abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:37:52 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64872223
Dan open ik hem wel weer.

Elke werkdag rond 23:00 uur, Nederland 1.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:39:59 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64872300
hee, dat is mr Taxi oorlog 1995
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64872317
Wedstrijdje welke open kan blijven?
pi_64872335
Op zich wel een gast die me boeit, die TCA man.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64872344
mja we zijn wat lui golfer:)

jee wat is die kerel blij dat hij zijn verhaal mag doen.
pi_64872352
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wedstrijdje welke open kan blijven?
Nee, deze was eerder. Is al gemeld in feedback.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:41:27 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64872363
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64872392
Geenstijl gaat echt zichzelf opblazen door te mainstream te worden voor hun achterban, denk ik. Op TV kunnen ze een stuk minder hunzelf zijn en zullen steeds meer 'conformeren'. Dat merk je al in dit soort programma's waar ze super gematigdheid zijn en alles relativeren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64872424
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:43:35 #10
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64872433
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Zal best, Frank Lammer is vooral een grote bek. Deze TCA man is de eerste neo-liberaal die gebruik maakte van de opties die het nieuwe systeem na de val van de muur bood. Daarna volgde natuurlijk nog André Testa (op voordracht van wethouder Guusje Ter Horst) voor het gemeentelijk vervoersbedrijf en inmiddels zijn we gewend geraakt aan topmensen die zichzelf zeer royaal bedelen met bonussen.

Deze boef heeft nog wel iets echts
pi_64872442
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:

[..]

Goeie film, Nachtrit. Was inderdaad vorige week op tv.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:44:12 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64872455
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:

Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64872527
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.
Serieus? Die speelden zichzelf ofzo?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:46:04 #14
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64872537
geinig, eerder adviseerde hij taxichauffeurs om een licentie van 100.000 gulden te betalen om in Amsterdam te kunnen rijden
pi_64872560
"Ik adviseer mensen om hun rekeningen op tijd te betalen"
en ook iets in de schoonmaak...
Hell To The Liars
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:50:45 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64872709
ik hekel vooral het moralisme dat geenstijl uitdraagt. Dat is 16x de PvdA qua moralisme. Een beetje het niveau van : je mag geen jonge hondjes schoppen
pi_64872763
ja heeft weinig zin om dat aan iemand die zelf geen ouder is te vragen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:55:19 #19
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_64872873
lullo's
pi_64872889
Hey lullo!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:57:08 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64872921
Koch in Jiskefet blijft geweldig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64873091
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef Droopie het volgende:
"Ik adviseer mensen om hun rekeningen op tijd te betalen"
en ook iets in de schoonmaak...
met die twee zware jongens achter hem
Holleeder kan wat van hem leren
pi_64873103
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:01 schreef henkway het volgende:
je zou maar huub willems heten
Je zal maar in Schuddekutterveen wonen.

pi_64873170
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:09:53 #26
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64873317
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.
Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.

Het is een scharrelaar, maar wel een leuke scharrelaar. Niet zo'n type als Rijkman Groeninktypes bijvoorbeeld, dat zijn mensen die hun best doen om juist niet boefachtig over te komen. Bij deze man, Grijpink, is het duidelijk dat het een boef is, en niet meer
pi_64873643
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.

Het is een scharrelaar, maar wel een leuke scharrelaar. Niet zo'n type als Rijkman Groeninktypes bijvoorbeeld, dat zijn mensen die hun best doen om juist niet boefachtig over te komen. Bij deze man, Grijpink, is het duidelijk dat het een boef is, en niet meer
maar wel een zware maffia boef dan
de cosa nostre is er niets bij
pi_64873734

de spuuglok in een van zn beste rollen..LOL
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:06:57 #29
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64874966
deze is beter, ditis de realiteit
pi_64875866
Nou, laat GeenStijl met maar lekker op tv komen. .
Ben benieuwd. .
pi_64875943
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:39 schreef Stali het volgende:
Nou, laat GeenStijl met maar lekker op tv komen. .
Ben benieuwd. .
[ afbeelding ]
Toen ze het hadden over De Nieuwste Show was een flop en dat kunnen wij beter raakte ik wel geïnteresseerd eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:53:55 #32
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64876198
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

En hij heeft zijn achternaam ook niet bepaald mee.

Grijpink. Als in 'Grijpen zoveel je maar kan'.

Nadat hij door de TCA-leden werd afgezet, probeerde hij sindsdien met een eigen taxibedrijf zijn oude werknemers te ronselen. Gelukkig nog zonder succes.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:59:11 #33
236733 Marmex
Currently travelling
pi_64876324
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Aoristus het volgende:
ik hekel vooral het moralisme dat geenstijl uitdraagt. Dat is 16x de PvdA qua moralisme. Een beetje het niveau van : je mag geen jonge hondjes schoppen
Dat vind een SP-er idd moralisme. Het is het uitleggen wat je doet, gaat doen en gedaan hebt tegenover mensen zoals Paul Witteman.
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:02:12 #34
236733 Marmex
Currently travelling
pi_64876383
Geweldig dat die Grijpink gefrustreerd is omdat hij 'al schuldig was toen hij z'n neus om de deur stak', en iedereen hem sindsdien als een boef ziet.

Ga je bij Pauw en Witteman zitten met 2 bodyguards, mensen doodwensen, beetje dubbelzinnige slechte grapjes maken over je advocaat en je doet 'iets' in de schoonmaak. Nou vast geen ramen lappen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:02:19 #35
111382 Ofyles2
pi_64876384
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je zal maar in Schuddekutterveen wonen.

Ik dacht dat het plaatsje Schubbekutteveen heette, naar het voorbeeld van Fritz Korbach.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:02:56 #36
111382 Ofyles2
pi_64876399
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:02 schreef Marmex het volgende:
Geweldig dat die Grijpink gefrustreerd is omdat hij 'al schuldig was toen hij z'n neus om de deur stak', en iedereen hem sindsdien als een boef ziet.

Ga je bij Pauw en Witteman zitten met 2 bodyguards, mensen doodwensen, beetje dubbelzinnige slechte grapjes maken over je advocaat en je doet 'iets' in de schoonmaak. Nou vast geen ramen lappen
Hij kan beter een schuilkelder zoeken. De TCA-chauffeurs zijn kennelijk nog niet klaar met hem.
pi_64876437
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:42 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Toen ze het hadden over De Nieuwste Show was een flop en dat kunnen wij beter raakte ik wel geïnteresseerd eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

GeenStijl, je schijnt ervan te houden of het te haten en is er kennelijk niets tussen.
Ikzelf vind GeenStijl voor de mensen die enkel uit hun krochten kwamen op de uitvaart van Pim Fortuyn. Natuurlijk wil ik niemand beledigen, maar sodemieters dat heeft echt indruk op me gemaakt. Wat kwamen er spontaan ineens veel op straat zeg. Dat soort mensen kom ik dagelijks echt niet tegen en dan heb ik het niet over de allochtonen want die kwamen daar sowieso niet aan te pas. Gelukkig hebben we nu Geert maar die is eik al mislukt. .

Enfin, ik zou het GeenStijl in ieder geval van harte gunnen, laat al dat domme gelul ook eindelijk maar eens met wat zendtijd doorgang vinden zonder dat iemand voor zijn raap geschoten hoeft te worden. Ik ben benieuwd naar wat er van overblijft. .
pi_64876605
Wat vond je dan van het Vogelaar-interview, Stali?

