P&W hebben het andere filmpje geselecteerd waar dit niet te horen is.
Dit bovenstaande filmpje komt in de hits zelfs boven dat andere.
Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef SuikerVuist het volgende:
^^ Een Ander Joods Geluid is een clubje van toch wel erg "linkse" Joodse Nederlanders, onder leiding van Harry de Winter. Het idealistische type, zeg maar.
I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.
Harry zit in de raad van advies.
Hij heeft wat mede-gefinancierd (met name de advertenties in de kranten in het begin), maar is volgens mij nooit voorzitter geweest. Hij is wel vaak 'spokesman' geweest, vanwege z'n media-ervaring.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef SuikerVuist het volgende:
I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.
Ik sla over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond bij P&W:
-Rik Launspach debuteert als romanschrijver.
-Frans Timmermans over het imago van Nederland in het buitenland.
-Evert van Rossum schreef 100ste column voor Alzheimer Nederland.
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Aoristus het volgende:
wat is het toch geweldig, dat Hollandsche design
Die Fgghans Timmermans toch
Wat is er met Tielse Flipje dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
De Nederlanders zijn vaak veel te zelf kritisch en somber. Ik kan honderden voorbeelden opnoemen van dat het beeld in het buitenland van Nederland echt niet slecht is, sterker nog heel goed. Wij zien bijv. onze voetbalcompetitie nog steeds als Mickey Mouse-competitie wat de grootste onzin ter wereld is. In het buitenland kijkt men bijv. juist erg positief aan tegen de Eredivisie, maar dat zien we niet of dat willen we niet zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Ik ben iig niet overtuigd door Timmermans.
Lijkt me ook. Dat verandert ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Ik ben iig niet overtuigd door Timmermans.
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.
Daar kan hij zelf toch niks aan doen, je krijgt bij de ziekte van Alzheimer ook problemen met je remmingen. Je weet niet meer wat beleefd is om te doen en niet. Hij beseft bijvoorbeeld niet dat het niet zo gepast is om daar zo over te praten in een tvprogramma. Erg triestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Prik0 het volgende:
"Het positieve is de seks. Je weet toch wel wat seks is?"
Wat een niveau.
Sterker nog, Amerikanen (en de zijnen) hebben het vaak over opportunitiesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbedieningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Aoristus het volgende:
leuk om te horen zeg, een homoist die geen remmingen meer heeft
vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbediening
Daar heb je wel een punt. Die is zeker afgenomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef popolon het volgende:
Welke tolerantie hebben jullie 't over? Die van 10, 20 of 30 jaar geleden misschien?
Komt omdat het in heel veel landen er veel slechter aan toe gaat dan in Nederland, dus dan kan het in Nederland moeilijk somber lijken van buitenaf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
Leuk, een taalwetenschapper te gast!quote:- Mariette Hamer over het PvdA-standpunt inzake Israël.
- Bram Moszkowicz klaagt SP-duo en Gretta Duisenberg aan.
- Jaap de Jong analyseert speeches Obama.
- Eric van Dorp, voorzitter Feyenoordsupportersvereniging,
over vertrek Verbeek.
Het niveau zal vast wel omhoog gehaald worden met die voorzitter van de FSV.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
Vanavond weer Zendtijd voor Advocaten
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
heeft Moszkowicz niets beters te doen met zijn tijd?
Ja en?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.
De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.
Hij is geld aan het verdienen en hij zit bij zijn favoriete talkshow aan tafel. Nee dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
heeft Moszkowicz niets beters te doen met zijn tijd?
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja en?
Hij is opgeleid om emotie te scheiden van de zaken. Prima als hij dat niet doet in zijn prive leven doet, maar hou dat lekker prive.
Bram nodigt zichzelf wel uit als ie weer wat publiciteit nodig heeft.quote:
Ik denk niet dat het alleen om de uitspraak tegen joden draait.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45
ja ik ook, en je punt is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.