Heb je daar niet ontzettend om gelachen? Ik wel.

Niet op GeenStijl gezien hoor. Daar kom ik nooit.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:13:35 #39
111382 Ofyles2
pi_64876618
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dit was eigenlijk al een bekeken wedstrijd toen Rutger met het interview.

Ella Vogelaar is nooit mediageniek geweest.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:14:35 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64876631
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:04 schreef Stali het volgende:

Enfin, ik zou het GeenStijl in ieder geval van harte gunnen, laat al dat domme gelul ook eindelijk maar eens met wat zendtijd doorgang vinden zonder dat iemand voor zijn raap geschoten hoeft te worden. Ik ben benieuwd naar wat er van overblijft. .
Ze kunnen samen met de LPF en het restant daarvan in Rotterdam wat onder de naam 'Leefbaar" ongetwijfeld wel weer een doelgroepje aanspreken.
Als ze dan ook die zeepbel TON en PVV erbij betrekken..gecombineerd met de Telegraaf en de Tros en een vleugje BNN...tja.....dan is het eigenlijk in potentie de allergrootste omroep van Nederland, met meer leden dan de AVRO.

En daarna...als ze nog groter worden....wordt het de Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.

*ril*
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:16:10 #41
111382 Ofyles2
pi_64876655
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze kunnen samen met de LPF en het restant daarvan in Rotterdam wat onder de naam 'Leefbaar" ongetwijfeld wel weer een doelgroepje aanspreken.
Als ze dan ook die zeepbel TON en PVV erbij betrekken..gecombineerd met de Telegraaf en de Tros en een vleugje BNN...tja.....dan is het eigenlijk in potentie de allergrootste omroep van Nederland, met meer leden dan de AVRO.

En daarna...als ze nog groter worden....wordt het da Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.

*ril*
En zo worden we van het ene exces naar het andere geschopt.

Nu kijken we alleen rommel op TV, straks kijken we geïndoctrineerde rommel.
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 02:17:29 #42
128220 Peter6000
pi_64876683
Ik werd een beetje onpasselijk van de keurige taal die Dominique Weesie van GeenStijl uitsloeg aan tafel, al verraadde hij zichzelf wel met zijn lachwekkende opmerking "12 jaartjes schoffelen", over die moordzaak. Alsof het niets is om 12 jaar in een gevangenis te moeten zitten. En jammer dat Paul Witteman niet wat meer doorging over Manon Thomas, een goed voorbeeld van iemand die onnodig veel leed heeft ondervonden van de "journalistiek" van GeenSijl.

Dominique Weesie pastte zich keurig aan, en kwam intelligent en genuanceerd over, dus ik vrees dat ze het wel voor elkaar gaan krijgen.
Ach, dan hebben de 'reaguurders' en de mensen die op de site van de Telegraaf en de FP hier op FOK! reageren ook uitlaadklep op de landelijke televisie.

En ze krijgen maar 2 uurtjes televisie in de week, dus veel is het ook niet.

Ik ben niet bang voor ze, maar kan me verder wel vinden in wat Hanneke Groenteman hierover te melden heeft:

Ik ben bang voor het soort bewegingen als Geen Stijl. Bewegingen die doordesemd zijn van negativiteit, van cynisme, van wij-zijn-tegen, van nergens door ontroerd of geïnspireerd of geraakt worden. Waar iets stinkt, gaan we roeren, is hun motto. Met geen enkel ander doel dan de stank signaleren en achterover leunen. Het maakt me bang dat er in Nederland genoeg mensen te vinden zijn om een dergelijk initiatief te steunen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:18:18 #43
236733 Marmex
Currently travelling
pi_64876699
quote:

[..]

En daarna...als ze nog groter worden....wordt het de Nationale Staatsomroep en dat is toch eigenlijk het uiteindelijke doel van die opportunisten die ooit eens GEENstijl hebben bedacht,.

*ril*
Rijke doch enge fantasie idd.

Fantasie. Geenstijl is niet rechts, niet links.
pi_64877417
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

Nu ja, ze had zich wat mij betreft wel wat beter moeten laten adviseren door e.o.a. "pikloot", zo is het natuurlijik ook. Ik vond het zeer pijnlijk voor haar, maar goed, veel communicatief scheve schaatsen en je kunt het er wel over eens zijn dat Ella Vogelaar met al haar mooie ideeen, ze kon het gewoon niet. Maar zo schat ik wel meer mensen in die vanalles toezeggen waar ik niet op zit te wachten omdat ik toevallig niet in de randstad woon. Ik ken wel mensen uit de randstad waarmee ik wekelijks contact heb, maar die wonen niet in een schotelwijkje. Zo is het dan ook weer en die mensen hoor je dan ook niet over zelfredzaamheid.
Armoede delen in je eigen land is ook ruk natuurlijk maar het zou geen reden moeten zijn tot haatzaaierij wmb. Ga niet verwrongen zitten melken op je kutflatje in Amsterdam om in je uvwtijd twee witte boterhammetjes met pindakaas in je rechterzak te sloppen om je eigen gelijk op de fiets te zoeken terwijl je feitelijk gewoon boos bent op je eigen kerk en je ouders om dan maar je haat te zaaien op internet.

En dit soort mensen ben ik wel tegengekomen op FOK! Geen Stijl is nog veel zwakzinniger natuurlijk.

Maar ik ben benieuwd naar GeenStijl. Ga het maar waarmaken. Kiddy up. .
  zaterdag 10 januari 2009 @ 03:06:21 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64877461
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef Stali het volgende:

Nu ja, ze had zich wat mij betreft wel wat beter moeten laten adviseren door e.o.a. "pikloot", zo is het natuurlijik ook. Ik vond het zeer pijnlijk voor haar, maar goed, veel communicatief scheve schaatsen en je kunt het er wel over eens zijn dat Ella Vogelaar met al haar mooie ideeen, ze kon het gewoon niet. Maar zo schat ik wel meer mensen in die vanalles toezeggen waar ik niet op zit te wachten omdat ik toevallig niet in de randstad woon. Ik ken wel mensen uit de randstad waarmee ik wekelijks contact heb, maar die wonen niet in een schotelwijkje. Zo is het dan ook weer en die mensen hoor je dan ook niet over zelfredzaamheid.
Armoede delen in je eigen land is ook ruk natuurlijk maar het zou geen reden moeten zijn tot haatzaaierij wmb. Ga niet verwrongen zitten melken op je kutflatje in Amsterdam om in je uvwtijd twee witte boterhammetjes met pindakaas in je rechterzak te sloppen om je eigen gelijk op de fiets te zoeken terwijl je feitelijk gewoon boos bent op je eigen kerk en je ouders om dan maar je haat te zaaien op internet.

En dit soort mensen ben ik wel tegengekomen op FOK! Geen Stijl is nog veel zwakzinniger natuurlijk.

Maar ik ben benieuwd naar GeenStijl. Ga het maar waarmaken. Kiddy up. .
Neem je pilletjes even in en probeer het daarna nog eens in het Nederlands met Hoofdletters en alinea's te posten en vooral..met een beetje inhoud?
Poef.....gone! ©golfer
pi_64877513
quote:

[..]

*ril*
Laten GS het maar es doen. En nu eens zonder voor de raap geschoten te worden.
Er is niks meer, iedereen kent alles al. Er is geen zgn. martelaar meer nodig.

Nu ja goed, ik ben beniewd naar de prestaties van GeenStijl. Ik wens ze veel succes maar ik geloof niet dat dit de grote sprong zal zijn van underground naar boven.:).
pi_64877538
*meldt dat Pauw okaye dude is.

*vertrekt uit subforum.
pi_64879764
tot maandag
............................
pi_64882408
Ik vond dat die Geenstijl lui nog redelijk uit de verf kwamen, ik heb die Dominique ook wel eens zien hakkelen en stamelen dat er niks uit kwam.

Verder, onbegrijpelijk dat zo veel mensen (ook hier op Fok), niet inzien dat Geenstijl gewoon een nieuws medium is. Met een manier van berichtgeving die nogal tegen de politiek correcte scrhijfstijl in gaat. Neem het gewoon allemaal niet zo super serieus.

Het is geen politieke partij, ze zijn niet links of rechts. Het is gewoon een weblog met afentoe wat TV items.

Trouwens 1 opmerking vond ik nogal vreemd, dat "je haat ons, of je houdt van ons".
Ik zelf kan me daar niet in vinden, ik vinden sommige items heel leuk op Geenstijl en andere items skip ik eigenlijk omdat het me weinig boeit. (zoals bijvoorbeeld die defensie filmpjes met rutger)
٩๏̯͡๏)۶
pi_64971052
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef sander89 het volgende:
tot maandag
-
quote:
Rabbijn Evers, over Auschwitzherdenking

- Damiaan Denys, hersenen op afstandbediening

- Sven Kramer, schaatskampioen
Sven
pi_64971260
Zit er klaar voor. .
pi_64971435
Vooral - Damiaan Denys, hersenen op afstandbediening lijkt me leuk. Je ziet deze sorten van techniek ook bij parkinsonpatienten.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64972265
Kramer .
sig verwijderd door FA
pi_64972273
Rabbijn Evers

Dat is nou echt een vervelende jood.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64972274
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Kramer .
Koning.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:13:39 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64972560
Ik sla over. Kramer en Evers zijn mij teveel van het goede.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 januari 2009 @ 23:15:08 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64972639
heb je ze weer, de joden
pi_64972761
Pfff......... Je hoort het duidelijk op YouTube, oh nee toch niet, maar je hoort het wel vaak. En dan geen excuses aanbieden. Stemmingmakers
  maandag 12 januari 2009 @ 23:21:02 #59
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64972924
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken waarom men door de eeuwen heen al de pest aan joden had.
pi_64972938
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef BB-boy het volgende:
Rabbijn Evers

Dat is nou echt een vervelende jood.
Om te kotsen die man ja.
Niks beter dan die sukkels die hama hamas etc roepen.
And that is the news.''
pi_64972993
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken waarom men door de eeuwen heen al de pest aan joden had.
Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters. Kan me goed voorstellen dat mensen Het andere joodse geluid omarmen.
And that is the news.''
  maandag 12 januari 2009 @ 23:22:58 #62
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64973010
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters.
Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?
pi_64973082
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?
zie edit btw.

Echte tolerantiepredikers niet. Maar dit soort wel ja. en dat soort type mensen zijn er nogal veel.
And that is the news.''
pi_64973135
Wow geweldig partijdige journalistiek weer.

op 1:00 . duidelijk Hamas joden aan het gas, achter van Bommel.

Maar P&W hebben het andere filmpje geselecteerd waar dit niet te horen is.
Dit bovenstaande filmpje komt in de hits zelfs boven dat andere.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:25:41 #65
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64973163
wat is het andere joodse geluid?
pi_64973238
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Aoristus het volgende:
jaja, een ander joods geluid.
And that is the news.''
pi_64973365
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:

nee.
Een argument als: 'je weet toch' gebruiken om iemand te beschuldigen dat hij achter het vermoorden van joden zou staan is lekker. Dat doet de rabbijn namelijk.
And that is the news.''
pi_64973537
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee.
Een argument als: 'je weet toch' gebruiken om iemand te beschuldigen dat hij achter het vermoorden van joden zou staan is lekker. Dat doet de rabbijn namelijk.
Daar heb ik het niet over.
pi_64974041
Tsja, over Van Bommel had ie wel een puntje. Maar voor de rest was het een zeer eenzijdig/ zwart-wit verhaal natuurlijk.

Jammer dat het lijdend voorwerp zelf niet aan tafel zat, voor een leuke discussie.

Wel triest weer dat de programmamakers net weer "toevallig" het filmpje pakken waar het niet te horen is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 januari 2009 @ 23:48:46 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64974340
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
pi_64974415
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
pi_64974443
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...
  maandag 12 januari 2009 @ 23:54:29 #73
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64974582
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef BB-boy het volgende:

[..]

In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...
Psies, de rest van het jaar laten we elkaar ook gewoon met rust
pi_64974595
Maar 2 gouden medailles Kramer? Hij vergeet de ploegenachtervolging volgens mij.
sig verwijderd door FA
pi_64974623
Vergeet Kramer de ploegenachtervolging hier niet? 3 moet toch mogelijk zijn.
pi_64974839
En de olympische spelen van 2014 dan.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:03:36 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64974999
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:
http://www.eajg.nl/
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:13:37 #78
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64975418
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:
http://www.eajg.nl/
Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Aviv
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:16:02 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64975511
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef Aoristus het volgende:

Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Aviv
Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.
De rest van de activiteiten staan ook wel ergens op EAJG te lezen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:16:29 #80
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64975525
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.
De rest van de activiteiten staan ook wel ergens op EAJG te lezen.
Bedankt voor de link, ik zal er wat tijd aan besteden
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:21:56 #81
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_64994558
^^ Een Ander Joods Geluid is een clubje van toch wel erg "linkse" Joodse Nederlanders, onder leiding van Harry de Winter. Het idealistische type, zeg maar.
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:

Typisch linkse journalistiek. Zie je trouwens niet alleen bij openlijk linkse publieke omroepen, maar ook bij de NOS. Zo wordt er bij het Staatsjournaal geen aandacht besteed aan gebeurtenissen zoals deze:

http://jta.org/news/artic(...)s-synagogue-attacked

^ Is vandaag niet eens op NOS.nl verschenen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:27:08 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64994814
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef SuikerVuist het volgende:
^^ Een Ander Joods Geluid is een clubje van toch wel erg "linkse" Joodse Nederlanders, onder leiding van Harry de Winter. Het idealistische type, zeg maar.

Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.
Harry zit in de raad van advies.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:24 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65000955
Vanavond bij P&W:
-Rik Launspach debuteert als romanschrijver.
-Frans Timmermans over het imago van Nederland in het buitenland.
-Evert van Rossum schreef 100ste column voor Alzheimer Nederland.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:02:16 #84
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_65002947
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.
Harry zit in de raad van advies.
I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:20:59 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65006206
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef SuikerVuist het volgende:

I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.
Hij heeft wat mede-gefinancierd (met name de advertenties in de kranten in het begin), maar is volgens mij nooit voorzitter geweest. Hij is wel vaak 'spokesman' geweest, vanwege z'n media-ervaring.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:06:50 #86
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65011215
Dat shirt.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65011339
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond bij P&W:
-Rik Launspach debuteert als romanschrijver.
-Frans Timmermans over het imago van Nederland in het buitenland.
-Evert van Rossum schreef 100ste column voor Alzheimer Nederland.
Ik sla over.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:15:07 #88
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65011588
Wat maakt die man die nu aan het woord is toch een geweldig goed punt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:15:19 #89
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65011605
wat is het toch geweldig, dat Hollandsche design

Die Fgghans Timmermans toch
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:18:12 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65011724
Zucht, die Timmermans snapt er weer eens geen reet van. Het mediabeeld is een ander beeld dan de werkelijkheid, geef dan niet toe dat het een somber beeld is.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:18:13 #91
182728 honda1990
pi_65011725
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Aoristus het volgende:
wat is het toch geweldig, dat Hollandsche design

Die Fgghans Timmermans toch
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:19:39 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65011789
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
Wat is er met Tielse Flipje dan?
In de krant komt Timmermans wat beter aan bod, hier vertegenwoordigt hij een lullig beeld.
Misschien nept hij Balkenende straks nog met z'n : laten we blij zijn met elkaar
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:21:08 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65011863
Welk design, waar heeft 'ie het over?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65011900
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:

[..]

De Nederlanders zijn vaak veel te zelf kritisch en somber. Ik kan honderden voorbeelden opnoemen van dat het beeld in het buitenland van Nederland echt niet slecht is, sterker nog heel goed. Wij zien bijv. onze voetbalcompetitie nog steeds als Mickey Mouse-competitie wat de grootste onzin ter wereld is. In het buitenland kijkt men bijv. juist erg positief aan tegen de Eredivisie, maar dat zien we niet of dat willen we niet zien.
pi_65012000
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Ik ben iig niet overtuigd door Timmermans.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:26:13 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012096
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.
pi_65012173
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Lijkt me ook. Dat verandert ook niet zomaar.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:29:27 #98
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012216
gelukkig maar dat er hekken om de route staan, dan zal die alzheimerpatient zich ook niet zo snel vergissen
pi_65012227
Verruit de meeste mensen die ik in het buitenland ontmoet zijn positief over nederland. Vaak zijn het punten die het kabinet waar timmermans deel van uitmaakt aan het afbreken is.

Maar timmermans komt altijd zo ongeloofwaardig over bij mij. Hij heeft wel gelijk, maar de manier waarop hij het brengt..
And that is the news.''
pi_65012255
Gelukkig hebben we nog Wilders on Tour. .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:31:29 #101
182728 honda1990
pi_65012309
Vrijheid hebben we idd niet veel meer en dat zal steeds minder worden als we straks helemaal gevolgd worden, dat was dus ook niet echt een goed voorbeeld...hij had veel beter het exportproduct dancemuziek kunnen noemen, of de manier waar wij met water om kunnen gaan. Niet echt goede argumenten, maar wel degelijk een goed punt. Wees nou eens trots op dingen die we wél kunnen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:31:45 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65012326
De sex.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:31:59 #103
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65012334
"Het positieve is de seks. Je weet toch wel wat seks is?"

Wat een niveau.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:32:08 #104
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012340
leuk om te horen zeg, een homoist die geen remmingen meer heeft
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:32:13 #105
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_65012344
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
And that is the news.''
pi_65012381
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Prik0 het volgende:
"Het positieve is de seks. Je weet toch wel wat seks is?"

Wat een niveau.
Daar kan hij zelf toch niks aan doen, je krijgt bij de ziekte van Alzheimer ook problemen met je remmingen. Je weet niet meer wat beleefd is om te doen en niet. Hij beseft bijvoorbeeld niet dat het niet zo gepast is om daar zo over te praten in een tvprogramma. Erg triest
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:34:35 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65012447
Ach kom, wat maakt 't uit.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:34:49 #108
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012459
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
Sterker nog, Amerikanen (en de zijnen) hebben het vaak over opportunities
Wtf, wat valt er nog meer stuk te maken, denk ik dan altijd.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:36:01 #109
182728 honda1990
pi_65012502
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Aoristus het volgende:
leuk om te horen zeg, een homoist die geen remmingen meer heeft
Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbediening
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:36:18 #110
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012516
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbediening
vanzelfsprekend
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:37:03 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65012551
Welke tolerantie hebben jullie 't over? Die van 10, 20 of 30 jaar geleden misschien?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:40:20 #112
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_65012679
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef popolon het volgende:
Welke tolerantie hebben jullie 't over? Die van 10, 20 of 30 jaar geleden misschien?
Daar heb je wel een punt. Die is zeker afgenomen.

Maar dat beeld hebben weinigen in het buitenland. Als ik vertel dat het allemaal niet meer is als in de flower power tijd verbaasd dat toch wel veel mensen.
And that is the news.''
pi_65012704
Ik ben fan van Rik Launspach als acteur. Waarom moet toch iedereen een boek schrijven.....
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:44:41 #114
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65012877
ik ken de beste man niet
pi_65013052
Wat een saai interview.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:53:00 #116
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65013254
ke-ristus, een oboamarubriek, hoe verzin je het

Ik hoop maar dat de Amerikanen een Balkenenderubriek hebben
pi_65013393
Jezus wat is dit.
sig verwijderd door FA
pi_65013648
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus wat is dit.
Tis afgelopen. Morgen hopelijk beter. .
pi_65014703
Wat een zeikerds de hele tijd, ik begin me er echt aan te ergeren. Helemaal met dat kansloze filmpje. Niemand in het buitenland die ook maar dat k*tfilmpje Fitna kent
pi_65014991
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Komt omdat het in heel veel landen er veel slechter aan toe gaat dan in Nederland, dus dan kan het in Nederland moeilijk somber lijken van buitenaf.
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:43:00 #121
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65015004
laat staan dat ze submission kennen
pi_65052390
Vandaag:
quote:
- Mariette Hamer over het PvdA-standpunt inzake Israël.

- Bram Moszkowicz klaagt SP-duo en Gretta Duisenberg aan.

- Jaap de Jong analyseert speeches Obama.

- Eric van Dorp, voorzitter Feyenoordsupportersvereniging,
over vertrek Verbeek.
Leuk, een taalwetenschapper te gast!
I HATE MUSIC
pi_65052605
Vanavond weer Zendtijd voor Advocaten
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65052637
Ik sla een keertje over.
sig verwijderd door FA
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:06:29 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65052674
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
Vanavond weer Zendtijd voor Advocaten
Het niveau zal vast wel omhoog gehaald worden met die voorzitter van de FSV.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:08:45 #126
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_65052784
Dit lijkt me een geinige aflevering.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:21:51 #127
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_65053310
Yuk, wat is die Hamer toch een teringlelijk wijf.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_65053315
Moszo gaat nu al de fout in.

Hij vind dat van bommel een strafbaar feit heeft gepleegd. Of dat uiteindelijk is gebeurt is aan de rechter.

Normaal is M altijd stipt in in juridische procedures, maar je ziet dat de emotie de overhand heeft en al gelijk de mist ingaat. Jammer dat zelfs bij goede advocaten de emotie in dit conflict de overhand krijgt. Waarom neemt niemand M in bescherming en voorkomt dit want ik denk dat hij nog wel meer minder strikte zaken gaat opnoemen.
And that is the news.''
pi_65053382
heeft Moszkowicz niets beters te doen met zijn tijd?
pi_65053394
Moscovitch

Wat een matige advocaat is 't ook. Meneer is gewoon op z'n Joodse neusje getrapt door die uitspraken. Prima, maar wees er dan ook eerlijk over.
X
X
X
pi_65053429
Dat gedoe omtrent Van Bommel is sowieso ernstig overtrokken.
I HATE MUSIC
pi_65053450
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_65053489
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ja en?
Hij is opgeleid om emotie te scheiden van de zaken. Prima als hij dat niet doet in zijn prive leven doet, maar hou dat lekker prive.
And that is the news.''
pi_65053552
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:

[..]

De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45
X
X
X
pi_65053570
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
Hij is geld aan het verdienen en hij zit bij zijn favoriete talkshow aan tafel. Nee dus.

Ten tweede, als hij al geen gelijk heeft brengt hij van Bommel cum suis in elk geval al imagoschade toe.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:28:21 #136
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_65053586
Moszko heeft gewoon gelijk. Ik hoop dattie ermee wegkomt.
pi_65053589
Het lijkt wel een persoonlijke vete tussen Moskowitz en Van Bommel.

Erg vergezocht en lange tenen gedrag van Moskowitz.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:28:32 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65053594
Bram moet zich hier niet mee bezig houden.
Vraag die voorzitter van FSV maar even hoevaak het niet bij zijn cluppie wordt geroepen tegen Ajacieden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65053609
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ja en?
Hij is opgeleid om emotie te scheiden van de zaken. Prima als hij dat niet doet in zijn prive leven doet, maar hou dat lekker prive.
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.
Jij begrijpt _O_
pi_65053627
Waarom nodigt P&W, Bram hiervoor uit?
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:30:05 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65053666
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef Toad het volgende:
Waarom nodigt P&W, Bram hiervoor uit?
Bram nodigt zichzelf wel uit als ie weer wat publiciteit nodig heeft.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65053676
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:

[..]

De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45
Ik denk niet dat het alleen om de uitspraak tegen joden draait.
Jij begrijpt _O_
pi_65053679
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:

[..]

ja ik ook, en je punt is?
And that is the news.''
pi_65053689
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Waarom? Van Bommel is toch niet verantwoordelijk voor een paar idioten?
I HATE MUSIC
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:30:58 #145
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65053697
het is abject en infaam!
pi_65053748
Van bommel moet vooral geen excuses aanbieden en voet bij stuk houden.
I HATE MUSIC
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:31:51 #147
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65053753
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
pi_65053757
Maak je borst maar nat, Wouter Bos! De volgende keer dat je in het Feyenoordstadion aanwezig bent om je club aan te moedigen en er zijn in Vak X toevallig tien stierennekken die het wagen om: "Hamas, joden aan het gas" te scanderen kun je een brief van een boze Moszkowicz op je deurmat verwachten.
pi_65053780
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
ja, want dat is beschaving
And that is the news.''
pi_65053838
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?
X
X
X
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:34:12 #151
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65053839
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:35:04 #152
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_65053871
Ik haak af.
Hamer is te goor om aan te gluren.
Hasta la pasta.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:35:30 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65053887
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Frasier het volgende:

Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?
Hij heeft juridisch gelijk, ongezien z'n achtergrond.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65053893
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.
And that is the news.''
pi_65053932
quote:
Mij irriteert het een beetje dat als het hier niet om antisemitisme ging je de heer Moszkowicz denk ik niet zou horen.
X
X
X
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:36:44 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65053939
quote:
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:36:49 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65053948
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Maak je borst maar nat, Wouter Bos! De volgende keer dat je in het Feyenoordstadion aanwezig bent om je club aan te moedigen en er zijn in Vak X toevallig tien stierennekken die het wagen om: "Hamas, joden aan het gas" te scanderen kun je een brief van een boze Moszkowicz op je deurmat verwachten.
Inderdaad. Wat kinderachtig zeg..
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:37:15 #158
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65053961
Klopt, maar ik heb het even over deze situatie. Overigens een gemiste kans om het niet te koppelen aan de Feyenoordsupporters, aangezien die vleespet van de SV er zit
pi_65053969
sorry, maar mozco met zijn kinds vind ik nu om te kotsen. Afgedaan voor mij.
And that is the news.''
pi_65053985
quote:
Dat dus
Jij begrijpt _O_
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:38:36 #161
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65054023
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
Is zo, misschien heeft hij daarom wel enkele dagen gewacht op iemand die het zou doen zonder joodse achtergrond.

Edit: en zo lang dit niet gebeurt moet iemand uit de gemeenschap het zelf maar doen. Het is gewoon verdekt antisemitisme van Marokkanen die geen zak te maken heeft met de aard van het huidige conflict in Gaza.
pi_65054024
arg, wat komt dat mens toch waardeloos uit haar zinnen.
pi_65054037
quote:

[..]

Het is gewoon weer erg toevallig dat juist hij er een zaak van moet maken.
X
X
X
pi_65054040
Boeiend wie er nou gelijk heeft. Niemand. Ze maken er namelijk allebei een grote rotzooi van.
pi_65054041
quote:

[..]

maar waarschijnlijk heeft een collega advocaat dat daarom ook niet gedaan. Omdat die wel de emotie kon scheiden. M niet.

En nu weer dat hij zegt dat israel zelf zegt wat ze platgooien. Gossie, je zou ze een stikkertje moeten geven voor hun goede gedrag.
And that is the news.''
pi_65054057
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Toad het volgende:
Boeiend wie er nou gelijk heeft. Niemand. Ze maken er namelijk allebei een grote rotzooi van.
And that is the news.''
pi_65054080
quote:

[..]

Hij doet gewoon zijn werk hoor.

Los van zijn standpunten kan ik trouwens wel genieten van zijn stijl.
Heel beleefd, maar tussen de regels door altijd een klootzak.
pi_65054090
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef One_of_the_few het volgende:
sorry, maar mozco met zijn kinds vind ik nu om te kotsen. Afgedaan voor mij.
Meneer die de grootste boeven van Nederland heeft bijgestaan
X
X
X
pi_65054095
M kan niet beoordelen of het geweld buitenspoorig is, maar wel dat israel zeker weten zijn doelen van te voren aangeeft.

weer een fail van hem.
And that is the news.''
pi_65054140
Moderne retorica.
I HATE MUSIC
pi_65054165
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.

Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_65054170
Damn, wat een uitstraling (Obama)
X
X
X
pi_65054188
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef FictionalFenna het volgende:
Moderne retorica.
in elk geval 1 blij mens aan tafel.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:43:06 #174
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65054203
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.

Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
Ik vind hem juist heel genuanceerd.
pi_65054250
Superinteressante materie.
I HATE MUSIC
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:44:23 #176
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65054251
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.
precies. janmaat is in een vergelijkbaar verhaal veroordeeld. gelijke monnikken, gelijke kappen. goed dat hij dit probeert.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_65054303
Erg sterk optreden van Moszkovic. Het jammere is dat hij zijn Joodse roots tegenheeft in dit geval.

Hamer blijft een kneusje.
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:46:56 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054355
Moderne retorica doet mij altijd een beetje aan demagogie denken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65054368
Oh leuk, weer even: Lachen met Geert
X
X
X
pi_65054461
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

Het Leon de winter syndroom.
And that is the news.''
pi_65054472
Waarom heeft iedereen het toch over z'n joodse afkomst? Het gaat gewoon om de argumenten !

Dit gesprek valt me tegen. Oppervlakkig omdat de gast over te veel politici wordt ondervraagd.
pi_65054482
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef FictionalFenna het volgende:
Superinteressante materie.
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo boeiend maar meneer de Jong weet mijn aandacht wel vast te houden. Leuke man.
pi_65054496
"Toch?"

X
X
X
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:49:49 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054499
Balkenende...toch?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:49:59 #185
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65054508
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het Leon de winter syndroom.
lekker selectieve verontwaardiging. wel staan te juichen als janmaat wordt veroordeeld, maar o jé, als we aan van bommel komen
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:50:57 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054553
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over z'n joodse afkomst? Het gaat gewoon om de argumenten !

Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65054589
"Toen ik de speech las, vond ik hem beter dan toen ik hem hoorde." -1 voor Hamer.
pi_65054594
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.
X
X
X
pi_65054634
Ha die emospeech van Bram.
pi_65054680
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Toad het volgende:
"In het belang van Holleeder..."

X
X
X
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:54:13 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054688
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Frasier het volgende:

Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:54:35 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054701
Infaam en abject.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65054723
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Toad het volgende:
Leuke afsluiter.
pi_65054756
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.
X
X
X
pi_65054757
is er iemand die die Obama rubriek leuk vindt?
pi_65054822
En daar gaat Bram alweer de mist in
X
X
X
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:57:48 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65054832
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Wup het volgende:
is er iemand die die Obama rubriek leuk vindt?
Nee, kan mij niet echt boeien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65054835
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:

[..]

In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.
Omdat jij het niet kan scheiden.

Ook met vooringenomen (zo hij dat is) mensen moet je het debat gewoon aangaan.

Je zou niemand horen als Oscar Hammerstein een zaak voert om discriminatie tegen homo's te bestrijden.
pi_65054850
Goed, de midden-oostenproblematiek is niet Bram z'n beste punt.

Maarten van Rossum zou toch vandaag te gast zijn? Niet dat ik hem mis; we hebben hem al veel te vaak gezien het afgelopen jaar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:38:54 #200
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65056122
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Frasier het volgende:
En daar gaat Bram alweer de mist in
nee hoor. een democratisch gekozen partij zou na de overwinning ook de democratie respecteren en niet de verliezers van de verkiezingen uitmoorden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:05:16 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65056793
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef Toad het volgende:

Maarten van Rossum zou toch vandaag te gast zijn? Niet dat ik hem mis; we hebben hem al veel te vaak gezien het afgelopen jaar.
Maarten van Rossum ken ik niet wel Maarten van Rossem.
Gisteren was trouwens wel een Alzheimer-patiënt die columns schrijft te gast en die heet Evert van Rossum.. Misschien dat he daar mee in de war bent?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65057025
@golfer: die bedoel ik idd. heb het laatste stukje van de uitzending van gister teruggekeken, maar Paul kondigde echt aan dat Maarten zou komen praten over Frost/Nixon.
pi_65057056
Toad is niet in de war, Van Rossem was aangekondigd.
N.a.v. Frost / Nixon

Mogelijk is het opgeschoven door de crisis bij Feyenoord.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:21:37 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65057100
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:17 schreef Toad het volgende:
@golfer: die bedoel ik idd. heb het laatste stukje van de uitzending van gister teruggekeken, maar Paul kondigde echt aan dat Maarten zou komen praten over Frost/Nixon.
Oké. Nou die Frost/Nixon-film zat ook al in DWDD met Felix Rottenberg als commentator, dus misschien vonden ze dat wel een beetje te dubbelop?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65058625
Bram was goed. Volgens mij zat hij zich ook kapot te lachen toen Hamer op het einde werd besproken.
Die ook vanavond weer erg slecht was. Ze zat erbij alsof ze een zure augurk in dr doos had.
pi_65061133
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Omdat jij het niet kan scheiden.

Ook met vooringenomen (zo hij dat is) mensen moet je het debat gewoon aangaan.

Je zou niemand horen als Oscar Hammerstein een zaak voert om discriminatie tegen homo's te bestrijden.
Daar heb je zeker een punt. Mosko kan nu eenmaal niet zijn achtergrond verbloemen. Ik vond hem sterk, ongeacht aan welke kant hij staat. Wat ik mij in deze afvraag waarom alleen Bommel werd besproken en niet ook zijn mede partijgenoot/parlementariër Sadet Karabulut (Turks-Koerdische afkomst, leidde als vijftienjarige een demonstratie tegen de Centrum Democraten) die ook wordt aangeklaagd. Heeft zij ook die Hamas-leuzen, welke zeer duidelijk uitgeschreeuwd werden door demonstranten, zogenaamd ook niet gehoord? Hamer vond ik, zoals altijd, zeer oppervlakkig, en wat haar partijgenoot in Brussel voor woorden gebruikt, qua geweldsbeschrijving, werd door haar uiteindelijk afgedaan met een schouder ophalen. Overigens ben ik van mening dat er maar eens gedebatteerd moet worden óf er niet paal en perk moeten worden gesteld aan die demonstraties, of wel, het hierheen halen van de Gaza-oorlog. Het komt me de strot uit min of meer. Velen wisten hiervoor waarschijnlijk niet eens waar het gebied ligt en pakken de Jodenhaat er maar voor het gemak bij. Zum kotzen. Algemeen en openlijk je tegen geweld/oorlog uitspreken is altijd goed, maar elke oproep tot een veroordeling/Intifada van/tegen een bevolkingsgroep moet aan de kaak worden gesteld, cq in de kiem gesmoord, punt uit.
pi_65075946
P&W nieuwsbrief:

Vanavond:

• Harry van Bommel in opspraak wegens anti-Israël betoging.

Kunnen ze niets beters verzinnen... Nederlanders die wel even weten hoe het in het buitenland moet. Vaak ...
pi_65076387
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Toad het volgende:
P&W nieuwsbrief:

Vanavond:

Kunnen ze niets beters verzinnen... Nederlanders die wel even weten hoe het in het buitenland moet. Vaak ...
Zullen de gasten zelf wel niet willen, maar dan hadden ze 'm beter gisteren bij Bram kunnen zetten. Dan hadden ze direct op elkaar kunnen reageren. Nu moeten ze telkens maar dingen aannemen zonder dat de andere partij kan reageren.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_65076622
Zelfs de uitleg op het saaie betoog van Hamer is doodsaai.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:55:02 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65076755
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Toad het volgende:
P&W nieuwsbrief:

Vanavond:

Behalve Van Bommel vanavond ook:
-Willem Wagenaar over de falende rechtsstaat.
-Koos Postema over Jesse Jackson en de inauguratie van Obama.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65078724
Waarom hadden ze van Bommel gisteren niet uitgenodigd ?
Of Moskovic vandaag?

Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg worden gelegd.
Hij zal voor de vorm wat kritische vragen krijgen ..
pi_65078759
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Of Moskovic vandaag?

Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg gelegd..
Niet praktisch, nu kunnen ze er 2 uitzendingen mee vullen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:43:35 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65078781
quote:
Of Moskovic vandaag?

Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg gelegd..
Ik geloof niet dat Van Bommel tot hun vriendjes behoord.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65078816
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Van Bommel tot hun vriendjes behoord.
Dan ga ik even kijken
pi_65078934
quote:
Of Moskovic vandaag?

Ach, hun links vriendje mag weer geen strobreed in de weg worden gelegd.
Hij zal voor de vorm wat kritische vragen krijgen ..
Mhwoa, beetje makkelijk hoor. Gisteren werd Moszkowicz ook expres tegenover Hamer gezet.
pi_65081776
En dan nogmaals, die mede-demonstrante partijgenoot/parlementariër Sadet Karabulut had ook wel aan tafel mogen zitten, heeft zij iets gehoord van die Hamas-leuzen, of was zij net als van Bommel ook Oost-Indisch doof en yell-de gezellig met hem mee qua Intifada ? Ik kijk morgen de video wel af, van deze onderwepen stijgt mijn bloeddruk en mijn nachtrust is heilig....
pi_65091620
Wagenaar. .

Van Bommel. .

VVD. .

Obama. .

Ik ben benieuwd of deze aflevering mij kan bevredigen.
pi_65091649
De VVD man met zijn debiele standpunt
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_65091650
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Wagenaar. .

Van Bommel. .

VVD. .

Obama. .

Ik ben benieuwd of deze aflevering mij kan bevredigen.
je hebt al 3 hartjes ingetikt, moet lukken
pi_65091666
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef alwaysleft het volgende:
De VVD man met zijn debiele standpunt
De VVD heeft zelf meegewerkt aan een rookverbod in de horeca.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 januari 2009 @ 23:11:12 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65091682
ik word zo moe van die rookdiscussie

Carnaval
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65091706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Toad het volgende:

[..]

De VVD heeft zelf meegewerkt aan een rookverbod in de horeca.
Dat maakt de man nog dommer dan die al is
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_65091898
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Dat maakt de man nog dommer dan die al is
Ligt misschien wel wat genuanceerder. Maar volgens mij is de VVD als partij er wel opeens fel tegen campagne aan het voeren sinds dat ze in de oppositie zitten.

Maar goed, een uitzondering maken tijdens carnaval . Jeetje zeg...
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:25:29 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65092261
Dat zou wat zijn als mensen met de carnaval niet kunnen of mogen roken.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:27:56 #225
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65092358
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zou wat zijn als mensen met de carnaval niet kunnen of mogen roken.
Hoezo? Dat gezeik altijd... Er wordt aan rokers toch niet gevraagd om 6 dagen hun pis op te houden? Wat een gelul zeg... Het is echt vreselijk dat de ondernemer aansprakelijk is bij overtreding en niet de roker (zoals in Ierland). Na twee uur mag er in mijn geboorteplaats niemand de kroeg meer in, dus hup de brand in die sigaretten. Voor mij een reden om hem te pleiten.
pi_65092362
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

je hebt al 3 hartjes ingetikt, moet lukken
Wagenaar is een schatje. . Morgen sta ik vroeg op om zijn boek ''De slapende rechter'' te kopen. . Die VVD'er is echt een faalhaas.
pi_65092633
Van Bommel liegt er weer op los..alsof hij niet zou weten wat er bij eerdere demonstraties geroepen werd..
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:36:12 #228
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65092656
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hoezo? Dat gezeik altijd... Er wordt aan rokers toch niet gevraagd om 6 dagen hun pis op te houden? Wat een gelul zeg... Het is echt vreselijk dat de ondernemer aansprakelijk is bij overtreding en niet de roker (zoals in Ierland). Na twee uur mag er in mijn geboorteplaats niemand de kroeg meer in, dus hup de brand in die sigaretten. Voor mij een reden om hem te pleiten.
Ik rook niet joh..maar spreek namens andere !
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:38:44 #229
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65092757
Dat maakt toch geen verschil?
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:45:27 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65093012
Die Smeets weet echt niet waar 'ie het over heeft.

Kortzichtige irritante plofkop met z'n 'ik ben pas even in Amerika geweest', '100 miljoen Amerikanen vinden je een irritante nikker'.

Kerel, rot op van de tv, de stront komt je bek uit.
pi_65093077
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef popolon het volgende:

Kortzichtig irritante plofkop, 'ik ben pas even in Amerika geweest', 100 miljoen Amerikanen vindne je een irritante nikker.

Amen.
pi_65093092
P&W hadden net wel moeten toegeven dat er gisteren in hun uitzending twee onwaarheden waren verteld. Ze maken zich er nu wel een beetje makkelijk vanaf.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:47:55 #233
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_65093106
Mart Smeets weet ALLES over de hele wereld, en ook nog als beste.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:53:03 #234
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65093275
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef popolon het volgende:

Kortzichtige irritante plofkop met z'n 'ik ben pas even in Amerika geweest', '100 miljoen Amerikanen vinden je een irritante nikker'.

Eens. Verwaande kwast.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 januari 2009 @ 23:57:17 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65093402
Bij het journaal waren ze nog niet helemaal klaar .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:57:26 #236
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_65093408
Wat een doos is die Astrid Kerseboom ook he....
pi_65093438
Interessante gasten, helaas te laat ingeschakeld. Zomteen de herhaling.
I HATE MUSIC
pi_65093473
Van Bommel is de naiefste man van Nederland.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:12:35 #239
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65093897
Van Bommel.

Prachtige beelden van die Afro-Amerikanen die op hun balkon staan te dansen op muziek van Aretha Franklin.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:15:13 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65093959
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef AryaMehr het volgende:

Prachtige beelden van die Afro-Amerikanen die op hun balkon staan te dansen op muziek van Aretha Franklin.
Gelukkig kon je in1965 nog ongestraft gewoon NEGERS zeggen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:19:33 #241
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65094064
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Gelukkig kon je in1965 nog ongestraft gewoon NEGERS zeggen.
Negers klinkt een beetje platvloers. Maar gelukkig heb ik die tijd niet hoeven mee te maken.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23:12 #242
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_65094150
Koos is nog steeds top of the bill.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:37:28 #243
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65094462
Idd, die man is nog steeds scherp zeg!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:12:16 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65126328
Vanavond:
- Guy Verhofstadt pleit voor een Verenigde Staten van Europa.
- Peter Paul de Vries over noodmaatregelen kabinet.
- Derk Bolt en Paul Vertegaal over 350ste Spoorloos.

Ik sla over. Weer die Peter Paul de Vries.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65126357
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Guy Verhofstadt pleit voor een Verenigde Staten van Europa.
- Peter Paul de Vries over noodmaatregelen kabinet.
- Derk Bolt en Paul Vertegaal over 350ste Spoorloos.

Ik sla over. Weer die Peter Paul de Vries.
PP is minder ja..
pi_65128433
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 januari 2009 @ 23:06:38 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65128489
PPdV, dan ga ik iets anders kijken. Het BBC nieuws dan maar .
pi_65128610
Peter Paul had ik altijd wel hoog zitten maar tot nu toe heeft hij alleen maar dingen gezegd die niet kloppen. Beetje jammer weer.
pi_65129224
Slaapverwekkende bende dit. Het is zeker weer vrijdag.
pi_65129854
Guy Verhofstadt moet nodig naar de tandarts, item over Spoorloos was wel weer leuk alhoewel P&W door de debiele vraagstelling even duidelijk lieten merken dat programma maar niks te vinden.
pi_65129953
Herman Koch's tip aan Obama
pi_65130073
Maandag Micha Wertheim. Die wil ik wel weer eens horen.
pi_65130143
Waarom nodigen ze elke keer Peter Paul de Vries uit. Hij mag zelf ook wel eens een keer nee zeggen. Ik vind wel dat hij veel zinnigs te melden heeft, maar zo vaak hoeft ook weer niet. Nodig dan Willem Middelkoop of Rienk Kamer uit .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:48:10 #254
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_65131734
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Suko het volgende:
Guy Verhofstadt moet nodig naar de tandarts
Hij wacht al 30 jaar ofzo daarmee, zal nu ook wel niet meer gaan
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_65135547
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hij wacht al 30 jaar ofzo daarmee, zal nu ook wel niet meer gaan
Das meer z'n handelsmerk volgens mij... zeker om negerstemmers mee te krijgen.
pi_65135563
Ik heb een mailtje gestuurd naar P&W:
quote:
Nodig eens andere gasten uit over de kredietcrisis

Altijd jammer dat jullie zo Peter Paul de Vries-geil zijn. Hij is best een goede gast, maar hij komt te vaak in jullie goede programma. Er zijn zat andere economen/beleggers te vinden met een interessantere verhaal over de kredietcrisis. Ik noem een Mathijs Bouman, Willem Middelkoop, Rienk Kamer, Sylvester Eijffinger enzovoorts. Groetjes, een trouwe kijker
Dat trouwe kijker gedeelte klopt niet, maar ach .
pi_65135632
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Ik vind micha wertheim zo geweldig. Denkt totaal buiten de normale normen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65144929
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk, zeer intelligente man.
  zondag 18 januari 2009 @ 09:01:17 #259
127004 maril
Smeetsfan
pi_65163647
tvp
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 18 januari 2009 @ 16:03:49 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65174505
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Herman Koch's tip aan Obama
Wat zie 'ie? Het kan nooit slechter zijn dan die van Mart Smeets , dat was walgelijk gewoon.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2009 @ 16:57:17 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65214023
quote:

Maandag 19 januari, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman

* Charles Groenhuijsen over inauguratie Obama morgen.
* Micha Wertheim over zijn nieuwe cabaretshow Micha Wertheim voor de grap.
* Yme Drost (letselschadespecialist) en twee slachtoffers van neuroloog Ernst Jansen Steur die opzettelijk foute diagnoses stelde.
* Arie Slob (ChristenUnie) over de achtergehouden Irak-memo en de kritiek op van Middelkoop.

Deze informatie is onder voorbehoud.
  maandag 19 januari 2009 @ 23:09:02 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_65228990
Gelukkig beginnen ze met Charles
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65229152
Charles is lekker. .
pi_65229164
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig beginnen ze met Charles
Zolang ze Micha maar genoeg spreektijd geven.
pi_65229196
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat Charles min of meer een Bush-man was....?
pi_65229233
Slob laten spreken. Echt tijdverspilling. .
  maandag 19 januari 2009 @ 23:15:02 #267
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_65229247
van obama naar slob. als van hemel naar hel.
And that is the news.''
pi_65229290
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:
van obama naar slob. als van hemel naar hel.
. Prachtig verwoord.
pi_65229310
Ik ben sowieso een peutje Obama-moe.
pi_65229418
een slob is ook een eend..iets grotere eieren
pi_65229428
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Suko het volgende:
ik al een tijdje
pi_65229434
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Suko het volgende:

Woon je in Amerika?
  maandag 19 januari 2009 @ 23:20:55 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229486
Micha
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65229501
Ook Obamahypemoe.
Ligt ook niet aan Obama, meer aan die flauwe vreselijke rubriekjes als dit.
pi_65229508
Gerda
pi_65229535
Micha Wertheim
pi_65229561
Agnes Kant weet hoe het zit
  maandag 19 januari 2009 @ 23:22:17 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229563
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Specularium het volgende:
Gerda
Nee, die taxi directeur dan

Of dat vrouwtje met "don't belove in god"
pi_65229569
Kan die Obama rubriek na morgen weg aub.....
pi_65229578
Ik heb niet echt een mening
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 19 januari 2009 @ 23:22:52 #281
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229581
spraakmakende cabaretier wel
  maandag 19 januari 2009 @ 23:23:13 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229590
Slob

Ga er ook nog even serieus op in
pi_65229592
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee, die taxi directeur dan
Met zijn Balkenellende.
pi_65229601
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef du_ke het volgende:
Ik heb niet echt een mening
Dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_65229611
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

ik al een tijdje
Waar kijk of lees je dan de hele tijd?

De meeste mensen horen het ochtendnieuws, het 8 uur journaal en een late show als P&W.
En het daarmee beu zijn? Al een tijdje? Het is pas een paar dagen weer levendig vanwege morgen. En het is geen voetbalwedstrijd he? En als je het zo moe bent dan zet je het toch uit?
pi_65229620
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Slob

Ga er ook nog even serieus op in
Gelijk weer beledigt he
pi_65229632
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Toad het volgende:
Ook Obamahypemoe.
Ligt ook niet aan Obama, meer aan die flauwe vreselijke rubriekjes als dit.
Inderdaad, van die nietszeggende mensen die Obama een 'advies' geven. Zo kneuterig.
pi_65229639
Slob heeft zijn handjes netjes boven de tafel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2009 @ 23:24:41 #289
862 Arcee
Look closer
pi_65229644
Ellen ten Damme: "Obama, don't believe in God. God has never helped any president before".

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 19 januari 2009 @ 23:25:04 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65229650
Slob.
Alleen die naam is al saai. De man en z'n kapsel nog meer en dan die opmerkingen van hem over Obama.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65229673
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ellen ten Damme

pi_65229684
Witteman geniet van die rare jongen. .
  maandag 19 januari 2009 @ 23:25:59 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65229689
Micha is wel leuk ontwapenend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65229733
Opzienbarend. . Ja, jammer. Liever doofpot natuurlijk.

Volkenrechtelijk. . Slob. .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2009 @ 23:27:51 #295
862 Arcee
Look closer
pi_65229766
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_65229811
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Inderdaad, van die nietszeggende mensen die Obama een 'advies' geven. Zo kneuterig.
Al die meningen en speculaties... daarvan kan ik me wel weer voorstellen dat mensen dat beu zijn om te kijken.
Maar Obama nu al zat zijn? Komaan zeg, zet die Hollandse kneutertv dan es een keer uit.
pi_65229819
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom nodigen ze niet gewoon haar uit en schuiven de rest van de gasten de zaal uit ?
Ellen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2009 @ 23:29:15 #298
862 Arcee
Look closer
pi_65229823
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Registratiedienst het volgende:
Opzienbarend. . Ja, jammer. Liever doofpot natuurlijk.

Volkenrechtelijk. . Slob. .
Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
  maandag 19 januari 2009 @ 23:29:43 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229843
Is het nou dit memo of deze memo? Dat valt op in het interview, voor de rest lees ik tussen de regels door
  maandag 19 januari 2009 @ 23:29:54 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65229850
quote:
RC open jij de volgende?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 januari 2009 @ 23:30:14 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_65229865
doe maar arcee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')