Waarom? Van Bommel is toch niet verantwoordelijk voor een paar idioten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.
ja, want dat is beschavingquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
Hij heeft juridisch gelijk, ongezien z'n achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Frasier het volgende:
Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
Mij irriteert het een beetje dat als het hier niet om antisemitisme ging je de heer Moszkowicz denk ik niet zou horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Inderdaad. Wat kinderachtig zeg..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Maak je borst maar nat, Wouter Bos! De volgende keer dat je in het Feyenoordstadion aanwezig bent om je club aan te moedigen en er zijn in Vak X toevallig tien stierennekken die het wagen om: "Hamas, joden aan het gas" te scanderen kun je een brief van een boze Moszkowicz op je deurmat verwachten.
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Is zo, misschien heeft hij daarom wel enkele dagen gewacht op iemand die het zou doen zonder joodse achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
Het is gewoon weer erg toevallig dat juist hij er een zaak van moet maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
maar waarschijnlijk heeft een collega advocaat dat daarom ook niet gedaan. Omdat die wel de emotie kon scheiden. M niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Toad het volgende:
Boeiend wie er nou gelijk heeft. Niemand. Ze maken er namelijk allebei een grote rotzooi van.
Hij doet gewoon zijn werk hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Meneer die de grootste boeven van Nederland heeft bijgestaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef One_of_the_few het volgende:
sorry, maar mozco met zijn kinds vind ik nu om te kotsen. Afgedaan voor mij.
Ik vind hem juist heel genuanceerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.
Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
precies. janmaat is in een vergelijkbaar verhaal veroordeeld. gelijke monnikken, gelijke kappen. goed dat hij dit probeert.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.
Het Leon de winter syndroom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.
Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo boeiend maar meneer de Jong weet mijn aandacht wel vast te houden. Leuke man.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef FictionalFenna het volgende:
Superinteressante materie.
lekker selectieve verontwaardiging. wel staan te juichen als janmaat wordt veroordeeld, maar o jé, als we aan van bommel komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het Leon de winter syndroom.
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over z'n joodse afkomst? Het gaat gewoon om de argumenten!
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Frasier het volgende:
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?
Nee, kan mij niet echt boeien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Wup het volgende:
is er iemand die die Obama rubriek leuk vindt?
Omdat jij het niet kan scheiden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.
nee hoor. een democratisch gekozen partij zou na de overwinning ook de democratie respecteren en niet de verliezers van de verkiezingen uitmoorden.quote:
Maarten van Rossum ken ik niet wel Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef Toad het volgende:
Maarten van Rossum zou toch vandaag te gast zijn? Niet dat ik hem mis; we hebben hem al veel te vaak gezien het afgelopen jaar.
Oké. Nou die Frost/Nixon-film zat ook al in DWDD met Felix Rottenberg als commentator, dus misschien vonden ze dat wel een beetje te dubbelop?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef Toad het volgende:
@golfer: die bedoel ik idd.heb het laatste stukje van de uitzending van gister teruggekeken, maar Paul kondigde echt aan dat Maarten zou komen praten over Frost/Nixon.
Daar heb je zeker een punt. Mosko kan nu eenmaal niet zijn achtergrond verbloemen. Ik vond hem sterk, ongeacht aan welke kant hij staat. Wat ik mij in deze afvraag waarom alleen Bommel werd besproken en niet ook zijn mede partijgenoot/parlementariër Sadet Karabulut (Turks-Koerdische afkomst, leidde als vijftienjarige een demonstratie tegen de Centrum Democraten) die ook wordt aangeklaagd. Heeft zij ook die Hamas-leuzen, welke zeer duidelijk uitgeschreeuwd werden door demonstranten, zogenaamd ook niet gehoord? Hamer vond ik, zoals altijd, zeer oppervlakkig, en wat haar partijgenoot in Brussel voor woorden gebruikt, qua geweldsbeschrijving, werd door haar uiteindelijk afgedaan met een schouder ophalen. Overigens ben ik van mening dat er maar eens gedebatteerd moet worden óf er niet paal en perk moeten worden gesteld aan die demonstraties, of wel, het hierheen halen van de Gaza-oorlog. Het komt me de strot uit min of meer. Velen wisten hiervoor waarschijnlijk niet eens waar het gebied ligt en pakken de Jodenhaat er maar voor het gemak bij. Zum kotzen. Algemeen en openlijk je tegen geweld/oorlog uitspreken is altijd goed, maar elke oproep tot een veroordeling/Intifada van/tegen een bevolkingsgroep moet aan de kaak worden gesteld, cq in de kiem gesmoord, punt uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kan scheiden.
Ook met vooringenomen (zo hij dat is) mensen moet je het debat gewoon aangaan.
Je zou niemand horen als Oscar Hammerstein een zaak voert om discriminatie tegen homo's te bestrijden.
Zullen de gasten zelf wel niet willen, maar dan hadden ze 'm beter gisteren bij Bram kunnen zetten. Dan hadden ze direct op elkaar kunnen reageren. Nu moeten ze telkens maar dingen aannemen zonder dat de andere partij kan reageren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Toad het volgende:
P&W nieuwsbrief:
Vanavond:
• Harry van Bommel in opspraak wegens anti-Israël betoging.
Kunnen ze niets beters verzinnen...Nederlanders die wel even weten hoe het in het buitenland moet. Vaak ...
![]()
Behalve Van Bommel vanavond ook:quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Toad het volgende:
P&W nieuwsbrief:
Vanavond:
• Harry van Bommel in opspraak wegens anti-Israël betoging.
Kunnen ze niets beters verzinnen...Nederlanders die wel even weten hoe het in het buitenland moet. Vaak ...
![]()
Niet praktisch, nu kunnen ze er 2 uitzendingen mee vullen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Waarom hadden ze van Bommel gisteren niet uitgenodigd ?
Of Moskovic vandaag?
Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg gelegd..
Ik geloof niet dat Van Bommel tot hun vriendjes behoord.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Of Moskovic vandaag?
Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg gelegd..
Dan ga ik even kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Van Bommel tot hun vriendjes behoord.
Mhwoa, beetje makkelijk hoor. Gisteren werd Moszkowicz ook expres tegenover Hamer gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Of Moskovic vandaag?
Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg worden gelegd.
Hij zal voor de vorm wat kritische vragen krijgen ..
je hebt al 3 hartjes ingetikt, moet lukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Wagenaar..
Van Bommel..
VVD..
Obama..
Ik ben benieuwd of deze aflevering mij kan bevredigen.
De VVD heeft zelf meegewerkt aan een rookverbod in de horeca.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef alwaysleft het volgende:
De VVD man met zijn debiele standpunt![]()
Dat maakt de man nog dommer dan die al isquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Toad het volgende:
[..]
De VVD heeft zelf meegewerkt aan een rookverbod in de horeca.
Ligt misschien wel wat genuanceerder. Maar volgens mij is de VVD als partij er wel opeens fel tegen campagne aan het voeren sinds dat ze in de oppositie zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dat maakt de man nog dommer dan die al is
Hoezo? Dat gezeik altijd... Er wordt aan rokers toch niet gevraagd om 6 dagen hun pis op te houden? Wat een gelul zeg... Het is echt vreselijk dat de ondernemer aansprakelijk is bij overtreding en niet de roker (zoals in Ierland). Na twee uur mag er in mijn geboorteplaats niemand de kroeg meer in, dus hup de brand in die sigaretten. Voor mij een reden om hem te pleiten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zou wat zijn als mensen met de carnaval niet kunnen of mogen roken.
Wagenaar is een schatje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hebt al 3 hartjes ingetikt, moet lukken
Ik rook niet joh..maar spreek namens anderequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Dat gezeik altijd... Er wordt aan rokers toch niet gevraagd om 6 dagen hun pis op te houden? Wat een gelul zeg... Het is echt vreselijk dat de ondernemer aansprakelijk is bij overtreding en niet de roker (zoals in Ierland). Na twee uur mag er in mijn geboorteplaats niemand de kroeg meer in, dus hup de brand in die sigaretten. Voor mij een reden om hem te pleiten.
Amen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef popolon het volgende:
Die Smeets weet echt niet waar 'ie het over heeft.
Kortzichtig irritante plofkop, 'ik ben pas even in Amerika geweest', 100 miljoen Amerikanen vindne je een irritante nikker.
Kerel, rot op van de tv, de stront komt je bek uit.
Eens. Verwaande kwast.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef popolon het volgende:
Die Smeets weet echt niet waar 'ie het over heeft.
Kortzichtige irritante plofkop met z'n 'ik ben pas even in Amerika geweest', '100 miljoen Amerikanen vinden je een irritante nikker'.
Kerel, rot op van de tv, de stront komt je bek uit.
Gelukkig kon je in1965 nog ongestraft gewoon NEGERS zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
Prachtige beelden van die Afro-Amerikanen die op hun balkon staan te dansen op muziek van Aretha Franklin.
Negers klinkt een beetje platvloers. Maar gelukkig heb ik die tijd niet hoeven mee te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig kon je in1965 nog ongestraft gewoon NEGERS zeggen.
PP is minder ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Guy Verhofstadt pleit voor een Verenigde Staten van Europa.
- Peter Paul de Vries over noodmaatregelen kabinet.
- Derk Bolt en Paul Vertegaal over 350ste Spoorloos.
Ik sla over. Weer die Peter Paul de Vries.
Hij wacht al 30 jaar ofzo daarmee, zal nu ook wel niet meer gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Suko het volgende:
Guy Verhofstadt moet nodig naar de tandarts
Das meer z'n handelsmerk volgens mij... zeker om negerstemmers mee te krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij wacht al 30 jaar ofzo daarmee, zal nu ook wel niet meer gaan
Dat trouwe kijker gedeelte klopt niet, maar achquote:Nodig eens andere gasten uit over de kredietcrisis
Altijd jammer dat jullie zo Peter Paul de Vries-geil zijn. Hij is best een goede gast, maar hij komt te vaak in jullie goede programma. Er zijn zat andere economen/beleggers te vinden met een interessantere verhaal over de kredietcrisis. Ik noem een Mathijs Bouman, Willem Middelkoop, Rienk Kamer, Sylvester Eijffinger enzovoorts. Groetjes, een trouwe kijker
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Maandag Micha Wertheim. Die wil ik wel weer eens horen.
Eindelijk, zeer intelligente man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Maandag Micha Wertheim. Die wil ik wel weer eens horen.
Wat zie 'ie? Het kan nooit slechter zijn dan die van Mart Smeetsquote:
quote:
Maandag 19 januari, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
* Charles Groenhuijsen over inauguratie Obama morgen.
* Micha Wertheim over zijn nieuwe cabaretshow Micha Wertheim voor de grap.
* Yme Drost (letselschadespecialist) en twee slachtoffers van neuroloog Ernst Jansen Steur die opzettelijk foute diagnoses stelde.
* Arie Slob (ChristenUnie) over de achtergehouden Irak-memo en de kritiek op van Middelkoop.
Deze informatie is onder voorbehoud.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:
van obama naar slob. als van hemel naar hel.
Nee, die taxi directeur danquote:
Waar kijk of lees je dan de hele tijd?quote:
Gelijk weer beledigt hequote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Slob
Ga er ook nog even serieus op in
Inderdaad, van die nietszeggende mensen die Obama een 'advies' geven. Zo kneuterig.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Toad het volgende:
Ook Obamahypemoe.
Ligt ook niet aan Obama, meer aan die flauwe vreselijke rubriekjes als dit.
Al die meningen en speculaties... daarvan kan ik me wel weer voorstellen dat mensen dat beu zijn om te kijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Inderdaad, van die nietszeggende mensen die Obama een 'advies' geven. Zo kneuterig.
Waarom nodigen ze niet gewoon haar uit en schuiven de rest van de gasten de zaal uit ?quote:
Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Registratiedienst het volgende:
Opzienbarend.. Ja, jammer. Liever doofpot natuurlijk.
Volkenrechtelijk.. Slob.
.
RC open jij de volgende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |